Şimdi Ara

Buji de Su Toplanması Sorunu (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
52
Cevap
1
Favori
69.515
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeRSeRiHaYaT

    quote:

    Orjinalden alıntı: alp2828

    söyle bir şey olabilir tek bujinin üstünde su birikiyor dendi bu buji ateşleme yapmıyor araç 3 pistonla bir süre hareket sağlıyor başıma gelmişdi bujinin birini takmamışdım usta 3 pistonla gelmişsin demişdi...

    benzin kokusu varmıydı

    Alıntıları Göster
    ewet o sırada benzinle çalıştırmışdım ondan olabilir diye düşünmüşdüm ama araba zaten tekliyodu bi sorun olduğu kesindi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alp2828

    ewet o sırada benzinle çalıştırmışdım ondan olabilir diye düşünmüşdüm ama araba zaten tekliyodu bi sorun olduğu kesindi...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: alp2828

    ewet o sırada benzinle çalıştırmışdım ondan olabilir diye düşünmüşdüm ama araba zaten tekliyodu bi sorun olduğu kesindi...

    onun yüzünden 1 depo benzinle 400 km gittim :(




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeRSeRiHaYaT

    quote:

    Orjinalden alıntı: alp2828

    ewet o sırada benzinle çalıştırmışdım ondan olabilir diye düşünmüşdüm ama araba zaten tekliyodu bi sorun olduğu kesindi...

    onun yüzünden 1 depo benzinle 400 km gittim :(

    Alıntıları Göster
    böyle sorunlar olabiliyor işte şansızlık motora zarar wermişmidir diye sordum bu kadar km de bişi olmaz dedi 400 km de bilemiyorum bişi olurmu..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alp2828

    böyle sorunlar olabiliyor işte şansızlık motora zarar wermişmidir diye sordum bu kadar km de bişi olmaz dedi 400 km de bilemiyorum bişi olurmu..

    Alıntıları Göster
    200 bin kmden sonra gerisi yalan gibi geliyo ama mustafa bey belki görmüştür imzamda 211000 kimdeki foto vardı
    quote:

    Orjinalden alıntı: alp2828

    böyle sorunlar olabiliyor işte şansızlık motora zarar wermişmidir diye sordum bu kadar km de bişi olmaz dedi 400 km de bilemiyorum bişi olurmu..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeRSeRiHaYaT

    200 bin kmden sonra gerisi yalan gibi geliyo ama mustafa bey belki görmüştür imzamda 211000 kimdeki foto vardı
    quote:

    Orjinalden alıntı: alp2828

    böyle sorunlar olabiliyor işte şansızlık motora zarar wermişmidir diye sordum bu kadar km de bişi olmaz dedi 400 km de bilemiyorum bişi olurmu..


    Alıntıları Göster
    211.000 km de mi aracınız...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alp2828

    ewet o sırada benzinle çalıştırmışdım ondan olabilir diye düşünmüşdüm ama araba zaten tekliyodu bi sorun olduğu kesindi...

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar, aracın bujilerinin üzerinde direk ateşleme bobini var yakpare bir kütük şeklinde. bujilere yerleşen tapa gibi lastik uzantıları var adeta şarap şişesi mantarı gibi geçiyorlar bujişerin üzerine. ayrıca bu kütüğün üzerinde de bir kapak daha var. biryerden su gelmesi mümkün değil, ne yıkama ile ne yağmur ile nede sis vb. hiçbişey. üstelik bujilerden sadece üçüncüsünde terleme vardolaptan çıkmış su şişesinin dışında buğu birikip su damlalarına dönüşmesi gibi, ve bu yuvadaki bujinin porseleninin altındaki lokmaya oturan kısmı ve pulu paslanmış ama parlak kısmı da var bir milimlik az bir pas var. diğer bujilerin yuvaları kupkuru ve bujiler parlak. bence olay şöyle oldu doğru mu yorumluyorum yardımcı olunuz.

    terleme olan buji zamanında tam sıkılmadı veya sonradan biraz gevşedi bu nedenle bu bujnin dişlerinin arasından kompresyonla beraber çok az miktarda egzoz gazı kaçtı, çok az ama. ilk çalıştırmada motor soğukken haliyle egzoz gazındaki su buharı burada soğuk yüzeyde yoğunlaşıp terleme yaptı, bu bölge ateşleme kütüğünün plastik tapalarıyla kapalı olduğundan motor ısınınca bile buradaki su tamamen kuruyamadı kurusa da her soğuk çalışmada tekrar birikti ve burada bir miktar su sürekli oldu bu nedenle bujinin dibi ve pulu paslandı. yuvadaki su göllenmme şeklinde değildi zaten. ama bu tezime tam güvenmiyorum çünki yuva bu olayla biraz da yağlanır veya islenirdi halbuki islenme yağlanma yok.

    ne diyosunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeRSeRiHaYaT

    200 bin kmden sonra gerisi yalan gibi geliyo ama mustafa bey belki görmüştür imzamda 211000 kimdeki foto vardı
    quote:

    Orjinalden alıntı: alp2828

    böyle sorunlar olabiliyor işte şansızlık motora zarar wermişmidir diye sordum bu kadar km de bişi olmaz dedi 400 km de bilemiyorum bişi olurmu..


    Alıntıları Göster
    zaten benim 3 pistonla yaptığım km çok değildi 7 8 km fln yani sorun olmadı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alp2828

    211.000 km de mi aracınız...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: alp2828

    211.000 km de mi aracınız...

    söylemem nazar değer :))

    biraz fazla :)))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbbilici

    arkadaşlar, aracın bujilerinin üzerinde direk ateşleme bobini var yakpare bir kütük şeklinde. bujilere yerleşen tapa gibi lastik uzantıları var adeta şarap şişesi mantarı gibi geçiyorlar bujişerin üzerine. ayrıca bu kütüğün üzerinde de bir kapak daha var. biryerden su gelmesi mümkün değil, ne yıkama ile ne yağmur ile nede sis vb. hiçbişey. üstelik bujilerden sadece üçüncüsünde terleme vardolaptan çıkmış su şişesinin dışında buğu birikip su damlalarına dönüşmesi gibi, ve bu yuvadaki bujinin porseleninin altındaki lokmaya oturan kısmı ve pulu paslanmış ama parlak kısmı da var bir milimlik az bir pas var. diğer bujilerin yuvaları kupkuru ve bujiler parlak. bence olay şöyle oldu doğru mu yorumluyorum yardımcı olunuz.

    terleme olan buji zamanında tam sıkılmadı veya sonradan biraz gevşedi bu nedenle bu bujnin dişlerinin arasından kompresyonla beraber çok az miktarda egzoz gazı kaçtı, çok az ama. ilk çalıştırmada motor soğukken haliyle egzoz gazındaki su buharı burada soğuk yüzeyde yoğunlaşıp terleme yaptı, bu bölge ateşleme kütüğünün plastik tapalarıyla kapalı olduğundan motor ısınınca bile buradaki su tamamen kuruyamadı kurusa da her soğuk çalışmada tekrar birikti ve burada bir miktar su sürekli oldu bu nedenle bujinin dibi ve pulu paslandı. yuvadaki su göllenmme şeklinde değildi zaten. ama bu tezime tam güvenmiyorum çünki yuva bu olayla biraz da yağlanır veya islenirdi halbuki islenme yağlanma yok.

    ne diyosunuz.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mbbilici

    arkadaşlar, aracın bujilerinin üzerinde direk ateşleme bobini var yakpare bir kütük şeklinde. bujilere yerleşen tapa gibi lastik uzantıları var adeta şarap şişesi mantarı gibi geçiyorlar bujişerin üzerine. ayrıca bu kütüğün üzerinde de bir kapak daha var. biryerden su gelmesi mümkün değil, ne yıkama ile ne yağmur ile nede sis vb. hiçbişey. üstelik bujilerden sadece üçüncüsünde terleme vardolaptan çıkmış su şişesinin dışında buğu birikip su damlalarına dönüşmesi gibi, ve bu yuvadaki bujinin porseleninin altındaki lokmaya oturan kısmı ve pulu paslanmış ama parlak kısmı da var bir milimlik az bir pas var. diğer bujilerin yuvaları kupkuru ve bujiler parlak. bence olay şöyle oldu doğru mu yorumluyorum yardımcı olunuz.

    terleme olan buji zamanında tam sıkılmadı veya sonradan biraz gevşedi bu nedenle bu bujnin dişlerinin arasından kompresyonla beraber çok az miktarda egzoz gazı kaçtı, çok az ama. ilk çalıştırmada motor soğukken haliyle egzoz gazındaki su buharı burada soğuk yüzeyde yoğunlaşıp terleme yaptı, bu bölge ateşleme kütüğünün plastik tapalarıyla kapalı olduğundan motor ısınınca bile buradaki su tamamen kuruyamadı kurusa da her soğuk çalışmada tekrar birikti ve burada bir miktar su sürekli oldu bu nedenle bujinin dibi ve pulu paslandı. yuvadaki su göllenmme şeklinde değildi zaten. ama bu tezime tam güvenmiyorum çünki yuva bu olayla biraz da yağlanır veya islenirdi halbuki islenme yağlanma yok.

    ne diyosunuz.


    böyle bir şey orada olması teknik olarak imkansız gözüküyor..söylediğiniz şey emme manifoltunda olabilir oda o suyu rahatlıkla atabilir..dediğiniz gibi buji yağlaması olabilir böle gewşek kalması durumlarda, motorda fazla yağ bulunması ve ya komplesörü kartere wermesi nedeniyle olabilir.. kendinizde dediniz zaten...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeRSeRiHaYaT

    quote:

    Orjinalden alıntı: alp2828

    211.000 km de mi aracınız...

    söylemem nazar değer :))

    biraz fazla :)))

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: SeRSeRiHaYaT


    quote:

    Orjinalden alıntı: alp2828

    211.000 km de mi aracınız...

    söylemem nazar değer :))

    biraz fazla :)))


    motora iyi bakmışsanız sorun yok inşallah nazar değmez arkadaşım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alp2828

    quote:

    Orjinalden alıntı: SeRSeRiHaYaT


    quote:

    Orjinalden alıntı: alp2828

    211.000 km de mi aracınız...

    söylemem nazar değer :))

    biraz fazla :)))


    motora iyi bakmışsanız sorun yok inşallah nazar değmez arkadaşım..

    Alıntıları Göster
    evet biraz bakımlı aracım

    amin inş

    quote:

    Orjinalden alıntı: alp2828


    quote:

    Orjinalden alıntı: SeRSeRiHaYaT


    quote:

    Orjinalden alıntı: alp2828

    211.000 km de mi aracınız...

    söylemem nazar değer :))

    biraz fazla :)))


    motora iyi bakmışsanız sorun yok inşallah nazar değmez arkadaşım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeRSeRiHaYaT

    evet biraz bakımlı aracım

    amin inş

    quote:

    Orjinalden alıntı: alp2828


    quote:

    Orjinalden alıntı: SeRSeRiHaYaT


    quote:

    Orjinalden alıntı: alp2828

    211.000 km de mi aracınız...

    söylemem nazar değer :))

    biraz fazla :)))


    motora iyi bakmışsanız sorun yok inşallah nazar değmez arkadaşım..


    Alıntıları Göster
    arkadaşlar mesajı bayaıgeç yazıyorum ama bujilere su olması olayı benimde başıma geldi3 adet bobin 2 defa buji kablosu ve 3set buhjiden sonra bujilerin tam üstünde olan cam fıskyelrinin dibinden su geldiğini kendim farkk ettim. bin tl masraftan sonra bir sıvı onta ile işi çözdüler. BİLGİNİZE.......




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MTARİH

    arkadaşlar mesajı bayaıgeç yazıyorum ama bujilere su olması olayı benimde başıma geldi3 adet bobin 2 defa buji kablosu ve 3set buhjiden sonra bujilerin tam üstünde olan cam fıskyelrinin dibinden su geldiğini kendim farkk ettim. bin tl masraftan sonra bir sıvı onta ile işi çözdüler. BİLGİNİZE.......

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar kapak çok küçük bir ihtimal eğer motor kapağı sorun olsa idi başka blirtiler de verirdi. En önemlisi motor suyuna yağ karışması gibi. Bahsettiğiniz arıza iki sepeten olur. Birincisi ki bu biraz ağır maliyetli olanı. Acıl durum tapanız tabi üstteki olanı kastediyorum. yıpranmış kaçak yapıyordur. Yaşlı motorlar için geçerli. tapanın özelliğini yitirmesi tapadan kaynaklanıyor ise kolay ama tapa değil de bloktan ise biraz sıkıntıılı olabilir. Hele de anlamıyor ve uyanık bir ustaya düşmüşseniz size blok dahil satmaya kalkııııışabilir. İkinci ihtimal ise cam fııskiyesinden kaçıryor demektir o daha kolay ama fıskiye kaçağından kaynaklanması genelde kış mevsiminde olur. Antifireeze li cam suyu kullandığnız vakit hemen mavi rengi görürsünüz. sorununuz kolayca çözülür. Eğer antifreeze li cam suyu kullanmıyorsanız lütfen özellikle kış mevsiminde kullanın derim. Geçmiş olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commonwealth

    Arkadaşlar kapak çok küçük bir ihtimal eğer motor kapağı sorun olsa idi başka blirtiler de verirdi. En önemlisi motor suyuna yağ karışması gibi. Bahsettiğiniz arıza iki sepeten olur. Birincisi ki bu biraz ağır maliyetli olanı. Acıl durum tapanız tabi üstteki olanı kastediyorum. yıpranmış kaçak yapıyordur. Yaşlı motorlar için geçerli. tapanın özelliğini yitirmesi tapadan kaynaklanıyor ise kolay ama tapa değil de bloktan ise biraz sıkıntıılı olabilir. Hele de anlamıyor ve uyanık bir ustaya düşmüşseniz size blok dahil satmaya kalkııııışabilir. İkinci ihtimal ise cam fııskiyesinden kaçıryor demektir o daha kolay ama fıskiye kaçağından kaynaklanması genelde kış mevsiminde olur. Antifireeze li cam suyu kullandığnız vakit hemen mavi rengi görürsünüz. sorununuz kolayca çözülür. Eğer antifreeze li cam suyu kullanmıyorsanız lütfen özellikle kış mevsiminde kullanın derim. Geçmiş olsun.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar merhaba,

    Bujilerin olduğu yere su birikmesi meselesi bende de var malesef.. Ve arabayı ara sıra tekletiyor, gaza basınca geçiyor.. bir süre normal çalışıyor bir süre tekliyor sonra düzeliyor filan.. Araç lpg li, benzinde de çok hafif bir tekleme hissediliyor ama lpg de çok daha belirgin oluyor.. Bir ara üst kapak contasını (büyük dikdörtgen olanı) değiştirttim sorun biraz azaldı ama yine var.. ford yetkili servis dediki üst kapğın altında su tapaları var, su kanallarından su akışını sağlayan o tapalar bu araçlarda çürüyor onlardandır, eğer onlardan değilse üst kapak çatlağı olabilir..

