Şimdi Ara

BÖYLE YALAN DOLAN GÖRMEDİM!! SERVİSLERE DİKKAT EDEİN (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
2.233
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bu kadar rezil olacaklarını tahmin etmezdim...bilinçli müşteri olarak ürünleri tercih edilmezse kendilerine çeki düzen verebilirler...
    Toshiba alacaklar bence çook iyi düşünmeli...hem alırken pahalı ürün,hem de adi bir servis muamelesiyle karşılaşabilirsiniz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: addictive

    Ben başka birşey önereceğim. Bence ilk iş yarın tüketici mahkemesini arayıp şu konuda bir danışın; Tüketici mahkemesinden bir temsilci alıp servise gitme imkanınızın olup olmadığını ve bu ziyaretin resmi bazı yaptırımlar doğurup doğurmayacaını sorun. Bahsettiğiniz şey bence farkedilebilir bir değişiklik bunu resmi yollarla zabıt altına aldırmaya çalışın.

    Anladığım kadarıyla yarın 30 günü dolduruyor. Elinizdeki servis fişiyle beraber resmi bir makama zabıt tutturabilirseniz(noter, avukat ya da tüketici mahkemesi görevlisi) ürün bedelini iade alabilir ya da eski bilgisayarınızın yenisi ile değiştirilmesini sağlayabilirsiniz. Çünkü servis fişlerinde teslim alınan cihazlarla alakalı hatalar belirtilir. Şayet fişte yer almayan bir hata zabıtlara yansıtılabilirse "Cihazın 30 iş gününü aşkın serviste bulunması" ve "Servis hatası" gerekçeleriyle ürün değişimi ya da bedel iadesi hakkınız doğar.

    Çok geçmiş olsun, umarım ürününüz değiştirilir ya da bedel iadesi alırsınız.


    keşke TNB bu tarz şeylerden anlasaydı. ama maalesef etrafta 30 iş gününü geçtiği halde 50. günde bile servisteki bilgisayarı size verip değişimmiş para iadesiymiş gibi durumları bilmiyormuş gibi davranılan durumlar mevcut. ben de ocaktan beri uğraşıyorum. eylül'de mahkeme var. illa ki mahkeme yoluna başvurup hakkınızı elde ediyorsunuz. yoksa bunlar kendi kendilerine buyrun paranız ya da yeni laptopınız demiyor kesinlikle.
    almaya düşünen arkadaşlar çok iyi düşünsün. ben de almadan önce Toshiba isminin iyi bir marka olduğunu, servislerinin de iyi olacağını düşünmüştüm. internetteki şikayetlere bakmadım bile. sonuçta ocak ayında 5000 TL verip 7 aydır süründüren, sonra kendi çabalarımla servisten bilgisayar alındığı günden beri sorunlu harddiskte bad sector var şeklinde yazan raporu eylülde mahkemeye sunmamı, mahkeme kararı çıktığında da ürünü problem çıkartmadan değiştireceklerini söyleyen bir firmadan alışveriş yaptım. bu arada sorun çıkartmadan kısmının altını çizmek istiyorum. bu adamlar mahkemeden sizin lehinize karar çıksa bile işi yokuşa sürmek için kararı temyiz ettirebiliyorlar. yani süründürme işini çok iyi bceriyorlar her ne kadar bilgisayar onarmaktan haberleri olmasa da o konuda iyiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alican09turk -- 16 Temmuz 2010; 9:59:15 >




  • TNB ile yaşadıklarımı buraya tekrar tekrar yazıp moralimi bozmak, sinirlerimi alt üst etmek istemiyorum.
    Gerçi arkadaşlar yukarıda de belirtmişler ama bende bazı tespit tavsiyelerimi aşağıda naçizane sıraladım.

    1. Siz siz olun şikayet sitelerindeki kopyala-yapıştır cevaplara aldanarak şikayetleri çözüyorlar sanmayın. Gerçekten ilgili, müşterisine değer veren firma müşterisine adı ile hitap eder, müşterisinin sorununa bulduğu çözümü açık açık yazar. Hatta söz konusu şikayet sitelerine bakarsanız bazı firmaların bu dediklerimi harfiyen yaptıklarını ve hatta müşterisinin cihaz model ve seri nosuna kadar yazdıklarını görürsünüz.

