Şimdi Ara

Boya Takıntısı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
1.890
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • O cümlemle ironi yaptım.Anlamadınız mı?Öyle birşey olamayacağını bilecek kadar aklımız çalışıyor çok şükür.
  • Konuyu açan benim.Demek ki konuıyu iyi takip etmemişsiniz
  • Millete iyilik yaramıyor,boyucan,süslücen otomobili öle satacan başka yolu yok...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xyzm2269

    Konuyu açan benim.Demek ki konuıyu iyi takip etmemişsiniz

    Arabadaki boya sıkıntısı şu: Acaba yürüyen aksama yönelik bir kaza sonucu mu boyandı mı? Şüphesinden kaynaklanıyor.
    Özellikle önden çekişli araçların önden hasar alması yolda sürüş güvenliğine ciddi anlamda zarar verir.
    Eski tarihte amcam steyşin reno satın almıştı. Ülkeler arası yol tecrübesi olan bir yakınım nasıl olduysa renoyu sürdü. Bana, "amcanın arabası pek hoşuma gitmedi" şeklinde bir ifade kullandı.
    Zaman sonra onunla önden kayarak refuje çarptı. Bayağı bir hasar aldı.
    Şimdi düşünüyorum da mutlak böyle bir hasarı vardı belki de aks eğriliği vs. vs.

    Sıkıntı burada.
  • Ya herşey malesef türk insanıın genelinde olan şark kurnazlığından kaynaklı, tabi bir de ekonomik durum. Galerileri geçtim, araç satan bireysel kişilerin de büyük kısmı dürüst değil. Çünkü aracı olabildiğince büyük bir meblağa satmayı gözlüyor. Neden?


    ülke ekonomisi b.k gibi.


    Çare yok, ekonomi iyi olsa, kişi başına düşen gelir, refah düzeyi iyi olsa kimse sallamaz boyayı, aracın kaça gideceğini.

    Öbür taraftan 3 kazalı, pert aracı boyazsız diye satan ve bilgisiz insanları mağdur eden çakallar oldukça insanlardaki boya korkusu gitmiyor. Benim arabanın kapısını çizdiler anahtarla mesela 2 seneye satmayı planladığımdan bende boyatamıyorum. Fotosunu bile çeksem karşımdaki kişide hep bir "acaba" düşüncesi oluyor çünkü. En azından çiziği gördüğünde ben kendim boyatırım diye içi rahat oluyor. Ben de alacak olsam fotosunu bile görsem ben de de olur bu şüphe, çünkü ülke belli, mal belli. "Sürtmeden lokal boyalı" dedikleri araçta 15binlik hasar çıkıyor.

    Bu katakullilere çok ciddi bir yaptırım, düzenleme gelmediği müddetçe, ya da ülke refahlı bir ülke olmadığı müddetçe(ki buna imkan yok) bu iş böyle gidecektir malesef.




  • Araç satışlarına expertiz raporları zorunlu olmalı bence.Geçenler araba pazarında honda accord vardı 2004 model full.Arabaya 22 yazmışlar.Pazara çıkartan büyük bir otomobil firmasının il bayisi.takasa almışlar arabayı.aracın piyasa fiyatının çok altında bir rakama satmaya çalışıyorlardı.en az yarım saat muhabbet ettik.aracın pert kaydı olduğunu bahsetmedi bana.ama 5664 unutuyorlar.arabanın pert kaydının yanında 4 büyük kazası var.
  • ben boyalı araba almam 5 yaşından büyük araç da almam o yüzden alacağım araç kazasız boyasız olacak bi kaza olacaksa bende olsun Allah korusun tabi. Önemli olan kaporta şasi çürük v.s motor önemli değil sıfırlasan kaç para tutacak ki
  • Fotoğrafı olsun örneğin sürtmeler haifif dokunmalardan dolayı 4 kapı ya da çamurluklar boyalı olsun ben öyle bir araç isterim.

    Şasilerine podyelerine direklerine bakılır alınır.

    onun dışında 2 takıntım var tavan ve kaput. Kaput ufak tefek şeylerden de boyanabiliyor ama dikkatli olmak lazım. Kaput boyalı aracı alacaksam araç piyasadan düşük fiyatta olmalı. Ve işten anlayan güvendiğim bir ustam bakacak ondan sonra alırım.

    Ama tavan da sıkıntısı olan bir aracı almam. İsterse olayın oluş anında mobese vidyosu olsun ya da başka vidyo fotoğraf ne olursa olsun almam. Çünkü adama fotoğraf gösteriyorsun inanmıyor servis kaydı gösteriyorsun inanmıyor yapacak bir şey yok ben parayı zor kazanıyorum.


    Ama 15 yaşından büyük araba alıyor olsam komple her yerin elden geçmiş olmasını isterim sıkıntı yok
  • bende de boya takıntısı vardı son aldığım araç 2 parça boyalı aldım bu takıntıdan kurtuldum
  • Modeline göre boya takıntısı var bende de, 2008 model yukarısı için 3 parçadan fazlasına takıntılıyım mesela onunda yerleri önemli tabi ön kaput, arka bagaj ve tavan boyalı olmayacak, araba 10 yaşından fazla ise takmıyorum 1998 model Accent'im vardı boyalı mumla arıyorum şimdi o arabayı, satmaz olaydım milletin aklına uyduk.

    Birde satıcı 2-3 parçasında boya var derse hiç sormuyorum bile nerde boya var diye, 2-3 parça ne demek anlamıyorum. Ya 2'dir ya 3 , demek ki sattığın arabayı tanımıyorsun bile.
  • Araba estetik nedeniyle boyanmışsa ve boya işlemi kaliteli yapıldıysa hiçbir mahsuru yok ama boya aynı zamanda kazalı arabayı kamufle eder.Ön direkleri deforme olmuş tavanı şaseleri hasar almış bir arabayı tamir edip satabilirler.Orijinal boya her zaman daha iyidir ve özellikle kaput tavan ve bagajda boya olmamasına dikkat edilmeli varsa neden boyandığı iyi araştırılmalı.Bir de hiçbir sorun olmasa bile sonradan yapılan boya eğer kalitesizse kısa sürede sırıtır dökülür solar siz temiz diye alırsınız ancak 2 sene sonra yeniden boyatmak zounda kalırsınız.
  • Bizim millet çok çakal ya aklı sıra ama aptal aslında adam 15 yaşında arabanın km si 130bini geçmesin istiyor sıfır boyalı olsun güneş yanığı olmasın vs.. vs.. arkadaş 3-4 yaşında bi araba olsa anlarım ama sen 10 yaşından büyük bi arabada bunları arama

    eğer bulduysanda kandırılmışsındır adam 93 model honda civic satıyor 120binde abi bu araba hiç git memiş yani adam arabayı almış koymuş sadece dini bayramlarda kullanmış...
    diğer bir örnek adamın araç 13 yaşında hiç kasası yok diyor araba dökülüyor ama kasası yok diyor ..

    buna inanan salağın daniskasıdır boyalı temiz araba iyidir.
  • Arabamı aldığım adam boyattırmış keşke adam gibi boyatsaydı 1 lira daha fazla verseydik ön arka tampon boyama özürlü insanlar :)

    Boya takıntım yok olmazda insallah arabanın kasa saglam olsun kazasız yürürü falan masrafsız olsunda orjinal olsun no sıkıntı devam
  • boya aracın hasarsızlığının garantisidir, boyalı olan ancak sağlam olduğu bilinen bir aracı almakta sakınca yoktur. ama yakınınızdan alıp bir yakınınıza satmadığınız sürece bu mesele sizi tanımayan insanlar için bir güven-güvensizlik unsuru olacaktır.
  • internette bir araç beğenip boya var mı diye sormak herkesin hakkı.aracın 15-20 yaşında olmasının önemi yok.aracı satan kişi çizikten boyandı diye yazabilir ama ne kadar doğru,araç yüzlerce binlerce km uzakta da olabilir. araç başına gidildiğinde çizikten boyanmadığı anlaşıldığında seyreyle gümbürtüyü.ancak o yaşlardaki aracın gerçekten çizikten ya da ufak hasarlardan boyanmış olması ya da komple boyanmış olması sorun değil benim açımdan, hatta komple boyanmış olsun daha iyi.araç satacakların boya var mı sorusunu takıntı yapmamaları lazım.ben de her araç aldığımda soruyorum ve karşımdaki ile konuşurken bir yandan konuştuklarından ne derece doğru konuştuğunu anlamaya çalışıyorum bunlar olağan karşılanmalı
  • mılletınn mantıgı motor orjınal gıbı toplanır ama kaporta toplanmaz gıbısınden. ama sunu da unutuyolar gunes yanıgı olan arabayı almıyolar boyalı arabayı da almıyolar bende alım satım cok yaptım ama bu mantıktan kurtulamıyo ınsan ama bırazda sans ısı aracımın 5 parca degısenı vardı mesela cok uygun gelmıstı 2 gundede uygun fıyata gorunce gıttı . aslında herkes aracına bunları goze alarak pahabıcse sıkıntı olmaz
  • Haklısınız
  • Arkadaslar birakin su boya takintisini.zaten boyali araba ucuza satiliyo.alirken 3 4 bin kar edoyosunuz.ben temiz araba aldim.geldi sahinin biri carpti.satarken 3 bin asasina verdim.boyali alsaydim boyle bir zararm olmicakti

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeni arabanın boyalısından eski arabanın boyasızından uzak durmak lazım.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.