Şimdi Ara

BMW vs MERCEDES (Teknik Karşılaştırma) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
2.245
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tolgao2000 T kullanıcısına yanıt
    Hocam okudukça gülüyorum 😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler benim merak ettiğim arkadaşımın bana dediği bmw'de bilgisayar sistemlerini kapatabiliyosun araç tamamiyle senin kontolüne kalıyo ama bunu mercedes'de tam olarak kapatamıyosun araba sana yanlama filan yaptırmıyo dedi yani bmw'de elektornik sistem nerdeye tamamen kapatılabilinir ama mercedesde tam anlamıyla kontrolü sana vermez dedi benim için önemli bi faktör doğrumu bu dediği? Kullananlardan yorumları alabilirmiyim.
  • Konfor da mercedes sportiflikte bmw derim ancak yeni e serisinde süspansiyon konforunun geriye gittiği söyleniyor. Eğer g30 bu konuda e den iyiyse bmw benim için mercedesin önüne geçmiştir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mercedes biraz daha luks hissetirebilir bmw bunu yapamazmi yapar ama inanin bmw nin kullandigi malzemeler daha kalitelidir o spor luks sedandir bu boyledir her modeli bunu iyi dengelemek zorundadir diger konularda altyapi sase hersey bmw.bmw nin oyle goz yaniltmalarina pek ihtiyaci yoktur herseyiyle en iyi yapar her zaman bmw iyidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • totalde nasıl kıyaslayacaksın ki cok sacma .. model olarak kıyaslamak lazım ..
  • Mercedeste esp kapatılır ama çok sapıtırsan devreye giriyor tamamen sana bırakmıyor, bmw ise sport+ modunda belli yere kadar izin verir, dtc(esp) komple kapatırsan kontrolu tamamen size bırakır araç hiç bir müdahalede bulunmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mercedes daha uzun ömürlüdür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    Mercedesin tek ustun oldugu nokta suspansiyon konforu. Geri kalan her sey icin BMW.

    Yok daha neler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozgur_gs_91 O kullanıcısına yanıt
    Evet Sport+ a gecince esp off yazisi cikiyor o zaman ver gazi yanlasin makine..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bmw yide Merso yuda dibine kadar test ettim objektif olarak yazayım dahasını sormana gerek kalmasın. ( BMW 3 vs Mercedes C )

    Bmw deki esc ve esp özelliklerini komple kapatıp arabaya tamamen kendin hükmedebiliyorsun mercedeste ise esp devre dışı bırakılsa dahi komple devreden çıkmıyor arabanın kontrolünü hep sürücüye yardım dozunda tutmaya çalışıyor ( güvenmiyor bizlere sanırım )

    Merso eskiden beri kendini bozmadan klasik agresif tarzını her modelinde yansıtıyor mercedesı mercedes yapanda bu zaten öte yandan bmw de aslında kendini bozmuş denemez oda sportifliği herzaman araçlarına yansıtmıştır şuankı modellerindede aynı şekilde sürdürüyor. Teknik açıdan kıyaslayacak olursak bmw içini oturdugunuz andan itibaren özellikle M paketındekı koltuklarla bırlıkte ınsanı kucaklıyor resmen ve arabaya boş bir şekilde otursan dahi hükmediyormussun gibi geliyor ki öyle. Oturuş pozisyonu mersoya oranla çok çok güzel direk moda giriyorsunuz. İçerisi daha sade ve anlaşılır burdaki terslik şu ki bmw spor bir tasarıma sahıp olmasına rağmen içeriden çok klasik ve sade. Mersoda bu tam tersi dışarıdan klasik içeriden epey sportif ve biraz karışık. Şunuda eklemeden geçemem merso içine oturdugunuz anda direk kalite hissini bmw ye oranla daha fazla belli ediyor premium bir markaya bindiğinizi anlıyorsunuz. İç mekan tasarımını kullanımı bir yana bırakırsak kalite konusunda merso 1 tık önde. Ama kullanışlılık derseniz ben genç biri olmama rağmen 50 yaş kitlesinin hitap ettiği mersoyu çözmekte zorlandım ki bu aracın esas kitlesi bunu çözerken biraz zorlanır gibime geliyor. Yani özetle iç mekan kalitesinde merso kullanış kolaylığında bmw önde.

