Şimdi Ara

Bosch Car Service'in üçüncü yanlış hata! Önerileriniz lazım arkadaşlar. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
2.683
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Subsie

    Kötü hizmet aldığın yere 2. defa neden gidiyorsun ?
    Suç benim. Acelemiz var diye gittim. En son ev taşırken de acele ile araç buldum. Sonra dünyanın en kötü şoförü geldi. Adam ben kamyonun içinde iken kamyonu deviriyordu. Zar, zor çarparak durduk. Acele etmemek lazım işte akıllanmadım.



    Arkadaşlar servise geldim. Oradaki arkadaşla konuştum. Usta suçu kabul etti yine de uğraşıyorum, uğraşacağım. Belki vidayı sıkmadı kaza bile olabilir. Güvenmiyorum. Makine ucu kia'ya uymadığı için elle yapmış. O zaman hiç yapmayacaksın. Neyse ufak gerilimin ardından tost yiyorum sanayide olan varsa ısmarlarım. Akşam 8e kadar buradayım muhtemelen. Anca yapar o usta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: etusch

    Yetkili servis iyidir ama pahalıdır. Lakin şöyle durumlar da var. Ben Malatya da bakım yaptırmaya servise girdim araç kabuldeki dizel mi diye sordu geri çıkıp gitmeyi düşündüm o an.

    Geçen de Ankara borada termostat değişimi yaptık. cuma günü farkettim araba artık kaloriferi en yüksek dereceye ayarladığımda bile soğuk üfürüyor. İşi de sallana sallana yaptılar. Başka araçların teker değişimlerini de yapıyorlardı. Liftteki arabanın tekerini vurup aşağı düşürüyor o yükseklikten. Ben arabamın tekerine amacının dışında bi ifadeyle tekme atılsa ona bile kızarım
    Hocam ben şahsen Hyundai'ın servislerinden çok memnunum. En azından faturalı resmi, garantili iş yapıyorlar. Yanlış iş yapılsa karşımda muhatabım var. Sanayide yapılan işe karşı dava bile açamazsınız. Ne fiş ne fatura var.



    Üstelik i10 gibi piyasada çok bulunmayan aracımı sanayi çıraklarının elinde deneme yanılma yöntemi ile oyuncak etmek istemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sönmeyen Arıza Lambası. kullanıcısına yanıt
    Demek istediğim şu ki onlarda da acemi işini bilmeyen malafatı çarşafa dolayanlar var.

    Ben de kayseri Honda servisinden çok memnunum ama vaktim olmuyor mecbur buralarda takılıyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cormen

    Türkiye'de bu tip zincir servisler sadece tabeladan ibaret.
    Euromaster Çorlu bayisinde yaşadığım ufak ama can sıkıcı bir sorundan sonra kesinlikle katılıyorum bu yoruma.

    Kendi kültürümüze araçlarımızın ufak tefek bakımlarını yapmayı eklemeliyiz artık.Yurtdışında çoğu kişi ufak tefek işlerini kendileri hallediyor.

    Bugün sanayiye gitseniz yağ değişimi hava polen yağ filtresi değişimine aşağı yukarı 100 lira alıyorlar.100 lira az paramı?

    İnternette yapacağınız ufak bir araştırmayla aracınızın periyodik bakımlarını nasıl yapacağınızı hangi vidayı sökeceğinizi nereyi çıkartacağınızı hepsini öğrenirsiniz .Olmadı sanayide bakıma gidince iyice izleyin usta nereyi söküyor diğer bakımı kendiniz yapın.




  • Fren hidroligini adam gibi degistirebilen bir servis ben daha gormedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.