Şimdi Ara

BOSCH KDN74AL20N XXL buzdolabı incelemesi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
2
Favori
23.780
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Siemens KD74NAL20N
    http://www.siemens-home.com/tr/%C3%BCr%C3%BCnler/so%C4%9Futucular/xl-xxl-gard%C4%B1rop-tipi/KD74NAL20N.html

     BOSCH KDN74AL20N XXL buzdolabı incelemesi


    ve

    Bosch KDN74AL20N
    http://www.bosch-home.com/tr/%C3%BCr%C3%BCnler/buzdolaplar%C4%B1-ve-derin-dondurucular/xl-xxl-gard%C4%B1rop-tipi/KDN74AL20N.html

     BOSCH KDN74AL20N XXL buzdolabı incelemesi


    aynı ürün gibi gözüküyor. Servis durumunu düşününce BOSCH daha iyi gibi duruyor

    En uygun fiyat / 9 taksit ile alınabilecek yer bilen var mı?




  • DrTeach kullanıcısına yanıt
    Bosch-Siemens-Profilo'nun bu modellerinin sadece isimleri farklı. Hangisi hoşunuza gidiyorsa onu alın, serviste aynı sanırım. Ben en iyi fiyatı bayiden almıştım, bu arada Sharp'ın buna muadil bir dolabı var fiyat olarakta biraz daha makul ona da bakabilirsiniz? Servisi sorun sadece.

    http://www.hepsiburada.com/liste/sharp-sj-gc700vsl-a-580-lt-nofrost-buzdolabi/productDetails.aspx?productId=mtsharpsjgc700vsl&categoryId=22154



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sercos -- 24 Eylül 2014; 13:16:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sercos

    Ufak bir güncelleme yapayım, buzluğa koyduğumuz yiyeceklerin üzerleri ( saklama poşetli ) karlanma yaptığı için servis çağırdık, haftasonu servis gelip inceleme yaptı ve dolabın hem soğutucu hem de dondurucu kısmının ısılarını ölçtü. Değerlerde bir sorun olmadığı için resim çekip fabrikaya gönderdi, bugün haber verdiler Eylül ortasında fabrikadan gelip karlanma sorununu inceleyecekler. Araştırırken buna benzer sorunu XXL dolabın Profilo olanında bir başka kişi 1,5 yıl sonra yaşamış ve yenisi ile dolabı değiştidiklerini öğrendim. Bakalım bizimki için ne diyecekler.



    Fabrikadan gelmediler, genel müdürlükten arayıp buzdolabının yenisi ile değiştirileceğini bildirdiler, bayramdan sonra yenisini gönderecekler. 4 iş gününde değişim yapılıyormuş.




  • quote:

    Siemens Ürün İadesinde Zorluk Çıkarıyor.
    Cengiz Y. | 08 Eylül 2014 15:36
    Siemens bayisinden, kd74nal20n/02 ürün kodlu buzdolabını satın aldım. Ürün kodunu belirttim buzdolabının alt kısmı yani meyve, sebze ve diğer yiyeceklerin konulduğu yerde bulunan soğutucu kısmında sürekli su damlacıkları olmaya başladı. Ben bunun için servis çağırdık servisten gelen personel bunun normal olduğunu söyledi. Daha sonra buzluk kısmında bulunan yiyeceklerin üzerinde karlanma oldu, yine servis çağırdık. Servisten görevli geldi ve buzdolabının dondurucu kısmının fotoğraflarını çekti. Bir gün sonra buzdolabı alarm vermeye başladı. Buzluk kısmındaki bulunan ürünlerimiz çözüldü, ürünler bozuldu. Dondurucu kısmı tekrar buz tuttu.
    https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2676317/siemens-urun-iadesinde-zorluk-cikariyor/fdjn8


    Bu ürün bıraz sorunlu zannedersem..




  • DrTeach kullanıcısına yanıt
    Ben buzluktaki karlanma sorunu için ürün iadesi istemedim, firma kendisi yenisi ile değiştirdi. Bu açıdan üzerine düşeni yaptı diyebilirim.
    Sorun meselesine gelince her markada sorunla karşılaşırsınız, şikayet varda iade olmayan ya da servis tarafından sorunu çözülemeyen Miele marka cihazları görünce bu insanlar bu parayı bunamı veriyor da diyebilirsiniz.
  • Arkadaşlar Siemens / Bosch / Profilo marka ürünleri sorunlu çıktığında firma para iadesine kadar yapıyor
    Bu konuda bence en önde gelen markalardan birisi.
  • 6. ayda dijital ekran ısı göstergesindeki dondurucunun 8 rakamının altındaki çizgi bozuldu. Son günlerde çok sık oluyormuş bu arıza, yenisi ile ücretsiz değişti.
    Şimdi arkadaş yazınca gördüm, benim buzluktaki kıymanın üstü dikit şeklinde kristalimsi karlanmış. Yenisi ile değişse problem çözülür mü sizce?
    Bir de bu alt tarafın tavanına bakın arkadaşlar, orada da azıcık sarkma meydana gelir gibi oldu.
  • arkadaşımın bosch marka buzdolabı geçen gün ses yapmaya başlamış. Servis geldi. Daha güçlü fan taktım dedi.
    Hala ses yapıyordu dolap. Arkadaşım bir daha aradı adam geldi bi sorun yok dedi 35 tl aldı gitti.
    No frosttu dolap, buz kırma sesi ne bilmiyorum ama öyle bir sese benzemiyordu. fan bir yere sürtüyormuş gibiydi.
    Tüketici hakem heyetine başvuracak arkadaşım ama benim için bosch adına bir eksi.
    Tabi bi LG olsa aynı şey yine olabilirdi ama burada da no frost boschlar hakkında negatif yorumlar çok
    LG Gr j297 yi düşünüyorum param yeterse yoksa hitachi R-W660PRU3 de güzel dolaba benziyor.
    Hitachinin servis sorunu olabilir belki bir de indirimli fiyat bulmak imkansız. LG den daha küçük fiyatı da daha uygun.
    Bu ikisinden birini alırsam artık burada yorumlarımı yazarım.
  • ForzAras kullanıcısına yanıt
    Benim değişen dolabın buzluk kısmında bir kaç ay sonra tekrar karlanma oldu, müşteri servisi ile görüşüp dolabı iade ettim. Bana mı denk geldi bilmiyorum ama benim dolaptaki karlanma hava kanallarının önünde yaklaşık 1 cm oluyordu.
  • elinize sağlık güzel bir inceleme bir solukta okudum.
  • Eline sağlık =)
  • İnceleme için teşekkürler. Bu buzdolabını Sharp SJ-SC700V-WH ve LG GR-M762GSHW ile kıyaslayacak olursak tercihiniz ne yönde olur? Fiyat ve hacim olarak birbirlerine yakınlar, o yüzden fonksiyonel ve işlevsellik anlamında yorumlarınızı paylaşabilirseniz sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilicim

    İnceleme için teşekkürler. Bu buzdolabını Sharp SJ-SC700V-WH ve LG GR-M762GSHW ile kıyaslayacak olursak tercihiniz ne yönde olur? Fiyat ve hacim olarak birbirlerine yakınlar, o yüzden fonksiyonel ve işlevsellik anlamında yorumlarınızı paylaşabilirseniz sevinirim.




    Varsa Sharp yoksa LG ya da Hitachi alırdım. Hitachi biraz sesli, bunu düşünerek almalı.
  • 5 yıllık arçelik buzdolabımızın E9 hatası vermesinden sonra bu modeli bugün antalya tayaş bosch bayisine gidip 3300tl world card a 9 taksite aldık.Bu dolap 86 cm olduğu için kapılardan nasıl geçecek acaba merak ediyorum.Yarın dolap gelicek ve görücez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Takipteyim bende almayı düşünüyorum...
  • Bu buzdolabından bende almak istiyorum.Yorumları okuyunca kafam karıştı.Problemli bi buzdolabı mı sizce?
  • Ankara Optimum Kutup magazasindan 3.429/9 takdit ile aldim. Henuz teslim olmadi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar buzdolabını kullanıyoruz; sıkıntı yok.
    2 kere ısı gösterge paneli değişti, 3. kez değişip o da bozulursa yenisini vereceklermiş.Yetkili servisteki personel öyle dedi.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.