Şimdi Ara

BORA 17inç JANT<<< (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
0
Favori
11.936
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ozaman bu sorun heralde kronik gii bişey bu boralarda.. veya hepimizin yayları ayvayı yemiş ;))
  • bu jantları takarsam... sürtmemesi için hangi lastik ebatlarını seçmem lazım... bunlar 18 ama hastayım siyah jantlara ya


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-jant-lastik-jant-18inc-5x100-ve-112-cift-aplicasyon-modifiye-jant-takimi-kampanya-69962696/detay/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuneXXX

    bu jantları takarsam... sürtmemesi için hangi lastik ebatlarını seçmem lazım... bunlar 18 ama hastayım siyah jantlara ya


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-jant-lastik-jant-18inc-5x100-ve-112-cift-aplicasyon-modifiye-jant-takimi-kampanya-69962696/detay/


    18 jant arabayı bitiririr performans çok düşer aynı oranda yakıt yukarı fırlar eğer güzel bir görüntü istiyorsan maxsimum 16 jant al ve 5-yada 3 cm yay ile bas arabayı bu yaylar maksimum 200-250 tl ben 170 tl ye bulmuştum bende bora kullanıyorum o sarsılma olayı bende yok arka tekerlerede bir kamber uygulaması yaparsan abrtmadan araç 10 numara olacaktır

    Eğer merak ettiğin şeyler varsa bu araç ile ilgili bilgiler verebilirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Minova

    quote:

    Orijinalden alıntı: TuneXXX

    bu jantları takarsam... sürtmemesi için hangi lastik ebatlarını seçmem lazım... bunlar 18 ama hastayım siyah jantlara ya


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-jant-lastik-jant-18inc-5x100-ve-112-cift-aplicasyon-modifiye-jant-takimi-kampanya-69962696/detay/


    18 jant arabayı bitiririr performans çok düşer aynı oranda yakıt yukarı fırlar eğer güzel bir görüntü istiyorsan maxsimum 16 jant al ve 5-yada 3 cm yay ile bas arabayı bu yaylar maksimum 200-250 tl ben 170 tl ye bulmuştum bende bora kullanıyorum o sarsılma olayı bende yok arka tekerlerede bir kamber uygulaması yaparsan abrtmadan araç 10 numara olacaktır

    Eğer merak ettiğin şeyler varsa bu araç ile ilgili bilgiler verebilirim

    sağol minova kardeş... aslında soraçağım birçok şeyler var !!!

    18 inç aşırı dereçede yorar diyorsan ozaman takmayım daha iyi... ben en iyisi 16 veya 17'' arayım...

    benim bora aşırı yaylanıyor.. bu yaylanma şimdi amortisörden mi yoksa sadeçe yaylardanmıdır ???
    Ve Kamber deiğim tekeri genişletmek heralde (dişarı çıkarmak)
    bir sorum daha olaçak... benim arabaya 5x100 bijon takılıyor... başka seçenekler varmı.. mesela 5x105 veya 115.. ve bunları nasıl uydurabiliriz ???

    minova kardeş... ben arabaya özel egzoz manifodu yaptırmak istitorum... bunları nerde yaptırabiliriz ??
    aslında ben kendim kaynakçıyım... çelik veya demir herşeyi kaynadabilirim... 9 sene ustalığım var...
    şimdi ben direk 4 den 1 indirmek istiyom... yani dördünüde direk kata bağlıyaçam

    burda bir örnek var::::
    http://www.bar-tek-tuning.com/cosmoshop/pix/a/n/1294415967-27980.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TuneXXX -- 29 Ocak 2012; 14:18:54 >




  • sadece goruntu icin 18 inc jant alma derim. 102 hp hitler motor döndürmez agir gelir, cok yakarsin yoktan yere. hemde 17 incli sahinler gibi bagirir bagirir gitmez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuneXXX

    quote:

    Orijinalden alıntı: Minova

    quote:

    Orijinalden alıntı: TuneXXX

    bu jantları takarsam... sürtmemesi için hangi lastik ebatlarını seçmem lazım... bunlar 18 ama hastayım siyah jantlara ya


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-jant-lastik-jant-18inc-5x100-ve-112-cift-aplicasyon-modifiye-jant-takimi-kampanya-69962696/detay/


    18 jant arabayı bitiririr performans çok düşer aynı oranda yakıt yukarı fırlar eğer güzel bir görüntü istiyorsan maxsimum 16 jant al ve 5-yada 3 cm yay ile bas arabayı bu yaylar maksimum 200-250 tl ben 170 tl ye bulmuştum bende bora kullanıyorum o sarsılma olayı bende yok arka tekerlerede bir kamber uygulaması yaparsan abrtmadan araç 10 numara olacaktır

    Eğer merak ettiğin şeyler varsa bu araç ile ilgili bilgiler verebilirim

    sağol minova kardeş... aslında soraçağım birçok şeyler var !!!

