Şimdi Ara

BMW 520i F10 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (3 Mobil) - 3 Masaüstü3 Mobil
5 sn
46
Cevap
1
Favori
13.703
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onzy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: onzy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Aracın 1.6 motor olması sizi yanıltmasın.F10 520i deki 1.6 motor f30 320ied deki 1.6 motorla aynı değil birkere.

    F10 520i nin motor kodu N20B16 diye geçer. Bu motor sadece Türkiye ve Yunanistan a özgüdür. Bu motorun aslı N20B20 dir. Yani avrupada satılan 2.0 hacimli 184 hp lik 520i ve 528i nin downsize halidir. Motor tamamen aynıdır fakat downsize edilmiştir. Motor temelde tamamen aynı ancak her silindir hacmi 500cm küp den 400cm küp e düşürülmüş, Yüzde 20 oranında bir tenzilat söz konusudur. Bu biyel kolunu hafifçe uzatarak veya pistonu hafifçe bombeleştirerek yada yükselterek mümkündür.

    Performansla ilgili söyleyeceklerim ise ;

    1 ay boyunca f10 520i aracımı stock olarak kullandım, daha sonra yazılım yaptırdım. Orjinal değerleri 170 hp 250 nm iken yazılımdan sonra 220hp 320nm civarlarına ulaştı. Yaptırdığımız yazılım soft sayılabilecek nitelikte oldu bmw forumlarında dahada açanlar var 250-260 hp aralığında yapanlar mesela..

    Aracın stock hali normal bir kullanıcı için biraz fazla bile güçlü.. Ben hız yapmayı sevdiğimden yazılım yaptırdım şuan gerçekten güçlü bir araba haline geldi. Ancak dediğim gibi standart kullanıcı için yazılıma ihtiyaç yok stok hali fazlasıyla yeterli. Araba gitmiyo çekmiyo vb. gibi problemleri zaten düşünmeyin bile 8 İleri zf şanzımanla araba 100 hp bile olsa köpek gibi gider.. Aktarma çok başarılı. Sport modda zaten işler baya değişiyor.. Hayırlı olsun şimdiden.

    hocam aracına yazılımı bilindik bir yerde mi yaptırdın yada nerde yaptırdın?

    benimde vw golf tdi 105 hp var ona yaptırmayı düşündüm fakat sonrasında aracın motorunu elimize almayayım diye vazgeçtim ama hala yaptırsam mı diye hep aklımda bir soru var?

    bu yazılımların araca bir zararı olmaz mı?

    son sorum aracınız şehir içinde 10 lt altında yakıyor mu?

    Bugüne kadar tüm araçlarıma Megachips de yapıldı yazılım.. 1.6 tdi motoru elinize almanız filan çok zor.. Şuan 300-400 hp bandında yürüyen 1.6 TDİ lar mevcut. TDİ taş gibi bi motor tabiki yaptırın..

    cevap için teşekkurler. 300-400 hp güç için tabiki yazılım dışında parçalar gerekiyordur. siz megachip'te sadece yazılım mı yaptırdınız yoksa hava filtresi vb. gibi farklı değişimlerde yaptırdınız mı?

    Ben sadece yazılım yaptırdım. İstenilen güce göre bazı parçalarında değişmesi gerekiyor tabiki..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FinalVerdict93

    quote:

    Orijinalden alıntı: onzy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: onzy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Aracın 1.6 motor olması sizi yanıltmasın.F10 520i deki 1.6 motor f30 320ied deki 1.6 motorla aynı değil birkere.

    F10 520i nin motor kodu N20B16 diye geçer. Bu motor sadece Türkiye ve Yunanistan a özgüdür. Bu motorun aslı N20B20 dir. Yani avrupada satılan 2.0 hacimli 184 hp lik 520i ve 528i nin downsize halidir. Motor tamamen aynıdır fakat downsize edilmiştir. Motor temelde tamamen aynı ancak her silindir hacmi 500cm küp den 400cm küp e düşürülmüş, Yüzde 20 oranında bir tenzilat söz konusudur. Bu biyel kolunu hafifçe uzatarak veya pistonu hafifçe bombeleştirerek yada yükselterek mümkündür.

    Performansla ilgili söyleyeceklerim ise ;

    1 ay boyunca f10 520i aracımı stock olarak kullandım, daha sonra yazılım yaptırdım. Orjinal değerleri 170 hp 250 nm iken yazılımdan sonra 220hp 320nm civarlarına ulaştı. Yaptırdığımız yazılım soft sayılabilecek nitelikte oldu bmw forumlarında dahada açanlar var 250-260 hp aralığında yapanlar mesela..

