Şimdi Ara

bu nasıl iş ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
661
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar, bi sorum var birçok marka çift kavarama şanzuman kullanıyor porcshe olsun bmw dct olsun ha daha bir çok markadaa süper lüks otomobiller de kullanılan yüksek torkla çalışabilen bir çok şanzuman bunlar mı çok iyi dsg mi çok kötü yoksa çalışma prensipleri farklıda o yüzden mi dsg çok sorunlu bi şanzuman anlam veremedim ya da vw yapmıyor kaliteli yapmak mı istemiyor yani nedir bu durum



  • Bu olayı bu atasözü açıklıyor; Ne kadar ekmek , o kadar köfte
  • 2.0 lt ve üzerinde kullanılan DSG ile 2.0 lt altında kullanılan DSG farklı. Üretici yüksek hacimli motorlardan daha fazla kar ettikleri için son teknoloji ve maliyeti yüksek olan bir şanzumanı çekinmeden koyabilirler. Ancak 1.2-1.4 TSI ve 1.6 TDI lardan elde ettikleri karlar daha düşüktür. Bu yüzden bu motorlarda 6 ileri yağlı tip DSG'nin yerine maliyetinin düşürülmüş daha dayanıksız olan(250 NM torka kadar) versiyonu 7 ileri kuru tip(az yağlı) DSG'yi kullanılıyor.

    1001 bg'lik Veyron da da 7 ileri DSG var. Prensip aynı çalışma şekli aynı ancak maliyet kaygısı olmadığı için kullanılan malzemeler farklı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremersoy

    2.0 lt ve üzerinde kullanılan DSG ile 2.0 lt altında kullanılan DSG farklı. Üretici yüksek hacimli motorlardan daha fazla kar ettikleri için son teknoloji ve maliyeti yüksek olan bir şanzumanı çekinmeden koyabilirler. Ancak 1.2-1.4 TSI ve 1.6 TDI lardan elde ettikleri karlar daha düşüktür. Bu yüzden bu motorlarda 6 ileri yağlı tip DSG'nin yerine maliyetinin düşürülmüş daha dayanıksız olan(250 NM torka kadar) versiyonu 7 ileri kuru tip(az yağlı) DSG'yi kullanılıyor.

    1001 bg'lik Veyron da da 7 ileri DSG var. Prensip aynı çalışma şekli aynı ancak maliyet kaygısı olmadığı için kullanılan malzemeler farklı.


    Madem dsglerin dandik ve ucuz olanı kullanılıyor, neden binlerce lira kitleniyor insanlara? Madem insanlar düdüklenmekte neden millet doğuşun sattığı araçlara saldırıyor? Yoksa milletimiz biseksüel mi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: k2fg9

    quote:

    Orijinalden alıntı: keremersoy

    2.0 lt ve üzerinde kullanılan DSG ile 2.0 lt altında kullanılan DSG farklı. Üretici yüksek hacimli motorlardan daha fazla kar ettikleri için son teknoloji ve maliyeti yüksek olan bir şanzumanı çekinmeden koyabilirler. Ancak 1.2-1.4 TSI ve 1.6 TDI lardan elde ettikleri karlar daha düşüktür. Bu yüzden bu motorlarda 6 ileri yağlı tip DSG'nin yerine maliyetinin düşürülmüş daha dayanıksız olan(250 NM torka kadar) versiyonu 7 ileri kuru tip(az yağlı) DSG'yi kullanılıyor.

    1001 bg'lik Veyron da da 7 ileri DSG var. Prensip aynı çalışma şekli aynı ancak maliyet kaygısı olmadığı için kullanılan malzemeler farklı.


    Madem dsglerin dandik ve ucuz olanı kullanılıyor, neden binlerce lira kitleniyor insanlara? Madem insanlar düdüklenmekte neden millet doğuşun sattığı araçlara saldırıyor? Yoksa milletimiz biseksüel mi ?

    İnsanımızın bilinçsizliğini Doğuş kullanıyor işte.




  • DSG yi sorunlu yapan dini imanı para olan VW'dir. Bir gömlek daha iyi model kullansalardı, şu an kimse DSG siz araç almazdı. Gül gibi teknolojinin adını lekelediler. İnsanları mağdur ettiler. Alman otomobillerini bu yüzden sevmiyorum mekanik her şeyi limitlerde kullanıyorlar. Zorlamaya, geliştirmeye kapalı limitli mekanikler hep. Parasal karşılığını almadan bir damla su vermezler insana bu Almanlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    DSG yi sorunlu yapan dini imanı para olan VW'dir. Bir gömlek daha iyi model kullansalardı, şu an kimse DSG siz araç almazdı. Gül gibi teknolojinin adını lekelediler. İnsanları mağdur ettiler. Alman otomobillerini bu yüzden sevmiyorum mekanik her şeyi limitlerde kullanıyorlar. Zorlamaya, geliştirmeye kapalı limitli mekanikler hep. Parasal karşılığını almadan bir damla su vermezler insana bu Almanlar.

    Japonlar da pek suyundan koyuyor diyemeyiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dsg daha yaygın olduğundan şikayetide fazla dillendiriliyor olabilir şahsen fiyatı ve diğer pazarlara göre garanti süresindeki adaletsizlik dışında olumsuz birşey değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    DSG yi sorunlu yapan dini imanı para olan VW'dir. Bir gömlek daha iyi model kullansalardı, şu an kimse DSG siz araç almazdı. Gül gibi teknolojinin adını lekelediler. İnsanları mağdur ettiler. Alman otomobillerini bu yüzden sevmiyorum mekanik her şeyi limitlerde kullanıyorlar. Zorlamaya, geliştirmeye kapalı limitli mekanikler hep. Parasal karşılığını almadan bir damla su vermezler insana bu Almanlar.

    Japonlar da pek suyundan koyuyor diyemeyiz

    Mazda3 Mirai otm. 59bin TL

    donanımına bak ve bir de vw'ye opel'e bak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    DSG yi sorunlu yapan dini imanı para olan VW'dir. Bir gömlek daha iyi model kullansalardı, şu an kimse DSG siz araç almazdı. Gül gibi teknolojinin adını lekelediler. İnsanları mağdur ettiler. Alman otomobillerini bu yüzden sevmiyorum mekanik her şeyi limitlerde kullanıyorlar. Zorlamaya, geliştirmeye kapalı limitli mekanikler hep. Parasal karşılığını almadan bir damla su vermezler insana bu Almanlar.

    Japonlar da pek suyundan koyuyor diyemeyiz

    Konumuz Japon değil DSG.

    Japon işin içine girerse, şimdiye kadar edindiğim tecrübeler ışığında yorum yapacak olursam mekanik açıdan çok daha dayanıklı olduğunu gözlemliyorum. Japon malı çift kavramaları merak ediyorum nasıl olacaklar. Özellikle Honda üretimi çift kavrama şanzımanları çok merak ediyorum.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.