    2. Siz siz olun cihazı servise onarıma verirken cihaz teslim tutanağını dikkatlice inceleyin. Daha aldığımın 3. gününde servise verdiğim cihaz için teslim tutanağına cihazda çizikler var diye yazdıklarını gördüm. Onlar sizin göremediğiniz çizikleri görürler (ironi)sonra haksız duruma düşmeyin:)

    3. Siz siz olun onarımı tamamlanmış cihazı teslim alırken iyice inceleyin, belirttiğiniz arıza çözülmüş mü, cihazda başkaca arızalar oluşmuş mu iyice kontrol edin, eğer cihazda sorun varsa cihazı kesinlikle teslim almayın, almayın ki 30 iş günü olan yasal süre sıfırlanmasın. Eğer cihazı kargo yolu ile teslim alıyorsanız; gelen cihazı kargo görevlisi eşliğinde açıp gerekli kontrolleri yapın, eğer bir sorun görürseniz bunu tutanağa dökerek kargo görevlisine imzalatın ve cihazı teslim almadan geri gönderin.

    4. TNB nin artık klasikleşmiş olan “talebiniz alındı size geri dönüş yapacağız” söylemlerine inanmayın. Gün isteyin, o günde aramazlarsa, zaman kaybetmeden siz arayın.

    4. Yasal haklarınızı çok iyi bilin, Garanti Belgesi Yönetmeliğini ve 4077 sayılı Tüketici Kanunu okumanız en çok 1 saatinizi alır. Yasal haklarını bilmeden 60-70 gün sonra teslim alınmış cihaz örneklerine sıklıkla rastlanmaktadır. 30 iş günü hesabına Cumartesi gününün dahil edilmeme örnekleri hayli fazladır. Ürün değişimlerinde muadil ürün verilmesi zorunludur. Eğer piyasa sizin cihazın muadili yoksa bir üst modelinin hiç bir ücret alınmaksızın verilmesi mecburidir. Yasal haklarını bilmeyen bir çok müşteriden bir üst model verilirken aradaki fiyat farkının talep edildiği/alındığı bir çok örnekle karşılaşabilirsiniz. Para iadesi alırken siz fatura tutarının iade edilmesi mecburidir. Sakın ola ki hediye çeki falan kabul etmeyin, hediye çeki sizi belli mağazalara mecbur bırakır, aynı marka cihaz almaya mecbur bırakır, bunu göz ardı etmeyin.

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar...

    Keşke Toshıba Türkiye bakkal dükkanı zihniyeti ile yönetilmemiş olsaydı da biz de bu satırları yazmamış olsaydık...

    Düzeltme:İmla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arama_Botu -- 16 Temmuz 2010; 11:43:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arama_Botu

    TNB ile yaşadıklarımı buraya tekrar tekrar yazıp moralimi bozmak, sinirlerimi alt üst etmek istemiyorum.
    Gerçi arkadaşlar yukarıda de belirtmişler ama bende bazı tespit tavsiyelerimi aşağıda naçizane sıraladım.

    1. Siz siz olun şikayet sitelerindeki kopyala-yapıştır cevaplara aldanarak şikayetleri çözüyorlar sanmayın. Gerçekten ilgili, müşterisine değer veren firma müşterisine adı ile hitap eder, müşterisinin sorununa bulduğu çözümü açık açık yazar. Hatta söz konusu şikayet sitelerine bakarsanız bazı firmaların bu dediklerimi harfiyen yaptıklarını ve hatta müşterisinin cihaz model ve seri nosuna kadar yazdıklarını görürsünüz.

    2. Siz siz olun cihazı servise onarıma verirken cihaz teslim tutanağını dikkatlice inceleyin. Daha aldığımın 3. gününde servise verdiğim cihaz için teslim tutanağına cihazda çizikler var diye yazdıklarını gördüm. Onlar sizin göremediğiniz çizikleri görürler (ironi)sonra haksız duruma düşmeyin:)

    3. Siz siz olun onarımı tamamlanmış cihazı teslim alırken iyice inceleyin, belirttiğiniz arıza çözülmüş mü, cihazda başkaca arızalar oluşmuş mu iyice kontrol edin, eğer cihazda sorun varsa cihazı kesinlikle teslim almayın, almayın ki 30 iş günü olan yasal süre sıfırlanmasın. Eğer cihazı kargo yolu ile teslim alıyorsanız; gelen cihazı kargo görevlisi eşliğinde açıp gerekli kontrolleri yapın, eğer bir sorun görürseniz bunu tutanağa dökerek kargo görevlisine imzalatın ve cihazı teslim almadan geri gönderin.

    4. TNB nin artık klasikleşmiş olan “talebiniz alındı size geri dönüş yapacağız” söylemlerine inanmayın. Gün isteyin, o günde aramazlarsa, zaman kaybetmeden siz arayın.

    4. Yasal haklarınızı çok iyi bilin, Garanti Belgesi Yönetmeliğini ve 4077 sayılı Tüketici Kanunu okumanız en çok 1 saatinizi alır. Yasal haklarını bilmeden 60-70 gün sonra teslim alınmış cihaz örneklerine sıklıkla rastlanmaktadır. 30 iş günü hesabına Cumartesi gününün dahil edilmeme örnekleri hayli fazladır. Ürün değişimlerinde muadil ürün verilmesi zorunludur. Eğer piyasa sizin cihazın muadili yoksa bir üst modelinin hiç bir ücret alınmaksızın verilmesi mecburidir. Yasal haklarını bilmeyen bir çok müşteriden bir üst model verilirken aradaki fiyat farkının talep edildiği/alındığı bir çok örnekle karşılaşabilirsiniz. Para iadesi alırken siz fatura tutarının iade edilmesi mecburidir. Sakın ola ki hediye çeki falan kabul etmeyin, hediye çeki sizi belli mağazalara mecbur bırakır, aynı marka cihaz almaya mecbur bırakır, bunu göz ardı etmeyin.

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar...

    Keşke Toshıba Türkiye bakkal dükkanı zihniyeti ile yönetilmemiş olsaydı da biz de bu satırları yazmamış olsaydık...

    Düzeltme:İmla


    kesinlikle her cümleye katılıyorum. bilgisayarı neredeyse evden dışarı çıkarmama rağmen servise verirken çizik olduğunu söylediler. üzerinde ışığın altında baksanız zor göreceğiniz zaten cihazı evire çevire baktığınızda görülen birkaç ince çiziği servis raporuna bilgisayarda çizikler var şeklinde eklediler. ayrıca firmaya zorla yaptırmayı başardığım bir olayı da aktarmak istiyorum. bilgisayarı aldığımda ilk 30 gün içerisinde problemli olduğunu düşündüğüm için servise bırakmıştım. bu arada x500-110 modelinden uzak durun. kolay kolay bir cihaz için böyle kesin bir yargıya varmam ama öyle. servisten bana verilen raporda şirket ismi olaran TNB BİLGİSAYAR SİSTEMLERİ A.Ş yazıyordu. dolayısyla ayıplı malı kabul etmedikleri için yasaların gerektirdiği gibi ilk önce noterden ihtarname çektirmiştim. tabi ki elimde servis raporu olduğu için noter de o belgedeki bilgileri kullandı. sonra ilk önce ihtarname daha sonra tüketici mahkemesi celbi firma tarafından kabul edilmemiş. çünkü aslında firma ismi TNB BİLGİSAYAR VE GÖRÜNTÜ SİSTEMLERİ A.Ş imiş. şimdi mağdem öyle neden servis raporlarında bu ismi değil de diğerini kullanıyorsunuz diye telefonda baya bir tartışmıştım. 2 hafta önce aldığım servis raporunda bunu düzeltmişler. artık TNB BİLGİSAYAR VE GÖRÜNTÜ SİSTEMLERİ A.Ş. yazıyor. zaten bu yüzden hazirandaki mahkeme eylüle kaldı. onun için bu firmayla ilgili her davranışınızda çok dikkatli olun. çakal ötesi bir firma. zaten başka türlü bu kadar problemli olmalarına rağmen bu noktaya gelemezler. hatta duyduğum ne kadar doğru bilemem mağlum internette doğru bilgi kadar yanlış bilgi de mevcut ama TNB dağıtıcılara rüşvet olarak BMW falan veriyormuş. tnb genel müdürü aytaç biter borusan otomotiv adına ralliye katılır devamlı. ki böyle bir şey beklenir bu insanlardan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alican09turk -- 16 Temmuz 2010; 16:14:03 >




  • Bu kadar kötü bir servis muamelesi olabileceğini düşünmüyordum. Geçmiş olsun.
  • Gerçekten diyecek bir şey bulamıyorum. Kolay gelsin ve Allah sabır versin...

    quote:

    Orijinalden alıntı: alican09turk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Arama_Botu

    TNB ile yaşadıklarımı buraya tekrar tekrar yazıp moralimi bozmak, sinirlerimi alt üst etmek istemiyorum.
    Gerçi arkadaşlar yukarıda de belirtmişler ama bende bazı tespit tavsiyelerimi aşağıda naçizane sıraladım.

    1. Siz siz olun şikayet sitelerindeki kopyala-yapıştır cevaplara aldanarak şikayetleri çözüyorlar sanmayın. Gerçekten ilgili, müşterisine değer veren firma müşterisine adı ile hitap eder, müşterisinin sorununa bulduğu çözümü açık açık yazar. Hatta söz konusu şikayet sitelerine bakarsanız bazı firmaların bu dediklerimi harfiyen yaptıklarını ve hatta müşterisinin cihaz model ve seri nosuna kadar yazdıklarını görürsünüz.