    18 inç aşırı dereçede yorar diyorsan ozaman takmayım daha iyi... ben en iyisi 16 veya 17'' arayım...

    benim bora aşırı yaylanıyor.. bu yaylanma şimdi amortisörden mi yoksa sadeçe yaylardanmıdır ???
    Ve Kamber uygulaması ne oluyo... ve nasi bir on numara... tipindenmi yoksa performansdanmı ?
    ve jantların hafif olduğunu nasıl anlayabiliriz ?

    minova kardeş... ben arabaya özel egzoz manifodu yaptırmak istitorum... bunları nerde yaptırabiliriz ??
    aslında ben kendim kaynakçıyım... çelik veya demir herşeyi kaynadabilirim... 9 sene ustalığım var...
    şimdi ben direk 4 den 1 indirmek istiyom... yani dördünüde direk kata bağlıyaçam

    burda bir örnek var::::
    http://www.bar-tek-tuning.com/cosmoshop/pix/a/n/1294415967-27980.jpg


    Sorun amortisörlerde olabilir bu konuda bir fikrim yok göstermek lazım.
    kamber arka tekerlerin açısını değiştirmek oluyor performans etkisi yok görüntü ama virajalrda yol tutuşunu artıtırır
    jantların hafif olduğunu nasıl anlarsın kendi aracnın jantlarıyla kıyasla yukarda bir arkadaş söylemiş şuanda piyasadaki çoğu jant çakma ama 16 inç kullanırsan performansı pek düşürmez.

    Egzoz manifoldunu kendin yapamazsın büyük ihtimalle nerede oturoysun ona göre birşeyler söyleyim ve bu arada egzoz manifoldu 1000 -2000 tl arası fiyatları var ama performansı arttırır ama bu paraya değermi bilmem




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Minova

    quote:

    Orijinalden alıntı: TuneXXX

    quote:

    Orijinalden alıntı: Minova

    quote:

    Orijinalden alıntı: TuneXXX

    bu jantları takarsam... sürtmemesi için hangi lastik ebatlarını seçmem lazım... bunlar 18 ama hastayım siyah jantlara ya


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-jant-lastik-jant-18inc-5x100-ve-112-cift-aplicasyon-modifiye-jant-takimi-kampanya-69962696/detay/


    18 jant arabayı bitiririr performans çok düşer aynı oranda yakıt yukarı fırlar eğer güzel bir görüntü istiyorsan maxsimum 16 jant al ve 5-yada 3 cm yay ile bas arabayı bu yaylar maksimum 200-250 tl ben 170 tl ye bulmuştum bende bora kullanıyorum o sarsılma olayı bende yok arka tekerlerede bir kamber uygulaması yaparsan abrtmadan araç 10 numara olacaktır

    Eğer merak ettiğin şeyler varsa bu araç ile ilgili bilgiler verebilirim

    sağol minova kardeş... aslında soraçağım birçok şeyler var !!!

    18 inç aşırı dereçede yorar diyorsan ozaman takmayım daha iyi... ben en iyisi 16 veya 17'' arayım...

    benim bora aşırı yaylanıyor.. bu yaylanma şimdi amortisörden mi yoksa sadeçe yaylardanmıdır ???
    Ve Kamber uygulaması ne oluyo... ve nasi bir on numara... tipindenmi yoksa performansdanmı ?
    ve jantların hafif olduğunu nasıl anlayabiliriz ?

    minova kardeş... ben arabaya özel egzoz manifodu yaptırmak istitorum... bunları nerde yaptırabiliriz ??
    aslında ben kendim kaynakçıyım... çelik veya demir herşeyi kaynadabilirim... 9 sene ustalığım var...
    şimdi ben direk 4 den 1 indirmek istiyom... yani dördünüde direk kata bağlıyaçam

    burda bir örnek var::::
    http://www.bar-tek-tuning.com/cosmoshop/pix/a/n/1294415967-27980.jpg


    Sorun amortisörlerde olabilir bu konuda bir fikrim yok göstermek lazım.
    kamber arka tekerlerin açısını değiştirmek oluyor performans etkisi yok görüntü ama virajalrda yol tutuşunu artıtırır
    jantların hafif olduğunu nasıl anlarsın kendi aracnın jantlarıyla kıyasla yukarda bir arkadaş söylemiş şuanda piyasadaki çoğu jant çakma ama 16 inç kullanırsan performansı pek düşürmez.

