Şimdi Ara

Renault megane sedan 1.3 tce 140bg motoru yorumları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
443
Cevap
14
Favori
328.664
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Renault megan sedan 1.3 tce 140bg motoru bulunan araç bu ay satıştaymış.Bu motor hakkında bilgi sahibi kişilerin yorum yapmasını rica ediyorum. Performansı yakıt tüketimi vs..



  • Nasıl bir sefil haldeyiz..

    1.3 motor yapmış adamlar..

    1.0 bekleyeni mi ararsın..lpg için zorlayan mi ararsın..vergisi için kuruş hesabı yapan mı ararsın..yarım litreleri hesaplayan mı ararsın..

    1.3 ya 1.3

    Kimse de demiyor ki "mecbur muyum ulan böyle bir hayatı yaşamaya, kim yaşatıyor bana bu hayatı" diye..

    Herkes bu hayatı kabullenmiş gidiyor..

    Yaşatılan sefilliğin içinde daha sefil çareler arıyoruz. Lpg bilmem ne ıvır zıvır..

    Şunlara neden olanları kökten değiştirelim desen..adam çıkıp diyecek 1970 te daha mı iyiydi diye..

    He daha iyiydi..
    Motor çok yeni olduğu icin kullanıcı tecrübesi pek olmaz ama yalan yanlış bilgileri düzeltelim.

    1- yerini aldığı 1.2 den daha ekonomik olacaktır. Motor Mercedes ile ortak geliştirilen bir motor. İnternet yorumcuları ekonomik olduğunu söylüyor. Ama forum ahalimiz daha iyi bilir. Sonuçta daha fazla yaksın diye yeni motora para harcamış olabilirler.

    2- turbo motorlar LPG ile uyumludur. Turbo denen parçanın LPG ile alakası yok. Bu motorların sıkıntısı direk enjeksiyon kullanmalı. Bunda da sadece karma kitler yok. Yüzde yüz LPG ile çalışan sıvı sistem lpgler var. Ancak 1.3 tce yeni olduğu icin henüz LPG yazılımı hazırlanmamıştır.
    Demagoji kötüdür deyip demagojinin dibine vurmak..

    Böyle geniş zaman kipiyle "öyledir, budur, şudur" diye bi kesin ve net sözler..

    Net safsata yapıyorsun..

    Türkiye'de insanlar fakir fakir..alım gücü oecd nin dibinde..neyin tasarrufu..

    0.9 cc araba alıp, buna lpg takma peşinde koşmak fakirlikten, çaresizlikten başka bir şey değil..

    Avrupadaki adamın yaptığı tercih..

    Türkiyekinin mahkumiyet..zorunluluk..

    Bir insanın tasarrufu düşünebilmesi için önce yetinebilmesi gerekiyor.

    Tasarrufu burda israftan kaçınma değil birikim yapma anlamında kullandığımı anlamış olman lazım..

    Zaten aracı yürütecek gücü dahi olmayan biri nasıl israf edebilir..

    Sanki benzinle binse yılda 10 bin km yapıp, 100 km de düşünmeden 8 litre yakabilecek durumu var da.."dur ben tasarruf yapayım, lpg ye geçeyim" diyor..

    Adam lpg ye mecbur..

    Bisiklet alsa nasıl lpg takarım derdinde..

    Bu sefaletten başka bi şey değil..

    Ayrıca insan müsrif davranmak da isteyebilir zaman zaman.dur şu arabayla gönül rahatlığıyla bi basayım da diyebilir...diyebiliyor mu peki türk insanı..yok..

    Tasarruf gönüllü yapılır..mecbur kalındığı için değil..
    Bir önceki nesil 1.2lt turbo130hp lik motorla alakası olmayan

    (Üst kapak silindir yuvaları ve ateşleme vs Renault-Nissan tarafından alt blok ise Mercedes Benz tarafından)

    baştan sona yeni tasarlanarak üretilen bambaşka bir benzinli ünite.

    Bu motor yavaş yavaş dizeli bırakıp hybrid sisteme geçilmek üzere bu 3 markada 15 yıldır kullanılan 1.5dci ın yerini almak üzere geliştirildi.

    Asıl tüketim/performans dengesi hybrid versiyonlarda görülmeye başlanacak.
    Bir önceki 1.2 130 hp nin geliştirilmiş hali. Performans 1.2 de gayet iyi 1.3 de daha da gelişmiştir. Ama performansin dezavantajı tüketim oluyor. Şehiriçi kullanim için yakıt tüketimi çok olacaktır. Bunu 1.2 yi referans alarak söylüyorum. Lpg uyumlu da değildir. Ha yapan yok mu var ama karma çalışıyor. Ve lpg fiyati yüksek. Bence bu aracı alacak kişinin daha cok bu aracı uzun yolda kullanacaksa tercih etmeli. Yada sehiricinee kullanacaksa yakita cok takilmamasi lazım. Sehiricinde kullanacagim diyen kisinin yeni 1.6 yi tercih etmesi daha uygun. Lpg ye tam uygun.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Renault Megane Sedan 1.3 TCe 140 BG Motor Yorumları

    Renault Megane Sedan 1.3 TCe 140 BG'nin turbo beslemeli benzinli motoru, performans ve verimlilik arayan sürücüler arasında popüler bir seçenektir. Kullanıcı yorumları, bu motorun güçlü yönleri ve iyileştirilebilecek alanları hakkında değerli bilgiler sağlar.

    Performans

    1.3 TCe 140 BG motor, hızlı hızlanma ve yüksek son hız ile etkileyici bir performans sunar. Kullanıcılar, motorun özellikle düşük devirlerde torklu tepkisini ve ara hızlanmalarda gösterdiği çevikliği övmektedir.

    Yakıt Tüketimi

    Yakıt tüketimi, sürücü alışkanlıklarına ve sürüş koşullarına göre değişmekle birlikte, çoğu kullanıcı Renault Megane Sedan 1.3 TCe 140 BG'nin yakıt verimliliğinden memnun kalmıştır. Kullanıcı yorumları, şehir içi sürüşte ortalama 7-8 litre/100 km, otoyol sürüşlerinde ise 5-6 litre/100 km yakıt tüketimi bildirmektedir.

    Motor Ömrü

    Renault'nun 1.3 TCe motoru, güvenilirliği ile bilinmektedir. Kullanıcı yorumları, zamanında bakım yapıldığında motorun uzun yıllar sorunsuz çalıştığını göstermektedir. Ancak, bazı kullanıcılar, yüksek devirlerde uzun süreli kullanımın turboşarjörün ömrünü kısaltabileceğine dair endişelerini dile getirmiştir.

    Kullanıcı Yorumları

    Genel olarak, Renault Megane Sedan 1.3 TCe 140 BG kullanıcı yorumları olumludur. Kullanıcılar, motorun performansından, yakıt verimliliğinden ve güvenilirliğinden memnun olduklarını belirtmektedir. Bununla birlikte, bazı kullanıcılar motorun gürültü seviyesinin yüksek olduğunu ve süspansiyon sisteminin darbelere karşı yeterince emici olmadığını belirtmiştir.

    Renault Megane Sedan 1.3 TCe 140 BG motor, güçlü performans, iyi yakıt verimliliği ve güvenilirlik sunan bir motordur. Ancak, motorun gürültü seviyesi ve süspansiyon sistemi bazı kullanıcıları rahatsız edebilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Bir önceki 1.2 130 hp nin geliştirilmiş hali. Performans 1.2 de gayet iyi 1.3 de daha da gelişmiştir. Ama performansin dezavantajı tüketim oluyor. Şehiriçi kullanim için yakıt tüketimi çok olacaktır. Bunu 1.2 yi referans alarak söylüyorum. Lpg uyumlu da değildir. Ha yapan yok mu var ama karma çalışıyor. Ve lpg fiyati yüksek. Bence bu aracı alacak kişinin daha cok bu aracı uzun yolda kullanacaksa tercih etmeli. Yada sehiricinee kullanacaksa yakita cok takilmamasi lazım. Sehiricinde kullanacagim diyen kisinin yeni 1.6 yi tercih etmesi daha uygun. Lpg ye tam uygun.
  • 1.6 seçeneği artık bulunmuyor sanırım yakıt sarfiyatı olarakta önceki motora göre tüketim oranlarının daha az olduğu söyleniyor
  • LPG düşünenler için 1.0 tce 100 gelecek diye düşünüyorum. En mantıklı seçenek de 1.0 tce 100 sanırım. Hem az yakıyor hem vergi düşük hem LPG oluyor.
  • Yunus585858 kullanıcısına yanıt
    Yakıtta pek birşey değişmesini beklemiyorum. Fabrika verilerine bakinca da pek farklı değil. Bu 1333 cc moturun diğer bir dezavantajı verginin bi üstten değerlendirmesi. 1.2 en azindan o konuda iyiydi. 2016 1.2 Megane in yıllık vergisi 300x2. Bu avantajı kaybetmesi kötü olmuş. 1.6 touch pakedi 102.000 civara sattilar iki uc ay önce. İyi de fiyatmis simdi düşününce.
  • Motor çok yeni olduğu icin kullanıcı tecrübesi pek olmaz ama yalan yanlış bilgileri düzeltelim.

    1- yerini aldığı 1.2 den daha ekonomik olacaktır. Motor Mercedes ile ortak geliştirilen bir motor. İnternet yorumcuları ekonomik olduğunu söylüyor. Ama forum ahalimiz daha iyi bilir. Sonuçta daha fazla yaksın diye yeni motora para harcamış olabilirler.

    2- turbo motorlar LPG ile uyumludur. Turbo denen parçanın LPG ile alakası yok. Bu motorların sıkıntısı direk enjeksiyon kullanmalı. Bunda da sadece karma kitler yok. Yüzde yüz LPG ile çalışan sıvı sistem lpgler var. Ancak 1.3 tce yeni olduğu icin henüz LPG yazılımı hazırlanmamıştır.
  • Pir’i çağıralım @Moueson
  • ARES007 A kullanıcısına yanıt
    Tamamen doğru, teşekkürler
  • Arkadaşımız için sipariş verdik.
    Teslim edilmesini bekliyoruz.
    Kullanmaya başlayınca yorumlarını buradan iletirim.
  • 1.3 motor olması büyük avantaj. Yakıt tüketimi, performans ve motor ömrü iyi olursa vergi avantajı ile piyasayı alt üst eder.
  • Caslantas kullanıcısına yanıt
    Araç 1.33 yani vergi avantajı yok
  • O kötüymüş işte
  • Benim hedefimde 1.0 sce motor var 3 piston yakıtı kokluyor resmen.
  • Mmercedes cla daki motor mu bu?
  • Muhtemelen motoru zincirli , zincir ömrü ne kadar acaba ?
  • Daha dün gezinmiştim bende forumda bu motorla konuya rastlamadım derken bugün gördüğüm iyi oldu.

    Facebook gruplarında baya merak ediliyor bu motor. Yakıt tüketimi kağıt üzerinde cazip gibi ama asfaltta nasıl olur çok merak ediyorum. Yıllardır megan 1,2,4 vs alıp lpg ile kullanan büyük bir kesim vardı. Satış rakamlarında belki dizel önde görünse de, kurumsal firmaların dizele yüklendiğinden atmosferik motorunun bireysel kullanıcılar tarafından daha çok tercih edildiği düşüncesindeyim (dizelle atmosferik benzinli arasındaki fark aşırı fazla artık).

    Bakalım bu kitlenin tercihi ne olacak. Ciddi bir kısmı şu an corollaya yönelir gibi geliyor. Anasayfasında 7 litreye yakın tüketim sergilese de bazı sitelerde 5 litreli rakamlardan bahsediliyor. Performansı cezbediyor bende takipteyim bakalım.

    Bir de merak ettiğim şu lpg ile uyumlu olan 1.0 tce motor gerçekten gelir mi acaba...




  • Bir önceki nesil 1.2lt turbo130hp lik motorla alakası olmayan

    (Üst kapak silindir yuvaları ve ateşleme vs Renault-Nissan tarafından alt blok ise Mercedes Benz tarafından)

    baştan sona yeni tasarlanarak üretilen bambaşka bir benzinli ünite.

    Bu motor yavaş yavaş dizeli bırakıp hybrid sisteme geçilmek üzere bu 3 markada 15 yıldır kullanılan 1.5dci ın yerini almak üzere geliştirildi.

    Asıl tüketim/performans dengesi hybrid versiyonlarda görülmeye başlanacak.
  • Kullanıcı veri ve yorumları olsaydı daha bilgi verici olurdu.
  • Yunus585858 kullanıcısına yanıt
    daha yeni çıktı. yurt dışında bile adam gibi inceleme videosu yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Razor Crest

    Benim hedefimde 1.0 sce motor var 3 piston yakıtı kokluyor resmen.
    hocam 1.0 sce motor sandero ambiance, logam mcv ambiance ve symbolde var. meganeda kullanmazlar o motoru. megane ağır bir araç diğerlerine göre ama 1.0 tce motor gelecektir. o da 3 silindirli.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.