Şimdi Ara

BMW MOTOR ÖMRÜ (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
2
Favori
151.354
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ya ben anlamıyorum bu motoru bitirenler nasıl bitiriyor yada post kasmak için sallıyorlar bende kullandım bmw 318 coupe hemde anasını ağlatarak kullandık tık demedi onun dışında kayınpederimde 316 vardı araba 300.000 km deydi üstelik km düşürülmüş haliyle 300.000 km deydi ama nedense arabada tık diye bile ses yoktu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapezoid

    quote:

    Orjinalden alıntı: kornkrunded

    bmwnin motorları yüksek devir çevirebildiği için daha erken yıprandığı ve daha az motor ömrü olduğu söylenir.


    honda kdr devir çevirebiliyomu acaba?

    bence 200.000 km çok az 25.000 km senelik normal kullanımda 8 sene eder ki bundada hata var piyasada 90 modelden itibaren yogun bi bmw piyasası var.

    Bence yeni nesil araclar duzenlı servise goturulup aşırı performanslı kullanılmazsa en az 500.000km ye kdr yolu war..2006 Doblo 1 milyon km ömrü var dediler alırken..tamam diyelim bayii attı, gozumle 2003 model Doblo 350.000 km de tık yok

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: trapezoid


    quote:

    Orjinalden alıntı: kornkrunded

    bmwnin motorları yüksek devir çevirebildiği için daha erken yıprandığı ve daha az motor ömrü olduğu söylenir.


    honda kdr devir çevirebiliyomu acaba?

    bence 200.000 km çok az 25.000 km senelik normal kullanımda 8 sene eder ki bundada hata var piyasada 90 modelden itibaren yogun bi bmw piyasası var.

    Bence yeni nesil araclar duzenlı servise goturulup aşırı performanslı kullanılmazsa en az 500.000km ye kdr yolu war..2006 Doblo 1 milyon km ömrü var dediler alırken..tamam diyelim bayii attı, gozumle 2003 model Doblo 350.000 km de tık yok




    yuh.1 milyonmuş merso yapmıyo o kadar ki fiat yapsın.ayrıca 400-450 gbi seninkide biter




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turbo_diesel

    quote:

    Orjinalden alıntı: trapezoid


    quote:

    Orjinalden alıntı: kornkrunded

    bmwnin motorları yüksek devir çevirebildiği için daha erken yıprandığı ve daha az motor ömrü olduğu söylenir.


    honda kdr devir çevirebiliyomu acaba?

    bence 200.000 km çok az 25.000 km senelik normal kullanımda 8 sene eder ki bundada hata var piyasada 90 modelden itibaren yogun bi bmw piyasası var.

    Bence yeni nesil araclar duzenlı servise goturulup aşırı performanslı kullanılmazsa en az 500.000km ye kdr yolu war..2006 Doblo 1 milyon km ömrü var dediler alırken..tamam diyelim bayii attı, gozumle 2003 model Doblo 350.000 km de tık yok




    yuh.1 milyonmuş merso yapmıyo o kadar ki fiat yapsın.ayrıca 400-450 gbi seninkide biter

    Alıntıları Göster
    MAZ323 250,000 oldu anahtar değmedi daha.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: son_samuray

    quote:

    Orjinalden alıntı: diskriminant

    Arkadaş 320 Cİ almıştı sıfır olarak,ilk hafta motor bitti borusan motor değişmesi gerek dedi ve kullanıcı hatası diyerek arkadaşa itelemeye çalıştılar.2. si diğer bir arkadaşın 316 Cİ 10.000 km de motor bitirdi ve adamı ben bilirim 100 km/h yi zor geçer çok sakin kullanan biridir.ona da garanti dışı ayağı çektiler.
    Vallahi ben de çok şaşırdım.Bugün bir mercedes,toyota motorları 400.000 km yi deviriyor.Ya BMW de bir sorun var ya da ben şanssız bir kaç olaya rastladım
    saygılar


    bu dediğin olay imkansız benimde zamanında 318 coupem vardı en düşük vites değiştirdiğim vites aralığı 5000 di arabam 200000 km de idi ama nedense ben motor bitiremedim 10000 km motor bitiren arkadaşın seni keklemiş 320 si olan da aynı şekilde bugün bile benim arkadaşımda 88 model m3 var araba o kadar yüklü olmasına rağmen çatır çatır gidiyor ve malesef motor bitiremedi ben burdan şu sonucu çıkartırım ya sen yalan söylüyorsun yada o arkadaşların seni kekliyor üçüncü bir altarnatif olamaz

