Şimdi Ara

Bugün lastik patladı. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
2.981
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • hemen köprünün üstünde lastikçi var

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • en merak ettiğim olay. gidiyosun lastikçiye elinde hava tabancasıyla dırrtt dırrt ciiuvv ciiuvv çıkarıp takıyo o bijoları ama bunların belirli bir tork değeri olması lazım. böyle olunca hem ben bijon anahtarıyla açamam. hemde birkaç defa takarken somunları kırdılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-6D7247931

    Bijon anahtarı neden yamulur. Fazla hava basıncı ile gereğinden fazla sıkarsan herkül gibi olursunda ondan. Çözüm yine hava tabancalı bijon. Yedek lastik olmayan araçta ne olacak peki.
    Aslında belli bir tork ile sıkılması gerekir ama bizim çok bilmiş araba ustaları, lastikçiler dayıyor makineyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şambrel lastiği olan bir motosiklet ile tek başıma, Pokut yaylasında lastiğimi patlattım.
    Lastiği söktüm, şambreli değiştirdim. Bilemiyorum keski ile lastik sıyırmak ne kadar keyiflidir bilir misiniz? Neyse, pompa ile şişirdim geri taktım ve yol aldım. Bunları yaparken deli gibi yağmur yağıyor ve 15cm çamur içindeydim.

    Hikayenize çok üzülemedim. Tecrübe zamanla kazanılıyor.
  • Yeni araçlarda bijon anahtarı boyandığı için ilk kullanımda içindeki boyayı sıyırmak gerekiyor. İlk kullandığım Focus anahtarını acemilikten sıyırdım ama ikincisinde anahtarı tekmeleyip bijona oturtarak başarıyla söktüm.

    Kendi arabamda istavroz anahtar var ama sıyırdığı için Gedore pipo anahtarı elimin altında bulunduruyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.