ahahah bekliyorum o zaman ilk başta bunun triger zinciri olmadığını sallamışsınız bu zincirin bana triger zinciri olmadığını kanıtlayın. |
Bu zincir triger zincirimi oluyor? (2. sayfa)



-
-
Evet işte bunu en başında söyleseydin mevzu buraya gelmeyecekti yarın saattir kendi fikrini savunuyordun.
Şimdi kişisel olarak ikinci merak ettiğim kişisel şifreni kullanarak yazmış olduğun o saçma paraftaki motora örnek atar mısın gece rahat uyuyayım
-
Hanginiz şikayet ettiyse bütün mesajlarımı sildirdiniz
-
-
Forumda var o tipler ama benim şikayet bazlı bir eylemim olmadı. Ben hala örnek motor fotosu bekliyorum
-
Konu toyota auris sizin attığınız fotoğraf harley davidson motora ait kaldı ki attığınız şey araba motorunda ki çalışma sistemiyle aynı :)
-
Aydınlattığınız için teşekkürler
-
Selamlar.Zincirin degisim periyodu yok galiba.Ama elbet degismesi gerektiginde nasil oluyo ki tam kapali sistem herhalde bu arabadaki.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: HondatugraL
Bu mesaj silindi.
Alıntıları GösterKonudaki zincirin ne olduğundan bağımsız olarak anlatılmak istenen şeye örnek DV6 110hp 1.6 HDi 16V motoru gösterebilirim. Motorda normal triger kayışı var ama, egzos ve emme milleri birbirine içeriden zincir ile bağlı. DOHC motorlarda olabilen bir durum sanırım. Kayış dışarıdaki kasnakla millerden birini çevirirken hareket diğer mile içeriden bu zincirle aktarılıyor, kısa bir zincir. Zincir üstte kapak içinde, triger kayışı normal şekilde dışarıda. Km geldikçe kayış değişiyor ama zincir için bir aksiyon normalde gerekmiyor. En azından bende 350.000km'dir henüz bir aksiyon gerektirmedi. En son kapsamlı bir bakımdan geçirdiğimde usta ile açıp zincir ne durumda diye bakmıştık.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 3 Nisan 2021; 19:1:5 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: tenekekutuAracım Toyota üstelik 1.33 motor gibi gelmiş geçmiş en sağlam motorlarından birisi aracınız 24 bin km de triger zinciri yıpranmış mı diyorsunuz
O zinciri siz yağ bakımını düzgün yapın 400-500 bin km de o da belki değiştirirsiniz.
Tam adını merak edenler içinde o zincirin adı zamanlama zinciri fakat sanayi de triger zinciri der geçerler.
Yağ kapağını açınca tesadüf gördüm. Arkadaşın dediği kayış galiba çünkü o motor dışında yağsız çalışır ama zincir çalışırken yağlanmazsa olmaz. Aracı motor ömrü uzun olduğu için aldım. Motor sessiz ve az yakıyor. Ama rampalarda iyi değil.
-
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X