    2. Siz siz olun cihazı servise onarıma verirken cihaz teslim tutanağını dikkatlice inceleyin. Daha aldığımın 3. gününde servise verdiğim cihaz için teslim tutanağına cihazda çizikler var diye yazdıklarını gördüm. Onlar sizin göremediğiniz çizikleri görürler (ironi)sonra haksız duruma düşmeyin:)

    3. Siz siz olun onarımı tamamlanmış cihazı teslim alırken iyice inceleyin, belirttiğiniz arıza çözülmüş mü, cihazda başkaca arızalar oluşmuş mu iyice kontrol edin, eğer cihazda sorun varsa cihazı kesinlikle teslim almayın, almayın ki 30 iş günü olan yasal süre sıfırlanmasın. Eğer cihazı kargo yolu ile teslim alıyorsanız; gelen cihazı kargo görevlisi eşliğinde açıp gerekli kontrolleri yapın, eğer bir sorun görürseniz bunu tutanağa dökerek kargo görevlisine imzalatın ve cihazı teslim almadan geri gönderin.

    4. TNB nin artık klasikleşmiş olan “talebiniz alındı size geri dönüş yapacağız” söylemlerine inanmayın. Gün isteyin, o günde aramazlarsa, zaman kaybetmeden siz arayın.

    4. Yasal haklarınızı çok iyi bilin, Garanti Belgesi Yönetmeliğini ve 4077 sayılı Tüketici Kanunu okumanız en çok 1 saatinizi alır. Yasal haklarını bilmeden 60-70 gün sonra teslim alınmış cihaz örneklerine sıklıkla rastlanmaktadır. 30 iş günü hesabına Cumartesi gününün dahil edilmeme örnekleri hayli fazladır. Ürün değişimlerinde muadil ürün verilmesi zorunludur. Eğer piyasa sizin cihazın muadili yoksa bir üst modelinin hiç bir ücret alınmaksızın verilmesi mecburidir. Yasal haklarını bilmeyen bir çok müşteriden bir üst model verilirken aradaki fiyat farkının talep edildiği/alındığı bir çok örnekle karşılaşabilirsiniz. Para iadesi alırken siz fatura tutarının iade edilmesi mecburidir. Sakın ola ki hediye çeki falan kabul etmeyin, hediye çeki sizi belli mağazalara mecbur bırakır, aynı marka cihaz almaya mecbur bırakır, bunu göz ardı etmeyin.

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar...

    Keşke Toshıba Türkiye bakkal dükkanı zihniyeti ile yönetilmemiş olsaydı da biz de bu satırları yazmamış olsaydık...

    Düzeltme:İmla


    kesinlikle her cümleye katılıyorum. bilgisayarı neredeyse evden dışarı çıkarmama rağmen servise verirken çizik olduğunu söylediler. üzerinde ışığın altında baksanız zor göreceğiniz zaten cihazı evire çevire baktığınızda görülen birkaç ince çiziği servis raporuna bilgisayarda çizikler var şeklinde eklediler. ayrıca firmaya zorla yaptırmayı başardığım bir olayı da aktarmak istiyorum. bilgisayarı aldığımda ilk 30 gün içerisinde problemli olduğunu düşündüğüm için servise bırakmıştım. bu arada x500-110 modelinden uzak durun. kolay kolay bir cihaz için böyle kesin bir yargıya varmam ama öyle. servisten bana verilen raporda şirket ismi olaran TNB BİLGİSAYAR SİSTEMLERİ A.Ş yazıyordu. dolayısyla ayıplı malı kabul etmedikleri için yasaların gerektirdiği gibi ilk önce noterden ihtarname çektirmiştim. tabi ki elimde servis raporu olduğu için noter de o belgedeki bilgileri kullandı. sonra ilk önce ihtarname daha sonra tüketici mahkemesi celbi firma tarafından kabul edilmemiş. çünkü aslında firma ismi TNB BİLGİSAYAR VE GÖRÜNTÜ SİSTEMLERİ A.Ş imiş. şimdi mağdem öyle neden servis raporlarında bu ismi değil de diğerini kullanıyorsunuz diye telefonda baya bir tartışmıştım. 2 hafta önce aldığım servis raporunda bunu düzeltmişler. artık TNB BİLGİSAYAR VE GÖRÜNTÜ SİSTEMLERİ A.Ş. yazıyor. zaten bu yüzden hazirandaki mahkeme eylüle kaldı. onun için bu firmayla ilgili her davranışınızda çok dikkatli olun. çakal ötesi bir firma. zaten başka türlü bu kadar problemli olmalarına rağmen bu noktaya gelemezler. hatta duyduğum ne kadar doğru bilemem mağlum internette doğru bilgi kadar yanlış bilgi de mevcut ama TNB dağıtıcılara rüşvet olarak BMW falan veriyormuş. tnb genel müdürü aytaç biter borusan otomotiv adına ralliye katılır. ki böyle bir şey beklenir bu insanlardan.




