320i ED'lerde yağ soğutucusu var, 5 yıl sonra okuyacaklar için bilgi olsun. O yüzden gidip yazılım yaptırırsanız masrafı bol olur. |
BMW F30 TAHRİK ARIZASI (10. sayfa)


-
-
İncek'teki toprak oto pişmanlıktır. Bana da orjinal disk balata takıyoruz diye ate marka takmışlardı 2020 haziran ayında. Sonra gittim borusan da orjinalleri ile değiştirmek zorunda kalmıştım. 7-8 bin lira gibi bir zararım olmuştu. Kurumsal göründüğüne bakmayın toprak otonun. Bu yorumdan da anladığım kadarıyla İnsanları kandırmaya dönük çalışıyor. Belki daha kaç yüz kişiyi böyle kandırdılar. Allah yanlarına bırakmaz ama.
-
turbosuda aynı değil. Hatta bir kaç parça daha aynı değil şu an hatırlamıyorum.
-
Turbo'lar aynı fakat farklı basınçta çalışıyorlar. Diğer farklı olan birşey ise Egzos borusu daha geniş 20 yerine 25 takılı.
Yeni yazılım yapılan G kasalar 2-3. sahiplerinin elinde kalmaz umarım. Fakat onda tüm sistem 2000CC motor için tasarlanmış.
-
Beyler aracım 2012 model f20 1.16i arada sırada motor tahrik hatası veriyor ve turbo devreden çıkıyor araba atmosferikmiş gibi oluyor. Kapatıp açınca düzeliyor bir süre sonra tekrar veriyor. Bu sorun bende 2015’den bu yana var. 1-2 ustaya gösterdim geçmiş yıllarda anlmadılar sorunu hiç elletme bu şekilde bin dendi. Şimdi aracı satacağım ve bu sorunu yaptırmak istiyorum. Ankarada yaşamaktayım ankarada bu sorununu çözebilecek işini iyi yapan bir usta tavsiye edebilirmisiniz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hocam merhaba , sizin sorununuz %90 ihtimalle turbo valfinden 8. sayfada mevcut , turbonun girişinde üçgen şeklinde civatayla bağlanmış silindirik valf , el beceriniz varsa sökün bakın ( orjinalse dikkatli açın bir yayı var düşürürseniz alt muhafazyi sökmek zorunda kalırsınız bi pazar günü krikoyla yattığımdan biliyorum ) membranda delik var mı diye varsa pierburg ile değiştirin şu an fiyatı 1k civaridir . 70bin km dir f30 kullanıyorum 15k km sizin dediğiniz sorunu yaşıyordum , aracı ısıttıktan sonra biraz tempolu kick downlu kullanın tahrik hatası alırsanız oranı %95 e yükseltirim :).
başkent bmw rıdvan usta işini düzgün yapan yerlerden biri fiyatları bmw sanayicisinden 1 tık yukardadır ama güvenle gidebilirsiniz
benimde bir sorunum var araç 190-200bg arası soft yüklü 2 yıla yakındır dün yağ değişimi sonrası 100 bg civarina düştü turbo basıcı muhtemelen 0,15-0,25 arası cok cansız ve turbosuz gibi yürüyor ama turbo tamamen bitik de değil gibi.
benzer deneyim yaşayan var mı ? intercooler catlağı-westgate arızası vs gibi ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pSy! -- 21 Nisan 2022; 20:4:31 >
-
Hocam 8 sayfadakı yırtık dedikleri kırmızı bölümde olan patlak mı? Tam anlmadımda?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hocam 3.sayfada turuncu bir membran var iğne kadar delik olsa yüklenirseniz tahriğe düşer @Canaktas93
-
Hocam bugun sanayiye goturdum makinaya bagladılar ve hata olarak vanos arızası yazdı. Forumda motor tahrik hatası alıp alete baglandiginda vanos arizasi cıkan hiç araç varmı? Varsa sorun gercekten vanostan mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aracımda Tahrik hatası alıyorum. Daha önce buji kaynaklı yaşadığımda aracım sarsılıyordu ve hata mümkün değil gitmiyordu. Yine de bujilerim değişti. Bu arıza biraz daha farklı bir anda güç kesiliyor ancak titreme falan yok yukarıdaki arkadaşlar gibi atmosferik oluyor. Kapayıp açınca bir süre sonra hata gidiyor ancak motor arıza lambasını yakıyor ve sürekli aynı örüntü de gerçekleşiyor. Benzer bir sorunu yaşayan var mı?
-
vanosdan yapabilir mümkündür hocam , bi aracı templolu kick downlu kullanın hafif tekleyip tahrik hatası verip atmosferiğe düşerse yukarda söylediğim valfe mutlaka bakın tam 1 yıl yırtılsında emin olayım diye bekledim yırtıldı 3 yıldır tahrik hatası almıyorum 2 yıldır da araç yazılımlı ama öyle saatlerce dip gaz gitmiyorum @Canaktas93
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pSy! -- 2 Haziran 2022; 23:4:32 > -
Merhaba
titreme sorununu nasıl çözdünüz.
benim aracımda da titreme problemi var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yanlış mesajı alıntıladınız galiba. Ben sorun yaşayan arkadaşa fikir amaçlı yazmıştım bir çok sebebi olabilir diye.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu arada Orjinal'leri de ATE Marka.
-
Bobinlere baktınız mı? Benim aracımda bobin kaynaklı olmuştu bu arıza.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Aracım bugün tahrik hatası verdi, soğukken sıkıntı yok ama ısınınca veriyor, selenoid valfi mi ne dediler, vanos çıkışı falan bir şeylerde dediler anlamadım, bu valfi değiştirecekler bakalım 3500 tl, termostat ta arıza veriyor ama termostat tahrik yakmaz dediler, gelişmeleri buraya yazarım araç 2015 3.20 ied 142km
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
konuyu hortalacak gibi olacağım ama aynı durum bende de var hocam ve sorun silindir kapağı ile alakalı beyinle falan değil, araç yetkili serviste bekliyor silindir kapağının değişmesi gerekiyor.
-
silindir kapağındaki sorun nedir detayını verdiler mi ? silindir kapağı ise çok ciddi bir sorun olmalı aklıma ilk gelen çatlama ve kırılmadan dolayı basınç kaybı. benim elektronik olarak beyinden ateşleme sorunu vardı beyin tamir edildi ve sorun düzeldi.
-
-
Bende G20 var ama hata benzinden gibi. Bu motorlar trbenzininde hata veriyor hatta RSA diye bir firma bu sorunu çözdüğünü iddaa ediyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X