Şimdi Ara

BMW 5 SERiSi G30- (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.770
Cevap
114
Favori
601.474
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • anlaşılan en temizi fiyatlar düşünce gırtlak dolu bir f10 almak bu tasarımı beğenmedim..
  • Bir arabayı sadece internet fotoları ile yargılamamak lazım canlı görmek hatta sokakta kullanımda görmek gerek
    Ama daha öncede söylediğim gibi bu araba sanki eski kasa gibi çıktığı zaman şok etkisi yaratmayacak gibi duruyor
    Biraz 7 biraz 3 ten alıntı yapılıp sosla servis edilecekmiş gibi bir hali var
    Çok üstün sürüş özellikleri ve konfor artışı belki herşeyi dengeleyebilir bekleyip göreceğiz
    İlk izlenim olarak hadi eski 5 leri hemen satıp bunu alalım dedirtmiyor insana

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • palermo kullanıcısına yanıt
    Aynı filirdeyim. Çok marjinal bir kasa değişliği yok. İç tasarımda f10 'un daha iyi olduğunu düşünüyorum. Dolu ve uygun fiyata f10 ve yeni kasa arasında gidip geliyorum.
  • tutan bir serinin ustune cok marjinal degisiklikler yapmak zor. zira ne olacagi bilinmez bir duruma sokmak istemez hicbir marka.
  • Aynende öyle... Bence güzel dokunuşlar olmuş hali hazırdaki araca. Sonuçta altyapı, platform komple değişti. Bu da aracın kullanımını, dengesini , genişliğini, ferahlığını, konforunu vs sini baya bir değiştirmek demek. Görüp kullanmak lazım. Bence güzel olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beklentiyi karşılamıyor,f10 kasa çok iyiydi .. f10 nu sattırıp g30 aldıracak bir durum gözükmüyor.. gözler yeni a6 da artık..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • :)
    Yıllardır yazarım forum'a .Hiç değişmedi ilk beyanlar....
    Aynı ama satışlar aksine tam tersi yardırılır:)

    Zaten yeni eklediğim resimler fikirlerinizi değiştirmeye başlayacaktır.Zira burada açılar daha netleşmiş halde


    Motorlar hakkında detaylar ;
    All statements for german market!

    Market Introduction: 11th February 2017
    Base: 17" rims standard (Lines: 18")
    drag coefficient: 0,23-0,25 (520d EDE: 0,22)
    no optional air-suspension
    boot space: 530 litres (+10 comp. to F10)

    Engines:
    530i: 252 hp, 350 Nm, 0-100: 6,2 s, 250 kph, 5,5 L/100 km
    540i: 340 hp, 450 Nm, 0-100: 5,1 s, 250 kph, 6,5 L/100 km
    540i xDrive: 340 hp, 450 Nm, 0-100: 4,8 s, 250 kph, 7,0 L/100 km
    520d: 190 hp, 400 Nm, 0-100: 7,7 s, 238 kph, 4,1 L/100 km
    Price (520d manual): 45.200 € (LED headlights, Navigation system are standard)
    530d: 265 hp, 620 Nm, 0-100: 5,7 s, 250 kph, 4,9 L/100 km, EU weight: 1715 kg (115 kg less than 730d)

    Coming Feb 2017:
    530e iPerformance: (330e drivetrain), 46 gram CO2
    520d Efficient Dynamics Edition: 3,9 L/100 km, 102 gram CO2
    M550i M Performance: 462 hpBMW 5 SERiSi G30-

    BMW 5 SERiSi G30-
    BMW 5 SERiSi G30-
    BMW 5 SERiSi G30-

    BMW 5 SERiSi G30-
    BMW 5 SERiSi G30-
    BMW 5 SERiSi G30-



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi certac -- 12 Ekim 2016; 22:59:01 >




  • FOTOLAR DEVAM


    BMW 5 SERiSi G30-
    BMW 5 SERiSi G30-
    BMW 5 SERiSi G30-
    BMW 5 SERiSi G30-
    BMW 5 SERiSi G30-
    BMW 5 SERiSi G30-
    BMW 5 SERiSi G30-




  • türkiye'ye ilk 530i ve 520d modelleri gelecek. eu spec tüm araçlarda navigasyon ve adaptif led standart. tahminim 530i 220/230 aralığında bir fiyatlandırma ile başlar. 520d 250/260 aralığında bir fiyatla piyasaya sürülür. elle tutulur donanımlarla 280/300 aralığında 530i 310/330 aralığında 520d alınabilir.
  • Araç çok şık, eski kasadaki güzel görünümü bozmadan aracın görünümünde yenilikler yapılmış. Aracın çok değişmesini beklemek anlamsız, yeni kasa her zaman yeni kasadır bunu kabul etmek lazım. Aracın 100 kg hafiflemesi bile tek başına büyük bir gelişmedir, en merak ettiğim nokta yeni veya güncellenmiş motor seçenekleri... Tanıtım Türkiye saati ile kaçta olacak bilen var mı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonunda Resmi açıklama ve teaser geldi millet....
    Acele etmemek gerek ama bence mükemmel bir araç olmuş.....


