Şimdi Ara

BMW 5 SERiSi G30-

Bu Konudaki Kullanıcılar: sydney
1 Kayıtlı Üye ve 4 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
6.770
Cevap
114
Favori
601.527
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İŞTE YENİ BMW 5 SERİSİ G30....
    ŞUBAT 2016 DA YOLLARDA OLMASI BEKLENİYOR

    BMW 5 SERiSi G30-
    BMW 5 SERiSi G30-
    BMW 5 SERiSi G30-
    BMW 5 SERiSi G30-
    BMW 5 SERiSi G30-
    BMW 5 SERiSi G30-
    BMW 5 SERiSi G30-
    BMW 5 SERiSi G30-
    BMW 5 SERiSi G30-
    BMW 5 SERiSi G30-



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi certac -- 14 Eylül 2017; 15:14:54 >







  • 2010 yılında çıktı piyasaya. hala görsem bakıyorum. en güzel sedan ödülünü sonuna kadar hak etti f10.

    hala güncel hala en güzel sedan. bozup saçma sapan bi tip yapmayıp kozmetik olarak güncellemeleri yeterliydi. zaten onu yapacaklar.

    ama biraz daha radikal olabilirdi. f10 lci nin üzerine bi lci daha olmuş sanki.
    Bir çok Bmw aracı kullanmış biri olarak şunu söylemek isterim ; bu araç kesinlikle Bmw nin zirvesi olmuş. 7 kasanın lux u ile 3 kasanın atletikliği birleştirilmiş ve bir önceki hantal görünümlü kasaya göre resmen çağ atlamış. Bazı arkadaşlar makyaj gibi küçümseyen şeyler söylemişler ancak alakası yok. Sadece ön kaputtaki çizgilere bile baksanız inanılmaz bir mühendislik çalışmasının eseri olduğunu görebilirsiniz. bu aracı yakından gerçek gözle gördüğünüz zaman vurulacaksaınız. İmkanı olan gözü kapalı alsın geçsin.
    Engelli uzerinden ötv siz araç alanlar;



    1. Araç sizin değil engellinin. Benim arabam benim arabam deyip durmayın.

    2. Sizin devletin engelliye sunduğu muafiyeti suistimaliniz yüzünden, gerçek engelliler mağdur oldu. Bunun vebali sizin üzerinizde.

    3. Bahsettiğim arkadaşın mesaj geçmişine bakarsanız, iki lafından biri, aracım şöyle dolu böyle dolu. Yahu kimse sormadı ki sana. Almışsın ötv siz bari millete yaptığın suistimali duyurma.

    5.20i Lci’yi 6 aydır kullanan biri olarak görüşlerimi yazayım.


    Yıllarca Opel Vectra ve Insignia kullandım. 2019’da ise sıfır 4.18 Gran Coupe M Sport alarak BMW’ye geçiş yaptım. O zamanlar internette araştırdığımda 1.5 motor hakkında onlarca olumsuz yorum okumuştum. Tamam motor performanslı değildi ama yazılanlar kadar da kötü değildi :) Performans beklentisi olan kişiler zaten niye 1.4-1.6 araba alır anlayamıyorum. Neyse 1 yıl severek arabama bindim. Daha sonra yeni kasa 3 serisi çıktı. Gelir gelmez test sürüşü yaptım. Niyeyse arabanın içi bana 4 serisine göre küçük geldi. Halbuki teknik olarak daha büyüktü. Kokpite ısınamadım. Sürüşü ise keyifliydi. Bendeki 4 serisine göre motor farkını iki tık hissediyordunuz. Sessizlik de bir tık daha iyiydi. Ama satış temsilcisine “sevemediğimi” söyledim. “4 serisinden inip test edenler hep aynı şeyi söylüyorlar” cevabını aldım. Gelmişken bir de 5 serisini test edin dedi. Ellerinde 2017 model bir 5.20i vardı. 5 kasaya daha önce oturmuştum ama sürücü koltuğuna ilk defa geçtim. Koltuğa oturur oturmaz 3 ve 4 serisinden daha farklı, üst sınıf bir araç olduğunu hissettiriyor. Sürüşe geçince ise sessizliği ve amortisörlerin yumuşaklığı beni benden aldı. Motor performansı benim 4 serisine göre 1-1,5 tık iyi, sessizliği ise 2 tık daha iyiydi. 5 serisi hiç aklımda yokken sonraki aracım 5 serisi olur dedim.  