  • benzer olay benimde başıma gelmişti... acer aspire 5024 laptopum vardı bilen bilir tam bir mühendislik angutluğuydu menteşeler çatlıyordu neyse ben servise götürdüm aradan 25 yada 27 iş günü geçtikten sonra laptopunuz hazır dediler kontrol etmeye gittim bende laptopa baktırmadan kağıt imzalatmaya çalışıyorlardı... teknik servise kontrol etmeden ne kağıdı imzalatıyorsun dedim sonra getirdi laptopu menteşe kapağını kırmışlar tamir ederken, ben size böyle teslim etmedim, ne hale getirmişsiniz laptopu dedim sonra elimizde parça yok dedi istersen bırak laptopu dedi bende hemen olur dedim zaten 30 iş gününe ne kalmışki şurada, :) istediğiniz gibi tamir edin dedim adamın direk yüzü düştü ve olmayan parçayı yarattı :D:D içerden artık başka pcden mi söküp getirdiler yoksa kendi sağlam parçasını mı getirdiler hemen değiştirdiler... zannediyorlar ki dünya kendi etraflarında dönüyor... kim olursanız olun hakkınızı sonuna kadar arayın peşlerini bırakmayın




  • Bugün telefonla müşteri hizmetlerini aradım ve şoke oldum, adamlar cihazı müşteri almıyor gibilerinden bilgilendirip kargoyla bana haber bile vermeden (onarıldığını) 15-07-2010 da yollamışlar! Yahu cihazı yaptıysan haber ver geleyim niye kargoyla yolluyorsun!

    Düzenbaz adamlara bak ya, ben size kargoylamı yolladım cihazı! Kadına diyorum ki cihaz ne zaman yapılmış, kadın da diyor ki 13-07-2010 da kaydı kapanmış. Allah Allah ya ben 14 de oraya gititim cihazın onarımı tamamlanmamış tekrar işlem yapıldı diyorum, kadın da bana kaydınız var incelenecek diyor. Yahu ne zaman inceleyeceksiniz adamlar zorbalıkla bana bilgisayarı teslim etmeye çalışıyorlar diyorum ama yok kardeşim o hala bana ben kayıt alıyorum diyo!

    Neyse ben de arkadaşın yukarı da verdiği numaradan bunların şikayetleri ilettiği birimi aradım. Orada da hemen hemen aynı muhabbet oldu, yetkili kişi orada olmadığı için not aldı ve p.tesi döneceğini söyledi.

    Servisi aradım bu sefer, oradan yetkili birisini istedim ve verdiler. Adamlar birde pişkin pişkin diyorki siz mağdur kalmayasınız diye biz o gün pc nizi merkeze yolladık oradan da kargoyla size yollamışlar. Mühendisler inceledi cihaz hazır her şeyi de çalışıyor.

    Kardeşim madem hazır madem oldu bana niye haber vermiyorsunuz da kargo ile yolluyorsunuz. Madur olduğum 29 gün doluncamı aklınıza geldi! Neyse yetkili birde demezmi siz burada ki arkadaşa ben bu cihazı almam 30 günü doldurucam gibi bir şeyler söylemişim. Dedim kardeşim sen bana bu dediklerimi ispat edebilirmisin? Dedi ki edemem o zaman sen nasıl bana böyle b,r itham da bulunursun! Bize arkadaş öyle dedi diyor. Peki arkadaş size bana dediklerini söyledi mi diyorum, yok diyor. Böyle baya bir konuştuktan sonra tel. kargolarını teslim almayacağımı ve erdel verdiğim cihazı elden kontrol ederek alacağımı söyledim. Vs. Vs. anlattı durdu oda biraz sonrada tamam dedi.


    Ama bu arada benim yasal olarak 30 iş günüm doldu. 15 inde cihazda işlem yaptıklarına göre bana 13'ünde teslim edemezler bu da ortadaki haksızlığın zaten kanıtı, bana cihaz hazır oldu diye haber vermeden, bana kargodan bile bahsetmeden kargo ile de gönderemezler (kargoyla yollandığını da müşteri hizmetlerinden öğreniyorum). Vallahi ne yapacağım bilmiyorum yapılanlar diz boyu. 2 tane tanıdık avukat arkadaş var onlarla irtibata geçip olayı sindirmelerine izin vermeyeceğim.


    Bu yaşadıklarım da Toshiba kullananların kulağına küpe olsun. Ciddi bir problem yaşadıklarında onlarda bunları yaşayacaklarına emin olabilirler....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrSwaH

    Bugün telefonla müşteri hizmetlerini aradım ve şoke oldum, adamlar cihazı müşteri almıyor gibilerinden bilgilendirip kargoyla bana haber bile vermeden (onarıldığını) 15-07-2010 da yollamışlar! Yahu cihazı yaptıysan haber ver geleyim niye kargoyla yolluyorsun!

