Şimdi Ara

BMW 3.20i F30 mu C180 yeni kasa mı ? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24
Cevap
0
Favori
12.233
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • mtutun M kullanıcısına yanıt
    yazdıklarınız doğru, hatta bugun orta sınıf bir aracın performansı 60ların spor bir aracından büyük ihtimalle daha iyidir, fakat bu noktada performansın rakamsal olduğu kadar göreceli bir kavram olduğu sonucu da çıkıyor.
    örneğin 3.16 ların hızlanma verisi 13 sn iken bugunkü c 180 lerin sahip olduğu performans değeri o dönem için oldukça güçlü kalabilirdi, açıkçası 0-100 ü 9 sn altındaki her araç bugunkü trafik koşullarında oldukça yeterli ve güçlüdür, fakat verdiğiniz örneklerdeki bmw modellerin de kanıtladığı gibi, model skalaları olduğu gibi ileri kaydı, artık başlangıç modelleri 9-8.5 sn iken en ileri modeller 4 sn leri yakalayabiliyor.
    yani performansı örneğin bi golf sınıfı araçtan yavassa o durumda o günün koşulları için güçlü bir araç diyemeyiz, unutulmamalı ki 6-7 sene önce o sınıf 1.6 hitler motoru ile yürürken şu an 125-150 bg lik versiyonlara çıktılar. elbette bi araç uçsun, kaçsın yoldaki tüm araçları geçsin gibi bir beklentiyle söylemiyorum bunu, fakat model skalasındaki en alt motor olması da, güncel konumu yansıtıyor biraz.

    yalnız 3.20ci için 9.7 sn yüksek geldi, baktım da veriler 8.9 diyor

    www.auto-data.net
    2007 BMW 3 Series Coupe (E92) 320i (156 Hp) | Technical specs, data, fuel consumption, Dimensions
    http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=9952




  • Sizin baktığınız manuel model. Otomatik şanzımanlı model son hızda 2 km/h ve 0-100 olarak da 0.8 sn daha yavaş.

    Sonuçta halen genç olarak piyasada bulunan e90 3.20i ve ci modellere C180'den daha hızlı diyemeyiz. Demek istediğim şu ki, BMW birden ileri gitti, MB'nin geri kalmasından çok...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mtutun M kullanıcısına yanıt
    0.8 sn yavaslatmak oldukça başarısız bi sanzımanda söz konusu olabilir, 2000 lerdeki volvolar falan 0.6 0.7 yavaslatıyordu, tabi bilemiyorum ama 6 bg aşağısı e90 sedan makyaj öncesi için şu sonucu bulabildim otomatik diye belirttiği olarak, 9 sn göstermiş

    www.auto-data.net
    2005 BMW 3 Series Sedan (E90) 320i (150 Hp) Automatic | Technical specs, data, fuel consumption, Dimensions
    http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=21123


    c180 in de 1.6 dan elde ettiği verim aslında kötü değil, hele audnin 1.4 ve 3.18 in 1.5 olduğu düşünüldüğünde vergi dilimi açısından da bu kasalar için en avantajlı nokta, çünkü diğer motorlar aslında daha ufak kasalar için geliştirilip bunların bazına uyarlanmış hali, 1.6 psa ise tr için çok uygun, yoksa bunların elinde 1.5 den 230 bg bile çıkaracak teknoloji var, ama yoldaki model olarak bakarsak aldığı 136 hp biraz underrated yazılmış olabilir, diğerleri overrated yazarken bmw bu konuda daha net açıkçası. tr için 1.6 yı ne kadar beslerse o kadar ideal oluyor ama dünyada bildiğiniz gibi 3.20 ed yerine 3.20i yi veriyorlar zaten, hacim büyültmek genel anlamda daha makul çünkü vergi sistemi böyle olmasa

    yani neticede 3.20ed biraz tr şartlarına göre ideal bi kombin oluyor, ama herkesin kendi seçimi, sıfır alacak birisi için 4 yıldır piyasada olan bi kasa olacak neticede, mercedes ise 1.6 kompresorden beri 1600 dan 10 yıldır 156 alıyor, o açıdan yeni kasada az da olsa görülebilir bir iyileştirme beklerdim ben




  • Ben 3.20i ed kullanıyorum
    Yeni c serisi kıllanmadım
    2013 model kullanmıştım o da güzeldi
    Şu an son derece memnunum aracımdan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.