Şimdi Ara

Bombayı Koyuyorum Turbo mu Atmosferik mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
5.956
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu yakıt fiyatları ile en az yakan ne ise o. bize keyif yasak.
  • BekirARSLAN kullanıcısına yanıt
    Bitirirsin ama hizlanamazsiniz kolay kolay. Mesele burda basliyor zaten.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    Bitirirsin ama hizlanamazsiniz kolay kolay. Mesele burda basliyor zaten.
    Herşey hız yapmak değil hocam yolun keyfini çıkarmak önemli olan. Göcek dağını istesen de 180'le dönemezsin zaten



    5 litrelik v8 ile 2.0 motor dizeli kıyaslarsak hangisi daha keyifli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Keyif tabiki atmosferikte. Atmosferigin gaz tepkisini elektrikli haric en hizli gaz tepkisi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    Keyif tabiki atmosferikte. Atmosferigin gaz tepkisini elektrikli haric en hizli gaz tepkisi
    Elektrik ayrı mevzu zaten. Eskiden yollar sakinken şehirde de keyifle kullanılıyordu ama bu trafikle şehirde turbo dizel en iyisi.



    Hafta sonları alıcan atmosferiği vuracan dağlara. Sabah 5'te gün doğumuyla birlikte





    Bombayı Koyuyorum Turbo mu Atmosferik mi?



    Bu tarz yolların birazda rampalısından bahsediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Atmosferik boş iş, devir turbo devri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Küçük motorlı atmosferik seviyorum ben :D

    1.3 Wenkel mesela.

    He kendi aracım şuanda turbolu. Twinscroll zımbırtısından. Supralardaki gibi gerçek çift turbo deneyiminide çok merak ediyorum ammaaa imkan yok
  • Ferrari 458 Speciale öneririm herkese. Atmosferik motorlu üretilmiş en güçlü ve en son Ferrari dir kendileri.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Örnek atmosferik lamborghini aventador

    Hastayım bu aracın sesine Birgün sürmek nasip olur inşallah

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-92A2F8722

    Turbonun derdi bitmez . atmosferik ömürlüktür.
    O yüzden mi tırlar kamyonlar otobüsler hep turbo dizel
  • performans umrumda değil 1.2 mpı motor Lpg li



    kmde 20 kuruş keyfi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turbo haram beygirdir gardasim
    Bombayı Koyuyorum Turbo mu Atmosferik mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 14 Ağustos 2018; 14:26:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şunun sesini hangi turbo verebilir ki?

  • acilin ben geldim :)



    güncel olarak 1.6 dizel, 3.0lt çift turbo benzin ve 4.2L V8 atmosferik kullanıyorum.



    bir kere sunu net soyleyeyim, neye maruz kalirsan o sana cekici geliyor.



    3.0 cift turbo mesela, turbo lag yok, 1500-5800dd arasi ayni torku veriyor, 380nm galiba.. 180kmh ile cok hafif dokundugunuz zaman boyle tren gibi 220kmh gibi cikmasi.. kusursuzdur bir turbo motor olarak.



    ama 4 silindirli 2.0lt 211hp mercedes turbo motorundan nefret ettim. mumkunse yanimdan bile gecmesin.



    8 silindirli atmosferik araci ilk aldigimda bana cok sagir geldi, benzinli motor bile olsa alismisim cunku 1500-2500dd arasinda seyahat etmekten. bu motor 3000dd-4000dd arasi 420-430nm tork veriyor, e ben 2 tonluk arabayla 1700dd ile yokus ciktigimda vites kucultuyorum. orada 360nm uretiyor. ilk baslarda bu cok ters gelmisti bana. ses yukseliyor, vites degistirmek bir konforsuzluk yaratiyor.



    zamanla alistim mi, ne oldu bilmiyorum. simdi eskisi kadar tuhaf gelmyor. hatta 50kmh-230kmh'i tek viteste yapmak, hizlanmanin lineerligi (ki 3.0lt cift turboda da ayni lineerlik var) cok etkileyici.



    V8T bakıyorum. bi kullanmam lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bilmedikleri şey atmosferiğin zevki değil, devir düşükken gaza bir anda bastıklarında turbolu aracın pistonlara ne yaptığı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zingfth kullanıcısına yanıt
    Bu yorumu şaka olarak alıcam. Turbosuz dizel gördünüz mü bilmiyorum ama, dizelin yakıt karakteristiği gereği turbosuz verimi çok düşüyor. Benzin deki gibi bir fark yok uçurum var orada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir kere dizel motorun üretilme ve kullanılma mantığı büyük araçlar,TIR'lar,trenler,gemiler gibi yük taşıyan araçların daha rahat bir çekiş ve daha ekonomik bir sürüş yapması içindir...
    Binek araçlar için dizel motor ise; tamamen bizim gibi geliri düşük üçüncü dünya ülkesi vatandaşlar da arabaya binsin,ama ekonomik binsin,"onlara da araba satalım" mantığı ile üretilmektedir...

    Eğer dünyada petrol pahalı olmasa,devletler halklarından bu derece fahiş akaryakıt vergisi almasalar binek araçlar için dizel motor üretilmezdi bile...Herkes V6-V8 motor 250-300 beygirlik benzinli araçlara binerdi...Eski Amerikan araçları gibi...
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    sen beni bloklasana. blokla ki sen beni okuma ben de seni okumayayım fifti fifti ne alaka zorunluluk olduğu, nereden çıkardın?
  • Bu soruya etki eden pek çok faktör var. Ülkemizde yüksek hacim araç aşırı külfet getirdiği için düşük hacimli turbo daha cazip geliyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.