    Alıntıları Göster
    kullanmaya bağlı. daha önce hep 2. el araba almıştım. 45.000 de aldığım arabaları 60.000 de rektefeye ye soktum. 50.000 de debriyaj balata değiştirdim.

    ama sondan bir önceki arabam şahin 1.4 tü. 190.000 yaptı motoru. eğer su kaynatmasaydı daha da yapardı heralde. debriyaj balatasını da 90.000 de değiştirdim. 190.000 de satarken hala çok iyi durumdaydı (orjinal balata 2. taktığımdan daha mı kötüdür ne anlamadım? ).

    şahin bile o kadar gidiyorsa bmw kimbilir kaç gider ki su kaynatmasaydım kimbilir kaç yapardı benim şahin.

    quote:

    Orjinalden alıntı: son_samuray
    bu dediğin olay imkansız benimde zamanında 318 coupem vardı en düşük vites değiştirdiğim vites aralığı 5000 di arabam 200000 km de idi ama nedense ben motor bitiremedim 10000 km motor bitiren arkadaşın seni keklemiş 320 si olan da aynı şekilde bugün bile benim arkadaşımda 88 model m3 var araba o kadar yüklü olmasına rağmen çatır çatır gidiyor ve malesef motor bitiremedi ben burdan şu sonucu çıkartırım ya sen yalan söylüyorsun yada o arkadaşların seni kekliyor üçüncü bir altarnatif olamaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinemre

    kullanmaya bağlı. daha önce hep 2. el araba almıştım. 45.000 de aldığım arabaları 60.000 de rektefeye ye soktum. 50.000 de debriyaj balata değiştirdim.

    ama sondan bir önceki arabam şahin 1.4 tü. 190.000 yaptı motoru. eğer su kaynatmasaydı daha da yapardı heralde. debriyaj balatasını da 90.000 de değiştirdim. 190.000 de satarken hala çok iyi durumdaydı (orjinal balata 2. taktığımdan daha mı kötüdür ne anlamadım? ).

    şahin bile o kadar gidiyorsa bmw kimbilir kaç gider ki su kaynatmasaydım kimbilir kaç yapardı benim şahin.

    quote:

    Orjinalden alıntı: son_samuray
    bu dediğin olay imkansız benimde zamanında 318 coupem vardı en düşük vites değiştirdiğim vites aralığı 5000 di arabam 200000 km de idi ama nedense ben motor bitiremedim 10000 km motor bitiren arkadaşın seni keklemiş 320 si olan da aynı şekilde bugün bile benim arkadaşımda 88 model m3 var araba o kadar yüklü olmasına rağmen çatır çatır gidiyor ve malesef motor bitiremedi ben burdan şu sonucu çıkartırım ya sen yalan söylüyorsun yada o arkadaşların seni kekliyor üçüncü bir altarnatif olamaz


    Alıntıları Göster
    bmw morotlarının ömrü için bişey diyemeyeceğim ama 100000 lik olduğu safsata gibi geliyor.

    bmw motosikletleri için bişey diyebilirim yanlız , daha hiç motoru bitik bir bmw motosiklet görmedim hatta hala 2. dünya savaşından kalma çalışır durumda olanlar var. motosikletleri evladiyeliktir şimdi al torunun çocuğuna versin (vespa gibi) ama arabalarına bişey diyemem ,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SabitSalınım

    MAZ323 250,000 oldu anahtar değmedi daha.

    Alıntıları Göster
    Nasıl kullanıldığı ile doğru orantılı ama benim çevremde 150,000 i tek motorla ya da işlem görmeden aşmış BMW yok. Bildiğim tüm BMW ler 120,000 civarında ya motor değiştirmiş ya da rektefiye olmuş.
    Hepsinin hor kullanıldığını da belirtmekte fayda var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: özkoçak

    Nasıl kullanıldığı ile doğru orantılı ama benim çevremde 150,000 i tek motorla ya da işlem görmeden aşmış BMW yok. Bildiğim tüm BMW ler 120,000 civarında ya motor değiştirmiş ya da rektefiye olmuş.
    Hepsinin hor kullanıldığını da belirtmekte fayda var.

    Alıntıları Göster
    bu konu daha öncede birkaç kez tartışıldı ve hep aynı sonuç çıkıyor:" kullanıma bağlıdır".bu bmw ye has bir durum değidir,her aracın motor ömrü kullanıma ve bakımına göre değişir.bmw nin farkı ise motorun alüminyum bloklu olmasından dolayı daha hassas olmasıdır.nasıl kullanılacağını bilimiyorsan sürmeyeceksin bmw.bendeki 97 320ia nın motoru 116.000 kmde ve şimdiye kadar hiçbir sorun çıkarmadı.servise her gittiğimde de "motor daha ilk günkü gibi" diyor ustalar.motor ömrü tamamen kullanıma bağlıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfed

    bu konu daha öncede birkaç kez tartışıldı ve hep aynı sonuç çıkıyor:" kullanıma bağlıdır".bu bmw ye has bir durum değidir,her aracın motor ömrü kullanıma ve bakımına göre değişir.bmw nin farkı ise motorun alüminyum bloklu olmasından dolayı daha hassas olmasıdır.nasıl kullanılacağını bilimiyorsan sürmeyeceksin bmw.bendeki 97 320ia nın motoru 116.000 kmde ve şimdiye kadar hiçbir sorun çıkarmadı.servise her gittiğimde de "motor daha ilk günkü gibi" diyor ustalar.motor ömrü tamamen kullanıma bağlıdır.

    Alıntıları Göster
    aluminyum blok olmayan motorlar hangileri şu anda?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okyaypay

    aluminyum blok olmayan motorlar hangileri şu anda?

    Alıntıları Göster
    bence kullanıma baglı bmw yı alanlar genelde gazı kokledıgı ıcın ve koklerken arada sag sol yapıp yanladıkları ıcın tabıkıde motor ve dıer aksamları eskıtıo bence saka bı yana bmw normal kullanımda 400.000 yapar sonucta bmw her ne kadar 10.000 ınde motoru bıttı dıyen varsada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.t.K -- 10 Temmuz 2006; 13:43:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okyaypay

    aluminyum blok olmayan motorlar hangileri şu anda?

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar ben de hemen her türk genci gibi araba meraklısıyım. Bende 84 model 3.15 var. 256000 de motor ama maaşallah saat gibi çalışıyor. Kaç kere 6500 devri geçtim motorda en ufak bir performans düşüklüğü ya da yağ kaçırma, devirden düşme boğulma titreme çatlama pıslama vs olmadı. Haa bir de geçenlerde eski model (80 ler) bmw leri tanıtıyodu discovery tvde.Oradaki adam: "bu arabaların periyodik bakımları yapıldığı sürece 250 000 km hiçbirşey " dedi. Artık arabamı daha çok seviyorum. :) esen kalın...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lammez11e

    Arkadaşlar ben de hemen her türk genci gibi araba meraklısıyım. Bende 84 model 3.15 var. 256000 de motor ama maaşallah saat gibi çalışıyor. Kaç kere 6500 devri geçtim motorda en ufak bir performans düşüklüğü ya da yağ kaçırma, devirden düşme boğulma titreme çatlama pıslama vs olmadı. Haa bir de geçenlerde eski model (80 ler) bmw leri tanıtıyodu discovery tvde.Oradaki adam: "bu arabaların periyodik bakımları yapıldığı sürece 250 000 km hiçbirşey " dedi. Artık arabamı daha çok seviyorum. :) esen kalın...

    Alıntıları Göster
    eski arabamız 92 broadway'di. 140binde sattık. hala canavar gibiydi. gerçi biz de çok titiz kullandık. sonra megane II aldık umarım broadway'den daha da iyi çıkar.
    eniştem de uno var 98 model. 350bini devirdi araç. hem de şantiyeler de falan kullanıldı. araba yine gidiyor ama U dönüşü yaparken alttan katır kutur ses geliyor. bakalım hayırlısı....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turbo_diesel

    quote:

    Orjinalden alıntı: trapezoid


    quote:

    Orjinalden alıntı: kornkrunded

    bmwnin motorları yüksek devir çevirebildiği için daha erken yıprandığı ve daha az motor ömrü olduğu söylenir.


    honda kdr devir çevirebiliyomu acaba?

    bence 200.000 km çok az 25.000 km senelik normal kullanımda 8 sene eder ki bundada hata var piyasada 90 modelden itibaren yogun bi bmw piyasası var.

    Bence yeni nesil araclar duzenlı servise goturulup aşırı performanslı kullanılmazsa en az 500.000km ye kdr yolu war..2006 Doblo 1 milyon km ömrü var dediler alırken..tamam diyelim bayii attı, gozumle 2003 model Doblo 350.000 km de tık yok




    yuh.1 milyonmuş merso yapmıyo o kadar ki fiat yapsın.ayrıca 400-450 gbi seninkide biter

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: turbo_diesel


    quote:

    Orjinalden alıntı: trapezoid


    quote:

    Orjinalden alıntı: kornkrunded

    bmwnin motorları yüksek devir çevirebildiği için daha erken yıprandığı ve daha az motor ömrü olduğu söylenir.


    honda kdr devir çevirebiliyomu acaba?

    bence 200.000 km çok az 25.000 km senelik normal kullanımda 8 sene eder ki bundada hata var piyasada 90 modelden itibaren yogun bi bmw piyasası var.

    Bence yeni nesil araclar duzenlı servise goturulup aşırı performanslı kullanılmazsa en az 500.000km ye kdr yolu war..2006 Doblo 1 milyon km ömrü var dediler alırken..tamam diyelim bayii attı, gozumle 2003 model Doblo 350.000 km de tık yok




    yuh.1 milyonmuş merso yapmıyo o kadar ki fiat yapsın.ayrıca 400-450 gbi seninkide biter


    böyle bi mantık yok arkadasım 350.000km de arabada tık yok, sen diosun 400.000 de biter, yani 50.000 km sonra...eger onda bitcek olsa su ana kdr 1000 turlu sorun cıkarır, eskı performansını aratır ve her turlu motor ıstedıgını belli ederdi, fiatın dizel motorları bılhassa yeni nesil cok kaliteli, yani merso 1m km yapamıyo fiat nsl yapsın diye bi mantık yok, geçen gazetede cıkan taksiyle 1 milyon yaptı yazısını okumadın heralde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapezoid

    quote:

    Orjinalden alıntı: turbo_diesel


    quote:

    Orjinalden alıntı: trapezoid


    quote:

    Orjinalden alıntı: kornkrunded

    bmwnin motorları yüksek devir çevirebildiği için daha erken yıprandığı ve daha az motor ömrü olduğu söylenir.


    honda kdr devir çevirebiliyomu acaba?

    bence 200.000 km çok az 25.000 km senelik normal kullanımda 8 sene eder ki bundada hata var piyasada 90 modelden itibaren yogun bi bmw piyasası var.

    Bence yeni nesil araclar duzenlı servise goturulup aşırı performanslı kullanılmazsa en az 500.000km ye kdr yolu war..2006 Doblo 1 milyon km ömrü var dediler alırken..tamam diyelim bayii attı, gozumle 2003 model Doblo 350.000 km de tık yok




    yuh.1 milyonmuş merso yapmıyo o kadar ki fiat yapsın.ayrıca 400-450 gbi seninkide biter


    böyle bi mantık yok arkadasım 350.000km de arabada tık yok, sen diosun 400.000 de biter, yani 50.000 km sonra...eger onda bitcek olsa su ana kdr 1000 turlu sorun cıkarır, eskı performansını aratır ve her turlu motor ıstedıgını belli ederdi, fiatın dizel motorları bılhassa yeni nesil cok kaliteli, yani merso 1m km yapamıyo fiat nsl yapsın diye bi mantık yok, geçen gazetede cıkan taksiyle 1 milyon yaptı yazısını okumadın heralde.

    Alıntıları Göster
    bmw motorlarının kullanım ömrü tamami ile kullanım ile alakalıdır.
    araçlar çok seri ve hor kullanılırsa motor elbette ki erken bitecektir.
    düzgün kullananlar oldukça yüksek km leri görebiliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bettyonpower

    bmw motorlarının kullanım ömrü tamami ile kullanım ile alakalıdır.
    araçlar çok seri ve hor kullanılırsa motor elbette ki erken bitecektir.
    düzgün kullananlar oldukça yüksek km leri görebiliyor.

    Alıntıları Göster
    Benim hala oğllu Almanyada yaşıyor BMW 740i Almıştı 199.000 Deydi araba şimdi 300.000 i geçmiştir.8 silindirli olduğu için km fazla etki yapmaz diyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhammedda

    Benim hala oğllu Almanyada yaşıyor BMW 740i Almıştı 199.000 Deydi araba şimdi 300.000 i geçmiştir.8 silindirli olduğu için km fazla etki yapmaz diyor.

    Alıntıları Göster
    motorda, ömür deyince akla japon gelir
    konfor deyincede alman.
    bunu ötesi yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinemre

    kullanmaya bağlı. daha önce hep 2. el araba almıştım. 45.000 de aldığım arabaları 60.000 de rektefeye ye soktum. 50.000 de debriyaj balata değiştirdim.

    ama sondan bir önceki arabam şahin 1.4 tü. 190.000 yaptı motoru. eğer su kaynatmasaydı daha da yapardı heralde. debriyaj balatasını da 90.000 de değiştirdim. 190.000 de satarken hala çok iyi durumdaydı (orjinal balata 2. taktığımdan daha mı kötüdür ne anlamadım? ).

    şahin bile o kadar gidiyorsa bmw kimbilir kaç gider ki su kaynatmasaydım kimbilir kaç yapardı benim şahin.

    quote:

    Orjinalden alıntı: son_samuray
    bu dediğin olay imkansız benimde zamanında 318 coupem vardı en düşük vites değiştirdiğim vites aralığı 5000 di arabam 200000 km de idi ama nedense ben motor bitiremedim 10000 km motor bitiren arkadaşın seni keklemiş 320 si olan da aynı şekilde bugün bile benim arkadaşımda 88 model m3 var araba o kadar yüklü olmasına rağmen çatır çatır gidiyor ve malesef motor bitiremedi ben burdan şu sonucu çıkartırım ya sen yalan söylüyorsun yada o arkadaşların seni kekliyor üçüncü bir altarnatif olamaz


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    kullanmaya bağlı. daha önce hep 2. el araba almıştım. 45.000 de aldığım arabaları 60.000 de rektefeye ye soktum. 50.000 de debriyaj balata değiştirdim.

    ama sondan bir önceki arabam şahin 1.4 tü. 190.000 yaptı motoru. eğer su kaynatmasaydı daha da yapardı heralde. debriyaj balatasını da 90.000 de değiştirdim. 190.000 de satarken hala çok iyi durumdaydı (orjinal balata 2. taktığımdan daha mı kötüdür ne anlamadım? ).

    şahin bile o kadar gidiyorsa bmw kimbilir kaç gider ki su kaynatmasaydım kimbilir kaç yapardı benim şahin.

    quote:

    Orjinalden alıntı: son_samuray
    bu dediğin olay imkansız benimde zamanında 318 coupem vardı en düşük vites değiştirdiğim vites aralığı 5000 di arabam 200000 km de idi ama nedense ben motor bitiremedim 10000 km motor bitiren arkadaşın seni keklemiş 320 si olan da aynı şekilde bugün bile benim arkadaşımda 88 model m3 var araba o kadar yüklü olmasına rağmen çatır çatır gidiyor ve malesef motor bitiremedi ben burdan şu sonucu çıkartırım ya sen yalan söylüyorsun yada o arkadaşların seni kekliyor üçüncü bir altarnatif olamaz





    ya güzel arkadaşım kullanmaya bağlı diyorsunda ben kendi arabamın anasını ağlatarak kullandım aldığımda 200bin km deydi sattığımda 250 bin onuda geçtim arkadaşımda 88 m3 var köpek gibi kullanır arabayı motoruda yükledi canı sıkıldıkça asfalta 4 lastik bırakır ama araba hala sapa sağlam taş gibi

    kuşkusuz sert kullanım motor ömrünü azaltır ama bazılarının dediği gibi 10.000 km de motor bitmez veya 50.000 km de bitseydi 88 model arabanın motor biterdi kendi arabamın motoru biterdi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: son_samuray

    quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    kullanmaya bağlı. daha önce hep 2. el araba almıştım. 45.000 de aldığım arabaları 60.000 de rektefeye ye soktum. 50.000 de debriyaj balata değiştirdim.

    ama sondan bir önceki arabam şahin 1.4 tü. 190.000 yaptı motoru. eğer su kaynatmasaydı daha da yapardı heralde. debriyaj balatasını da 90.000 de değiştirdim. 190.000 de satarken hala çok iyi durumdaydı (orjinal balata 2. taktığımdan daha mı kötüdür ne anlamadım? ).