    Geçen yaz araba piyasası patlayınca 4 serisini satıp, Kosifler’den 5.20i Lci M Sport aldım. Arabayla birkaç kez uzun yol da yaptım. Bu arabanın keyfi kesinlikle uzun yolda bambaşka. 


    Ülkemizdeki BMW ve Mercedes’e olan algıyı biliyorsunuz. Bu arabayla da benzinliğe girdiğinizde bazen çalışan kişi gelip kapınızı açıyor, hoş geldiniz diyor. Insignia’da ise yüzüme bakmazlardı :) Arabanın içine oturanlarda da benzer bir tepki oluyor. Yeni 3 ve 4 serilerinde de bu durumu görmek mümkündür ama 5’in içi ve kokpiti daha heybetli olduğu için kesinlikle ayrı bir havası var. 


    Sürüş yaparken arabanın sessizliğine o kadar çok alışıyorsunuz ki; daha sonra sıradan bir arabaya bindiğinizde cam mı açık, kapı mı kapanmadı diyebiliyorsunuz. Abartı olsun diye söylemiyorum bu durumu gerçekten birkaç kez yaşadım.  


    Eleştirilen konulara da biraz değineyim;

    Gaz tepkimesinde gecikme olduğu doğru. Bunun sebebini 2.0 motordan devşirme olduğu için açıklayanlar var ama o kadar teknik konularla ilgilenmiyorum. Eco modda aracı hiç sürmedim. Comfort modda alt devirlerde gecikme hissediliyor ama sport modda o his yarıya düşüyor ve bence kabul edilebilir bir seviyeye geliyor. Yani bu araba sonuçta 1.6 ve ağırlığına göre performansından bir şikayetim yok. Elbet ben de isterim performanslı olsun, 2.0 olsun ama ülkemizdeki malum durumları biliyorsunuz. Velhasıl bu arabayı yeni almayı düşünenler olursa kendileri sport modda kullanmadan internetteki yorumları ciddiye almasınlar.


    Pek trafiği olmayan bir yerde yaşıyorum. Comfort modda şehir içi kullanımda ortalama yakıt 8.5-9 litre. Ama benzin aldığınızdan itibaren kendiniz ölçerseniz bu rakamların üzerine bi %10 eklemek gerekiyor. Sistem sanki %10 düşük gösteriyor gibi geldi bana. Yani ortalam 10 litre yakıyor derim.


    Harman Kardon problemi;

    Bazı üretimlerde ses sistemi sorunlu. Baslar arada gidip geliyor. Benim arabada da bu sorun oldu. Almanya’dan yeni amfi sipariş edilip, değiştirildi ve iki haftadır sorunsuz kullanıyorum. Yeni amfi ile eskisine oranla ses bir tık daha tok, güzel ve doyurucu oldu. Evimde KEF LS-50 Wireless hoparlörlerim var. Hi-fi sistemlerde birçok kez ödül almış bir set. Spotify üzerinden aynı müzikleri hem evde hem arabada dinliyorum. Arabdaki ses kalitesi evdeki kadar iyi olamsa da ona çok yakın. Önceki araçlarında HK kullananlar yeni modellerde kötü olduğunu söylüyorlar. Yabancı forumlarda 5.50 almış adam da aynı şeyi söylüyor. Yani bu durum 600 bin TL’lik 3 serisinde de aynı 3-4 milyonluk araçta da aynı. Eski 4 serisi aracımda standart ses sistemi vardı. Ona göre şu anki HK çok çok iyi diyebilirim. Ama yine aynı şeyi de eklemek istiyorum. Kesinlikle kendiniz arabanın içine oturup müzik dinlemden, internetteki abartı yorumlara inanmayın. Bazen o yorumları okuyunca ben acaba başka bir araba mı kullanıyorum diyorum :) Zaten Borusan hangi aracı getirirse onu alıyoruz. Seçme, aksesuar ekleme imkanımız yok. 5.20 Lci’ler çıktığından beri de HK dışında bir opsiyon da hala görmedim. Zaten mecbur bunu alıyoruz.


