|
BMW elektrikli araç pazarında iki ezeli rakibinin toplamından daha fazla araç sattı



-
-
TR piyasasında filo indirimi ile alt ötv diliminden çok sayıda araç satıldığını okudum ama belki herkes 3-5 aracı konuşuyordur bilemiyorum.
Ancak burada satış stratejisinin iyi olduğunu görüyoruz, bir şekilde daha ulaşılabilir hale geldi.
-
İ4 sahibiyim, sürekli olarak güncel ve gerçek menzil paylaşması bile tek başına yeterli sebep ??
-
Genius menius değil olsa da asıl sebep bu değil. her şey CLAR platformu ile Bmw'nin verdiği doğru kararda/doğru dizaynda yatıyor. bu hybrid platform ile sıfırdan araç dizaynları, sıfırdan üretim bantları, sıfır kalıplar-pressler-tooling hatta fabrikalar inşa etmelerine gerek kalmadan, içten yanmalı otomobilleri ile yan yana bantta çok hızlı biçimde elektrikli modeller çıkarabildiler, hem de çok daha düşük maliyetlerle. bu fiyatlara da yansıyor, %5-10 civarı daha uygun fiyata satılabiliyor Bmw modelleri, bölgeye göre değişmekle birlikte.
Evet, sıfırdan yapılmış, çok daha maliyetli ve safkan elektrikli dizayn Mercedes Eq'lara göre menzilleri biraz daha düşük, teknoloji daha az yoğun, kabinleri biraz daha dar ve alan kullanımı daha kötü idi ama Mercedes Eq'lerin o blob denilen alışılmadık palamut dizayna katlanılacak kadar değil.
Eğer her şey pandemideki gaz ile gitseydi, teşvikler devam etse idi, Çin'liler bu kadar güçlenmeseydi o zaman iş bu işe çok büyük yatırım yapan Mercedes'e yarayacaktı. ancak elektrifikasyonda geri çekilme, güvenli alanda kalabilen, esnek kalabilen Bmw'ye yaradı.
Sonuç olarak Mercedes'te aynı Bmw gibi modüler hybrid platforma geri döndü yeni CLA ile birlikte. hepsi gelecekte safkan elektrikli altyapılar yapacaklar, içten yanmalı bitecek ama Çinli değilsen bunu ne kadar geç yaparsan o kadar avantajlı oluyorsun günümüz düzeninde.
Bir de Bmw yazılım ve araç kalitesi olarak belli bir düzeyin altına düşmedi. Audi ve Vag grubu çok ağır yazılım problemleri ile boğuştu uzun süre, Mercedes'in de eski üretim kalitesinden çok uzakta olduğu zaten biliniyor. Bmw hem kendi verdiği doğru kararların ve hem de rakiplerinin yanlış kararlarının meyvesini alıyor. yine de Mercedes yeni CLA ile iyi hazırlandı. saçma sapan fiyatlar çekmezlerse Bmw'ye zorlayacaklardır.
-
Mercedes tarafında bu zamana kadar satılan elektrikli araçlar beklentileri karşılamadı bence. Saf elektrikli araç platformu daha yeni geliyor.
2026 CLA200+ ile 792km'yi bulan menzil ve 10 dakika şarj ile 320km menzil umut vadediyor.
-
çünkü diğerleri gibi güzelim tasarımı mındar edip elektrikli ayağına saçma salak bir dizayla çıkmıyor piyasaya.
GLB'ye bakıyorsun ne kadar güzel araba EQB'ye bakıyorsun mındar etmişler aracı
X1 ile İX1'e bakıyorsun birebir aynı nerdeyse.
Aynı şekilde S serisi ile EQE, E serisi ile EQE vs devam edebilirsiniz.
Ama BMW tarafından 4,5,7 serileri birebir aynı.
-
https://www.donanimhaber.com/bmw-elektrikli-arac-pazarinda-iki-ezeli-rakibini-geride-birakti--189329#161000419
Aynen öyle detaya inmeden basit değişimlerle insanları ürtkütüp çekindirmeden araç sattılar, benim dayıoğlu ix3 'üyle nadir geçtiği 400km menzilinden bir kere olsun bahsetmemiştir, geçen ay satıp 1 yıl daha yeni ve daha düşük km'li aynı modele geçti. mercedesin ve audinin hamleleri daha çekindirici oldu, birçok insan almak istesede güvenli alanda kalmak daha mantıklı geldiği için almıyor, batarya ömrü meselesi şuan anlaşıldı ama hala daha bilinmediğinden menzili ve şarj süresinden çekinen çoğunluk var.
BMW 'de satışa daha optimize olmuş gibi duruyor, müşterisi ne alacağını daha çok biliyor gidiyor. diğer iki rakibinin satıştaki kadar önünde olduğunu görmek beni şaşırtmadı, piyasadaki tam dönüşüme daha hazır görüntüdeler.
-
BMW 2014-2015'lerde 2 adet farklı segment elektrikli ve hibrit araç çıkardığında, billur geçen büyük bir çoğunluk vardı.
Kısaca 10 yıl da tecrübeyi artırıp, başarıyı katladılar.
Sadece tasarım anlamında sabote ediliyorlar ve geriye gidiyorlar, onun dışında yükselmeye devam.
-
ama bir BYD Han değil
En Beğenilen Yanıtlar

Genius menius değil olsa da asıl sebep bu değil. her şey CLAR platformu ile Bmw'nin verdiği doğru kararda/doğru dizaynda yatıyor. bu hybrid platform ile sıfırdan araç dizaynları, sıfırdan üretim bantları, sıfır kalıplar-pressler-tooling hatta fabrikalar inşa etmelerine gerek kalmadan, içten yanmalı otomobilleri ile yan yana bantta çok hızlı biçimde elektrikli modeller çıkarabildiler, hem de çok daha düşük maliyetlerle. bu fiyatlara da yansıyor, %5-10 civarı daha uygun fiyata satılabiliyor Bmw modelleri, bölgeye göre değişmekle birlikte. Evet, sıfırdan yapılmış, çok daha maliyetli ve safkan elektrikli dizayn Mercedes Eq'lara göre menzilleri biraz daha düşük, teknoloji daha az yoğun, kabinleri biraz daha dar ve alan kullanımı daha kötü idi ama Mercedes Eq'lerin o blob denilen alışılmadık palamut dizayna katlanılacak kadar değil. Eğer her şey pandemideki gaz ile gitseydi, teşvikler devam etse idi, Çin'liler bu kadar güçlenmeseydi o zaman iş bu işe çok büyük yatırım yapan Mercedes'e yarayacaktı. ancak elektrifikasyonda geri çekilme, güvenli alanda kalabilen, esnek kalabilen Bmw'ye yaradı. Sonuç olarak Mercedes'te aynı Bmw gibi modüler hybrid platforma geri döndü yeni CLA ile birlikte. hepsi gelecekte safkan elektrikli altyapılar yapacaklar, içten yanmalı bitecek ama Çinli değilsen bunu ne kadar geç yaparsan o kadar avantajlı oluyorsun günümüz düzeninde. Bir de Bmw yazılım ve araç kalitesi olarak belli bir düzeyin altına düşmedi. Audi ve Vag grubu çok ağır yazılım problemleri ile boğuştu uzun süre, Mercedes'in de eski üretim kalitesinden çok uzakta olduğu zaten biliniyor. Bmw hem kendi verdiği doğru kararların ve hem de rakiplerinin yanlış kararlarının meyvesini alıyor. yine de Mercedes yeni CLA ile iyi hazırlandı. saçma sapan fiyatlar çekmezlerse Bmw'ye zorlayacaklardır. |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X