İstanbuldaysan İstanbul garaja git.Resmi yanında götür aynısını yapıyorlar.Çok profesyoneller.Pimp my ride gibi işçilik 10 numara.Yurt dışından bile geliyorlar.Yada forumuna konu aç yardımcı olurlar.
Bu istanbul garaj hakkında biraz bilgi verebilirmisiniz. İnternetten araştırdım biraz ama pek sağlıklı bi araştırma yapamadım heralde
öncelikle arkadaşın gösterdiği jant 5 bijonlu olduğu için logana olmaz.bu araçta çamurluk şişirilmiş,egzoz konmuş,bide birkaç nikelaj parça var.eğer araban temizse güzel bir jant takımı al,yayları kes(coilover ve spor yaydan bahsetmiyorum fiyatları yüzünden), tamponları gövde rengine boya, parkları sinyale bağla,anteni kısalt,sis farın yoksa tedarik et ve aracını sürekli temiz tut yeteri kadar dikkat çekersin, aracını sat diyenlere bakma.
sen yayları kes diyenlere bakma hiç yaylar kesilir mi? şahin doğanlardan kalma alışkanlıkları değiştirin artık spor yaylar 300 tl civarı arabanın ağzına ettiğine değer bir paramı?
quote:
Orijinalden alıntı: Blue_Knight
sen yayları kes diyenlere bakma hiç yaylar kesilir mi? şahin doğanlardan kalma alışkanlıkları değiştirin artık spor yaylar 300 tl civarı arabanın ağzına ettiğine değer bir paramı?
sadece merakımdan soruyorum yayları kesilmiş logan yada herhangi bir renault kullandınızmı??ben kullandığım için bu yorumu yapıyorum,yayları kesilcek araç dacia logan. bu aracın yol tutuşunun ne olduğu, kilosu bellidir.hemen hemen cliolarla aynı altyapıya sahiptir.yayları kesildiğinde bir sorun yaşanmaz.sizin dediğiniz şahin doğandan kalma alışkanlıkların logandada devam etmesi muhtemeldir çünkü aralarında çokda fark yoktur.logan basit otomobil olduğu için üst sınıf otomobillrde olan elektronik destekli herhangi bir sistemin olmaması yayların kesilmesinde bi sakınca teşkil etmez.
yayları kesilmiş araca bindim 2010 yılında hiç kimsi sana "bu çok gelişmiş bir model değildir git yay kestir" demez 4 yay 300 civarı ayrıca yay kestirince düşecek konforu hiç saymıyorum. yayında yapısını bozacaksınız
quote:
Orijinalden alıntı: Blue_Knight
yayları kesilmiş araca bindim 2010 yılında hiç kimsi sana "bu çok gelişmiş bir model değildir git yay kestir" demez 4 yay 300 civarı ayrıca yay kestirince düşecek konforu hiç saymıyorum. yayında yapısını bozacaksınız
otomobili yere yakınlaştırmanın bedeli olarak konfordan ödün verilir zaten,yayları kestirsenizde böyledir,yeni yay alsanızda.yayları kesik çok tanıdığım var bir sıkıntısını görmedik.ben maddi yönden söylemiştim,bütçesi varsa arkadaşın yay alsın tabii, hatta yaptırabiliyorsa coilover yaptırsın. belkide ben biraz ilkel düşünüyorum.
Arkadaşlar çok sağolun ama heralde yayları kestirmektense yeni yay takardım. Ha yanlış anlaşılmasın gercekten bende sorun olacağını düşünmüyorum ama aklımda soru işaretide kalsın istemiyorum. Eğer arkadaşın dediği gibi 200-300 e bulunuyorsa bunlar bi bakılabilir.
para harcamaya degmez bence yapılacak araba var yapılmayacak araba var ama gömmek istiyosanız sizin bileceginiz iş
quote:
Orijinalden alıntı: enreka_tr
para harcamaya degmez bence yapılacak araba var yapılmayacak araba var ama gömmek istiyosanız sizin bileceginiz iş
+1
quote:
Orijinalden alıntı: pegai17
quote:
Orijinalden alıntı: enreka_tr
para harcamaya degmez bence yapılacak araba var yapılmayacak araba var ama gömmek istiyosanız sizin bileceginiz iş
+1
+1
quote:
Orijinalden alıntı: Skayn
quote:
Orijinalden alıntı: pegai17
quote:
Orijinalden alıntı: enreka_tr
para harcamaya degmez bence yapılacak araba var yapılmayacak araba var ama gömmek istiyosanız sizin bileceginiz iş
+1
+1
valla bunu yazacaktım. para harcamayın bu arabaya biriktirip ileride değiştirirsiniz...
quote:
Orijinalden alıntı: 215 i yeterli görüyorum.
215 gereksiz derecede fazla logan için
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme