Şimdi Ara

Bmw 3.20D ile 3.30D arasında kaldım. ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
35
Cevap
0
Favori
6.205
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax


    quote:

    Orijinalden alıntı: Arınç

    quote:

    @Plantamax
    alla halla benim satırlarımın arasından ´´LPG´´ fikrini nasıl çıkardınız??? ben sadece benzinli motoru önerdim......3000 cc araca performan için binilecekse tabiki benzinli olmalı...ama siz sevmiyorum diyorsanız; bize yorum düşmez.


    ALLAH aşkına o arabaya lpg olmadan binilirmi Mantıken siz 3000CC benzinli deyince araca lpg taktırmak geldi, ben şuanki 1.6 aracımın yakıtından yakınıyoken 3.0CC benzinliye tövbe.

    Favorim Dizel.



    ben sizin bütçenizi bilemediğim için sadece performasa yönelik bir yorum yaptım.....aracı gündelik kullanacakmısınız daha onun bile bilgisine sahip değiliz sadece hafta sonu sürülecek olsa, tr şartlarında bile 8.4 motor 600hp viper yine kullanılır.......ama eğer siz gündelik olarak kullanacaksanız tabiki 3000 cc benzinli baya bir üzer şehir içinde yakıt olarak.....o zaman bu şartlarda 330d ideladir



    Aracı her gün aktif olarak kullanacağım, ve canım sıkıldığı takdirde kısa uzun mesafe dinlemeden yola çıkarım,Sırf Balık yemek için Ankaradan Amasraya gitmişliğim vardır, o yüzden Benzinli alıp canım yansın istemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arınç -- 15 Kasım 2009; 0:25:40 >




  • Sırf balık yemek için Ankara-Amasra yolunu giden ve 3000cc motor vergisi ödeyen birinin 3 kuruş benzin parasını düşünmesi biraz tuhaf geliyor bana.Bakımları,sigortayı katmıyorum bile...

    Neyse ben size 3.20d alıp çiplemenizi öneririm.
  • 3.20D Uzun yolda yokuş çıkarken nasıldır ?
  • Tabikide yeni kasa olması sebebiyle 3.20d diyorum. Performans olarak chiptuning ve single stage turbo ile 3.30d geçilebilir bile..
  • Ayrıca dizel oldugu icişn yokuş çıkarken 3.20d pişman etmez sizi. Uzun yolda ne beklediğinize bağlı araçtan tabiki..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    330i derim ben....dizel ile ne işin var? 330d boşver bence, oraya kadar gelmişken benzinli alınır.....bari her ses duyduğunda altında araba olduğunu anlarsın......o ne öyle ticari pikap gibi dizel :S




    1.4 den bi bucuk motor Jetta da duyabiliyomusun o bahsettigin araba seslerini :)
  • 330 d derim ben neticede arada 50 ps fark var aralarında
  • zor bır durum bunu cozse cozse bu cozer ama bana sorma ben hala cozemedım.....(bunu alanlarda oluyordur mutlaka)

    http://www.sahibinden.com/bana_sorma_ona_sor_!-82WQQaXQQ17771374WQQpXQQdisplayitem
  • Aman hocam 330D her ne kadar iyi yol tutan bir araç olsa da fazlasıyla seri ve arkadan itiş olduğu için kontrolü her sürücü tarafından çok iyi sağlanamayacak bir araç. Bu açıdan seçiminizi iyi yapın derim.

    Ayrıca E92 alabilecek bir bütçe varken niye E46? Çok ciddi bir beğeni veya bağınız yoksa E46 almak pek mantıklı değil.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Arınç

    Peki E90 ile E46'nın arasında yol tutuş farkı varmıdır, ben araçta esp olmaması nedeniyle aracın arkasını atma sebebiyle spin atarak bir kaza geçirdim bundan 2-3 ay önce virajlara süratli giremez oldum, bu yüzden yolu tutmasını ve viraja girerken arkanın savurmamasını çok istediğim güvenli bir araç istiyorum bunun yanında motoru'da tatmin edicek şekilde olmalı tercihler bunlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atiyba

    Aman hocam 330D her ne kadar iyi yol tutan bir araç olsa da fazlasıyla seri ve arkadan itiş olduğu için kontrolü her sürücü tarafından çok iyi sağlanamayacak bir araç. Bu açıdan seçiminizi iyi yapın derim.

    Ayrıca E92 alabilecek bir bütçe varken niye E46? Çok ciddi bir beğeni veya bağınız yoksa E46 almak pek mantıklı değil.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Arınç

    Peki E90 ile E46'nın arasında yol tutuş farkı varmıdır, ben araçta esp olmaması nedeniyle aracın arkasını atma sebebiyle spin atarak bir kaza geçirdim bundan 2-3 ay önce virajlara süratli giremez oldum, bu yüzden yolu tutmasını ve viraja girerken arkanın savurmamasını çok istediğim güvenli bir araç istiyorum bunun yanında motoru'da tatmin edicek şekilde olmalı tercihler bunlar.







    Arkadasa Katiliyorum eski eskidir yeni ise yeni ... eski tip motorlarda sorun yasama riskin de var unutma..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atiyba

    Aman hocam 330D her ne kadar iyi yol tutan bir araç olsa da fazlasıyla seri ve arkadan itiş olduğu için kontrolü her sürücü tarafından çok iyi sağlanamayacak bir araç. Bu açıdan seçiminizi iyi yapın derim.

    Ayrıca E92 alabilecek bir bütçe varken niye E46? Çok ciddi bir beğeni veya bağınız yoksa E46 almak pek mantıklı değil.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Arınç

    Peki E90 ile E46'nın arasında yol tutuş farkı varmıdır, ben araçta esp olmaması nedeniyle aracın arkasını atma sebebiyle spin atarak bir kaza geçirdim bundan 2-3 ay önce virajlara süratli giremez oldum, bu yüzden yolu tutmasını ve viraja girerken arkanın savurmamasını çok istediğim güvenli bir araç istiyorum bunun yanında motoru'da tatmin edicek şekilde olmalı tercihler bunlar.




    İstediğim motor 3000CC olduğu için E46'yı seçiyorum, yoksa E92 kasa'da hoş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arınç

    3.20D Uzun yolda yokuş çıkarken nasıldır ?

    mayışır bayılır kalır 177 Hp motorla nasıl olabilir sence beklentine göre değişir o..
  • vazgeçtim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VoodooRush -- 15 Kasım 2009; 12:13:09 >
  • Sanırım 2004 veya üzeri 5.30D alırım, ilginiz için teşekkür ediyorum.
  • ben sana dedim 5 kasa daha mantıklı die bak aklın yolu bir kanka
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.