    Egzoz manifoldunu kendin yapamazsın büyük ihtimalle nerede oturoysun ona göre birşeyler söyleyim ve bu arada egzoz manifoldu 1000 -2000 tl arası fiyatları var ama performansı arttırır ama bu paraya değermi bilmem

    Alıntıları Göster
    quote:


    Sorun amortisörlerde olabilir bu konuda bir fikrim yok göstermek lazım.
    kamber arka tekerlerin açısını değiştirmek oluyor performans etkisi yok görüntü ama virajalrda yol tutuşunu artıtırır
    jantların hafif olduğunu nasıl anlarsın kendi aracnın jantlarıyla kıyasla yukarda bir arkadaş söylemiş şuanda piyasadaki çoğu jant çakma ama 16 inç kullanırsan performansı pek düşürmez.

    Egzoz manifoldunu kendin yapamazsın büyük ihtimalle nerede oturoysun ona göre birşeyler söyleyim ve bu arada egzoz manifoldu 1000 -2000 tl arası fiyatları var ama performansı arttırır ama bu paraya değermi bilmem

    evet ben en iyisi bir gösteriyim yayları ve amortisörleri
    tamam ben oazaman 16 takarım birde ağırlıklarını denerim !!

    ne varki monıfod kaynağında.. bençe çok basit... 2000TL ye deyermi bilemem ama kat dan sonra da devam edersen baya bir performans verir... geri depmeleri baya bir engeller mam tabiki doğru yapılırsa !!

    sen yapılmaz derken ne gibi bi yönden bakıyon yani zor olan noktalar nerler olabilir ??

    ben nevşehirde kalıyorum... tüm komşu ilçelere gidebilirim ama daha fazlasıda zarar olur !!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuneXXX

    quote:


    Sorun amortisörlerde olabilir bu konuda bir fikrim yok göstermek lazım.
    kamber arka tekerlerin açısını değiştirmek oluyor performans etkisi yok görüntü ama virajalrda yol tutuşunu artıtırır
    jantların hafif olduğunu nasıl anlarsın kendi aracnın jantlarıyla kıyasla yukarda bir arkadaş söylemiş şuanda piyasadaki çoğu jant çakma ama 16 inç kullanırsan performansı pek düşürmez.

    Egzoz manifoldunu kendin yapamazsın büyük ihtimalle nerede oturoysun ona göre birşeyler söyleyim ve bu arada egzoz manifoldu 1000 -2000 tl arası fiyatları var ama performansı arttırır ama bu paraya değermi bilmem

    evet ben en iyisi bir gösteriyim yayları ve amortisörleri
    tamam ben oazaman 16 takarım birde ağırlıklarını denerim !!

    ne varki monıfod kaynağında.. bençe çok basit... 2000TL ye deyermi bilemem ama kat dan sonra da devam edersen baya bir performans verir... geri depmeleri baya bir engeller mam tabiki doğru yapılırsa !!

    sen yapılmaz derken ne gibi bi yönden bakıyon yani zor olan noktalar nerler olabilir ??

    ben nevşehirde kalıyorum... tüm komşu ilçelere gidebilirim ama daha fazlasıda zarar olur !!!

    Yapılamazdan kastım bunu yapmak için büyük ihtimalle motoru indirmek gerekicek ve tüm o dediklerini yapsan maksimum 25 hp güç alırsın

    nevşehire yakın olarak bildiğim yer yok malesef


    Bu arada bora çok güzel bir araç eğer performans istiyorsan ve çokta para harcamak istemiyorsan sonuçta modifiye edince de aracın bu güçlerde olucak hemen hemen, sana 2.3 v5 bora tavsiye ederim fiyatı 1.6 lardan daha uygun 99 model olduğu için vergisi düşük

    2.3 v5 bora 150 hp güce sahip sen o tüm dediklerini yapsan manifolt olayını diyelimki 25 hp güç aldın oldu araba 130 beygir ama 2.3 kadar torku yine olmaz aynı şekil yine gaz da taktırırsın ki büyük ihtimalle aldığın araçta gaz bulunur ve manifolda değişimine gerek olmadan orta susturucu son susturucu kat iptali ve kaliteli bir egzoz la açık hava filtresi geniş boruyla çekersin 10 hp hatta belki 15 hp kadar da güç elde edebilrsin sonuçta bu araç v5 yani araç atmosferik 165 hp oldu diyelim ki yinede manifolt olayına gircem diyorsun bu sefer 1.6 sattığında üstüne kalan parayla bu işlemide yaparsın yada boşver tasarrufu diyorsan ben keyif için kullanırım aracı bir turbo beslemesi ile aracı 10 numara çekişe sahip kılarsın ama turbo işi biraz karışık bir iş :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Minova

    quote:

    Orijinalden alıntı: TuneXXX

    quote:


    Sorun amortisörlerde olabilir bu konuda bir fikrim yok göstermek lazım.
    kamber arka tekerlerin açısını değiştirmek oluyor performans etkisi yok görüntü ama virajalrda yol tutuşunu artıtırır
    jantların hafif olduğunu nasıl anlarsın kendi aracnın jantlarıyla kıyasla yukarda bir arkadaş söylemiş şuanda piyasadaki çoğu jant çakma ama 16 inç kullanırsan performansı pek düşürmez.