    Bu sorundan bu kadar çok ve yaygınsa üst kapak çatlağı olduğunu sanmam, bu kadar arabanın üst kapağı çatlamaz herhalde.. Bu kronik bir sorun olsa gerek.. Yakında o tapaları da değiştirteceğim bakalım sorun çözülecek mi..

    Araç Ford 1.6 otomatik sedan Focus.. gaz sistemi Prins..




  • Merhabalar
    Wurth olarak ne siktilar acaba...
  • Birde soyle bir cozum var alintidir.
    Sonunda, sorunun son derece basit ama akla gelmesi güç bir yerden kaynaklandığını tespit ettim; kaputun üzerinde bulunan su fıskiyelerinden.
    Su fıskiyelerinin etrafındaki boşluktan (özellikle sağ taraftaki) giren su, direkt olarak bujilerin bulunduğu çukur hazneye doluyordu.

    Çözümü için; kaputu açıp, fıskiyelere gelen hotumları sökerek, fıskiyeleri yerinden çıkartıp, siyah sıcak silikon tabancası ile silikonlayarak yerine takmak gerekiyor.
    Fıskiyeleri yerine taktıktan sonra, bir müddet kurumasını bekleyip, kaputun üzerinden taşan fazla silikonları da (çirkin görünmemesi için) bir maket bıçağı ile temizlerseniz sorununuz büyük ihtimalle çözülecektir.

    Yine de sorunun buradan kaynaklanıp kaynaklanmadığını anlamak için ufak bir test yapmanızı öneririm.
    Kaputu açıp, sürekli ıslanan bölgeye kuru bir bez ya da ıslaklığı belli edecek bir materyal koyup, kaputu kapatın. Bir bardak suyu sırasıyla her iki fıskiyenin de üzerine döküp, daha sonra kaputu açarak koyduğunuz materyalin ıslanıp ıslanmadığını kontrol edin. Eğer ıslaklık varsa, çözümü de yukarıda belirttiğim gibi olacaktır.

    Her turlu yoruma aciktir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kubica007

    Birde soyle bir cozum var alintidir.
    Sonunda, sorunun son derece basit ama akla gelmesi güç bir yerden kaynaklandığını tespit ettim; kaputun üzerinde bulunan su fıskiyelerinden.
    Su fıskiyelerinin etrafındaki boşluktan (özellikle sağ taraftaki) giren su, direkt olarak bujilerin bulunduğu çukur hazneye doluyordu.

    Çözümü için; kaputu açıp, fıskiyelere gelen hotumları sökerek, fıskiyeleri yerinden çıkartıp, siyah sıcak silikon tabancası ile silikonlayarak yerine takmak gerekiyor.
    Fıskiyeleri yerine taktıktan sonra, bir müddet kurumasını bekleyip, kaputun üzerinden taşan fazla silikonları da (çirkin görünmemesi için) bir maket bıçağı ile temizlerseniz sorununuz büyük ihtimalle çözülecektir.

    Yine de sorunun buradan kaynaklanıp kaynaklanmadığını anlamak için ufak bir test yapmanızı öneririm.
    Kaputu açıp, sürekli ıslanan bölgeye kuru bir bez ya da ıslaklığı belli edecek bir materyal koyup, kaputu kapatın. Bir bardak suyu sırasıyla her iki fıskiyenin de üzerine döküp, daha sonra kaputu açarak koyduğunuz materyalin ıslanıp ıslanmadığını kontrol edin. Eğer ıslaklık varsa, çözümü de yukarıda belirttiğim gibi olacaktır.

    Her turlu yoruma aciktir.
    ewet arkadaşlar focus kullanıpta bu sorunu birebir yaşayan biriyim. yaklaşık 2 ay önce hava sıcak lığı -15 dereceyi gördü ve ondan sonra başladı bu sorun. ve iki aydır çözmeye çalışıyorum. ford servisinden tutun belkide 20 yere götürdüm. bulamadılar. EN SON ÖNCEKİ GÜN FORD ÖZEL TAMİR SERVİSİNE GİTTİM VE USTAYA ARACIN ELEKTRIK KESTİĞİNİ TEKLEME YAPTIĞINI SÖLEDİM. HİÇBİRŞEY SÖYLEMEDEN KAPUTU ACTI VE ÇIRAĞINA KAPUTUN ÜZERİNDEKİ SİLECEK FISKİYELERİNİN ÜZERİNE ŞİŞEYLE SU DÖKMESİNİ SÖYLEDİ.. DÖKTÜĞÜ SU NEREDEYSE OLDUĞU GİBİ BUJİ KABLOLARININ OLDUĞU İÇ KISMA DÖKÜLDÜ VE ORADANDA BUJİLERİN OLDUĞU YERE SIZIYORMUŞ ÖYLE SÖYLEDİ. FISKİYEYİ SÖKÜP PLASTİK YAPIŞTİRİCI İLE ALTINI KAPLAYIP TEKRAR YUVASINA TAKTI VE BUJİLERİN OLDUĞU YERİ HAVA İLE KURUTUP BU İŞ OLDU DEDİ VE GEÇMİŞ OLSUN DEYİP GÖNDERDİ BENİ. ARADAN 2 GÜN GEÇTİ AYNI TEKLEME TEKRAR BAŞLADI. BİRAZ ÖNCE İŞTEN GELDİM VE KAPUTU AÇIP BUJİ KABLOLARINDAN BİRİNİ SÖKTÜM. YİNE AYNI TERLEMEYİ YAPMIŞ.. FENERLE DİKKATLİ BAKTİĞIMDA İKİ BUJİ ARASINDA BOZUK PARA BÜLÜĞÜNDE HAFİF BİR ÇUKURLUK GÖRDÜM VE PASLI VE NEMLİ OLDUĞU DİKKATİMİ ÇEKTİ. TORNAVİDAYLA ÜZERİNİ KARIŞTIRIRKEN İÇİNE GÖÇTÜ VE DIŞARIYA KOLA ŞİŞESİ KAPAĞI MİKTARINDA SU ÇUKTI. MOTOR SUYU TANKININ KAPAĞIMNI AÇTIM VE İÇİNDEKİ HAVAYI BOŞALTTIM. BÖYLECE SU KENDİNİ DIŞARIYA ATMAKTAN VAZGEÇTİ. OZAMAN ANLADIMKİ MOTOR BLOĞU SU TAPALARI ÇÜRÜMÜŞ VE UFAK BİR ÇATLAK OLUŞMUŞ. ÇATLAKTAN SIZAN SU BUHAR OLUP ELEKTİRİK KESNTİSİNE NEDEN OLUYORMUŞ YANİ... ÇATLAK KÜÇÜK OLDUĞU İÇİNDE MOTOR SUYU EKSİLMİYOR BİZİ UYUTUYORMUŞ YANİ. KISACA MOTOR ELEKTİRİK KESİYOR, TEKLEME YAPIYOR, BUJİ KABLOLARI TERLEME YAPIYORSA İKİ NEDENİ VAR; 1- MOTOR BLOĞU SU TAPALARI ÇATLAMIŞ........ 2- KAPUT ÜZERİNDEKİ SU FISKİYELERİ ÖZELLİĞİNİ YİTİRMİŞ VE KAPUTUN İÇİNE DIŞARIDAN SU SIZDIRIYOR....... UMARIM YARDIMCI OLABİLMİŞİMDİR.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: awrenlii

    ewet arkadaşlar focus kullanıpta bu sorunu birebir yaşayan biriyim. yaklaşık 2 ay önce hava sıcak lığı -15 dereceyi gördü ve ondan sonra başladı bu sorun. ve iki aydır çözmeye çalışıyorum. ford servisinden tutun belkide 20 yere götürdüm. bulamadılar. EN SON ÖNCEKİ GÜN FORD ÖZEL TAMİR SERVİSİNE GİTTİM VE USTAYA ARACIN ELEKTRIK KESTİĞİNİ TEKLEME YAPTIĞINI SÖLEDİM. HİÇBİRŞEY SÖYLEMEDEN KAPUTU ACTI VE ÇIRAĞINA KAPUTUN ÜZERİNDEKİ SİLECEK FISKİYELERİNİN ÜZERİNE ŞİŞEYLE SU DÖKMESİNİ SÖYLEDİ.. DÖKTÜĞÜ SU NEREDEYSE OLDUĞU GİBİ BUJİ KABLOLARININ OLDUĞU İÇ KISMA DÖKÜLDÜ VE ORADANDA BUJİLERİN OLDUĞU YERE SIZIYORMUŞ ÖYLE SÖYLEDİ. FISKİYEYİ SÖKÜP PLASTİK YAPIŞTİRİCI İLE ALTINI KAPLAYIP TEKRAR YUVASINA TAKTI VE BUJİLERİN OLDUĞU YERİ HAVA İLE KURUTUP BU İŞ OLDU DEDİ VE GEÇMİŞ OLSUN DEYİP GÖNDERDİ BENİ. ARADAN 2 GÜN GEÇTİ AYNI TEKLEME TEKRAR BAŞLADI. BİRAZ ÖNCE İŞTEN GELDİM VE KAPUTU AÇIP BUJİ KABLOLARINDAN BİRİNİ SÖKTÜM. YİNE AYNI TERLEMEYİ YAPMIŞ.. FENERLE DİKKATLİ BAKTİĞIMDA İKİ BUJİ ARASINDA BOZUK PARA BÜLÜĞÜNDE HAFİF BİR ÇUKURLUK GÖRDÜM VE PASLI VE NEMLİ OLDUĞU DİKKATİMİ ÇEKTİ. TORNAVİDAYLA ÜZERİNİ KARIŞTIRIRKEN İÇİNE GÖÇTÜ VE DIŞARIYA KOLA ŞİŞESİ KAPAĞI MİKTARINDA SU ÇUKTI. MOTOR SUYU TANKININ KAPAĞIMNI AÇTIM VE İÇİNDEKİ HAVAYI BOŞALTTIM. BÖYLECE SU KENDİNİ DIŞARIYA ATMAKTAN VAZGEÇTİ. OZAMAN ANLADIMKİ MOTOR BLOĞU SU TAPALARI ÇÜRÜMÜŞ VE UFAK BİR ÇATLAK OLUŞMUŞ. ÇATLAKTAN SIZAN SU BUHAR OLUP ELEKTİRİK KESNTİSİNE NEDEN OLUYORMUŞ YANİ... ÇATLAK KÜÇÜK OLDUĞU İÇİNDE MOTOR SUYU EKSİLMİYOR BİZİ UYUTUYORMUŞ YANİ. KISACA MOTOR ELEKTİRİK KESİYOR, TEKLEME YAPIYOR, BUJİ KABLOLARI TERLEME YAPIYORSA İKİ NEDENİ VAR; 1- MOTOR BLOĞU SU TAPALARI ÇATLAMIŞ........ 2- KAPUT ÜZERİNDEKİ SU FISKİYELERİ ÖZELLİĞİNİ YİTİRMİŞ VE KAPUTUN İÇİNE DIŞARIDAN SU SIZDIRIYOR....... UMARIM YARDIMCI OLABİLMİŞİMDİR.....

    Alıntıları Göster
    Ben de tapaları değiştirttim su kesildi..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Müverrih

    Ben de tapaları değiştirttim su kesildi..

    dostum kaça maloldu bu işlem...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kubica007

    quote:

    Orijinalden alıntı: Müverrih

    Ben de tapaları değiştirttim su kesildi..

    dostum kaça maloldu bu işlem...


    90 Bin bakımında onu da aradan çıkarttığım için ona has fiyat nedir bilmiyorum.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.