    Aracın stock hali normal bir kullanıcı için biraz fazla bile güçlü.. Ben hız yapmayı sevdiğimden yazılım yaptırdım şuan gerçekten güçlü bir araba haline geldi. Ancak dediğim gibi standart kullanıcı için yazılıma ihtiyaç yok stok hali fazlasıyla yeterli. Araba gitmiyo çekmiyo vb. gibi problemleri zaten düşünmeyin bile 8 İleri zf şanzımanla araba 100 hp bile olsa köpek gibi gider.. Aktarma çok başarılı. Sport modda zaten işler baya değişiyor.. Hayırlı olsun şimdiden.

    hocam aracına yazılımı bilindik bir yerde mi yaptırdın yada nerde yaptırdın?

    benimde vw golf tdi 105 hp var ona yaptırmayı düşündüm fakat sonrasında aracın motorunu elimize almayayım diye vazgeçtim ama hala yaptırsam mı diye hep aklımda bir soru var?

    bu yazılımların araca bir zararı olmaz mı?

    son sorum aracınız şehir içinde 10 lt altında yakıyor mu?

    Bugüne kadar tüm araçlarıma Megachips de yapıldı yazılım.. 1.6 tdi motoru elinize almanız filan çok zor.. Şuan 300-400 hp bandında yürüyen 1.6 TDİ lar mevcut. TDİ taş gibi bi motor tabiki yaptırın..

    cevap için teşekkurler. 300-400 hp güç için tabiki yazılım dışında parçalar gerekiyordur. siz megachip'te sadece yazılım mı yaptırdınız yoksa hava filtresi vb. gibi farklı değişimlerde yaptırdınız mı?

    Ben sadece yazılım yaptırdım. İstenilen güce göre bazı parçalarında değişmesi gerekiyor tabiki..

    Alıntıları Göster
    Performans gayet iyi ama 100km de 13 lt den aşağı düşmüyor şehir içinde haberin olsun ....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgauslu06

    Performans gayet iyi ama 100km de 13 lt den aşağı düşmüyor şehir içinde haberin olsun ....

    Alıntıları Göster
    Ara hızlanmalarını pek beğenmedim.

    Özellikle rampada ara hızlanmaları benim için hiçde iç açıcı değildi.

    Bu birazda kullanacağınız yolla ilgili bir durum,

    Burdur Isparta arasaı bölünmüş yol, burada kullansam eminim hiç sorun olmaz, yol düz ve oldukça rahat,

    Fakat !!!

    Burdur Isparta arasında birde kestirme dağ yolu var, 520i ile oraya asla girmezdim, tek yön, çok virajlı ve çok dik rampalar var, kamyon sollamada bile sıkıntı olur bu yolda, eğer karşıdan gelen varsa hiç güvenilipde sollamaya çıkılmaz.




  • tolgauslu06 kullanıcısına yanıt
    Spor modda mı 13 litre
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Attorney58

    Spor modda mı 13 litre



    Maalesef comfort modda 13 litre... Spor modda sen düşün artık...
  • tolgauslu06 kullanıcısına yanıt
    foruma baktım arkadaş eco modda 8, confortta 10 spor da 12 demiş, neden kimse net bilgi vermiyor anlaşılır gibi değil.. ŞAyet confort 13 ise bence yüksek bir değer sayılabilir
  • otobanda orta şeritte sakin giden 5 serisi görünce ilk işim 5.20i mi acaba diye geçerken bir göz atarım, evet daha hiç beni yanıltmadı 5.20i,,, basarsa muhtemelen gider ama basmıyorlar neden acaba, düşünüyorum düşünüyorum bulamıyorum

    edit: şimdi işten gelirken yine gördüm 1 tane orta şeritte,ben soldan hızlı geliyordum,arkasındaki otobüs benim hızlı geldiğimi görünce çıkamadı,geçince dikiz aynasına baktım otobüs 5.20 ye habire sellektör çakıyor, yazık acıdım ya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi royal_flush_ -- 22 Aralık 2016; 17:3:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Attorney58

    foruma baktım arkadaş eco modda 8, confortta 10 spor da 12 demiş, neden kimse net bilgi vermiyor anlaşılır gibi değil.. ŞAyet confort 13 ise bence yüksek bir değer sayılabilir



