normal debriyajlarda ayar var bildiğiniz gibi, istediğiniz yerden kavratabiliyorsunuz. hidrolik denilen debriyajlarda ayar yok mu?
quote:
Orijinalden alıntı: L.J
quote:
Orijinalden alıntı: 4 cam açık
Bu yukarıdakı nickleri aklınızda tutun hiçbirinden araç alınmaz hidrolik yada telli ne farkeder uzaydan gelmedi ya bu debrıyaj hepsı aynı sen aracı kaldırama sonra çamur at hayret vallahi
Şu aracıma binip ilk seferde kusursuz kaldırmanı izlemeyi isterdim
Rampada aracı kaldıramayan toyota mühendisleri gördük =] Hoş ben 5k devire kadar acımadan basıp kaldırıyorum çekmiyorsa basacan Allah sonumuzu hayır getire.
quote:
Orijinalden alıntı: nadirgurece
sanki yukarda kavrıyormuş gibi bir his yaratıyor mu sizde acaba?
Çok derin değil debriyaj ve fazla yukarda kavramıyor o kadarda. Ortalarda bir yerde... En garantisi bağırttırıp kaldırmak valla şu ana kadar bunu gördüm
quote:
Orijinalden alıntı: L.J
quote:
Orijinalden alıntı: nadirgurece
sanki yukarda kavrıyormuş gibi bir his yaratıyor mu sizde acaba?
Çok derin değil debriyaj ve fazla yukarda kavramıyor o kadarda. Ortalarda bir yerde... En garantisi bağırttırıp kaldırmak valla şu ana kadar bunu gördüm
YAda benım yaptıgım yontem hocam yokuslarda kalkısta el frenı destegı almak en guzelı. Isteyen acemı desın boşverın balataları yemekten ıyıdır.
bizim 2004 A4 kasa octavia'nında debriyajı da ortalarda kavrıyor ondan sordum. sanırım hidrolik debriyajlı arabalarda genel olarak çalışmaları böyle...
hidrolik debriyaj 80lerden beri neredeyse her arabada kullanılıyor.asıl ben telli debriyaj kullanan bi araba gördüm o da röno 12ydi.piyasada gezen arabaların neredeyse %95i hidrolik debriyajdır.tofaş,röno gibi arabaları bilmiyorum yannız.
quote:
Orijinalden alıntı: daturkishulan
hidrolik debriyaj 80lerden beri neredeyse her arabada kullanılıyor.asıl ben telli debriyaj kullanan bi araba gördüm o da röno 12ydi.piyasada gezen arabaların neredeyse %95i hidrolik debriyajdır.tofaş,röno gibi arabaları bilmiyorum yannız.
99 model opel corsa vardı bızde b kasa tellı debrıyajdı
Valla Opel Vectra, BMW 3.20, Toyota Corolla 2009, Reno Clio dci, Mercedes Vaneo, Citroen C3-C4, Peugeot 106-206-307-Saxo VTR, Doblo, Accent vb daha birçok otomobil kullandım çoğunun debriyajı kütük gibiydi tık diye kavratıp götürüyodum. Neyse az önce çıktım ufak tefek arada titretmem dışında sorun yaşamadım alışıyor insan...
debriyajın sertliği balata ile de alakalı biraz palio vardı balatası bitik taş gibiydi balata değişince pamuk gibi olmuştu debriyaj:D hidrolik debriyajlı fiat scudo kullandım 2008 model hem yukarda kavrıyor hemde nasıl desem arabanın yükünü sol ayağında hissetmiyo insan acayip bişey :D palioda yüklü kalkaerken sanki ayağımda hissediyodum yükü bide aşşağıda kavrıyo tabi :))
quote:
Orijinalden alıntı: Ac Schnitzer.
quote:
Orijinalden alıntı: PAXMAHNHOB
Yollar bomboş arabayı denemek* için uygun zaman
*gazlama bahanesi.
Corsayı ilk aldığımda sabaha karşı çıkardım hep 3-4 gibi, viraj yol tutuş, son hız, hızlanma deneme ayağına çeyrek hatta bir keresinde yarım depo benzin (sanırım bir saatten az sürede yarım depoya yakın benzin gitmişti) harcar dönerdim. Paso red line, boş yolda 180-200, geri dön yine aynısı, şehir içide paso yan yan, bırakmazsa el freni... Şimdi nerde en tehlikeli saatler, adamlar hergün başka başka yolları onarım diye ya kapatıyorlar ya 1 şerit bırakıyorlar, 90la giderken bile tehlikeli, cart diye şerit iptalleri başlıyor.. Bu kadar ucuz işte bizde yaşam, çıksam 160la yol yapım ekibine girsem ölsem hız yaptı diye ben suçlu olucam. Geçen bırak bi şerit bırakmayı adamlar komple yolu kapatmışlardı
Allah sizin gibi birinden araba almayı nasip etmez umarım bana.
Tüm yukarda yazdıklarıma rağmen İstanbuldaki en temiz Corsa Gsilardan biri aracım, çünkü senede max 1500-2000 km yapıyor, gazlama harici düzgün kullanılıyor, yani senin aracından birkaç kat daha diri ve temizdir
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme