Şimdi Ara

BRC İtalyan mı, yoksa artık yerli mi?(SONUÇ: İTHAL) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
85
Cevap
0
Favori
16.504
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @fulservis ;

    Tarafsız ,bilinçli ve dürüst açıklamanız için tebrik eder ,işlerinizde başarılar dileriz.İnsanlar 3 kuruş para kazanmak için başkasının ürününe asılsız ,mesnetsiz açıklamalarda bulunmamalı.Selamlar...
  • YERLİ üretim olan aracıma BRC marka LPG taktırdım. Bilmiyorum, BRC yerli mi değil mi? 6.000 km oldu, gayet güzel çalışıyor. Yerli olsa ne olur, İtalyan olsa ne olur. Araba da gidiyor, LPG'de çalışıyor.
  • Ben de 2 sene önce BRC taktırmıştım. malın kalitesine birşey diyemem fakat servis sisteminden ve işcilikten aynı şeyi söylemem zor.

    Aracım Honda CRV 2.0 2002. Taktırmak için dolaştığımda herkes dediki süper olur hep takıyoruz hiç problem yaşamıyoruz, problem çıkmasın tecrübeliler diye merkez servise taktırdım taktıktan sonra en az 20 sefer gittim ayar için. kalkış anında bir kesiklik yapıyor bir türlü çözemediler en sonunda bu modellerde çoğunlukla böyle yapıyor dediler. çözüm olarak da rölantiye düştüğünde benzine geçecek şekilde ayarladılar kalkış yaptıktan hemen sonra gaza geçiyordu. 6 ay kullandım baktım ki bu şekilde hiç ekonomik değil başka servislere götürdüm.

    biri dediki beyinde arıza var ben değiştirisem bana parça yollamazlar (garantili cihaz için) en iyisi taktırdığın yere git orda değişsinler. gittim sorun yok beyinde dediler yine sabunlama ayarla yolladılar beni.

    başka servise gittim böyle şey olmaz ben hallederim yapamamışlardır dedi bir ayar yaptı ki arıza lambası sürekli yanar oldu çekişten düştü. her gidişimde arabanın ateşlemesinde sorun var baktır diye servise attılar topu. valf ayarları falan yaptırdım bujiler değişti tekrar tekrar gittim aynı yere en son bobinlerden biri bozuktur takımını değiştir dediler. tanesi 300 TL bu arada.

    ben de yine merkezin yolunu tuttum , anlattım orada bizden başka yere götürme dediler, bobin bozuk olamaz ayarlayamamıştır dediler. yine sabunlama bir ayar, tamam deyip yolladılar.
    benden bıktılar artık ama halen sorunum var. halen ara sıra arıza lambası yanıyor, araba kalkışta kesiklik yapıyor. hele klima açıksa yokuşta mümkün değil kalkış yapabilmek.

    servisler arızalara bakmaya çalışıyor ama sevabına. garantili cihazlar için merkezden para alamadıklarından sabunlama ayarlıyorlar, mal satmaya çalışıyorlar. Hiçbir kağıt verilmiyor arızalara bakmada sonradan sorun olsa bağlayıcı hiçbir yazılı birşey yok elinizde. geçen hafta falanca usta bakmıştı aynı şeyi yaptı diyorsunuz.

    ben en az 30 kere götürdüm dava açsam servise gelmediki deseler ispatlayacak hiçbir şeyim yok elimde.

    malesef lpg firmalarının hemen hepsi aynı şekilde çalışıyor.

    biraz uzun oldu ama fazla para vereyim sorunsuz olsun dedim BRC taktırdım ama yine dertliyim.




  • Iade etmeyi hic dusunmediniz mi?

    Sahsen 10 defa iade ederdim bu surecte, almazlarsa koyar servisin onune yakarim. Hazirlikli olun, bu hafta sizi arayip tekrar davet edeceklerdir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mmemory



    ben en az 30 kere götürdüm dava açsam servise gelmediki deseler ispatlayacak hiçbir şeyim yok elimde.






    Brc bayileri servise giren arabaların kayıtlarını tutmuyor mu?Yukarıda tüm Türkiyede aracın geçmiş servis kayıtlarının görülebileceği söylenmiş..Gerçi sadece brc değil neredeyse diğer tüm firmaların yetkili bayileri (ben servis fişi veren hiç görmedim) periyodik bakımlar hariç arabanın servise girdiği ve yapılan onarım-arıza ile ilgili bir belge vermiyor, kayıt tutmuyor..Evde bir elektrikli aletinizde sorun çıksa mutlaka yapılan işlemle ilgili elimize bir kağıt veriyorlar..Ama bu lpg işinde tüketici hakları filan koftiden tam....
  • Sayın mmemory,

    gittiğiniz servis acaba bu liste de mevcutmudur?http://www.2a-lpg.com/duyurular/guncel_bayi_listesi.pdf

    Çünkü garanti sürecinde hiç bir problem yaşamıyoruz, korsan dediğimiz BRC bayileri mevcut, bunlardan biri olabilir ve muhtemelen sequent 24 yazılımı olmayabilir sizinkisi, muhtemelen fast yazılımı olabilir.

    Geçmiş olsun, biran önce sorununuzun hal olması dileğiyle...
  • Periodik bakım formu;








    quote:

    Orijinalden alıntı: x15


    quote:

    Orijinalden alıntı: mmemory



    ben en az 30 kere götürdüm dava açsam servise gelmediki deseler ispatlayacak hiçbir şeyim yok elimde.






    Brc bayileri servise giren arabaların kayıtlarını tutmuyor mu?Yukarıda tüm Türkiyede aracın geçmiş servis kayıtlarının görülebileceği söylenmiş..Gerçi sadece brc değil neredeyse diğer tüm firmaların yetkili bayileri (ben servis fişi veren hiç görmedim) periyodik bakımlar hariç arabanın servise girdiği ve yapılan onarım-arıza ile ilgili bir belge vermiyor, kayıt tutmuyor..Evde bir elektrikli aletinizde sorun çıksa mutlaka yapılan işlemle ilgili elimize bir kağıt veriyorlar..Ama bu lpg işinde tüketici hakları filan koftiden tam....



     BRC İtalyan mı, yoksa artık yerli mi?(SONUÇ: İTHAL)




  • Tamir



     BRC İtalyan mı, yoksa artık yerli mi?(SONUÇ: İTHAL)
  • Yetkili servislerimize gaz kaçak şikayeti ile gelinse bile servis formu tutulması gerekiyor,bu konuda bayilerimize 2A Mühendislikten dönem dönem konuya hassasiyet göstermeleri gerektiği hakkında mail de atılıyor fakat demek ki bu konuda bazı eksikliklerimiz halen var.Gerekli hatırlatmalar tekrar yapılacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mmemory


    Ben de 2 sene önce BRC taktırmıştım. malın kalitesine birşey diyemem fakat servis sisteminden ve işcilikten aynı şeyi söylemem zor.

    Aracım Honda CRV 2.0 2002. Taktırmak için dolaştığımda herkes dediki süper olur hep takıyoruz hiç problem yaşamıyoruz, problem çıkmasın tecrübeliler diye merkez servise taktırdım taktıktan sonra en az 20 sefer gittim ayar için. kalkış anında bir kesiklik yapıyor bir türlü çözemediler en sonunda bu modellerde çoğunlukla böyle yapıyor dediler. çözüm olarak da rölantiye düştüğünde benzine geçecek şekilde ayarladılar kalkış yaptıktan hemen sonra gaza geçiyordu. 6 ay kullandım baktım ki bu şekilde hiç ekonomik değil başka servislere götürdüm.

    biri dediki beyinde arıza var ben değiştirisem bana parça yollamazlar (garantili cihaz için) en iyisi taktırdığın yere git orda değişsinler. gittim sorun yok beyinde dediler yine sabunlama ayarla yolladılar beni.

    başka servise gittim böyle şey olmaz ben hallederim yapamamışlardır dedi bir ayar yaptı ki arıza lambası sürekli yanar oldu çekişten düştü. her gidişimde arabanın ateşlemesinde sorun var baktır diye servise attılar topu. valf ayarları falan yaptırdım bujiler değişti tekrar tekrar gittim aynı yere en son bobinlerden biri bozuktur takımını değiştir dediler. tanesi 300 TL bu arada.

    ben de yine merkezin yolunu tuttum , anlattım orada bizden başka yere götürme dediler, bobin bozuk olamaz ayarlayamamıştır dediler. yine sabunlama bir ayar, tamam deyip yolladılar.
    benden bıktılar artık ama halen sorunum var. halen ara sıra arıza lambası yanıyor, araba kalkışta kesiklik yapıyor. hele klima açıksa yokuşta mümkün değil kalkış yapabilmek.

    servisler arızalara bakmaya çalışıyor ama sevabına. garantili cihazlar için merkezden para alamadıklarından sabunlama ayarlıyorlar, mal satmaya çalışıyorlar. Hiçbir kağıt verilmiyor arızalara bakmada sonradan sorun olsa bağlayıcı hiçbir yazılı birşey yok elinizde. geçen hafta falanca usta bakmıştı aynı şeyi yaptı diyorsunuz.

    ben en az 30 kere götürdüm dava açsam servise gelmediki deseler ispatlayacak hiçbir şeyim yok elimde.

    malesef lpg firmalarının hemen hepsi aynı şekilde çalışıyor.

    biraz uzun oldu ama fazla para vereyim sorunsuz olsun dedim BRC taktırdım ama yine dertliyim.



    Merhaba;
    99 cr-v de kullanmıştım aynı kiti. Bendeki arıza motyor soğukken stop etmeydi, servis servis gezmiştim. En sonunda arıza bulunmuştu. Cr-vlerde sübap ayarlarını her 10-15,000 km.de bir yaptırmak gerekiyor (40 tl civarı) Subaplarda uzama oluyor, subap ayarı bozulunca motor performansı inanılmaz kötüleşiyor stop ediyor.

    Not: bu arada subap ayarını gerçekten bilen bir serviste, mümkünse yetkili serviste yaptırmakta yarar var. Daha da bozmamaları için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz

    Periodik bakım formu;








    quote:

    Orijinalden alıntı: x15


    quote:

    Orijinalden alıntı: mmemory



    ben en az 30 kere götürdüm dava açsam servise gelmediki deseler ispatlayacak hiçbir şeyim yok elimde.






    Brc bayileri servise giren arabaların kayıtlarını tutmuyor mu?Yukarıda tüm Türkiyede aracın geçmiş servis kayıtlarının görülebileceği söylenmiş..Gerçi sadece brc değil neredeyse diğer tüm firmaların yetkili bayileri (ben servis fişi veren hiç görmedim) periyodik bakımlar hariç arabanın servise girdiği ve yapılan onarım-arıza ile ilgili bir belge vermiyor, kayıt tutmuyor..Evde bir elektrikli aletinizde sorun çıksa mutlaka yapılan işlemle ilgili elimize bir kağıt veriyorlar..Ama bu lpg işinde tüketici hakları filan koftiden tam....



     BRC İtalyan mı, yoksa artık yerli mi?(SONUÇ: İTHAL)




    Ben periyodik bakımlar hariç demiştim..Onu zaten çoğu servis veriyor ya da garanti belgesine işliyor..Benim merak ettiğim rutin bakım haricindeki herhangi bir arıza kayıt altına alınıyor mu? Örneğin sizin servise şamandıranın fazla gaz aldığı, belirli bir dolum sonrası kendi kendine durmadığı şikayetiyle gelsem bunu yukardakine benzer bir fişle kayıt altına alır mısınız..?

    Edit: Cevabı yukarıda vermişsiniz..Şimdi farkettim..Teşekkürler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x15 -- 25 Mart 2010; 13:27:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mmemory


    Ben de 2 sene önce BRC taktırmıştım. malın kalitesine birşey diyemem fakat servis sisteminden ve işcilikten aynı şeyi söylemem zor.

    Aracım Honda CRV 2.0 2002. Taktırmak için dolaştığımda herkes dediki süper olur hep takıyoruz hiç problem yaşamıyoruz, problem çıkmasın tecrübeliler diye merkez servise taktırdım taktıktan sonra en az 20 sefer gittim ayar için. kalkış anında bir kesiklik yapıyor bir türlü çözemediler en sonunda bu modellerde çoğunlukla böyle yapıyor dediler. çözüm olarak da rölantiye düştüğünde benzine geçecek şekilde ayarladılar kalkış yaptıktan hemen sonra gaza geçiyordu. 6 ay kullandım baktım ki bu şekilde hiç ekonomik değil başka servislere götürdüm.

    biri dediki beyinde arıza var ben değiştirisem bana parça yollamazlar (garantili cihaz için) en iyisi taktırdığın yere git orda değişsinler. gittim sorun yok beyinde dediler yine sabunlama ayarla yolladılar beni.

    başka servise gittim böyle şey olmaz ben hallederim yapamamışlardır dedi bir ayar yaptı ki arıza lambası sürekli yanar oldu çekişten düştü. her gidişimde arabanın ateşlemesinde sorun var baktır diye servise attılar topu. valf ayarları falan yaptırdım bujiler değişti tekrar tekrar gittim aynı yere en son bobinlerden biri bozuktur takımını değiştir dediler. tanesi 300 TL bu arada.

    ben de yine merkezin yolunu tuttum , anlattım orada bizden başka yere götürme dediler, bobin bozuk olamaz ayarlayamamıştır dediler. yine sabunlama bir ayar, tamam deyip yolladılar.
    benden bıktılar artık ama halen sorunum var. halen ara sıra arıza lambası yanıyor, araba kalkışta kesiklik yapıyor. hele klima açıksa yokuşta mümkün değil kalkış yapabilmek.

    servisler arızalara bakmaya çalışıyor ama sevabına. garantili cihazlar için merkezden para alamadıklarından sabunlama ayarlıyorlar, mal satmaya çalışıyorlar. Hiçbir kağıt verilmiyor arızalara bakmada sonradan sorun olsa bağlayıcı hiçbir yazılı birşey yok elinizde. geçen hafta falanca usta bakmıştı aynı şeyi yaptı diyorsunuz.

    ben en az 30 kere götürdüm dava açsam servise gelmediki deseler ispatlayacak hiçbir şeyim yok elimde.

    malesef lpg firmalarının hemen hepsi aynı şekilde çalışıyor.

    biraz uzun oldu ama fazla para vereyim sorunsuz olsun dedim BRC taktırdım ama yine dertliyim.


    Merkez servise müsait olduğunuz bir anda gidin ve oradan beni arayın , sorununuz 3 dk. içinde hallolacaktır.
    Geçmiş olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili


    quote:

    Orijinalden alıntı: mmemory


    Ben de 2 sene önce BRC taktırmıştım. malın kalitesine birşey diyemem fakat servis sisteminden ve işcilikten aynı şeyi söylemem zor.

    Aracım Honda CRV 2.0 2002. Taktırmak için dolaştığımda herkes dediki süper olur hep takıyoruz hiç problem yaşamıyoruz, problem çıkmasın tecrübeliler diye merkez servise taktırdım taktıktan sonra en az 20 sefer gittim ayar için. kalkış anında bir kesiklik yapıyor bir türlü çözemediler en sonunda bu modellerde çoğunlukla böyle yapıyor dediler. çözüm olarak da rölantiye düştüğünde benzine geçecek şekilde ayarladılar kalkış yaptıktan hemen sonra gaza geçiyordu. 6 ay kullandım baktım ki bu şekilde hiç ekonomik değil başka servislere götürdüm.

    biri dediki beyinde arıza var ben değiştirisem bana parça yollamazlar (garantili cihaz için) en iyisi taktırdığın yere git orda değişsinler. gittim sorun yok beyinde dediler yine sabunlama ayarla yolladılar beni.

    başka servise gittim böyle şey olmaz ben hallederim yapamamışlardır dedi bir ayar yaptı ki arıza lambası sürekli yanar oldu çekişten düştü. her gidişimde arabanın ateşlemesinde sorun var baktır diye servise attılar topu. valf ayarları falan yaptırdım bujiler değişti tekrar tekrar gittim aynı yere en son bobinlerden biri bozuktur takımını değiştir dediler. tanesi 300 TL bu arada.

    ben de yine merkezin yolunu tuttum , anlattım orada bizden başka yere götürme dediler, bobin bozuk olamaz ayarlayamamıştır dediler. yine sabunlama bir ayar, tamam deyip yolladılar.
    benden bıktılar artık ama halen sorunum var. halen ara sıra arıza lambası yanıyor, araba kalkışta kesiklik yapıyor. hele klima açıksa yokuşta mümkün değil kalkış yapabilmek.

    servisler arızalara bakmaya çalışıyor ama sevabına. garantili cihazlar için merkezden para alamadıklarından sabunlama ayarlıyorlar, mal satmaya çalışıyorlar. Hiçbir kağıt verilmiyor arızalara bakmada sonradan sorun olsa bağlayıcı hiçbir yazılı birşey yok elinizde. geçen hafta falanca usta bakmıştı aynı şeyi yaptı diyorsunuz.

    ben en az 30 kere götürdüm dava açsam servise gelmediki deseler ispatlayacak hiçbir şeyim yok elimde.

    malesef lpg firmalarının hemen hepsi aynı şekilde çalışıyor.

    biraz uzun oldu ama fazla para vereyim sorunsuz olsun dedim BRC taktırdım ama yine dertliyim.


    Merkez servise müsait olduğunuz bir anda gidin ve oradan beni arayın , sorununuz 3 dk. içinde hallolacaktır.
    Geçmiş olsun.


    merakla bekliyorum ben de sonucu, LPG taktırmayı düşünen biri olarak!
    ne oldu acaba?




  • Çözüm önerimi sundum
    ve bende sonucu merakla bekliyorum, Müsait olduğunda dönecektir mutlaka
  • merhaba ben sizebaşka bir şey sormak istiyorum şu an iin kaç çeşit brc modelii var hangisini öneriyorsunuz ve fiyatı nekadar acaba bana 1550 fiyat verdiler bursa tomurcuk oto
  • Tomurcuk oto çok sevdiğimiz ve hukumuzun üst düzetde olduğu bir arkadaşımızdır.

    Cuma günü tüm bursa LPG montajcılarının katıldığı bir toplantıda birlikte sektörümüzün sorunlarını masaya yatırdık ve irfan beyi TOMDER' in bursa şube bşk olarak atadık, Sektörde Bursanın en sevilen ve sayılan simalarından birisidir. Gür otogaz ıda buradan sevgiyle selamlıyorum.

    Size Sequent 24 MY 07 modelini takacaktır zaten. Son modelimiz budur.
    BRC nin yerli olan parçalarını daha önce yazmıştım yine yazayım.
    1- Bakır borular, (Sarkuysan bakır dünyanın en ünlü bakır firmalarından birisidir.)
    2- Su boruları, ( SEL firması yine italyaya hortum ithal eden bir firmadır ve BRC bunu By-pass yaparak kullanımınıza sunmuştur)
    3- Tesisat kabloları, ( Aynı firma İtalyanın tedarikcisidir)

    Tüm bunlar zaten italyanın tedarikcisidir ve italyada paketlenip geri elmektedir.
    2a müh. ise bunları buradan By-pass yaparak bizlere ve sizlere BRC yi daha ekonomik olarak sunmak çabasında olmuştur.
    Böylece bugün bu fiyatlara BRC sahibi olabiliyorsunuz. Yoksa Landi renzo gibi 1700 tl den aşağı BRC taktıramazsınız.

    Saygı ve sevgi ile sorulmuş her soruya yanıtımız vardır.
    Mümkünse bana soracağınız tüm soruları benim topiğimden sorunuz tüm yopikleri dolaşamıyorum hafta içinde.
    Linkim imzamdadır.
    Saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili


    quote:

    Orijinalden alıntı: mmemory


    Ben de 2 sene önce BRC taktırmıştım. malın kalitesine birşey diyemem fakat servis sisteminden ve işcilikten aynı şeyi söylemem zor.

    Aracım Honda CRV 2.0 2002. Taktırmak için dolaştığımda herkes dediki süper olur hep takıyoruz hiç problem yaşamıyoruz, problem çıkmasın tecrübeliler diye merkez servise taktırdım taktıktan sonra en az 20 sefer gittim ayar için. kalkış anında bir kesiklik yapıyor bir türlü çözemediler en sonunda bu modellerde çoğunlukla böyle yapıyor dediler. çözüm olarak da rölantiye düştüğünde benzine geçecek şekilde ayarladılar kalkış yaptıktan hemen sonra gaza geçiyordu. 6 ay kullandım baktım ki bu şekilde hiç ekonomik değil başka servislere götürdüm.

    biri dediki beyinde arıza var ben değiştirisem bana parça yollamazlar (garantili cihaz için) en iyisi taktırdığın yere git orda değişsinler. gittim sorun yok beyinde dediler yine sabunlama ayarla yolladılar beni.

    başka servise gittim böyle şey olmaz ben hallederim yapamamışlardır dedi bir ayar yaptı ki arıza lambası sürekli yanar oldu çekişten düştü. her gidişimde arabanın ateşlemesinde sorun var baktır diye servise attılar topu. valf ayarları falan yaptırdım bujiler değişti tekrar tekrar gittim aynı yere en son bobinlerden biri bozuktur takımını değiştir dediler. tanesi 300 TL bu arada.

    ben de yine merkezin yolunu tuttum , anlattım orada bizden başka yere götürme dediler, bobin bozuk olamaz ayarlayamamıştır dediler. yine sabunlama bir ayar, tamam deyip yolladılar.
    benden bıktılar artık ama halen sorunum var. halen ara sıra arıza lambası yanıyor, araba kalkışta kesiklik yapıyor. hele klima açıksa yokuşta mümkün değil kalkış yapabilmek.

    servisler arızalara bakmaya çalışıyor ama sevabına. garantili cihazlar için merkezden para alamadıklarından sabunlama ayarlıyorlar, mal satmaya çalışıyorlar. Hiçbir kağıt verilmiyor arızalara bakmada sonradan sorun olsa bağlayıcı hiçbir yazılı birşey yok elinizde. geçen hafta falanca usta bakmıştı aynı şeyi yaptı diyorsunuz.

    ben en az 30 kere götürdüm dava açsam servise gelmediki deseler ispatlayacak hiçbir şeyim yok elimde.

    malesef lpg firmalarının hemen hepsi aynı şekilde çalışıyor.

    biraz uzun oldu ama fazla para vereyim sorunsuz olsun dedim BRC taktırdım ama yine dertliyim.


    Merkez servise müsait olduğunuz bir anda gidin ve oradan beni arayın , sorununuz 3 dk. içinde hallolacaktır.
    Geçmiş olsun.



    Sayın Faruksevgili,
    ben zaten problem olmasın diye merkez servisi (çağlayandaki) tercih ettim. (onlardan daha yetkilisi varmı bilmiyorum)
    hatta sorunu çözemeyince ithalatçı firmadan mühendisleri murat bey geldi o da uğraştı ve rölantide benzine geçme formülünü o uyguladı.
    buna rağmen sorunu 3 dk da çözeceğinizi söylüyorsanız gittiğimde size de tel açarım tabiiki. bu kadar iddialı konuştuğunuza göre bir bildiğiniz olmalı diye düşünüyorum. kesin çözeceğinizi bilsem karsta olsanız size getirmeyi düşünürdüm doğrusu. o kadar yıldım bu işten yani.
    merkez servise bu hafta gitmeyi düşünüyordum zaten.

    sayın özençlerotogaz, servis raporu 2A nın merkezi tarafındanmı veriliyor? peki ben şimdiye kadar üç servise de defalarca gittim, işlem yaptılar ve bir tanesi bile rapor tutmadı. merkez servisi dahil.. Belki sizin prensibinizdir her müşteriye tutuyorsunuzdur ama diğer yetkili servisler?




  • Servis raporları tüm 2A BRC bayilerinin doldurması gereken raporlardır!
  • Çok şanslısınız dostum Karsta falan değilim :)

    İzmit çok güzel bir yerdir, hafta sonu yengemi ve yeğenlerimi alıp buraya gelirseniz hem sorununuzu çözdürmüş hemde güzel bir hafta sonu geçirmiş olursunuz

    Servis raporuna gelince ;
    Halk arasında ıvır-zıvır tabir edilen sorunlarda (Galiba çok yakıyor, Sabahları geç gaza geçiyor) gibi şikayetler için bizde servis raporu düzenlemiyoruz, Ancak parça değişimi gerektirecek durumlarda servis raporu düzenliyoruz.
    Saygılarımla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    İnternet ortamında BRC nin her ürününün üzerinde bulunan numaralarıwww.brc.it sitesinden sorgularsanız, sizin aracınıza takılan her parçanın hangi vardiyada, hangi eleman tarafından, hangi ülkede üretildiği bilgilerine ulaşabilirsiniz.





    Faruk Bey,

    www.brc.it sitesinde her topicte defalarca vurguladiginiz su test linki maalesef yok.

    Rica etsem siz bu linki foruma yazar misiniz? Ben cok iyi seviyede ingilizceme, Google'in Turkce cevirisine ragmen bulamadim sizin bunu defalarca kullanmis olmaniz lazim!!

    Hatta akillarda soru isareti kalmamasi acisindan, ornek bir numara verin de kontrol edelim, dedikodulara da son nokta koyulsun.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.