|
Bildirim
|
Aynı beygir gücü için atmosferik.
Aynı hacim için turbo. |
Mx5'in 1.5 motoru altın gibi makina. Müthiş sesi, keskin gaz tepkisi, 7500 devirleri zorlaması ve bütün bunları çok düşük tüketimle yapabilmesi başka bişey. 1.4 multiair motor renkli bir makina değil ve her tip arabada alırsın, Mazda'nın motorunun bir benzeri yok.
Genel olarak turbo mu atmosferik mi sorusu ise arabasına motoruna göre değişir. Mümkün mertebe yüksek hacim atmosferik tarafındayım ama Audi'nin 5 silindir 2.5 turbosu çok özel bir makina mesela, yeni hybrid turbolar efsane, Volvo'nun 2.0 sc+turbo motoru da harika. |
Atmosferik 3.0 audi a4 um vardi. 220 hp quattro guzel arabaydi ama ben turboyu tercih ederim. Tamam v6 motor sesi muazzamdi devir cevirmesi guzeldi ama pompaya yanasinca butun o guzellikler gidiyor. Simdi dizel bir araba var en son ne zaman istasyona gittigimi hatirlamiyorum. Yurt disinda olsam veya ekonomik durumu goz ardi etsem buyuk motor turbo alirim. Yani 3.0 tfsi gibi bir motor tercih ederim.
|
Ferrari 458 Speciale öneririm herkese. Atmosferik motorlu üretilmiş en güçlü ve en son Ferrari dir kendileri.
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |