Şimdi Ara

Fiat Fiorino Otomatik Vites Arıza

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28
Cevap
0
Favori
24.646
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, şu an itibari ile otomatik vites arıza verdi. Arabayı çalıştırmak için R den N ye attım ve araç düzgünce çalıştı. Ardındann vitese geçirmeye çalıştığımda "Vitesi kontrol ettirin" yazısı çıktı ki hala çıkyor. Rölantideyken N ye aldım tekrar bekledim bir süre tekrar vitese atmaya çalıştığımda ise "Vites devre dışı" yazısını gördüm. Oynarken tekrar kontrol ettirin dedi. Normalde kilidi açıp kapıyı açtığımda elektronik motorun vitesi hazırlama sesi geliyordu şimdi o ses yok var ama kısık bi zorlama sesi geliyo eskisi kadar değil. Akü kablosunu söktüm taktım bir işe yaramadı kitleyip yukarı çıktım biraz bekledim indim aşağıya yine işe yaramadı. Yardımlarınızı bekliyorum...

    Edit: Evet sorun belli oldu adamın dediği aynen şu vitesi degistirmeye yarayan sensor bozulmuş. Servis 1900-2000 TL fiyat çekti. Su an araç sanayide bi ustada yapamazsa servise yollanacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi exotic. -- 5 Ekim 2015; 19:35:10 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Fiat Fiorino Otomatik Vites Arızaları

    Fiat Fiorino otomatik vitesli araçlarında zaman zaman bazı arızalar meydana gelebilir. Bu arızalar, sürüş deneyimini olumsuz etkileyebilir ve aracın güvenliğini tehdit edebilir.

    Yaygın Fiat Fiorino Otomatik Vites Arızaları

    • {p2913 fiat}: Bu arıza kodu, otomatik şanzıman kontrol ünitesinde bir sorun olduğunu gösterir.
    • {fiorino otomatik vites devre dışı}: Bu arıza, otomatik vitesin devre dışı kalmasına ve aracın manuel olarak kullanılmasına neden olur.
    • {p2915 fiat}: Bu arıza kodu, şanzıman solenoidinde bir sorun olduğunu gösterir.
    • {fiat p2913-62}: Bu arıza kodu, otomatik şanzıman kablo demetinde bir sorun olduğunu gösterir.
    • {fiat fiorino vites kutusu arızası}: Bu arıza, otomatik vites kutusu bileşenlerinde bir sorun olduğunu gösterir.

    Arıza Belirtileri

    Fiat Fiorino otomatik vites arızalarının belirtileri şunları içerebilir:

    • Vites geçişlerinde gecikme veya sarsılma
    • Sürüş sırasında motor devrinde beklenmedik değişiklikler
    • Otomatik vitesin devre dışı kalması
    • Vites değiştirme sırasında vites kaybı
    • Gösterge panelinde arıza lambalarının yanması

    Arızaların Nedenleri

    Fiat Fiorino otomatik vites arızalarının nedenleri şunları içerebilir:

    • Şanzıman yağı seviyesinin düşük olması
    • Elektriksel sorunlar
    • Mekanik arızalar
    • Yanlış kullanım

    Önlemler

    Fiat Fiorino otomatik vites arızalarını önlemek için aşağıdaki önlemleri alabilirsin:

    • Şanzıman yağını düzenli olarak kontrol et ve gerekirse değiştir.
    • Elektrik sistemini düzenli olarak kontrol ettir.
    • Aracı önerilen şekilde kullan.
    • Arıza belirtileri fark edersen, aracı derhal yetkili bir servise götür.

    Fiat Fiorino otomatik vites arızaları ciddi sorunlara yol açabilir. Bu nedenle, bu tür arızaları fark ettiğinde aracını yetkili bir servise götürerek kontrol ettirmen önemlidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Merhaba.
    Frene bastığınızda stoplar yanıyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ttfvol

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    km kaç?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ttfvol


    quote:

    Orijinalden alıntı: exotic.

    Evet hocam yanıyor.

    O zaman stoplar calisiyor..


    la havle la havle
  • ototube kullanıcısına yanıt
    143bin civarı şu an.
  • Hocam kac km'dir siz kullanıyorsunuz ?
    Daha önce herhangi bir vites problemi olmuşmuydu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exotic.

    143bin civarı şu an.

    debriyaj baskı balata bitmiş olabilir.
  • Bu forum birtek maksadı dahilinde kullanılmıyor. Doğru dürüst bakan bile olmamış konuya. Forumdaki maksat bilgi paylaşımı yardımlalma değil mi? Halbuki wv yada toyota yada honda yada dsg vb bi başlık olsaydı sidik yarıştırmaya gelenler sayesinde konu efsane olmuştu.
  • @old_hand Araç 120bindeydi 143bine kadar bende. Daha önceden problem olmadı. Hocam düşündüm de acaba aküde sıkıntı olabilir mi?

    @ototube Haklısınız olabilir birde kapıyı açtığımda da hidrolik pompasının yağ basma sesini duymuyorum 2. bir sorun olabilir. Baktırıcam fakat bugün pazar olduğu için servis kapalı

    @ismail4444 Sağolun hocam. Böyle düşünmeniz çok onurlu bir davranış.
  • DSG ye kardeş geliyo galiba
  • Fiyatın otomatikleri 100 binden sonra bozulur.
  • Seninki iyi gitmis gene..90 binde gumleyenler var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasan21t

    DSG ye kardeş geliyo galiba

    Çok fazla duymadım ben bu arıza ile ilgili ama geçen serviste iken vitesin beyni + volan demişlerdi sanirim emin degilim 6000 tl fiyat çıkarmışlardi bi fiorinoya. Servis elemanı telefonla konuşurken duymuştum sanırım aracın sahibi zamanı geldiğinde baskı balata felan hiç takmadan kullanmaya devam etmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeTheFuckUp


    quote:

    Orijinalden alıntı: hasan21t

    DSG ye kardeş geliyo galiba

    Çok fazla duymadım ben bu arıza ile ilgili ama geçen serviste iken vitesin beyni + volan demişlerdi sanirim emin degilim 6000 tl fiyat çıkarmışlardi bi fiorinoya. Servis elemanı telefonla konuşurken duymuştum sanırım aracın sahibi zamanı geldiğinde baskı balata felan hiç takmadan kullanmaya devam etmiş.

    30.000 km deki ilk sahibinden bir fiorino ile biz de yolda kaldık 2 sene evvel. Çekici ile servise çekildi ama sahibi nasıl halletti bilemiyorum. Sadece bu arızadan sonra aracını sattı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big


    quote:

    Orijinalden alıntı: GeTheFuckUp


    quote:

    Orijinalden alıntı: hasan21t

    DSG ye kardeş geliyo galiba

    Çok fazla duymadım ben bu arıza ile ilgili ama geçen serviste iken vitesin beyni + volan demişlerdi sanirim emin degilim 6000 tl fiyat çıkarmışlardi bi fiorinoya. Servis elemanı telefonla konuşurken duymuştum sanırım aracın sahibi zamanı geldiğinde baskı balata felan hiç takmadan kullanmaya devam etmiş.

    30.000 km deki ilk sahibinden bir fiorino ile biz de yolda kaldık 2 sene evvel. Çekici ile servise çekildi ama sahibi nasıl halletti bilemiyorum. Sadece bu arızadan sonra aracını sattı...

    O aracın sahibide telefonda parlamıştı zaten arabayı 30 a aldık işçiliksiz 6 bin lira fiyat çıkarıyorsunuz arabanın geri kalanı bedava mı diye Bu servislerdeki telefonlardan ne konuşuluyorsa duyuluyor ya çok seviyorum En azından bizim gittiğim serviste öyleydi




  • robotun hidrolik sıvısı bitmiş olabilir.üzerinde keçe var genelde oradan kaçırıyor.2.ihtimal ise robotun soketi gevşemiştir yada oksitlenmiştir.soketleri söküp yeniden takın.inşaallah robotta bir sıkıntı yoktur.
  • comanchee kullanıcısına yanıt
    İnşallah hocam yarın sabah herşey belli olacak buraya ne olduğunu da yazarım ilk mesaja arkadaslarda faydalanır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    Fiyatın otomatikleri 100 binden sonra bozulur.



    Kaç tane bozdun ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxkoksalxx


    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    Fiyatın otomatikleri 100 binden sonra bozulur.



    Kaç tane bozdun ?

    Kardeş fiat panda vardı teyzemde 2010 yılında 92 binde bozuldu. o zmanın parası ile 3000tl masraf çıkardı yetkili servis. italyadan robot getirdi. Ordan biliyorum. arabada hep servis bakımlı idi. Birde triptonic vitesten pek anlayan usta yok mecbur serviste yaptırmak zorundasın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    quote:

    Orijinalden alıntı: xxkoksalxx


    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    Fiyatın otomatikleri 100 binden sonra bozulur.



    Kaç tane bozdun ?

    Kardeş fiat panda vardı teyzemde 2010 yılında 92 binde bozuldu. o zmanın parası ile 3000tl masraf çıkardı yetkili servis. italyadan robot getirdi. Ordan biliyorum. arabada hep servis bakımlı idi. Birde triptonic vitesten pek anlayan usta yok mecbur serviste yaptırmak zorundasın.

    Şuan punto kullanan 2 arkadaşım var ikiside otomatik birisi 240 binde birisi 190 binde ikisinin aracında da sorun olmadı ama şanzıman bakımını önemseyen tipler ve şirketteki otomatik doblo o kadar hor kullanmaya maruz kalmasına rağmen 1 den 2 ye geçerken sarsıntı sonucu 500 tl masraf açmıştı oda 140 küsür bindeydi. Yani dualogic bakımı iyi yapıldığı sürece pek sorun çıkardığını görmedim. Tamamen kullanıma bağlı olabilir. Ama 92.000 km azımsanacak bir rakam değil.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.