Şimdi Ara

BMW 3.20D 190HP ile 184HP FARKI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
32
Cevap
0
Favori
14.737
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    3.20D ikinci el almaya karar verdim. Şu anki aracım Peugeot 3008 yeni kasa 1.6 dizel 120hp. Bir önceki aracım Mercedes C200d 136hp idi. Bu araçlarda az yaksın diye uğraşmadan ortalamalarım 8 litre civarı.

    3.20D için olmazsa olmazım M-Sport ve Beyaz renk. 190hp lik araçlar 2015 ortasından sonra gelmeye başlamış. Dolayısıyla fiyatlar yüksek.

    Bana 184HP ve 190HP lik motor ve makyaj farkını açıklayabilecek biri var mıdır. Sizce hangisi alınmalı. Çok fark var mıdır. Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.

    İyi forumlar..



  • Fark yok ikiside aynı blokta aynı yazılım değişikliği var
  • Aynı blokta ne demek ?
    Mesela teknik verilerde birinin şehir içi yakıtı 4.8 iken diğeri 5.6
    184 hp lik aracı alsam satarken neden 190 lık değil diye sorun yaşar mıyım sizce ?
  • 190 lık hariç diğer tüm n47 kodlu motorlarda zincir problemi var 130-150 bin arası km lerde ses yapıyor motorun inmesi ve bu parçanın değişmesi gerekiyor fark bu
  • En temel fark 184 lüğün euro5 190 lığın euro6 olması. Euro 6 larda adblue sıvısı kullanmak gerekiyor.
  • alreadyyy kullanıcısına yanıt
    Kağıt üstünde veriler her zaman yalandır. E90dan bu yana 320ler şehir içi 8 lt dolaylarında yakar şehir dışında 5 civarı. Motor aynı işte yazılım farkı var ,318d gene aynı motor yazılımı fabrikadan çıkarken daha şort olduğu için 150 beygir civarı idi yanilmiyorsam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toxicated

    190 lık hariç diğer tüm n47 kodlu motorlarda zincir problemi var 130-150 bin arası km lerde ses yapıyor motorun inmesi ve bu parçanın değişmesi gerekiyor fark bu

    Hocam bu ciddi bir sorundur sanırım değil mi ?
    Zincir sadece ses mi yapar yoksa kopma durumları fln olmuş mu bildiğiniz ?
    190 lık motorda bu sorunu yazılımla mı çözmüşler, farklı bir zincir mi kullanmışlar acaba
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Haklısınız verilere aldanmamak gerek.
    Bu zincir sorununu okudum da biraz ürktüm açıkçası.
    190lık motorda zincir sorunu kalmamış. Bmw kendisi açıklamış. Anlayamadığım bu sorun aslında ayıplı ürün kapsamına girmiyor mu da bu bmw bu kadar rahat 'artık çözdük' diye açıklama yapıyor.
  • Verilere aldanmamak gerek bu doğru ama 190lık 184lükten daha az yakacak ve daha iyi performans verecektir, bu kesin.
  • alreadyyy kullanıcısına yanıt
    Eğer ses yaptığında değiştirilmezse kopabiliyor ve motoru dağıtıyor.190 lık motorda zincirle ilgili parçalar felan farklı ve haliyle yazılımda farklıdır diye düşünüyorum
  • En güzel cevap sanayide bilindik iyi bir BMW servisine sormak, her gün söküp taktıkları motorları bizden çok daha iyi bilirler. Buradaki cevaplar tahmine dayanıyor belkide 190 lık motorun Grang mili tasarımı bile değişti bunu burada kimsenin bilebileceğini sanmıyorum.
  • Zincir sorunu abartılacak bir şey değil.

    Adam kural koymuş ses gelince yani 110.000km'den sonra her an tetikte ol ve değiştir diyor. Borusan en son 4000TL civarı fiyat veriyordu klasik diğer arabalarda ki triger değişimi için yani. Arada ki fark zincirden ziyade değişimi zor, diğer araçlara göre ama önemli değil.

    184hp ile 190hp arasında büyütülecek bir fark yok. Hatta anlamazsınız bile.

    Arada ki fark şöyle anlaşılır, 184hp E90 ile 190hp F30 arasında yaşanır fark. Birisi 6 ileri diğeri 8 ileri ve F30'un şanzıman daha hızlı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pipoti

    Zincir sorunu abartılacak bir şey değil.

    Adam kural koymuş ses gelince yani 110.000km'den sonra her an tetikte ol ve değiştir diyor. Borusan en son 4000TL civarı fiyat veriyordu klasik diğer arabalarda ki triger değişimi için yani. Arada ki fark zincirden ziyade değişimi zor, diğer araçlara göre ama önemli değil.

    184hp ile 190hp arasında büyütülecek bir fark yok. Hatta anlamazsınız bile.

    Arada ki fark şöyle anlaşılır, 184hp E90 ile 190hp F30 arasında yaşanır fark. Birisi 6 ileri diğeri 8 ileri ve F30'un şanzıman daha hızlı.

    Borusan zincir değişimine 8 küsür bin lira fiyat veriyor. Bir yanlışınız olabilir. Ayrıca 190 lık motor bloğu 184 lükten farklı. Olayı sadece 5 beygir olarak düşünmemek lazım.
  • 6hp 20nm ve otomatikte vites oranı farki var sanirim.

    Bunun disinda kronik problemlerden arindirilarak ve kalite elestirilerini dikkate almislardir diye dusunuyorum.

    Makyajlida xenon far yok led var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 31 Temmuz 2017; 21:36:38 >
  • alreadyyy kullanıcısına yanıt
    184 lük f30'lar zaten Turkeye'de binlerce adet satti. E46 kasalar bile gayet satiliyor. Kimse de demiyor ki ya kardesim bu e46 neden e90 degil.
  • 6 beygir fark var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    6hp 20nm ve otomatikte vites oranı farki var sanirim.

    Bunun disinda kronik problemlerden arindirilarak ve kalite elestirilerini dikkate almislardir diye dusunuyorum.

    Makyajlida xenon far yok led var.

    Bir arkadas 3serisi 340nm torkla duvara tirmaniyodu hani.
  • Bu motorun güncellemeri ......163 177 184 190 şeklinde oldu. Hepsi bir öncekine göre daha tenkolojiktir daha az yakar. Ama en çok fark 163 den 177 ye geçerken oldu. Yani 184 ile 190 arasında çok büyük fark yoktur 184 lük tercih edebilirianiz. Eğer kronik zincir sorunu çözülmüşse 190 lık tercih edilebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-


    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    6hp 20nm ve otomatikte vites oranı farki var sanirim.

    Bunun disinda kronik problemlerden arindirilarak ve kalite elestirilerini dikkate almislardir diye dusunuyorum.

    Makyajlida xenon far yok led var.

    Bir arkadas 3serisi 340nm torkla duvara tirmaniyodu hani.

    evet arabasına aşık çok atik diyordu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marmaratic


    quote:

    Orijinalden alıntı: pipoti

    Zincir sorunu abartılacak bir şey değil.

    Adam kural koymuş ses gelince yani 110.000km'den sonra her an tetikte ol ve değiştir diyor. Borusan en son 4000TL civarı fiyat veriyordu klasik diğer arabalarda ki triger değişimi için yani. Arada ki fark zincirden ziyade değişimi zor, diğer araçlara göre ama önemli değil.

    184hp ile 190hp arasında büyütülecek bir fark yok. Hatta anlamazsınız bile.

    Arada ki fark şöyle anlaşılır, 184hp E90 ile 190hp F30 arasında yaşanır fark. Birisi 6 ileri diğeri 8 ileri ve F30'un şanzıman daha hızlı.

    Borusan zincir değişimine 8 küsür bin lira fiyat veriyor. Bir yanlışınız olabilir. Ayrıca 190 lık motor bloğu 184 lükten farklı. Olayı sadece 5 beygir olarak düşünmemek lazım.

    Ben E90 facelift için geçen yaz fiyat almıştım.

    F30 için daha yüksek olabilir fiyat evet.

    Motor blokları farklı elbette ama yani ikinci el alırken 184hp aldım diye üzülmem onu demeye çalışıyorum, 190 almak için çok şartlamam kendimi. Arada dağlar kadar hissedilecek bir fark görmedim ben.

    E90'lar bile hala hayvan gibi güçlü geliyor bana kaldı ki F30'dan bahsediyoruz, komple farklı ve daha hızlı şanzıman var üzerinde.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.