    Düzenbaz adamlara bak ya, ben size kargoylamı yolladım cihazı! Kadına diyorum ki cihaz ne zaman yapılmış, kadın da diyor ki 13-07-2010 da kaydı kapanmış. Allah Allah ya ben 14 de oraya gititim cihazın onarımı tamamlanmamış tekrar işlem yapıldı diyorum, kadın da bana kaydınız var incelenecek diyor. Yahu ne zaman inceleyeceksiniz adamlar zorbalıkla bana bilgisayarı teslim etmeye çalışıyorlar diyorum ama yok kardeşim o hala bana ben kayıt alıyorum diyo!

    Neyse ben de arkadaşın yukarı da verdiği numaradan bunların şikayetleri ilettiği birimi aradım. Orada da hemen hemen aynı muhabbet oldu, yetkili kişi orada olmadığı için not aldı ve p.tesi döneceğini söyledi.

    Servisi aradım bu sefer, oradan yetkili birisini istedim ve verdiler. Adamlar birde pişkin pişkin diyorki siz mağdur kalmayasınız diye biz o gün pc nizi merkeze yolladık oradan da kargoyla size yollamışlar. Mühendisler inceledi cihaz hazır her şeyi de çalışıyor.

    Kardeşim madem hazır madem oldu bana niye haber vermiyorsunuz da kargo ile yolluyorsunuz. Madur olduğum 29 gün doluncamı aklınıza geldi! Neyse yetkili birde demezmi siz burada ki arkadaşa ben bu cihazı almam 30 günü doldurucam gibi bir şeyler söylemişim. Dedim kardeşim sen bana bu dediklerimi ispat edebilirmisin? Dedi ki edemem o zaman sen nasıl bana böyle b,r itham da bulunursun! Bize arkadaş öyle dedi diyor. Peki arkadaş size bana dediklerini söyledi mi diyorum, yok diyor. Böyle baya bir konuştuktan sonra tel. kargolarını teslim almayacağımı ve erdel verdiğim cihazı elden kontrol ederek alacağımı söyledim. Vs. Vs. anlattı durdu oda biraz sonrada tamam dedi.


    Ama bu arada benim yasal olarak 30 iş günüm doldu. 15 inde cihazda işlem yaptıklarına göre bana 13'ünde teslim edemezler bu da ortadaki haksızlığın zaten kanıtı, bana cihaz hazır oldu diye haber vermeden, bana kargodan bile bahsetmeden kargo ile de gönderemezler (kargoyla yollandığını da müşteri hizmetlerinden öğreniyorum). Vallahi ne yapacağım bilmiyorum yapılanlar diz boyu. 2 tane tanıdık avukat arkadaş var onlarla irtibata geçip olayı sindirmelerine izin vermeyeceğim.


    Bu yaşadıklarım da Toshiba kullananların kulağına küpe olsun. Ciddi bir problem yaşadıklarında onlarda bunları yaşayacaklarına emin olabilirler....


    şu anda son durum nedir? daha önemlisi acaba 30 iş gününü götürmek için ayın 15inde yaptıkları işlem için yeni bir kayıt açmış olabilirler mi? eğer 30 iş gününü geçtiyse hiç uğraşmadan dava açın. ama daha öncesinde pazartesi günü yukarıda numarasını verdiğim asıl merkezi arayıp sebahattin bey, kübra hanım falan isteyin. durumu izah edin. zaten eğer onlar bir şey yapamazsa size de maalesef mahkeme yolu gözükür. çünkü oradaki değişim işlemlerine onlar bakıyor. aslında 30 iş gününü geçtiyse eğer yani onlar gizli bir dolap çevirmediyse noterden para verip ihtarname çektirmeye gerek yok. tüketici dernekleri falan kendileri bu tip konularla ilgileniyorlar. 30 iş gününü geçtiyse ne yapılması gerektiğini zaten açık. ya da avukat arkadaşlarınız sizin yerinize pazartesi arayıp yasal haklarınızı yetkili kişiye belirtsin. aksi takdirde dava açacağınızı ayrıca tazminat talep edeceğinizi söylesin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alican09turk

    şu anda son durum nedir? daha önemlisi acaba 30 iş gününü götürmek için ayın 15inde yaptıkları işlem için yeni bir kayıt açmış olabilirler mi? eğer 30 iş gününü geçtiyse hiç uğraşmadan dava açın. ama daha öncesinde pazartesi günü yukarıda numarasını verdiğim asıl merkezi arayıp sebahattin bey, kübra hanım falan isteyin. durumu izah edin. zaten eğer onlar bir şey yapamazsa size de maalesef mahkeme yolu gözükür. çünkü oradaki değişim işlemlerine onlar bakıyor. aslında 30 iş gününü geçtiyse eğer yani onlar gizli bir dolap çevirmediyse noterden para verip ihtarname çektirmeye gerek yok. tüketici dernekleri falan kendileri bu tip konularla ilgileniyorlar. 30 iş gününü geçtiyse ne yapılması gerektiğini zaten açık. ya da avukat arkadaşlarınız sizin yerinize pazartesi arayıp yasal haklarınızı yetkili kişiye belirtsin. aksi takdirde dava açacağınızı ayrıca tazminat talep edeceğinizi söylesin.


    Yardımların ve konuya olan ilginden ötürü çok teşekkür ederim. Bu arada kargo öğlen saatlerinde eve gelmiş annemde benim haberim yok ve anlamadığım şeyi teslim alamam deyip kargoyu aldığınız yere götürün demiş..

    Verdiğin numarayı aradım sanırım kübra hanımlada konuştum ama benimle asıl ilgilenecek olan yetkili orada olmadığı için p.tesi beni arattıracakmış. Zaten onun aramasına gerek kalmadan ben ararım onları, yoksa ne zaman ararlar ALLAH bilir.

    Valla onların sistemlerinde cihaz arızası 13-07-2010 da kapatılmış, ayrıca servisle bugün konuştuğumda tuş takımının onlara gelmesi uzun süreceğinden merkeze benim cihazı yollamışlar hem tuşu değişmiş hemde benim dile getirdiğim derecelendirme hatası giderilmiş mühendisler taradından sonrada oradan 15-07-2010 tarihinde kargoya verilmiş benim adıma.

    Kim inanır bunlara yahu, 13 de göya bana teslim ettikleri cihaz 15'de merkezde ne işlem görüyormuş, orada da bunu kimse onlara sormamış mı hani bu cihaz teslim edilmedi mi daha diye!!! Tabiki buda onların palavrasıdır çünkü merkez de bana servisin kargo yoluyla teslimi istediğini belirttiğini söyledi bana. Ya bir sürü ıvır zıvır işte.

    Bana bilgisayar yapıldıktan sonra yapıldı demeden birde kargoya verip yollamışlar. Bugünle beraber 30 iş günü doldu. Sonuçta dün bu arıza gerçekten yapıldıysa bana haber verilmesi lazımdı ama verilmedi. Ben her türlü davamda haklıyım. pazartesi olsun şu merkezlede bir görüşme yapayım ondan sonra yasal yollarla sonuna kadar gidicem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrSwaH


    quote:

    Orijinalden alıntı: alican09turk

    şu anda son durum nedir? daha önemlisi acaba 30 iş gününü götürmek için ayın 15inde yaptıkları işlem için yeni bir kayıt açmış olabilirler mi? eğer 30 iş gününü geçtiyse hiç uğraşmadan dava açın. ama daha öncesinde pazartesi günü yukarıda numarasını verdiğim asıl merkezi arayıp sebahattin bey, kübra hanım falan isteyin. durumu izah edin. zaten eğer onlar bir şey yapamazsa size de maalesef mahkeme yolu gözükür. çünkü oradaki değişim işlemlerine onlar bakıyor. aslında 30 iş gününü geçtiyse eğer yani onlar gizli bir dolap çevirmediyse noterden para verip ihtarname çektirmeye gerek yok. tüketici dernekleri falan kendileri bu tip konularla ilgileniyorlar. 30 iş gününü geçtiyse ne yapılması gerektiğini zaten açık. ya da avukat arkadaşlarınız sizin yerinize pazartesi arayıp yasal haklarınızı yetkili kişiye belirtsin. aksi takdirde dava açacağınızı ayrıca tazminat talep edeceğinizi söylesin.


    Yardımların ve konuya olan ilginden ötürü çok teşekkür ederim. Bu arada kargo öğlen saatlerinde eve gelmiş annemde benim haberim yok ve anlamadığım şeyi teslim alamam deyip kargoyu aldığınız yere götürün demiş..

    Verdiğin numarayı aradım sanırım kübra hanımlada konuştum ama benimle asıl ilgilenecek olan yetkili orada olmadığı için p.tesi beni arattıracakmış. Zaten onun aramasına gerek kalmadan ben ararım onları, yoksa ne zaman ararlar ALLAH bilir.

    Valla onların sistemlerinde cihaz arızası 13-07-2010 da kapatılmış, ayrıca servisle bugün konuştuğumda tuş takımının onlara gelmesi uzun süreceğinden merkeze benim cihazı yollamışlar hem tuşu değişmiş hemde benim dile getirdiğim derecelendirme hatası giderilmiş mühendisler taradından sonrada oradan 15-07-2010 tarihinde kargoya verilmiş benim adıma.

    Kim inanır bunlara yahu, 13 de göya bana teslim ettikleri cihaz 15'de merkezde ne işlem görüyormuş, orada da bunu kimse onlara sormamış mı hani bu cihaz teslim edilmedi mi daha diye!!! Tabiki buda onların palavrasıdır çünkü merkez de bana servisin kargo yoluyla teslimi istediğini belirttiğini söyledi bana. Ya bir sürü ıvır zıvır işte.

