Şimdi Ara

BMW 3.20D 190HP ile 184HP FARKI (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
32
Cevap
0
Favori
14.752
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 190 lık daha iyi emin olabilirsiniz. Bütçe yeterliyse 190 lık alın.
  • cazador1453 kullanıcısına yanıt
    Çok istiyorum ama oralara çıkamayacağım gibi. Boş bir 190lık yerine dolu bir 184lük daha keyifli olmaz mı sizce de. Hatta dün bir tane 3.20ied yakıt tüketimi videosu izledim. Kafam da karışmadı değil. Öyle çok korkulan değerler fln yakmıyor. Ne kadar basarsan o kadar yakıyor mantığı. Bu sebepten 2015 veya 2016 model garantisi devam eden 40. yıl paketli bir 3.20i ED bile olabilir diye düşündüm. Yorumunuz nedir değerli hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alreadyyy

    Çok istiyorum ama oralara çıkamayacağım gibi. Boş bir 190lık yerine dolu bir 184lük daha keyifli olmaz mı sizce de. Hatta dün bir tane 3.20ied yakıt tüketimi videosu izledim. Kafam da karışmadı değil. Öyle çok korkulan değerler fln yakmıyor. Ne kadar basarsan o kadar yakıyor mantığı. Bu sebepten 2015 veya 2016 model garantisi devam eden 40. yıl paketli bir 3.20i ED bile olabilir diye düşündüm. Yorumunuz nedir değerli hocam.

    Bütçe yoksa dediklerinize tamamen katılıyorum. Boş alacağınıza dolu almanız daha keyifli hale getirir.
  • alreadyyy kullanıcısına yanıt
    Yazık edersin 20d varken dizel gibi gitmesi için 11-12 litreyle gezersin kafadan sallama değil direk kendi tüketimim. Sonra bu tüketim içine oturur bide 2.0 dizel gibi gitmez öyle takılırsın yani 190 lık boş yerine 184 lük alabilirsin bir sıkıntı çıkmaz ki şahsen 125 bin km 177 lik kullandım. Rahat rahat binebileceğin araba yazılımla da çok şahane olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toxicated kullanıcısına yanıt
    Değerli yorumun için teşekkür ederim Toxicated hocam. Bir kaç karşılaştırmada yaklaşık performanslarının birbirine baya yakın olduğunu okumuştum 3.20d ve 3.20i ED nin. Teknik verilerde yaklaşık bunu gösteriyor zaten. Geniş ekranlı, dvd oynatıcılı, hafızalı koltuklu vs. dop dolu bir 40. yıla binicem galiba, fazladan yaktığı benzin parasını da aradaki farka sayarım artık :)
  • cazador1453 kullanıcısına yanıt
    3.20i ed ye doğru gidiyorum galiba :)
  • alreadyyy kullanıcısına yanıt
    İki aracada bindim son karar tabi sizin ama ben 320d den şaşmazdım ki şuanda tekrar 2.0 dizele döndüm. Gidiş hakkında sorunuz olursa pm atabilirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toxicated -- 1 Ağustos 2017; 16:9:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toxicated kullanıcısına yanıt
    Gönlüm dizelden yana, ama dolu araca da binmek istiyorum. Bu sebeple 3.20i ED alıp biraz denemek istiyorum. Olmazsa bu arada biraz para biriktirip dizele geçiş yaparım diye düşünüyorum. Yardım ve yorumların için çok teşekkürler hocam.
  • 194 cm ve 114 kg bi adamım ben. 3.20 yerine 5.20i ye döndüm arkadaşlar. Racechip de alacağim. 215 hp ye sorunsuz cikiyormus araç. Görüşleriniz nedir acaba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben olsam 184 lük alır adblue zımbırtısıyla uğraşmazdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pipoti

    Zincir sorunu abartılacak bir şey değil.

    Adam kural koymuş ses gelince yani 110.000km'den sonra her an tetikte ol ve değiştir diyor. Borusan en son 4000TL civarı fiyat veriyordu klasik diğer arabalarda ki triger değişimi için yani. Arada ki fark zincirden ziyade değişimi zor, diğer araçlara göre ama önemli değil.

    184hp ile 190hp arasında büyütülecek bir fark yok. Hatta anlamazsınız bile.

    Arada ki fark şöyle anlaşılır, 184hp E90 ile 190hp F30 arasında yaşanır fark. Birisi 6 ileri diğeri 8 ileri ve F30'un şanzıman daha hızlı.

    Aracımı değiştirme otomatik vites dizel araç alma arifesinde biri olarak BMW 177 ve 184 beygirleri araştırmasını yapıyorum. 177hp 6 ileri otomatik, 184hp ise 8 ileri otomatik vites gördüm, 184'ün 6 vites olduğuna emin misiniz, yanlış mı anladım yoksa.



    Zincir kırma ve sandık motor vakalarını sahibinden.com daki ilanlarda görünce bir anda buz gibi soğudum BMW'den. Sanırım 184hp'de sorun giderilmiş, bazı forumlarda böyle yazıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ERPmühendisi


    quote:

    Orijinalden alıntı: pipoti

    Zincir sorunu abartılacak bir şey değil.

    Adam kural koymuş ses gelince yani 110.000km'den sonra her an tetikte ol ve değiştir diyor. Borusan en son 4000TL civarı fiyat veriyordu klasik diğer arabalarda ki triger değişimi için yani. Arada ki fark zincirden ziyade değişimi zor, diğer araçlara göre ama önemli değil.

    184hp ile 190hp arasında büyütülecek bir fark yok. Hatta anlamazsınız bile.

    Arada ki fark şöyle anlaşılır, 184hp E90 ile 190hp F30 arasında yaşanır fark. Birisi 6 ileri diğeri 8 ileri ve F30'un şanzıman daha hızlı.

    Aracımı değiştirme otomatik vites dizel araç alma arifesinde biri olarak BMW 177 ve 184 beygirleri araştırmasını yapıyorum. 177hp 6 ileri otomatik, 184hp ise 8 ileri otomatik vites gördüm, 184'ün 6 vites olduğuna emin misiniz, yanlış mı anladım yoksa.



    Zincir kırma ve sandık motor vakalarını sahibinden.com daki ilanlarda görünce bir anda buz gibi soğudum BMW'den. Sanırım 184hp'de sorun giderilmiş, bazı forumlarda böyle yazıyor.

    E90 facelift kasalar 6 ileri otomatik ve 184hp'dir.

    177hp'ler makyajsız kasa E90'lar ve yine 6 ileri otomatik onlar da.

    8 ileri otomatik sadece F30 kasalarda var.

    Zincir kırma ve sandık motor sorunu yaşayanlar çakal tayfa, 2 seneden 2 seneye bakıma giren tipler var 100.000TL'lik araba alıp. Bira paraları yetmiyor ne yapsınlar? Bakımını zamanında yaptırdığın sürece BMW ile ilgili en ufak sorun yaşamazsın.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.