Şimdi Ara

BMW VE MERCEDESE ÖDENEN PARALAR DEĞER Mİ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
0
Favori
2.316
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir otomobile 200 bin lira (o da ortalama, daha fazla da olabilir yani) nasıl verilebilir, 200 bin lirayı otomobile verenin ne kadar geliri vardır, türkiye'de 200 bin lirayı tek kalemde arabaya verebilecek kadar çok para kazanma imkanı varsa orta ve alt gelirliler bu kolay parayı kazanamayacak kadar basiretsiz midirler, eğer kendi zevki ve otomobilse söz konusu olan, 200 bin liranın yarısı olan 100 bin lirayı tek kalemde devlete verenler, gelir vergisinde de bu kadar cömert midirler, bu forumda 200 bin lira civarı paralara fındık fıstık parası muamelesi yapanlar, "piyangodan para çıksa gider 500 bine bmw alırım, 1 trilyona ferrari alırım olm" diyorlarmış havası oluşturduklarını hissediyorlar mı, yani neredeyse herkesin olmayan ve henüz kazanilmamiş parayı bol keseden dagitmasindaki absürtlüğün açıklaması nedir..

    Gibi bir sürü soru aklıma doldurdu bu konu benim.
  • vergi konusuna girmiyorum çünkü TR de alacağınız her araçta vergi var.

    Diğer kullandığım araçları göz önüne aldığımda kesinlikle değer diyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Şu açıdan bakmak lazım afaki fiyat farkların büyük kısmı malum Ötv'den kaynaklanıyor.Kalan kısmı bu 3 markanın bayilerinin daha fazla karlılık koyması.(Sonuçta bu bayiler de fiat-reno gibi satış rakamları yok o yüzden fazla da eleştirilemezler o konuda)
    Vergi açısından bakarsak aslında değmez ama ürün/ederlilik açısından bakarsak bence sonuna kadar hakediyor bu 3 markada.


    Geçenlerde uzun uzun E 350 inceledim. Twin-turbo 300 küsur HP ve en önemlisi Designo paketli.

    Has Otomotiv'in genel müdürü Mustafa Sarıgül'ün bizzat kullandığı otomobil zannedersem, aracın sahibi hakkında çok fikir sahibi değilim ama;
    Mercedes hakkında bütün düşüncelerim değişti.
    Parasını verdiğin takdirde bu markada neler alabileceğini gördüm. Hakikaten bambaşka bir dünya, inanılmaz bir araç. Ne 5 serisi ne de normal E serisi ile alakası yok.
    A6'yı çok beğenmiştim, bunun yanında plasiyer arabası gibi kaldı. İçindeki Designo paket, arabaya adeta segment atlatmış.
    Müthiş yumuşak bir deri, akıl almaz döşemeler, anlatılır gibi değil. Normal bir Mercedes ile hiç alakası yok. 8 bin Euro farka değecek bir işçiliğe sahip.
    Tasarım olarak hiç beğenmesem de E segmentinde diğer araçların yanında apayrı bir yere oturdu. Mercedes'i harbiden böyle kullanmak gerekiyormuş.
    Bu arada araba da 11 litre ortalama tüketimle geziyor. İnanılmaz değil mi?

    Efecim ben anlatamadım forum insanına
    Neymiş efendim Mercedes kaliteyi düşürmüş.Eski mercedes değilmiş.Elegance paketten yola çıkanlar hep bunu diyenler de.
    Forum elemanı sahibinden.com fotolarıyla kalite değerlendirmesi yaptığı için.Genelde ordakiler de galerilerin fiyat kırmak için donanımlardan çaldıkları araçlarla dolu.
    Eleman bakıyor Merso'da E-Klass için en üst donanım Avangarde ki öyledir zaten aman bundan mı ibaretmiş diyor hepsi.Halbu ki Merso'nun aracını kendin oluştur prensibine sahip olduğunu doldurdukça E-Class'ın S-Class kalitesine yaklaştığını haliyle bilmiyor.

    Geçen forumda birisi daha demişti inceledikten sonra senin gibi.İşin aslı farklıymış diye...

    Mercedes öyle değişik bir marka ki, kamyon, otobüs yanında otomobil üretiyor, bu kadar dallanıp budaklanmakla kalmayıp segmentindeki hem en alt hem en üst kalitedeki arabayı sunmayı başarıyor.
    Mercedes kullanıcısı da bunun gibi, ya alabildiğine leş tipler ya da Türkiye'de omuzlarda taşınacak adamlar. Arası pek yok.




  • Premium marka nın E segmenti olduğu doğru, bence mercedes ve bmw de kalite düşmedi, ancak diğer markalar kalitesini çok yukarılara çekti ve mercedes, bmw gibi markalarla aralarındaki kalite farkı azaldı diye düşünüyorum. Bugün kia olsun hyundai olsun hepsi iyi otomobiller üretiyor. Açıkcası bir vw ile bir mercedes bmw arasında dağlar kadar fark yok, ancak detaylara inildiğinde elbette farklar belirginleşiyor. Birazda millet olarak markaya para verme hastalığımız var
  • aslında bmw 530d ıcın 1.6 dızel yapsa fena olmaz hanı ucuz yollu kalıte


  • Karar sizin..!
  • Kesinlikle bir önceki seriye göre Mercedes E' de malzeme kalitesinde düşme, bmw 5 serisinde yükselme oldu.Ama merco her zaman konfor bakımından öndedir, bmw ise motor ve sürüş keyfi bakımından. Sonuca bakarsak iki marka da parasını hak eden, elit markalardır. Ezberi konuşmaya gerek yok, test sürüşü yapın, kıyaslayın siz de görürsünüz.
  • Araçların fiyatları değiyor ama vergiler değmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Kalite düşmedi.