    Egzoz manifoldunu kendin yapamazsın büyük ihtimalle nerede oturoysun ona göre birşeyler söyleyim ve bu arada egzoz manifoldu 1000 -2000 tl arası fiyatları var ama performansı arttırır ama bu paraya değermi bilmem

    evet ben en iyisi bir gösteriyim yayları ve amortisörleri
    tamam ben oazaman 16 takarım birde ağırlıklarını denerim !!

    ne varki monıfod kaynağında.. bençe çok basit... 2000TL ye deyermi bilemem ama kat dan sonra da devam edersen baya bir performans verir... geri depmeleri baya bir engeller mam tabiki doğru yapılırsa !!

    sen yapılmaz derken ne gibi bi yönden bakıyon yani zor olan noktalar nerler olabilir ??

    ben nevşehirde kalıyorum... tüm komşu ilçelere gidebilirim ama daha fazlasıda zarar olur !!!

    Yapılamazdan kastım bunu yapmak için büyük ihtimalle motoru indirmek gerekicek ve tüm o dediklerini yapsan maksimum 25 hp güç alırsın

    nevşehire yakın olarak bildiğim yer yok malesef


    Bu arada bora çok güzel bir araç eğer performans istiyorsan ve çokta para harcamak istemiyorsan sonuçta modifiye edince de aracın bu güçlerde olucak hemen hemen, sana 2.3 v5 bora tavsiye ederim fiyatı 1.6 lardan daha uygun 99 model olduğu için vergisi düşük

    2.3 v5 bora 150 hp güce sahip sen o tüm dediklerini yapsan manifolt olayını diyelimki 25 hp güç aldın oldu araba 130 beygir ama 2.3 kadar torku yine olmaz aynı şekil yine gaz da taktırırsın ki büyük ihtimalle aldığın araçta gaz bulunur ve manifolda değişimine gerek olmadan orta susturucu son susturucu kat iptali ve kaliteli bir egzoz la açık hava filtresi geniş boruyla çekersin 10 hp hatta belki 15 hp kadar da güç elde edebilrsin sonuçta bu araç v5 yani araç atmosferik 165 hp oldu diyelim ki yinede manifolt olayına gircem diyorsun bu sefer 1.6 sattığında üstüne kalan parayla bu işlemide yaparsın yada boşver tasarrufu diyorsan ben keyif için kullanırım aracı bir turbo beslemesi ile aracı 10 numara çekişe sahip kılarsın ama turbo işi biraz karışık bir iş :D



    çok güzel konuşdun kardeşim sağol ama.... babam sağolsun bana bu arabayı aldı... illaki Bora isterim dedim ve gaz uçuz olduğundan birde avanak gibi benzinliye döndük... şimdi az da olsa Turbodiesel araba almadığımdan pişman oldum...ozaman sadeçe bir chiple rahat 25 beygir alırdım....
    ama olan oldu ve artık arabayı baya bir kullanmayı düşünüyorum... yoksa babam benım başımı ağrıtır !!!!!!!!
    Ve bora benim için en yakışıklı arabalardan biri.... yani o dereçeki.. bana birtane porsche versen deyişmem... boranın komple spoiler modifiyeli tipine ulaşaçak araba yok benim için

    ben şimdi 2.3l motor alırsam o araba devamlı fazla yakaçak ve zaten alma şansımda yok !!!
    BENİM İSTEDİĞİM ARABAYA DEVAMLI SON GAZ BASMAK DEYİL... ARADA BİR ŞÖYLE BASINÇA ARABA BENİ KOLTUĞA İYİ BİR BASTIRSIN O YETER BANA, fazlası zarar ;)

    Senin dediğin gibi manifoldan itibaren bir egzoz systemi yaparsan 25 olmayabilirde ama 20 beygir alırım diye düşünüyorum ++ açık hava filitresi araba baya bir rahatlar ve 22-24 beygir olabilir...
    sonra birde daha iyi ve düzenlenmiş bir yazılım(chip) yaptırırsak... birde ordan 8-9 beygir alırsam oda fena deyil....(benzinlide zaten fazla beklemiyom)
    birde 16-17 inç EN HAFİF JANTLARDAN takarsak araba baya bir serileşir...
    artık ilerde biraz daha param olursa... birde dereçeli eksantrik mili taktırırım... ondan da artık tam bilemiyorum ama 20 beygir rahat olabilir.. oda artık nasıl yaptırdığına bağlı...
    Birde basınçlı bezin regülatörleri var ama artık abartıyormuyum bilmiyorum ama heralde ozaman araba aşırı fazla yakabilir... deyilmi ???
    BUNLARI YAPTIKDAN SONRA 160 HP OLUR

    birde Sprint Booster diye bişey varmış.. baya bir araştırdım.. beygir falan alamıyorsun ama gaz tepkisini artırıyormuş
    şimdi bazileri diyor ki... o sprint booster takıp gaza az basarsan tam basmış gibi olurmuş.... öyleyse o bana kesinlikle lazım deyil.. ben kendimde gaza hızlı basmayı bilirim

    Sen bilirsin... Bora da gaza basınça baya bir sürüyo arabayı devire getirmesi.. ben o gaza basdığım zaman o tepkiyi anında devire iletmesini hızlandırmak istıyorum bu elektronik alet onu yaparmı yapmazmı... biliyormusun sen ??

    ama bu para düşmanı olan türkiyede çok pahalı... almanyada onlar 150€> 320TL falan... ordan almayı düşünüyorum....

    iyi bir yorum yaparsın artık heralde ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuneXXX

    quote:

    Orijinalden alıntı: Minova

    quote:

    Orijinalden alıntı: TuneXXX

    quote:


    Sorun amortisörlerde olabilir bu konuda bir fikrim yok göstermek lazım.
    kamber arka tekerlerin açısını değiştirmek oluyor performans etkisi yok görüntü ama virajalrda yol tutuşunu artıtırır
    jantların hafif olduğunu nasıl anlarsın kendi aracnın jantlarıyla kıyasla yukarda bir arkadaş söylemiş şuanda piyasadaki çoğu jant çakma ama 16 inç kullanırsan performansı pek düşürmez.

    Egzoz manifoldunu kendin yapamazsın büyük ihtimalle nerede oturoysun ona göre birşeyler söyleyim ve bu arada egzoz manifoldu 1000 -2000 tl arası fiyatları var ama performansı arttırır ama bu paraya değermi bilmem

    evet ben en iyisi bir gösteriyim yayları ve amortisörleri
    tamam ben oazaman 16 takarım birde ağırlıklarını denerim !!

    ne varki monıfod kaynağında.. bençe çok basit... 2000TL ye deyermi bilemem ama kat dan sonra da devam edersen baya bir performans verir... geri depmeleri baya bir engeller mam tabiki doğru yapılırsa !!

    sen yapılmaz derken ne gibi bi yönden bakıyon yani zor olan noktalar nerler olabilir ??

    ben nevşehirde kalıyorum... tüm komşu ilçelere gidebilirim ama daha fazlasıda zarar olur !!!

    Yapılamazdan kastım bunu yapmak için büyük ihtimalle motoru indirmek gerekicek ve tüm o dediklerini yapsan maksimum 25 hp güç alırsın

    nevşehire yakın olarak bildiğim yer yok malesef


    Bu arada bora çok güzel bir araç eğer performans istiyorsan ve çokta para harcamak istemiyorsan sonuçta modifiye edince de aracın bu güçlerde olucak hemen hemen, sana 2.3 v5 bora tavsiye ederim fiyatı 1.6 lardan daha uygun 99 model olduğu için vergisi düşük

    2.3 v5 bora 150 hp güce sahip sen o tüm dediklerini yapsan manifolt olayını diyelimki 25 hp güç aldın oldu araba 130 beygir ama 2.3 kadar torku yine olmaz aynı şekil yine gaz da taktırırsın ki büyük ihtimalle aldığın araçta gaz bulunur ve manifolda değişimine gerek olmadan orta susturucu son susturucu kat iptali ve kaliteli bir egzoz la açık hava filtresi geniş boruyla çekersin 10 hp hatta belki 15 hp kadar da güç elde edebilrsin sonuçta bu araç v5 yani araç atmosferik 165 hp oldu diyelim ki yinede manifolt olayına gircem diyorsun bu sefer 1.6 sattığında üstüne kalan parayla bu işlemide yaparsın yada boşver tasarrufu diyorsan ben keyif için kullanırım aracı bir turbo beslemesi ile aracı 10 numara çekişe sahip kılarsın ama turbo işi biraz karışık bir iş :D