    Farların yetersizliği;

    4 serisi aracımda adaptive led vardı. 5 serisi de öyle. Şimdiye kadar "ya bu farlar niye az aydınlatıyor, niye böyle eksiklik var" gibi bir şikayetim hiç olmadı. Bana göre gayet net ve yeterli, fazla fazla aydınlatıyor :) 

    Otomatik uzun far da gayet yeterli çalışıyor. Ama arada sırada karşıdan selektör yiyebiliyorsunuz :)


    Bende 18" jant var. Yalan yok bu araba için bence en az 19" olmalı. Seçme şansım olsaydı 19" isterdim. Artık sonraki araca inşallah :)


    Aracımda baldır destekli spor koltuk var. Öceki de öyleydi. Bu baldır desteğine alıştıktan sonra başka arabaların koltuğuna oturunca sanki sandalyeye oturmuşum gibi hissediyorum, o kadar rahatsız geliyor. Herhangi bir araç alacaklara naçizane tavsiyem kesinlikle baldır destekli tercih edin.


    Şu na Borusanın getirdiği 5 serileri bence donanım olarak tatminkar. Soft close kapı, elektrikli ve ısıtmalı ön koltuklar, alarm, adaptive led, HK ve otomatik bagaj kapağı güzel özellikler. Ayrıca sunrooftaki tüm fonksiyonlar otomatik, hiçbir şey manuel değil. Sunroofun altındaki sürgülü taraf da otomatik açılıp, kapanıyor. Yeni E serilerinde o manuel kapanıyor.  


    Tüm bunlardan sonra şu an 850 Bin TL bandında sıfır bir araba alacak olsam gider yine 5.20i M Sport alırım. Yeni kasa E serisinin benzer donanımları 1M den başlıyor. Onun haricinde bir alternatif de ben göremiyorum. Audi A6’yı sevemediğim için kıyaslamıyorum. (Kokpitte her şey ekran ve dokunmatik olunca sevemiyorum.)


    Hepinize kazasız, belasız, keyifli sürüşler :)   

    yafs arkadaşlar, forum g30 forumdan çıktı. ağlama duvarına döndü..
    diyorsunuz ki şakayla karışık, eti samanı ithal eder duruma geldik.
    yerli otomobile yol açıldı.
    nerde be arkadaşlar. biz "DOLANDIRICIMIZI" bile ithal eder hale geldik. iran dan ithal ediyoz, eskiden o nun da yerli ve milli si vardı. o bile kalmadı. irandan ithal ediyoz
    ama her mesajda satsam zarar eder miyim satsam ne olur diye soru soruyosunuz.

    tamam bura forum, soru cevap serbest de, eğer aracı satmak için alıyorsanız hiç almayın.

    forumda genelde aracın masrafları da konuşulur bir arkadaş yazmış masrafları.

    küçümsemek ya da hor görmek olarak algılamayın, Allah daha çok versin de en iyilerine binin ancak bu arabayı alıp da yakıtı kaskoyu hatta servis parasını dert edecekseniz, bmw 5 size göre bir araç değil. bunun valesi var, otoparkı var, araç yıkamasında ekstra hassas ürün kullanımı var.

    var da var....

    iyisi mi premium olmayan bir marka alın, aklınız arabanızda kalmasın.
    aslında iddialı olacak söyliceklerim ama bundan 15-20 yıl önce bmw mercedes prestij ve kalburüstü zengin kesimin aracıyken şimdi orta sınıfa kadar düştüyse bence para kazanmanın kolaylaşması ve TL'nin aşırı değerli olmasından ötürü oldu.

    düşünsene 15-20 sene önce nerede, şimdi nerede bmw mercedes. 2010a doğru bir ara herkes c ve 3 kasa almaya başlamıştı vergi avantajından önce.

    yani diyeceğim o ki aslında bu markalar ederine doğru gidiyor. biz bir dönem çok ucuza kapattık hepsi bu.

    türk lirası dediğin para birimi, üretmeyen, devamlı hizmet sektöründen (restoran kafe vs) para döndüren sistemin para birimi. öteki tarafta gümrük birliğinin ortak parası ve dünyanın merkezi olan bir ülkenin para birimi var.

    yarın bir gün dolar TL kuru 10 olduğunda kimse neden diye soramayacak.

    buğdayı bile ithal eder hale gelmişiz, ne kadar döviz varsa ver allah ver yurtdışına gidiyor.

    lafa gelince güçlüyüz ama aklınıza gelebilecek her şeyi dışa bağımlı yapan politika sahiplerinin dışında herkes güçsüzdür bu ülkede.

    velhasıl kelam, 90ların başındayken nasıl ki mercedes bmw lüks bir araç ve ancak orta üst kendi işinin sahibi işadamı patron fabrikatör arabası ise, şimdi de o yolda ilerliyor.

    bu benim istatistiki bir görüşüm. beni bağlar....
    Merhaba Arkadaslar

    G30 Aracim serviste oldugu icin birkac gundur G20 320i modelini kullaniyorum. guncel bir konu oldugu icin karsilastirma yorumlarimi paylasmak istedim.
    Yapacagim yorumlar kanun mahiyetinde olmadigi gibi, kimseyide baglamamaktadir; sadece kisisel goruslerimi yaziyorum, unutulmasin lutfen.

    1) Arac 17 Jantli, suspansiyon konforu cok cok basarili, G30 ile hicbir farki yok.
    2) Malzeme kalitesi G30 ile cok buyuk farklar tasiyor. G30 icin 10 uzerinden 8-9 dersek, G20 icin 5-6 en fazla. Direksiyonu bile tuttugunuzda hicbirseye bakmadan anlasiliyor. Goruntude ayni olan iki direksiyon, elinizi dokundugunuzda bambaska bir kalite.
    3) Aracin kullanimi cok rahat, boyutlari kucuk oldugu icin bariz fark ettiriyor. Benzinli motor gucu harika olmasada Istanbul gibi sehirler icin hic fena degil. Araba benzinli oldugu icin ilk hizlanmalarda dizel gibi guclu kalkmiyor ama ust viteslerde bunu toparliyor, kabul edilebilir bir guc sunuyor.
    4) Benzin tuketimi Comfort mode ile 11-11.5 litre bandinda - toplam 600KM surus icin. Cok cok dikkatli kullanmadim ama hep normal bir seyir halinde gittim.
    5) Arabanin oturma pozisyonu, koltuklari vs G30'da oldugu gibi bir oturma pozisyonu saglamiyor, kalite farki kendini hissettiriyor. Surus konumu, gorus acisi bariz farkli
    6) Hi-fi ses sistemi mevcut bu aracta, Harman Kardon ile arasinda daglar kadar fark var diyebilirim, kesinlikle dikkat edilmesi gerekiyor bence bu noktaya, pisman eder.
    7) Aracin ses yalitimida basarili olmus, G30 ile arasinda yuzde 10-15 fark olabilir bu konuda ama yeterli seviyede.
    8) Yeni konsol elestirildigi kadar kotu durmuyor, cok sikayet edilmisti ama bence kullaninca goze hos geliyor, ben begendim.
    9) Ana paneldeki kontrol kumandalari vs biraz kalitesiz plastik gibi duruyor, eski duzen daha kaliteli ve guzeldi.

    Genel yorumum, kesinlikle bariz bir sinif farki olan bu iki araci nasil oluyorda G30 ile cok benzer, hatta daha basarili oldugu yorumlari yapiliyor ben anlayamadim. Bazi arkadaslar G30'dan G20'ye gecisi bile tavsiye etmisti, biraz sasirdim dogrusu.
    Yorumlarim kendi kisisel goruslerimdir, lutfen kimse farkli yonlere cekip tartisma konusuna donusturmesin.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    BMW 5 Serisi G30: Kapsamlı Bir Bakış

    BMW 5 Serisi G30, 2017'de tanıtılan lüks bir orta boy sedandır. Araç, zarif tasarımı, etkileyici performansı ve gelişmiş teknolojileriyle bilinmektedir.

    Motor Seçenekleri

    BMW 5 Serisi G30, aşağıdakiler de dahil olmak üzere çeşitli motor seçenekleriyle sunulmaktadır:

    • B48B16: 2.0 litrelik dört silindirli turboşarjlı benzinli motor
    • B48 G30: 2.0 litrelik dört silindirli turboşarjlı dizel motor

    Kronik Sorunlar

    Tüm araçlarda olduğu gibi, BMW 5 Serisi G30'da da bazı kronik sorunlar bildirilmiştir. Bunlar şunları içerir:

    • Egzoz sistemi sorunları
    • Şanzıman sorunları
    • Elektrik sorunları

    Diyagnoz Modu

    BMW 5 Serisi G30, araçta meydana gelen sorunları teşhis etmek için kullanılabilen bir "Diyagnoz Modu" özelliğine sahiptir. Bu mod, aşağıdaki adımları izleyerek etkinleştirilebilir:

    1. Aracın motorunu çalıştırın.
    2. Sağ üst köşedeki "Menü" düğmesine basın.
    3. "Ayarlar" seçeneğini seçin.
    4. "Araç Durumu" seçeneğini seçin.
    5. "Diyagnoz Modu" seçeneğine tıklayın.

    Sürücü Desteği Kısıtlı Uyarısı

    BMW 5 Serisi G30, çeşitli sürücü destek sistemleri ile donatılmıştır. Araçta bir "Sürücü Desteği Kısıtlı" uyarısı görünüyorsa, bu sistemlerden birinde bir sorun olduğu anlamına gelir. Bu uyarı genellikle aşağıdaki sorunlardan kaynaklanır:

    • Sensör arızaları
    • Kamera sorunları
    • Yazılım sorunları

    Sonuç

    BMW 5 Serisi G30, etkileyici özellikleri ve performansı ile öne çıkan lüks bir sedandır. Ancak, diğer araçlar gibi bazı kronik sorunlara sahip olabilir. Diyagnoz Modu özelliği, bu sorunları teşhis etmene yardımcı olurken, Sürücü Desteği Kısıtlı uyarısı sürücü destek sistemlerindeki sorunlara işaret eder. BMW 5 Serisi G30'un bakımını düzenli olarak yaptırmak ve herhangi bir sorunu erken tespit etmek için Diyagnoz Modu'nu kullanmak, aracının sorunsuz çalışmasını sağlamanın anahtarıdır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Bu model olarak net olarak görmeden birşey söylemek zor ama f10 kasanın yarattığı şok etkisini yaratamayacak gibi duruyor güzel ama çok güzel değil sanki bakalım son hali nasıl olacak
  • 2010 yılında çıktı piyasaya. hala görsem bakıyorum. en güzel sedan ödülünü sonuna kadar hak etti f10.

    hala güncel hala en güzel sedan. bozup saçma sapan bi tip yapmayıp kozmetik olarak güncellemeleri yeterliydi. zaten onu yapacaklar.

    ama biraz daha radikal olabilirdi. f10 lci nin üzerine bi lci daha olmuş sanki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chrissrathfield

    2010 yılında çıktı piyasaya. hala görsem bakıyorum. en güzel sedan ödülünü sonuna kadar hak etti f10.

    hala güncel hala en güzel sedan. bozup saçma sapan bi tip yapmayıp kozmetik olarak güncellemeleri yeterliydi. zaten onu yapacaklar.

    ama biraz daha radikal olabilirdi. f10 lci nin üzerine bi lci daha olmuş sanki.
    Dış görünüm olarak bakmamak lazım sadece diye düşünüyorum..Şu anda ki i8 yeni 5 kasa konusunda işaretler barındırıyor sanırım..Karbon fiber parçalar düşük hacimli motor+elektrikli motor,çok yüksek tork gibi yenlikleri içerecektir.
    Tüketim de bir hayli düşük olacak gibi duruyor.Yeni 5 kasanın bütün algıları değiştireceğini düşünüyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JN008

    Dış görünüm olarak bakmamak lazım sadece diye düşünüyorum..Şu anda ki i8 yeni 5 kasa konusunda işaretler barındırıyor sanırım..Karbon fiber parçalar düşük hacimli motor+elektrikli motor,çok yüksek tork gibi yenlikleri içerecektir.
    Tüketim de bir hayli düşük olacak gibi duruyor.Yeni 5 kasanın bütün algıları değiştireceğini düşünüyorum..

    Alıntıları Göster
    Merecedes in Yeni E serisi ile gerçekten hem motor hem şanzuman hem de ağırlık avantajlarını iyi kullandığını kabul etmem lazım....
    Ancak Bir kez BMW her zaman BMW.....
    Yeni 5 serisi çıkana kadar bekleyeceğim ve takipteyim.....
    Fısıldanan bilgilere bakılırsa yeni 5 yaklaşık 130-150kg daha hafif olacak....
    Aslında 1.5 180hp+110hp Elektrikli bir Hibrid seçenek ile sürseler dehşet bir kombinasyon oalcaktır.
    Ancak yine fısıldana bilfilere bakılırsa Bmw X5 kombinasyonunu yeni 5 de kullanacak gibi gözüküyor....
    Artık yavaş yavaş HYBRID araçlaara geçme zamanı geliyor ......