    BMW INSTAGRAM SAYFASI
    [DHgram=]
    Instagram
    BMW on Instagram: “The most powerful business athlete. Introducing the all-new #BMW #5series Sedan.”
    https://www.instagram.com/p/BLfneSMh0zH/?taken-by=bmw


    DİĞER MAGAZİN SAYFA VE VİDEOLARI

    https://www.youtube.com/watch?v=xYAMTkPIWXs

    DPCcarsyoutube
    2017 BMW 5 Series Test Drive, Design, Interior
    https://www.youtube.com/watch?v=2VYMemlY5MU


    Top Car Reviewsyoutube
    2017 BMW 5-Series Review Rendered Price Specs Release Date
    https://www.youtube.com/watch?v=1gQUxkCzqks


    Bu video ise yeni Led için oldukça net bilgiler içeriyor


    BIMMERPOSTyoutube
    BMW G30 5 Series M Sport First Video Look!
    https://www.youtube.com/watch?v=OQLteTJXXMc



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi certac -- 13 Ekim 2016; 11:49:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackyTurtle

    türkiye'ye ilk 530i ve 520d modelleri gelecek. eu spec tüm araçlarda navigasyon ve adaptif led standart. tahminim 530i 220/230 aralığında bir fiyatlandırma ile başlar. 520d 250/260 aralığında bir fiyatla piyasaya sürülür. elle tutulur donanımlarla 280/300 aralığında 530i 310/330 aralığında 520d alınabilir.

    hocam sizi f30 dan takip ediyordum, 320i üretim durdu demiştiniz, yeni kasa 3 serisine veya güncel kasaya 520i de kullanılan n20 motor koyulacak mı bilginiz var mı? 1.5 3 silindir motor performansı bana göre düşük kalıyor.
  • Hybrid model ilginç
    Yaklaşık 45km mesafeyi max. satte 140 ile alabiliyor.....Bu oldukça ilginç ve müthiş bir teknoloji....
    530i 1998cc ve 252 hp-350nm tork oldukça iddialı...
    Veriler onu gösteriyor.İkinci el korkusu olmasa bu araç alınır bence.Verilerde dizel arasında çok farklar kağıtda gözüküyor.
    Bu veriler 0-200 arasında ise kopar,fark büyür...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi certac -- 13 Ekim 2016; 12:38:35 >
  • bahsettiğiniz N13B16 ve N20B16 artık bitti. 1.6 BMW motoru yok diyebiliriz artık. 1.5 motorların yüksek güç üreten versiyonları 1,1.5 yıla çıkar. 5 serisinde 1.5 motoru herhalde 2. yıldan itibaren piyasaya sürerler. 3 serisinde şu an satılan 1.6 motorlu araçlar stok araçları. ben ısrarla yazıyorum, 1.6 için beklemektense 2.0 benzinli motorlara yönelmek daha sağlıklı. BMW ve Mercedes'in bu segmentte 1.6 motoru kaldırmasıyla, MB-Turk ve Borusan mecbur 2.0 motorların fiyatlarını düşürüyor. Daha da düşürmek zorunda. 2.0 şu an olması gereken seviyeye yaklaşmak üzere fiyat olarak. Asıl 1.6 motorlardan yüksek kar ediyorlardı.

    320i ED 40.yıl paketli almaktansa 170küsür vererek, 530i bekleyip boşunu bile alsanız ( navigasyon ve adaptif led standart ) 220 civarında ( ben bunun liste fiyatı olacağını ve klasik bmw indirimleri ile daha uygun olacağını tahmin ediyorum ) alınabileceğini düşünüyorum.




  • peki 210 verip şimdiki kasanın dolusun almak mı yada yeni kasanın 220 civarı boş 2000 motor halini almak mı daha mantıklı?
  • Kesinlikle 2000cc daha mantıklı olur, güçlü motorla hem performans hem yakıt ekonomisi hem de uzun ömürlülük konusunda daha iyi bir seçim yapmış olursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Açıkçası bu biraz keyfiyat ...
    Ben hiç bir zaman f10 1.6 ya hoş bakmadım.Geldiği hafta teste çıktım.Siparişimden vazgeçmiştim....
    Bu aracın da 1.5 ile gelse bile düşük hacimli motorları hiç düşünmüyorum.Kişisel fikrim.
    Bmw demek performans demek.Tercihler farklı olabilir.Ancak dış görünüm ve marka algısı için açıkçası ben 200 binler üzerine çıkacaksam performans da isterim.
    Yani marka ve prestij için asla o kadar para ödemem.Neden yapmam?Daha önce yaptım...Bir daha yapmam:)

    Alan arkadaşlara da asla narsistlik yapmam.Ben performans dedim.Onlar belki sadece marka ve prestij algısı olarak bakarlar saygım sonsuz.
  • Benim açımdan 1.6 performansı yeterli ama boş aracada binmek istemiyorum acaba yeni kasada luxry msport gibi paketler çok yüksek fiyat olur mu yada şimdiki kasayı alıp aklım yeni kasada kalır mı tereddütte kaldım
  • guzel olmus.
  • Aynı hacimli ve özellikli 4.30i Xdrive =261.400 iken
    252hp lik yeni 5 serisini kanaatimce 220 gibi bir fiyata başlatmazlar....
    Tabi ki 1.6 gelene kadar 1.6 dan sonra bence 530i alınabilir....
    En az 250 den başlar diyorum 290 a da 5.20d başlar.
    Muhtemelen Alman bmw sitesinde ki 2.0d Xdrive 5.25XDrive'ın yerine gelecektir...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.