    Bana bilgisayar yapıldıktan sonra yapıldı demeden birde kargoya verip yollamışlar. Bugünle beraber 30 iş günü doldu. Sonuçta dün bu arıza gerçekten yapıldıysa bana haber verilmesi lazımdı ama verilmedi. Ben her türlü davamda haklıyım. pazartesi olsun şu merkezlede bir görüşme yapayım ondan sonra yasal yollarla sonuna kadar gidicem.



    yardımcı olabildiysem mutlu olurum. sonuçta ben de 6 aydır uğraştım ve uğraşmaya devam ediyorum. 28 eylül'deki dava sonuçlansa da şu lanet firmanın adını anmasam artık. gerçekten çok mağdur oldum ben de bu firma yüzünden. paramla rezil olma durumunu ilk kez bu kadar derin yaşadım. 5000 TL ödediğim bilgisayarın ardından bu kadar problem yaşamış olmak gerçekten üzücü. umarım pazartesi çözümlenir sizin sorununuz. ama bence bu sefer sebahattin beyle konuşun. zaten yetkili diye bahsedilen kişi büyük ihtimalle odur. ben de 2-3 hafta önce kendisine telefonda baya bir bağırmıştım. ama ona rağmen çözümlemeye çalışmıştı. tabi bir sonuç alamadım o ayrı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alican09turk -- 16 Temmuz 2010; 20:19:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alican09turk
    yardımcı olabildiysem mutlu olurum. sonuçta ben de 6 aydır uğraştım ve uğraşmaya devam ediyorum. 28 eylül'deki dava sonuçlansa da şu lanet firmanın adını anmasam. gerçekten çok mağdur oldum ben de bu firma yüzünden. paramla rezil olma durumunu ilk kez bu kadar derin yaşadım. 5000 TL ödediğim bilgisayarın ardından bu kadar problem yaşamış olmak gerçekten üzücü. umarım pazartesi çözümlenir sizin sorununuz. ama bence bu sefer sebahattin beyle konuşun. zaten yetkili diye bahsedilen kişi büyük ihtimalle odur. ben de 2-3 hafta önce kendisine telefonda baya bir bağırmıştım. ama ona rağmen çözümlemeye çalışmıştı. tabi bir sonuç alamadım o ayrı.


    Sana da geçmiş olsun inşallah hepimiz kurtuluruz bu iğreç markadan.....




  • İlk msj ımdaki konu düznelenmiştir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: addictive

    Ben başka birşey önereceğim. Bence ilk iş yarın tüketici mahkemesini arayıp şu konuda bir danışın; Tüketici mahkemesinden bir temsilci alıp servise gitme imkanınızın olup olmadığını ve bu ziyaretin resmi bazı yaptırımlar doğurup doğurmayacaını sorun. Bahsettiğiniz şey bence farkedilebilir bir değişiklik bunu resmi yollarla zabıt altına aldırmaya çalışın.

    Anladığım kadarıyla yarın 30 günü dolduruyor. Elinizdeki servis fişiyle beraber resmi bir makama zabıt tutturabilirseniz(noter, avukat ya da tüketici mahkemesi görevlisi) ürün bedelini iade alabilir ya da eski bilgisayarınızın yenisi ile değiştirilmesini sağlayabilirsiniz. Çünkü servis fişlerinde teslim alınan cihazlarla alakalı hatalar belirtilir. Şayet fişte yer almayan bir hata zabıtlara yansıtılabilirse "Cihazın 30 iş gününü aşkın serviste bulunması" ve "Servis hatası" gerekçeleriyle ürün değişimi ya da bedel iadesi hakkınız doğar.

    Çok geçmiş olsun, umarım ürününüz değiştirilir ya da bedel iadesi alırsınız.

    Arkadaş mahkemeye 1090 tl gibi bir rakamın üstünde başvurabilirsin danışma işinde yardmcı olmazlar avukata danışman gerekir. Bu miktarın altındakiilere hakem heyeti bakar 1. basamaktır burası olmazsa mahkemeye gidebilirsin. Mahkemeden tespit için hakim gider, ama bahsi geçen bu mevzu için gitmez. Hakem heyetinden kimse gitmez sadece ürünü teslim almayıp, durum bilirkişiye giderse durumu söyleyip bilirkişiyi almaya götürürseniz gidebilir. Yoksa fişlerdeki geçerlidir. 30 günde 30 günüdür.




  • Geçmiş olsun elinden geleni yap peşini bırakma.
  • Geçmiş olsun. Bu tür durumlarda sabır gerekli

    Ben olsam sinirden
  • Geçmiş olsun. Yasal yollardan hakkınızı arayın mutlaka..

    Forum anlaşması 16.madde...
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.