    şahin bile o kadar gidiyorsa bmw kimbilir kaç gider ki su kaynatmasaydım kimbilir kaç yapardı benim şahin.

    quote:

    Orjinalden alıntı: son_samuray
    bu dediğin olay imkansız benimde zamanında 318 coupem vardı en düşük vites değiştirdiğim vites aralığı 5000 di arabam 200000 km de idi ama nedense ben motor bitiremedim 10000 km motor bitiren arkadaşın seni keklemiş 320 si olan da aynı şekilde bugün bile benim arkadaşımda 88 model m3 var araba o kadar yüklü olmasına rağmen çatır çatır gidiyor ve malesef motor bitiremedi ben burdan şu sonucu çıkartırım ya sen yalan söylüyorsun yada o arkadaşların seni kekliyor üçüncü bir altarnatif olamaz





    ya güzel arkadaşım kullanmaya bağlı diyorsunda ben kendi arabamın anasını ağlatarak kullandım aldığımda 200bin km deydi sattığımda 250 bin onuda geçtim arkadaşımda 88 m3 var köpek gibi kullanır arabayı motoruda yükledi canı sıkıldıkça asfalta 4 lastik bırakır ama araba hala sapa sağlam taş gibi

    kuşkusuz sert kullanım motor ömrünü azaltır ama bazılarının dediği gibi 10.000 km de motor bitmez veya 50.000 km de bitseydi 88 model arabanın motor biterdi kendi arabamın motoru biterdi

    Alıntıları Göster




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egeliefe

    Benim nacizane görüşüm Türkiye'de kullanılmış tüm araçların motorları 100.000 km.'den sonra sorun çıkarır.
    Kimi 200 bine kadar kimi 300 bine kadar götürür ama illallah dedirtir...

    Alıntıları Göster
    +1905 BMW felsefesi bu az ama öz kullanım

    quote:

    Orjinalden alıntı: egeliefe

    Benim nacizane görüşüm Türkiye'de kullanılmış tüm araçların motorları 100.000 km.'den sonra sorun çıkarır.
    Kimi 200 bine kadar kimi 300 bine kadar götürür ama illallah dedirtir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okyaypay

    bmw morotlarının ömrü için bişey diyemeyeceğim ama 100000 lik olduğu safsata gibi geliyor.

    bmw motosikletleri için bişey diyebilirim yanlız , daha hiç motoru bitik bir bmw motosiklet görmedim hatta hala 2. dünya savaşından kalma çalışır durumda olanlar var. motosikletleri evladiyeliktir şimdi al torunun çocuğuna versin (vespa gibi) ama arabalarına bişey diyemem ,

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    bmw morotlarının ömrü için bişey diyemeyeceğim ama 100000 lik olduğu safsata gibi geliyor.

    bmw motosikletleri için bişey diyebilirim yanlız , daha hiç motoru bitik bir bmw motosiklet görmedim hatta hala 2. dünya savaşından kalma çalışır durumda olanlar var. motosikletleri evladiyeliktir şimdi al torunun çocuğuna versin (vespa gibi) ama arabalarına bişey diyemem ,

    bizim bi tanıdığın var1956 model,6-7 yıldır garajda duruyor,çoğu kişi süreemez onu baya ağır çünkü tank gibi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dire depeche

    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    bmw morotlarının ömrü için bişey diyemeyeceğim ama 100000 lik olduğu safsata gibi geliyor.

    bmw motosikletleri için bişey diyebilirim yanlız , daha hiç motoru bitik bir bmw motosiklet görmedim hatta hala 2. dünya savaşından kalma çalışır durumda olanlar var. motosikletleri evladiyeliktir şimdi al torunun çocuğuna versin (vespa gibi) ama arabalarına bişey diyemem ,

    bizim bi tanıdığın var1956 model,6-7 yıldır garajda duruyor,çoğu kişi süreemez onu baya ağır çünkü tank gibi

    Alıntıları Göster
    Allah Allah Kim Diyor Abicim 200.000 binde BMW Motoru Biter Diye Ben Kendimi Bildim Bileli BMW Kullanırım 520 i miz vardı. 316 Kullandım yıllarca
    Şu an 325im var 316 yı aldığımda motor 300.000 de idi ve ben 5 sene bindim o 316 ya .




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.