    Mercedes C serisi 10 yıl önce de giriş seviyesiydi ve kalitesi aşırı iyi değildi, şimdi de öyle. Ha şuan ki C serisi yine rakiplerinin çoğundan iyi sadece S60, 320, A4 gibi araçlar karşısında zorlanabilir.

    Mercedes E serisi olsun, S serisi olsun eski kalitesinin üstüne katarak devam etti.

    Bmw'de ise Bmw eskiye göre çok çok daha dayanıklı, az yakan, az sorun veren bir marka haline geldi ve yine Bmw'de kalitesinin üstüne kalite kattı.

    Şuan Dünya üzerinden zaten bu tarz segmente Mercedes-Bmw ve diğerleri diye geçer.





  • Bana göre Mercedes E serisiyle, Bmw 5 serisiyle, Audi ise A6 serisiyle başlar. Şahsen, Bmw 3 serisi yerine Mondeo, Mercedes C serisi yerine Insignia, Audi A4 yerine ise Passat ve bunun gibi modelleri tercih ederim. Kısacası, D segmentin de marka dışında bir çekicilikleri yok ve rakiplerinin de o sınıfta bu markalardan geri kalan yanı yok. Fakat dediğim gibi, iş E segmentine geldiğinde, akılda üç marka belirir. Bunlardan ikisi kazanır. O da ya Mercedes, ya da Bmw'dir.

    Saygılarımla.
  • düşünki belirttiğin markaların 20-30 yıllık arabaları taş gibi ayaktaysa bence kalitelidir. Değer.
  • İmkan olunca tabii değer yanlız sırf Ş-içi kullanımda Golf da tatmin edici oluyor, birde böyle aracı alınca sokakda park edince aklın ordan kalıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Kalite düşmedi.

    Mercedes C serisi 10 yıl önce de giriş seviyesiydi ve kalitesi aşırı iyi değildi, şimdi de öyle. Ha şuan ki C serisi yine rakiplerinin çoğundan iyi sadece S60, 320, A4 gibi araçlar karşısında zorlanabilir.

    Mercedes E serisi olsun, S serisi olsun eski kalitesinin üstüne katarak devam etti.

    Bmw'de ise Bmw eskiye göre çok çok daha dayanıklı, az yakan, az sorun veren bir marka haline geldi ve yine Bmw'de kalitesinin üstüne kalite kattı.

    Şuan Dünya üzerinden zaten bu tarz segmente Mercedes-Bmw ve diğerleri diye geçer.

    W211 Kasaya bindiniz mi? Döşemeler olsun, kapı içleri, plastik kalitesini şimdiki E serisi ile kıyaslayın lütfen. E serisi kötü demiyorum, albenili güzel araç, ama malzeme kalitesinde düşüş var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    BMW demezde yani ben almamda

    mercedese kesinlikle değer

    Katılıyorum
  • BMW candır bir ruhu vardır, Mercedes ölü ruh gibidir dinamik sürüşü yok BMW gibi. İki markada çok farklılar araçta dinamiklik ruh istiyosan BMW kesinlikle. kıçım popom rahat gitsin konforlu oluyum dersen Mercedes.

    Türkiyede bütün araçlar verilen fiyatları haketmiyor, 277 bin euroluk M5 yurt dısında 110-120 bin eurolarda yazıklar olsun gerçekten bu vergi sistemine...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    BMW değmezde yani ben almam kesinlikle

    mercedese kesinlikle değer fazlasıyla hatta

    mercedes ile bmw asla kıyaslamam

  • Yeni E serisi kesinlikle olmamış bir bütünlük yok araçta, dışı ve içi çok sıkıcı, F10 5 serisi yadaa A6 daha tercih edilesi bir araç E serisine göre, C serisi ise eskidi ama E coupe C coupe güzel araçlar tasarım olarak özellikle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL

    Bana göre Mercedes E serisiyle, Bmw 5 serisiyle, Audi ise A6 serisiyle başlar. Şahsen, Bmw 3 serisi yerine Mondeo, Mercedes C serisi yerine Insignia, Audi A4 yerine ise Passat ve bunun gibi modelleri tercih ederim. Kısacası, D segmentin de marka dışında bir çekicilikleri yok ve rakiplerinin de o sınıfta bu markalardan geri kalan yanı yok. Fakat dediğim gibi, iş E segmentine geldiğinde, akılda üç marka belirir. Bunlardan ikisi kazanır. O da ya Mercedes, ya da Bmw'dir.

    Saygılarımla.

    tamamen katılıyorum...özellikle bmw 3 serisi o parayı haketmiyor...
  • cevap basit wv polo 45 bin tl ediyor ise bu markalar 200 bin tl ediyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zulfikar

    cevap basit wv polo 45 bin tl ediyor ise bu markalar 200 bin tl ediyor

    marka mı 200.000 ediyor yoksa vergiler mi 200.000 yaptırıyor

    buna dikkat edelim lütfen
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.