    Kullanıma geçecek olursak hızlanma performans olarak kağıt üzerindede belli olduğu üzere tartışmasız bmw bence baya önde ki mersocuların bunu dert edeceğini düşünmem zira mersonunda hedef kitlesi dediğim gibi atarlı giderli amcalar değil. Bmw nın zf şanzımanı süper ötesi bir şanzıman. Modları kurcalayıp sporta aldıgınızda araba bambaşka moda giriyor ben hala o gidişini gaza ufacık dahi dokunduğumda verdiği tepkiyi unutamıyorum. Şunuda eklemeden edemem virajlarda merso bmw ye oranla daha hakim ve kesin bir tepki veriyor güvenerek dönebiliyorsunuz. Sıcak asfaltta 130-140 km lerde bmw de rüzgar sesi gelmeye başlarken aynı durum mersoda 120 de başladı ses yalıtımı olarak bmw sanki daha iyi gibiydi anlayacağınız ama mersoda ses yalıtımlı ön cam taktırabilirsiniz ek ücretle. Direksiyon tepkisi şaşırtıcı derecede bmw de daha iyidir diye beklerken merso bmw ye oranla daha iyidi alışamadığım tek birşey var banamı böyle geliyor nedir mersonun direksionu sankı benım tam karşımda değilmişde sağa doğru kaymış gibi duruyor bir türlü anlam veremedim. Fren testinde ise iki arabada kendini yırta yırta duruyor ikisini birbiriyle karşılaştırmak çok çok zor ikisinede sonuna kadar güvenebilirsin. Şunuda ekliyim Mersonun frenler patentli bu arada. Yakıt tüketim olayına girmem o kişiseldir sen 7 yakarsın ben 13 değişir.

    Kısacası aslen Japoncuyumdur ama alman araçlarında Mersocuyumdur. Ama bana merso c mı bmw 3 mü deseler düşünmeden bmw alırım. Kararını etkilemek istemem ama amg vermedikleri sürece C ve 3 arasında bence 3 ü seçmelisin. Karar yinede senin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondatugraL -- 1 Nisan 2017; 11:38:8 >




  • Arabalarda ileri düzey bi bilgim yok ama amg kısaca ne işe yarar nedir? Bu sistem bmd yok m olarak?
  • tolgao2000 T kullanıcısına yanıt
    Sport+ da olsa tam yan vermeye izin vermiyor, topluyor, hali hazırda bmw kullanıyorum ben.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozgur_gs_91 O kullanıcısına yanıt
    Yol asfalt ustu toprak olunca bayağı yanlıyor arac. Bir daha da denemedim zaten.. peki youtube da at gibi yanlıyan F10 ve F30 lar nasıl yapıyor?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • tolgao2000 T kullanıcısına yanıt
    Komple dtc yi kapatıp yapabilir, sport+ ise, belli bir yere kadar izin veriyor sana 0 çizdirmez o modda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgao2000

    Yol asfalt ustu toprak olunca bayağı yanlıyor arac. Bir daha da denemedim zaten.. peki youtube da at gibi yanlıyan F10 ve F30 lar nasıl yapıyor?

    Dtc tuşuna 5 saniye basılı tutmanız gerekiyor. Ekranda kırmızı dsc off yazısını gördüğünüzde tamamdır. Ha bu arada traction modu bile sport+ dan daha fazla kaymaya izin veriyor. Benim arac en ufak açı bile vermiyor sport+ da. Acaba 5 serilerinde ayarlar daha mı farklı bi anlayamadım sizin o kadar nasıl kaydırdığınızı :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peki bu dediğiniz dtc'yi kapatma sport+'ın avantajı vs. Mercedes'de bunlar kapatılabilinirmi veya buna BMW kadar izin veriyormu benim için en önemli olan şey tam hakimiyetin bende olmasıdır ve bu konuda kim öndedir?
  • cbascan kullanıcısına yanıt
    Dtc dediginiz esp tusumu modlarin onundeki? Sport+ a gecince ekramda esp off isigi yaniyor.. sport ta yanmiyor... birde benim aracta bazi gizli ozellikler acilmis eco proda digital hiz, Tork beygir grafik ibreler, sis farli selamlama vs..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • yaş önemli bence ben 35 yaşındayım 20 yaşımdan beri kendi arabam var 4 senedir f30 kullanıyorum .İlk f30 aracım 3.16, 2 sene onu 2 seneden beri de 3.20 ied kullanıyorum, bence belli bir yaşa kadar bmw daha sonra mercedese geçilebilir.
    Sürüş zevki şanzıman oturma poziyonu aracın direksiyon tepkilerine verdiği cevap olsun bence bmw tam bir sürüş harikası.Ama 40 yaşımdan sonra büyük ihtimal e kasaya terfi ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doktor_o -- 1 Nisan 2017; 22:3:54 >
  • tolgao2000 T kullanıcısına yanıt
    Aynen modların önündeki tuş. O ışık esp tam kapansa da, dtc açılsa da yanıyor. Yani herbirinin farklı ışığı yok. O ışığa aldanmayın esp kapandı diye. Zaten kapatmayın da :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ülkemizde M serisi veya AMG serisi orta sınıf vatandaş için hayal. Rüyasında kullandığını görse vatandaş, uyandığında mutlu olur ;) Zira E serisinin 2004 -2005 modelleri bile 85-90 k dan az değil.



    Ben japon arabalarını seven birisi olarak Mercedes derim orası ayrı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.