Şimdi Ara

BMW F30 3.20d B47 motor krank kulesi parçalanması (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
1
Favori
3.102
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Fotoğraftan metal gibi duruyor kaldıki malzemenin yorulması diye birşey de var dinamik yük altındaki bütün malzemeler yorulur ve bir süre sonra kopar bunda fabrikanın kalite kontrol departmanındakilerinde hatası olabilir görünmeyen iç yapıdaki bir bozulmadan dolayıda olabilir

    Alıntıları Göster
    kesinlikle haklısınız ama 5 yılda bu kırılmanın tek açıklaması bence fabrikasyon hatadır çatlar vuruntu yapar tamam da direk ortadan ikiye ayrılmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    1 yaşında uçakların bile yaşadığı kaza Kırım var malzeme hatalı üretimdir olur bunun yaşla alakası yok evrim sayısıyla iç yapıyla alakası var meslek hayatımda çok yaşadım bu durumu

    Alıntıları Göster
    Metal yorgunluğu olmuyor o işte. Üretim hatası ayrıdır metal yorgunluğu ayrıdır. Metal yorgunluğu yaşla, hava şartlarıyla, saklama koşullarıyla alakalıdır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 yaşındaki otomobilin ne metal yorgunluğu olacak Allah aşkına?
    Belli ki parça fabrikasyon hatalı. Geçmiş olsun.
  • Aracın ilk sahibi misiniz?
    Daha önceden kayış değişti mi?

    Veya bu kayışa bağlı alternatör, klima kompresörü, devirdaim gibi sistemlerde bir tamir/değişim oldu mu?

    Eğer kayış ile alakalı sistemlerde kendisinde herhangi bir işlem olmadıysa üretim hatası gibi duruyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    Aracın ilk sahibi misiniz?
    Daha önceden kayış değişti mi?

    Veya bu kayışa bağlı alternatör, klima kompresörü, devirdaim gibi sistemlerde bir tamir/değişim oldu mu?

    Eğer kayış ile alakalı sistemlerde kendisinde herhangi bir işlem olmadıysa üretim hatası gibi duruyor...
    Aracın ikinci sahibiyim. Öncesinde değişmemiş. Üretim hatası da olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun. Açılmışken zinciri de değiştirseydiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maxims

    Geçmiş olsun. Açılmışken zinciri de değiştirseydiniz.
    Trigeri kastediyosanız o motorun diğer tarafında. Ondan ellemedik hiç. Bir de 1 milyon km diyor bmw triger değişim zamanı olarak. Umarım öyledir :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beneoushtatic

    Trigeri kastediyosanız o motorun diğer tarafında. Ondan ellemedik hiç. Bir de 1 milyon km diyor bmw triger değişim zamanı olarak. Umarım öyledir :)

    Alıntıları Göster
    1 serisi 2015 model bmw aracımı satalı bir kaç ay oldu

    öyle kırılgan

    vede sorun açmaya meyilli ki,kronik sorunlarıda beraberinde

    anlatılmaz yaşanır aracın ilk sahibi olmamıza rağmen

    2. ve diğer sahiplerindeki durumu düşünemiyorum bile..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    1 serisi 2015 model bmw aracımı satalı bir kaç ay oldu

    öyle kırılgan

    vede sorun açmaya meyilli ki,kronik sorunlarıda beraberinde

    anlatılmaz yaşanır aracın ilk sahibi olmamıza rağmen

    2. ve diğer sahiplerindeki durumu düşünemiyorum bile..

    Alıntıları Göster
    Umarım başka sorun çıkartmaz. Yoksa ben de satarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.