    çok güzel konuşdun kardeşim sağol ama.... babam sağolsun bana bu arabayı aldı... illaki Bora isterim dedim ve gaz uçuz olduğundan birde avanak gibi benzinliye döndük... şimdi az da olsa Turbodiesel araba almadığımdan pişman oldum...ozaman sadeçe bir chiple rahat 25 beygir alırdım....
    ama olan oldu ve artık arabayı baya bir kullanmayı düşünüyorum... yoksa babam benım başımı ağrıtır !!!!!!!!
    Ve bora benim için en yakışıklı arabalardan biri.... yani o dereçeki.. bana birtane porsche versen deyişmem... boranın komple spoiler modifiyeli tipine ulaşaçak araba yok benim için

    ben şimdi 2.3l motor alırsam o araba devamlı fazla yakaçak ve zaten alma şansımda yok !!!
    BENİM İSTEDİĞİM ARABAYA DEVAMLI SON GAZ BASMAK DEYİL... ARADA BİR ŞÖYLE BASINÇA ARABA BENİ KOLTUĞA İYİ BİR BASTIRSIN O YETER BANA, fazlası zarar ;)

    Senin dediğin gibi manifoldan itibaren bir egzoz systemi yaparsan 25 olmayabilirde ama 20 beygir alırım diye düşünüyorum ++ açık hava filitresi araba baya bir rahatlar ve 22-24 beygir olabilir...
    sonra birde daha iyi ve düzenlenmiş bir yazılım(chip) yaptırırsak... birde ordan 8-9 beygir alırsam oda fena deyil....(benzinlide zaten fazla beklemiyom)
    birde 16-17 inç EN HAFİF JANTLARDAN takarsak araba baya bir serileşir...
    artık ilerde biraz daha param olursa... birde dereçeli eksantrik mili taktırırım... ondan da artık tam bilemiyorum ama 20 beygir rahat olabilir.. oda artık nasıl yaptırdığına bağlı...
    Birde basınçlı bezin regülatörleri var ama artık abartıyormuyum bilmiyorum ama heralde ozaman araba aşırı fazla yakabilir... deyilmi ???
    BUNLARI YAPTIKDAN SONRA 160 HP OLUR

    birde Sprint Booster diye bişey varmış.. baya bir araştırdım.. beygir falan alamıyorsun ama gaz tepkisini artırıyormuş
    şimdi bazileri diyor ki... o sprint booster takıp gaza az basarsan tam basmış gibi olurmuş.... öyleyse o bana kesinlikle lazım deyil.. ben kendimde gaza hızlı basmayı bilirim

    Sen bilirsin... Bora da gaza basınça baya bir sürüyo arabayı devire getirmesi.. ben o gaza basdığım zaman o tepkiyi anında devire iletmesini hızlandırmak istıyorum bu elektronik alet onu yaparmı yapmazmı... biliyormusun sen ??

    ama bu para düşmanı olan türkiyede çok pahalı... almanyada onlar 150€> 320TL falan... ordan almayı düşünüyorum....

    iyi bir yorum yaparsın artık heralde ;)







    Sprint booster ı bende çok araştırdım ama kesinlikle deymez ona o parayı vermek o arabayı sakin kullananlar için yapılmış bir şey gaz tepkisin arttırması gaza az bastığın zaman etkili sonun kadar basarsan hiç bir etkisi yokmuş

    Gelelim senin manifolt işine benim 25 hp alırsın dediğim araç v5 bora için geçerliydi.
    Fakat biraz araştırdım kaliteli (Tabi fiyatta o oranda artıcak) egzantirik milleri ile %30 güç artışı sağlana bilinirmiş yani dediğin güçler alınabilir araçtan ama motor bloğu dayanrımı 160 hp güce ve araba tabiki çok yakar ama 1.6 160 hp 2.3 v5 kadar yakmaz diye düşünüyorum ama eskisinden çok yakıcağı kesin
    umarım güzel bişeyler yaparsın yapınca video larını paylaş bizimle.

    Bir şey daha söyliyim turbo neden düşünmüyorsun ?




  • turbo düşünüllecekse egzantrik mili ve chip'i hiç yapmasın şimdiden çünkü onların hepsi boşa gidicek...

    Bunların yanı sıra motor bloğu 160 beygire tahminim dayanmaz. Dayanmaz derken de ömründe azalma olacaktır büyük ihtimalle. Sadece motor da değil diğer aktarma organlarına da fazla yük bineceğinden şanzuman falan da etkilenecektir bu durumdan. Çünkü bildiğiniz üzere araçlarımız 102-105 beygire göre yapılmıştır. Ama yine de ufak tefek bi iyileştirme için chip+hava filtresi+egzos belki bi de manifold değişimi yeterli olacaktır. Hem aracı üzmeden hem de kendimizi tatmin edeceğimi şekilde. Bir de şunu düşünmek lazım, 102 beygir aracı götürmeye yeter iken onun üzerine eklenecek her değer sadece seriliğine etkileyecektir yani 100 ile 120 arasında büyük fark olacaktır. Ton başına 100 beygir bir aracı oldukça güzel bir değerdir. Yani 1185 gibi bir ağırlığa sahip araç için 120 beygir oldukça güzel değerler. Bu arada Sprint booster'a olay aslında şundan ibaret, diyelim ki 0'dan 100'e çıkıcaz boradayız, kaçıncı viteste çıkarız? 3üncü viteste dimi? kaç kere vites değiştiricez? 1'den 2'ye ve 2'den 3'e olmak üzere iki kez vites değiştiricez bu sürelerde de her debriyajdan ayağımızı çekip gaza bastığımızda o aracın gaz tepkisini verebilmesi için o gaz pozisyonunu algılayıp tekrardan hızlanması gerek ve bu aralarda da yaklaşık yarım saniyelik falan boşluklar var, ve 2 tane yarım saniyelik boşluk toplamda 0.5+0.5=1 saniye gibi bir fark yaratacağından böyle bir cihazla aracın hızlanması 1 saniye düşürülmekte ama ne kadar gerekli? Bence pek degil hele minova'nın otomatik aracında vites değiştirmek için ayağını gazdan çekmeyeceğini düşünürsek de ona hiç gerekmez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    turbo düşünüllecekse egzantrik mili ve chip'i hiç yapmasın şimdiden çünkü onların hepsi boşa gidicek...

    Bunların yanı sıra motor bloğu 160 beygire tahminim dayanmaz. Dayanmaz derken de ömründe azalma olacaktır büyük ihtimalle. Sadece motor da değil diğer aktarma organlarına da fazla yük bineceğinden şanzuman falan da etkilenecektir bu durumdan. Çünkü bildiğiniz üzere araçlarımız 102-105 beygire göre yapılmıştır. Ama yine de ufak tefek bi iyileştirme için chip+hava filtresi+egzos belki bi de manifold değişimi yeterli olacaktır. Hem aracı üzmeden hem de kendimizi tatmin edeceğimi şekilde. Bir de şunu düşünmek lazım, 102 beygir aracı götürmeye yeter iken onun üzerine eklenecek her değer sadece seriliğine etkileyecektir yani 100 ile 120 arasında büyük fark olacaktır. Ton başına 100 beygir bir aracı oldukça güzel bir değerdir. Yani 1185 gibi bir ağırlığa sahip araç için 120 beygir oldukça güzel değerler. Bu arada Sprint booster'a olay aslında şundan ibaret, diyelim ki 0'dan 100'e çıkıcaz boradayız, kaçıncı viteste çıkarız? 3üncü viteste dimi? kaç kere vites değiştiricez? 1'den 2'ye ve 2'den 3'e olmak üzere iki kez vites değiştiricez bu sürelerde de her debriyajdan ayağımızı çekip gaza bastığımızda o aracın gaz tepkisini verebilmesi için o gaz pozisyonunu algılayıp tekrardan hızlanması gerek ve bu aralarda da yaklaşık yarım saniyelik falan boşluklar var, ve 2 tane yarım saniyelik boşluk toplamda 0.5+0.5=1 saniye gibi bir fark yaratacağından böyle bir cihazla aracın hızlanması 1 saniye düşürülmekte ama ne kadar gerekli? Bence pek degil hele minova'nın otomatik aracında vites değiştirmek için ayağını gazdan çekmeyeceğini düşünürsek de ona hiç gerekmez

    Ayenen katılıyorum sprint booster tamda açıklamk istediğim gibi açıklanmış bu arada benim bora ruhsatta 1300 kg




  • çevaplarınız için teşeküller !!

    Eyer sprint booster den o deyerleri alaçaksam... kesinlikle deymez o paraya.. teşeküller

    160 beygirin zarar vereçeğini sannetmiyorum...

    Evet her nezaman turbo taktırma konusunu açmak isteyinçe adamın kursağında bırakıyorlar...
    Ya bu elimizdeki araba 2005 model Bora 16V... VW nin arbaları en dayanıklı arabalardan sayılır....

    ben illaki 1 bar olsun demiyorum ki.... bana 0.3 veya 0.5 bar yeterli diye düşünüyorum
    Evet turbo takınça birçok mekanisim deyişmesi gerekir deniliyor ve hepsinden haberim var
    ve turbonun ömrüde kısıtlı... onun için supercharger daha matıklı olur diye düschünüyorum... ve güçü bire bir aktarır

    düşünçelerinizi bekliyorum...

