Şimdi Ara

Volvo'nun Yeni Motorları: 2.0 181Hp Dizel & 2.0 306Hp Benzinli.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
2.111
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Volvo’nun 5 silindirli D3 ve D4 dizel motorları pazarda hiçbir zaman en ekonomik 2 litrelik motorlar olmayı başaramadı, ancak yüksek tork sayesinde kullanıcılara oldukça keyifli deneyimler yaşatmaya devam ediyor.

    Ancak İsveçli üretici şimdi yenilenen ve S60/V60 modellerinde kullanılacak Drive-E teknolojisi sayesinde eski D4 motoru kullanmadan 4 silindirden 181 beygir güç üretmeyi başarmış.

    181 beygir güç üretecek 2.0 litrelik 4 silindirli dizel motorun torku açıklanmazken, 400 nm tork üreten 163 beygirlik eski D4 motordan çok daha güçlü olan yeni motorun V6 dizellere yakın bir tork üretmesi bekleniyor. 181 beygir güç üretecek bu dizel motor 6 vitesli manuel şanzıman ile tercih edildiğinde yakıt tüketimi 3.8 litre/100km, karbondioksit salınımı ise kilometrede 99 gr olarak açıklanmış.

    Volvo Car Grubu Güç Aktarma Sistemleri Mühendisliği Başkan Yardımcısı Derek Crabb: “Drive-E dizel motorlarımız dünyada bir ilk olan i-ART Teknolojisi, her yakıt enjektöründen basınç gücünü geri alarak standart tek basınç sensörünün önüne geçiyor. Ortalama 2,500 bar basınç üreten enjektörler, kullanıcıya yüksek motor gücünün yanı sıra arttırılmış yakıt tasarrufu ve düşük karbondioksit salınımı sağlıyor.” açıklamasını yaptı.

    Ayrıca 2.0 litrelik kulaklara zarar bir başka motor daha üreten İsveçli marka, T6 ismini verdiği 6 silindirli 306 beygirlik benzinli hem turbo hem de süper şarjlı motor ile S60 modelini 0’dan 100 km’ye 5,9 saniyede çıkaracak. Buna rağmen 306 beygirlik S60 T6’da 6,4 l/100km ile yakıt tüketiminden ödün vermeyecek. Volvo, performans canavarı T6 motor seçeneğine sahip S60 modelini gelecek yıl satışa sunacak.

    Kaynak.







  • 2.0 dizel, 181 bg, 400+ Nm tork, 3.8 lt tüketim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • konuyu çok evvelden açtım, mükerrer konu...

    http://forum.donanimhaber.com/m_79688297/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 29 Ekim 2013; 15:11:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    2.0 dizel, 181 bg, 400+ Nm tork, 3.8 lt tüketim

    Bence en önemlisi 99gr CO2 salınım rakamı. Vergi sistemi değişirse bu motor çok başarılı olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    konuyu çok evvelden açtım, mükerrer konu...

    http://forum.donanimhaber.com/m_79688297/tm.htm

    Evet baya eskiymiş güncel konular arasında görmemişim. Rica edelim kaldırsınlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CallBabun

    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    2.0 dizel, 181 bg, 400+ Nm tork, 3.8 lt tüketim

    Bence en önemlisi 99gr CO2 salınım rakamı. Vergi sistemi değişirse bu motor çok başarılı olur.

    tam vergi ve performans motoru s60 satışlarını zıplatacağını düşünüyorum
  • Yeni T6 6 silindirli değil. 2 litre 4 silindir ve 306 beygir.

    Mevcut T6 motor 3 litre 6 silindir ve 304 beygir
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    VOLVO S60'A 1.6 DİZEL MOTOR...
    14 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CallBabun

    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    2.0 dizel, 181 bg, 400+ Nm tork, 3.8 lt tüketim

    Bence en önemlisi 99gr CO2 salınım rakamı. Vergi sistemi değişirse bu motor çok başarılı olur.

    Evet 100 gram aşağısı şu anki 1.3 ve altı dilime denk gelir.
  • diğer arkadaşımın konusuna da yazdım,gümbür gümbür geliyor adamlar.
    Umarım kesintisiz olarak bu teknoloji üssü özelliklerini devam ettirirler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: CallBabun

    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    2.0 dizel, 181 bg, 400+ Nm tork, 3.8 lt tüketim

    Bence en önemlisi 99gr CO2 salınım rakamı. Vergi sistemi değişirse bu motor çok başarılı olur.

    tam vergi ve performans motoru s60 satışlarını zıplatacağını düşünüyorum

    S60 satışlarında büyük bir gelişme yaratır.




  • vergi sistemi yenilerse gerçekten yuksek hacımlı motorlarda patlama olur. Volvoda buna dahil olur.

    Belki daha sonra Mazdanın 2.2 litrelik dizel motoru

    Hondanın 2.2 litrelik dizel motoru da ülkemize gelirse süper olur bence :)

    Ayrıca bu yeni sistem gelirse 1.3 cdti dizel üniteyi astrada sunan opel dizel araç satışında 1.6 dizelini getirincye kadar sinek avlar sanırım :)
  • helal olsun volvo for life
  • 2.0 306 HP ye kimse bişey dememiş ama ciddi bir değer değil mi bu ?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.