    BMW 5 SERiSi G30-



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi certac -- 1 Mayıs 2016; 21:56:35 >




  • certac C kullanıcısına yanıt
    Sanırım sis farı üstüne tampon başlangıcına sis farı şeklinde led gelecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4007

    Sanırım sis farı üstüne tampon başlangıcına sis farı şeklinde led gelecek.
    Arkadaşlar eğer iddaa edildiği gibi 1.5 Dizel (5.18D) 150 HP gelirse E segmenti prime sınıfı bizim ülkede siler süpürür. Kaynak koyamadım şimdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doritoch

    Arkadaşlar eğer iddaa edildiği gibi 1.5 Dizel (5.18D) 150 HP gelirse E segmenti prime sınıfı bizim ülkede siler süpürür. Kaynak koyamadım şimdi.

    Alıntıları Göster
    1.5 turbo + elektrik motoru ile Hybrid gelirse kimse dizele filan bakmaz. Dizel kadar yakacaktır Hybrid kombinasyon.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Barış26

    1.5 turbo + elektrik motoru ile Hybrid gelirse kimse dizele filan bakmaz. Dizel kadar yakacaktır Hybrid kombinasyon.

    Alıntıları Göster
    2012 de 520d aracım vardı sonra e250 ye geçtim sonra yine değiştirdim ama f10 kasa denilen
    5 serisinin bende yeri ayrı arabayı izlemek bile keyif veriyordu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkboyy

    2012 de 520d aracım vardı sonra e250 ye geçtim sonra yine değiştirdim ama f10 kasa denilen
    5 serisinin bende yeri ayrı arabayı izlemek bile keyif veriyordu

    Alıntıları Göster
    e serisinin 5 ten farkı biraz daha konforluydu ama artık o da yok

    konfor seviyesi birebir benzediği c serisine düşmüş.

    yol tutuş olarak da kötü diyorlar bunun hakkında çok bilgim yok.


    BMW ye karşı silahı kalmadı. yeni 5 yine toplayacak ortalığı. f10 çıktıktan sonra zaten üstünlük bu sınıfta 5 teydi. devam edecek burası kesin arkadaşlar.

    keşke alabilsem g30 ama f10 2014 model ancak alabiliyorum. 520d




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doritoch

    Arkadaşlar eğer iddaa edildiği gibi 1.5 Dizel (5.18D) 150 HP gelirse E segmenti prime sınıfı bizim ülkede siler süpürür. Kaynak koyamadım şimdi.

    5.18D nin 1.5 olduğunu nerden çıkardınız bilmiyorum ama o motor aslen 2.0
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caballos

    quote:

    Orijinalden alıntı: Doritoch

    Arkadaşlar eğer iddaa edildiği gibi 1.5 Dizel (5.18D) 150 HP gelirse E segmenti prime sınıfı bizim ülkede siler süpürür. Kaynak koyamadım şimdi.

    5.18D nin 1.5 olduğunu nerden çıkardınız bilmiyorum ama o motor aslen 2.0

    Google dan çıkardım

    Bir yakınım 5 alacaktı veya kiralayacaktı. Biraz araştırınca kasa değiştireceğini gördük. Bu arada tesadüfen de bu bilgiye ulaştık. 2 lt motordan zaten 190 HP güç alıyor haklısınız, hatta 5.25 var 200 küsür hp (o da 2 lt), ama burada downsizing olayı söz konusu olduğu için ilgimi çekmişti. Yani dizel BMW D segmentinde biraz mantıklı rakamlara inebilir. Ama bunlar yanlış bilgi de olabilir tabii ki çıkmadan kesin bir şey söyleyemeyiz.

    http://www.carmagazine.co.uk/spy-shots/bmw/bmw-5-series-2016-new-g30-five-scoop-dossier/

    http://www.shifting-gears.com/2015/01/10/2017-bmw-5-series-will-get-1-5l-diesel-engine/




  • Hali hazırda ki 3.0 dizel motoruda ortadan ikiye bölüp 1.5 3 silindirli dizel yapabilirler belli olmaz.