    Hocam bu soruna çok net ama seni memnun etmeyecek bir cevap yazacağım: Bu araçlar şehir içinde en az 7 litre en fazla 13-14 litre yakıyor. Bu sarfiyat da, gittiğin yola (kısa- uzun),SÜRÜŞ ŞEKLİNE (özellikle çok önemli), trafik yoğunluğuna bağlı olarak değişiyor. Şöyleki ben Ankara da yaşıyorum, bu bahsettiğim araç sürekli sabah trafiğinde, kısa mesafede, yoğun dur-kalk trafikte ve agresif yani performansa dayalı kullanılıyordu. Hal böyle olunca gösterge 13 litreyi gösteriyordu. Yani tam tersini de aktarayım, ben bu araçla şehir dışına da gittim; 90-100 km/h yi geçmeden,gaza tatlı tatlı basarak, sağdan sağdan gidersen 6 litre yaktırırsın!!!
    Sonuç olarak yaşamış biri olarak şunu yazayım : "Ya bu hafta ne kadar benzin yaktım" diye düşünüp, oturup hesap yapacaksan bu aracı SAKIN ALMA. Çünkü çevremde bu araca mutlu olarak binenler, zamanında ben "ne kadar yakıyor" diye sorunca "Bilmem, ne yakarsa yaksın" gibi cevap verenlerdi. Yani tabir kötü ama "Zengin tayfa " idi. Uzun oldu ama durum bu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: royal_flush_

    otobanda orta şeritte sakin giden 5 serisi görünce ilk işim 5.20i mi acaba diye geçerken bir göz atarım, evet daha hiç beni yanıltmadı 5.20i,,, basarsa muhtemelen gider ama basmıyorlar neden acaba, düşünüyorum düşünüyorum bulamıyorum

    edit: şimdi işten gelirken yine gördüm 1 tane orta şeritte,ben soldan hızlı geliyordum,arkasındaki otobüs benim hızlı geldiğimi görünce çıkamadı,geçince dikiz aynasına baktım otobüs 5.20 ye habire sellektör çakıyor, yazık acıdım ya

    Ya maalesef durum aynen yazdığın gibi, işin özü eğer kısıtlı bütçe ile bu aracı alırsan, benim gibi, kısa zamanda satar başka araç alırsın. Bu arada araç, eğer benzini düşünmezsen çok iyi kaçar ve gider ona göre... Ama benzin 5 TL işte...




  • tolgauslu06 kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım siz 520i den sonra hangi aracı aldınız? Piyasada 200 bin liraya düzgün araç bulamadım. dizel 3 serileri ile a4 çok dar geldi. 520i genişliğinde daha ekonomik kaliteli araç ne tavsiye edebilirsiniz? Vergi avantajı ve şu an ötv kampanyaları nedeniyle 520i cazip duruyor ama bu yakıt işini merak ettim o kafama takıldı biraz. Önceki aracım 11 litre mazot yakan bir araç idi yakıtı çok takmıyordum ama vergisi fazlaydı 3 bin motor bir araç idi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Attorney58

    Arkadaşım siz 520i den sonra hangi aracı aldınız? Piyasada 200 bin liraya düzgün araç bulamadım. dizel 3 serileri ile a4 çok dar geldi. 520i genişliğinde daha ekonomik kaliteli araç ne tavsiye edebilirsiniz? Vergi avantajı ve şu an ötv kampanyaları nedeniyle 520i cazip duruyor ama bu yakıt işini merak ettim o kafama takıldı biraz. Önceki aracım 11 litre mazot yakan bir araç idi yakıtı çok takmıyordum ama vergisi fazlaydı 3 bin motor bir araç idi.

    Hocam ben 5.20i yi ikinci el almıştım 2013 modeldi, bana maddi olarak bir numara büyük geldi açıkçası ama sizin mesaja bakarsak size çok dokunmaz gibi. Şimdi 5.20i yi satıp ne aldığımı yazarsam "yuh" diyeceksiniz ama sıfır, dizel, insignia aldım BİN PİŞMANIM. Attan inip eşeğe bindim, ama az yakıyor :) 200 bin TL ye, 5 kasa ayarında, dizel, sıfır araç yok, direk söyleyim. İki ihtimaliniz var ya yazdığınız gibi biraz sıkışarak A4, 3.20d, C220d ye bineceksiniz yada Mercedes E, A6, 5 kasanın dizel ikinci ellerine bakacaksınız. Kolay gelsin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgauslu06


    quote:

    Orijinalden alıntı: Attorney58

    Arkadaşım siz 520i den sonra hangi aracı aldınız? Piyasada 200 bin liraya düzgün araç bulamadım. dizel 3 serileri ile a4 çok dar geldi. 520i genişliğinde daha ekonomik kaliteli araç ne tavsiye edebilirsiniz? Vergi avantajı ve şu an ötv kampanyaları nedeniyle 520i cazip duruyor ama bu yakıt işini merak ettim o kafama takıldı biraz. Önceki aracım 11 litre mazot yakan bir araç idi yakıtı çok takmıyordum ama vergisi fazlaydı 3 bin motor bir araç idi.

    Hocam ben 5.20i yi ikinci el almıştım 2013 modeldi, bana maddi olarak bir numara büyük geldi açıkçası ama sizin mesaja bakarsak size çok dokunmaz gibi. Şimdi 5.20i yi satıp ne aldığımı yazarsam "yuh" diyeceksiniz ama sıfır, dizel, insignia aldım BİN PİŞMANIM. Attan inip eşeğe bindim, ama az yakıyor :) 200 bin TL ye, 5 kasa ayarında, dizel, sıfır araç yok, direk söyleyim. İki ihtimaliniz var ya yazdığınız gibi biraz sıkışarak A4, 3.20d, C220d ye bineceksiniz yada Mercedes E, A6, 5 kasanın dizel ikinci ellerine bakacaksınız. Kolay gelsin...

    insignia 1.6 dizel mi aldınız? birde insigniaya eşek benzetmesi yaptıracak kadar sizde olumsuz etki bırakan yönlerini öğrenebilirmiyiz




  • tolgauslu06 kullanıcısına yanıt
    Aracınızı güle güle kullanın kazasız belasız inşallah.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: theimperial


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Aracın 1.6 motor olması sizi yanıltmasın.F10 520i deki 1.6 motor f30 320ied deki 1.6 motorla aynı değil birkere.

    F10 520i nin motor kodu N20B16 diye geçer. Bu motor sadece Türkiye ve Yunanistan a özgüdür. Bu motorun aslı N20B20 dir. Yani avrupada satılan 2.0 hacimli 184 hp lik 520i ve 528i nin downsize halidir. Motor tamamen aynıdır fakat downsize edilmiştir. Motor temelde tamamen aynı ancak her silindir hacmi 500cm küp den 400cm küp e düşürülmüş, Yüzde 20 oranında bir tenzilat söz konusudur. Bu biyel kolunu hafifçe uzatarak veya pistonu hafifçe bombeleştirerek yada yükselterek mümkündür.

    Performansla ilgili söyleyeceklerim ise ;

    1 ay boyunca f10 520i aracımı stock olarak kullandım, daha sonra yazılım yaptırdım. Orjinal değerleri 170 hp 250 nm iken yazılımdan sonra 220hp 320nm civarlarına ulaştı. Yaptırdığımız yazılım soft sayılabilecek nitelikte oldu bmw forumlarında dahada açanlar var 250-260 hp aralığında yapanlar mesela..

    Aracın stock hali normal bir kullanıcı için biraz fazla bile güçlü.. Ben hız yapmayı sevdiğimden yazılım yaptırdım şuan gerçekten güçlü bir araba haline geldi. Ancak dediğim gibi standart kullanıcı için yazılıma ihtiyaç yok stok hali fazlasıyla yeterli. Araba gitmiyo çekmiyo vb. gibi problemleri zaten düşünmeyin bile 8 İleri zf şanzımanla araba 100 hp bile olsa köpek gibi gider.. Aktarma çok başarılı. Sport modda zaten işler baya değişiyor.. Hayırlı olsun şimdiden.

    "Aracın stock hali normal bir kullanıcı için biraz fazla bile güçlü"

    Siz normal değilsiniz beyefendi...

    0-100 8.7 saniye olan ve gidişini net olarak bildiğim bir otomobil 520i. W205 C180 AMG'ye gelince objektiflikten uzak düşmanca çoluk çocuk yorumları, sonra W205 C180'den performansı bariz geride kalan 520i'ye "Fazla güçlü"

    Bmw aylık nekadar veriyor haha?

    Sana tek bir soru. Piyasada satılan araçların yüzde kaçının 0-100 ü 10 saniyenin altında. Bu sorunun cevabını kendine verdiğinde F10 520i nin normal bir kullanıcı için güçlü olup olmadığını anlayacaksın. Selamlar..




  • Rezalet bir araç. 250 tork var şaka gibi.performansı da iyi felan değil kimse kimseyi yemesin,tokat manyağı yapıyorum ben bu aracı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: theimperial


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: theimperial


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Aracın 1.6 motor olması sizi yanıltmasın.F10 520i deki 1.6 motor f30 320ied deki 1.6 motorla aynı değil birkere.

    F10 520i nin motor kodu N20B16 diye geçer. Bu motor sadece Türkiye ve Yunanistan a özgüdür. Bu motorun aslı N20B20 dir. Yani avrupada satılan 2.0 hacimli 184 hp lik 520i ve 528i nin downsize halidir. Motor tamamen aynıdır fakat downsize edilmiştir. Motor temelde tamamen aynı ancak her silindir hacmi 500cm küp den 400cm küp e düşürülmüş, Yüzde 20 oranında bir tenzilat söz konusudur. Bu biyel kolunu hafifçe uzatarak veya pistonu hafifçe bombeleştirerek yada yükselterek mümkündür.

    Performansla ilgili söyleyeceklerim ise ;

    1 ay boyunca f10 520i aracımı stock olarak kullandım, daha sonra yazılım yaptırdım. Orjinal değerleri 170 hp 250 nm iken yazılımdan sonra 220hp 320nm civarlarına ulaştı. Yaptırdığımız yazılım soft sayılabilecek nitelikte oldu bmw forumlarında dahada açanlar var 250-260 hp aralığında yapanlar mesela..

    Aracın stock hali normal bir kullanıcı için biraz fazla bile güçlü.. Ben hız yapmayı sevdiğimden yazılım yaptırdım şuan gerçekten güçlü bir araba haline geldi. Ancak dediğim gibi standart kullanıcı için yazılıma ihtiyaç yok stok hali fazlasıyla yeterli. Araba gitmiyo çekmiyo vb. gibi problemleri zaten düşünmeyin bile 8 İleri zf şanzımanla araba 100 hp bile olsa köpek gibi gider.. Aktarma çok başarılı. Sport modda zaten işler baya değişiyor.. Hayırlı olsun şimdiden.

    "Aracın stock hali normal bir kullanıcı için biraz fazla bile güçlü"

    Siz normal değilsiniz beyefendi...

    0-100 8.7 saniye olan ve gidişini net olarak bildiğim bir otomobil 520i. W205 C180 AMG'ye gelince objektiflikten uzak düşmanca çoluk çocuk yorumları, sonra W205 C180'den performansı bariz geride kalan 520i'ye "Fazla güçlü"

    Bmw aylık nekadar veriyor haha?

    Sana tek bir soru. Piyasada satılan araçların yüzde kaçının 0-100 ü 10 saniyenin altında. Bu sorunun cevabını kendine verdiğinde F10 520i nin normal bir kullanıcı için güçlü olup olmadığını anlayacaksın. Selamlar..

    Hahahaha

    Bmw olunca güçlü sevgili kardeşim, anlıyorum ben seni. O soruların cevabını çok iyi biliyorum ben ayrıca insan sarrafıyımdır, en önemlisi.

    Kıçını kaldıramayan D segmenti hantal w205 C180 7 gtronic ile bmw yi hiç bir şekilde kıyaslamam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: theimperial


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: theimperial


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Aracın 1.6 motor olması sizi yanıltmasın.F10 520i deki 1.6 motor f30 320ied deki 1.6 motorla aynı değil birkere.

    F10 520i nin motor kodu N20B16 diye geçer. Bu motor sadece Türkiye ve Yunanistan a özgüdür. Bu motorun aslı N20B20 dir. Yani avrupada satılan 2.0 hacimli 184 hp lik 520i ve 528i nin downsize halidir. Motor tamamen aynıdır fakat downsize edilmiştir. Motor temelde tamamen aynı ancak her silindir hacmi 500cm küp den 400cm küp e düşürülmüş, Yüzde 20 oranında bir tenzilat söz konusudur. Bu biyel kolunu hafifçe uzatarak veya pistonu hafifçe bombeleştirerek yada yükselterek mümkündür.

    Performansla ilgili söyleyeceklerim ise ;

    1 ay boyunca f10 520i aracımı stock olarak kullandım, daha sonra yazılım yaptırdım. Orjinal değerleri 170 hp 250 nm iken yazılımdan sonra 220hp 320nm civarlarına ulaştı. Yaptırdığımız yazılım soft sayılabilecek nitelikte oldu bmw forumlarında dahada açanlar var 250-260 hp aralığında yapanlar mesela..

    Aracın stock hali normal bir kullanıcı için biraz fazla bile güçlü.. Ben hız yapmayı sevdiğimden yazılım yaptırdım şuan gerçekten güçlü bir araba haline geldi. Ancak dediğim gibi standart kullanıcı için yazılıma ihtiyaç yok stok hali fazlasıyla yeterli. Araba gitmiyo çekmiyo vb. gibi problemleri zaten düşünmeyin bile 8 İleri zf şanzımanla araba 100 hp bile olsa köpek gibi gider.. Aktarma çok başarılı. Sport modda zaten işler baya değişiyor.. Hayırlı olsun şimdiden.

    "Aracın stock hali normal bir kullanıcı için biraz fazla bile güçlü"

    Siz normal değilsiniz beyefendi...

    0-100 8.7 saniye olan ve gidişini net olarak bildiğim bir otomobil 520i. W205 C180 AMG'ye gelince objektiflikten uzak düşmanca çoluk çocuk yorumları, sonra W205 C180'den performansı bariz geride kalan 520i'ye "Fazla güçlü"

    Bmw aylık nekadar veriyor haha?

    Sana tek bir soru. Piyasada satılan araçların yüzde kaçının 0-100 ü 10 saniyenin altında. Bu sorunun cevabını kendine verdiğinde F10 520i nin normal bir kullanıcı için güçlü olup olmadığını anlayacaksın. Selamlar..

    Hahahaha

    Bmw olunca güçlü sevgili kardeşim, anlıyorum ben seni. O soruların cevabını çok iyi biliyorum ben ayrıca insan sarrafıyımdır, en önemlisi.

    Kıçını kaldıramayan D segmenti hantal w205 C180 7 gtronic ile bmw yi hiç bir şekilde kıyaslamam

    fazla takılmayın, klavye başına geçen f1 pilotu oluyor, çoğu da mclaren kullanıcısı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: theimperial

    7Gtronic Plus o şanzıman bilgin olsun ve toplama araba 3'ün toplama şanzımanı kronik sorunlu berbat ZF'ten daha iyi. 9G zaten ezdi geçti ZF denen sorunlu şanzımanı. 30.000km'de patlayan şanzıman ZF.

    Motoru Peugeot'dan şanzımanı ZF'ten al araba üret:) 9G opsiyonu sunsalar keşke kendiniz toplasanız ahahah

    Peugeot 320i'yi tokatlamaktan yoruldum 7G-tronic Plus W205 C180 ile. Eşşek bmw motoru 318i zaten facia. Elektrik süpürgesi resmen Linea'dan tokat yiyor...

    Git kenar mahallede apaçi F30'cularla takıl arabana 100 bin verirler belki:) Biraz sosyalleşirsin hem. Asosyal kendine fanatiklik yaratmış bir kişiliksin. Yazık yazarak bir yere varamazsın herkes bindiğin Peugeot'un Golf'ten ucuza satıldığını biliyor...

    F30 her apaçide var. NBT almış da oynuyormuş ahahaha oyun da yükle boş zamanın çok senin. Çoluğun çocuğun altına BMW'm verirsen sonu bu olur işte gelir internette yalan yanlış fanatik yorum atar.

    Çöp Peugeot motorunun ara hızlanmaları berbat 120'den sonra 3 boy yiyor W205 C180'den:)

    Nasıl yani 156 hp lik c180k ile 170 hp lik 320ied yi geçtiğinimi iddia ediyorsun güzel rüya görmüşsün uyandiginda altın ıslakmıydı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: theimperial

    Bu mesaj silindi.
    ------------



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FinalVerdict93 -- 25 Aralık 2016; 15:28:10 >
  • Ayni mesajı düzeltip 2 kez atmış pejo apaçisi duratec ahahaha



    Aynen senin peugeot 320i çöp motor. 318i de lineadan tokat yiyor.






     BMW 520i F10



    Bakın Duratec'i buldum 40.yıl tapıcısı Duratec ahaha



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi theimperial -- 24 Aralık 2016; 13:50:05 >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.