    şimdi neler yapmam gerekir ve nekadara patlar bunlar bana !!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuneXXX

    çevaplarınız için teşeküller !!

    Eyer sprint booster den o deyerleri alaçaksam... kesinlikle deymez o paraya.. teşeküller

    160 beygirin zarar vereçeğini sannetmiyorum...

    Evet her nezaman turbo taktırma konusunu açmak isteyinçe adamın kursağında bırakıyorlar...
    Ya bu elimizdeki araba 2005 model Bora 16V... VW nin arbaları en dayanıklı arabalardan sayılır....

    ben illaki 1 bar olsun demiyorum ki.... bana 0.3 veya 0.5 bar yeterli diye düşünüyorum
    Evet turbo takınça birçok mekanisim deyişmesi gerekir deniliyor ve hepsinden haberim var
    ve turbonun ömrüde kısıtlı... onun için supercharger daha matıklı olur diye düschünüyorum... ve güçü bire bir aktarır

    düşünçelerinizi bekliyorum...

    şimdi neler yapmam gerekir ve nekadara patlar bunlar bana !!!

    supercharged alt devirlerde işini görür üst devirlerde pek etkili değil ve soğutması iyi olmazsa fazla güç veremez

    bak turboyu ucuza getirebilirz 1.8 T passat lar var bence onun turbosu 1.6 boraya uyum gösterir ama illaki parça değişim yaşarsın ama ama yanlışım yoksa bu turbo 30 hp lik bir turbo artı chip tuning desek
    orjinal hali 102 hp 132 turbo ile chip tuning ile de 150 hp desek egzoz artı açık haca filtresi 160 hp olur

    Bide bunu yeni gördüm bezinliye direk chip tuning yaparsak bizim boralar VW Bora 1.6i 8V 101 101 chip ile 112 hp 145 NM chip ile 163 NM

    10 hp 13 nm tork hiç fena değil aslında




  • bu turboların vereçeği basınçı ayarlanıyormu.. yoksa nasıl yapılaçak bu bar işi

    ve passatın o turbosu kaç bar basıyor.... aşırı güçlü olmaması lazım...
    ve kesin uyum sağlarmı ??

    ve başka bir parça deyiştirmem gerekirmi... işte başka parça deyiştirmek istemediğim için zayıf bir turbo istiyorum ???
    yakıt ayarı kesinlikle deyişmesi gerekir diye düşünüyorum.. =???

    ve nekadar bu turbolar ???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuneXXX

    bu turboların vereçeği basınçı ayarlanıyormu.. yoksa nasıl yapılaçak bu bar işi

    ve passatın o turbosu kaç bar basıyor.... aşırı güçlü olmaması lazım...
    ve kesin uyum sağlarmı ??

    ve başka bir parça deyiştirmem gerekirmi... işte başka parça deyiştirmek istemediğim için zayıf bir turbo istiyorum ???
    yakıt ayarı kesinlikle deyişmesi gerekir diye düşünüyorum.. =???

    ve nekadar bu turbolar ???

    paranı cebine koyup mehmet gazihan var ona chip tunıng yaptırmaya gitsen o sağlamında turboyu da koyar istediğin gibide yapar aracı istersen ona danışalım
    Turbo bildiğim kadarıyla 4 bin tl civarındahttp://www.chiptuning.com.tr/




  • nerde o mehmet usta.. ben nevşehirde kalıyorum....

    2 veya 3 ay sonra gidebilirim !!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuneXXX

    nerde o mehmet usta.. ben nevşehirde kalıyorum....

    2 veya 3 ay sonra gidebilirim !!!

    istanbul da ama önce bir arayın isterseniz 0532 243 73 66 MEHMET SADIK GAZIHAN
  • istanbulda bana açayip uzak ya.... 800km !!!

    nevşehir veya kayseride çıvarlarında bu işleri iyi yapan biri yokmu ??
    aslında baya bir aradım ama ustaların gerçekden iyi olduğunu bilemiyorsun...

    minova kardeş şu 5x100 bijon aralığı varya... bizim boralara 5x105 - 110 veya 115 jantlar takılmazmı.... spacer genişletmekle birlikte aynı anda bu işi de yapmazmı ??????????????



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TuneXXX -- 31 Ocak 2012; 15:55:38 >
  • S.a Senin için uygun olduğunu düşündüğüm bir turbo buldum ve fiyatı sadece 300 tl linki burdan vermek istemiyorum eğer sen alamazsan yada almazsan ben alıcam bu turboyu bana mail atabilirsin muhammedali.ylmaz16@gmail.com
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.