    Malum 1.5 benzinli motor m3 motorunun ikiye bölünmüş halı
  • Doritoch kullanıcısına yanıt
    Evet gördüm ben de şimdi. Umarım böyle olur. Hali hazırda 518d 150hp olan motor 2 litre çunki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caballos

    Evet gördüm ben de şimdi. Umarım böyle olur. Hali hazırda 518d 150hp olan motor 2 litre çunki.
    Evet pek yaklaştı artık lansman 9 Temmuz dave yavaş yavaş paylaşımlar sızdırılmaya başlandı...Nurnberger pisitnden yeni 5 serisi testi.....
    cvdzijden - Supercar Videosyoutube
    2017 BMW 5 Series G30 Testing on the Nurburgring
    https://youtu.be/3NJ7juC0od0




  • quote:

    Orijinalden alıntı: certac

    Evet pek yaklaştı artık lansman 9 Temmuz dave yavaş yavaş paylaşımlar sızdırılmaya başlandı...Nurnberger pisitnden yeni 5 serisi testi.....
    cvdzijden - Supercar Videosyoutube
    2017 BMW 5 Series G30 Testing on the Nurburgring
    https://youtu.be/3NJ7juC0od0


    Alıntıları Göster
    9 temmuz geçti, ne bir resim var ne de bir haber. yapılmadı mı acaba lansman?




  • Lansman 2017 detroit fuarı diyor, 9 temmuz da nerden çıktı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasinozkan -- 14 Temmuz 2016; 21:51:43 >
  • g30 kodlu yeni nesli (7.) resmi olarak 2016 ikinci yarıda tanıtılacak deniyordu. artık çok zaman kalmadı. beklenen, 1-16 ekim paris motor show'da resmen tanıtılması. ancak aracın showroomlara ulaşması 2017 yılının ilk aylarını bulacak. 
    bu serideki bazı yenilikler şöyle:
    - yeni 7 serisinde de kullanılan 5. nesil idrive kullanılacak. öncekilerden temel farkı dokunmatik ekranın bulunması.
    - "gesture control" denilen temassız kontrol imkanı da opsiyonel olarak sunulacak.
    - güncel modelden ortalama 100 kg daha hafif olacak. bu hafiflik yer yer aluminyum, karbon fiber, magnezyum ve tabii ki de çelik parçalar kullanılarak sağlanacak.
    - avrupa için öngörülen donanım isimleri: standard, sport, pure excellence, m sport ve ındividual.
    - 2.0 litre motorlar b47 dizel ve b48 benzinli dört silindir, 3.0 litre motorlar b57 dizel ve b58 benzinli altı silindir olacak. örnek olarak, 3.0 litre 3 turbolu n57 motorlu m550d, 4 turbolu b58 modelle devam edecek. motor gücünün 376 hp 740 nm'den yüksek olacağı kesin gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elagance45

    g30 kodlu yeni nesli (7.) resmi olarak 2016 ikinci yarıda tanıtılacak deniyordu. artık çok zaman kalmadı. beklenen, 1-16 ekim paris motor show'da resmen tanıtılması. ancak aracın showroomlara ulaşması 2017 yılının ilk aylarını bulacak. 
    bu serideki bazı yenilikler şöyle:
    - yeni 7 serisinde de kullanılan 5. nesil idrive kullanılacak. öncekilerden temel farkı dokunmatik ekranın bulunması.
    - "gesture control" denilen temassız kontrol imkanı da opsiyonel olarak sunulacak.
    - güncel modelden ortalama 100 kg daha hafif olacak. bu hafiflik yer yer aluminyum, karbon fiber, magnezyum ve tabii ki de çelik parçalar kullanılarak sağlanacak.
    - avrupa için öngörülen donanım isimleri: standard, sport, pure excellence, m sport ve ındividual.
    - 2.0 litre motorlar b47 dizel ve b48 benzinli dört silindir, 3.0 litre motorlar b57 dizel ve b58 benzinli altı silindir olacak. örnek olarak, 3.0 litre 3 turbolu n57 motorlu m550d, 4 turbolu b58 modelle devam edecek. motor gücünün 376 hp 740 nm'den yüksek olacağı kesin gibi.
    Auto bild dahil bir çok Otomobil dergisine test sürüşleri yaptırıldı.
    Araç son şekli ile bu resimlere benzeyeceği görülüyor.
    İçerisi zaten netleşmiş gibi...
    BMW 5 SERiSi G30-
    BMW 5 SERiSi G30-
    BMW 5 SERiSi G30-




  • Paris oto fuarında tam lansmanı yapılacak diye düşünürken herhalde yine ertelendi tanıtım
    Bilgisi olan var mı?
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.