Şimdi Ara

BULBUL B90 hakkındaki sorularınıza veya sorunlarınıza cevaplar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
0
Favori
11.407
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Başlıktada yazdığı gibi:

    BULBUL B90 hakkındaki sorularınıza veya sorunlarınıza cevaplar.



  • Bulbul B90 nedir..?
    Hangi aletlerde calisir...?
    Hangi sistemleri destekler..?
    Nerden alinir..?
    Yerli malimi ? avrupalimi..?
    Kac ilin detayini iceriyor..?
    Avrupa haritasida varmi..?
    Ovi ler aktuelmi..?
    Siz saticimi yoksa üreticimisiniz..?
    Bluetooth destekliyormu..?
    Sadece program olarakmi satiliyor yada sadece PNA olarakmi veya ikisi birden..?
    Kac lira..?
    Update ücretlimi..?
    Sayet PNA ise hangi teknoloji PNA da mevcut..?
    Kac cesit PNA seceneginiz mevcut..?

    Zannediyorum bu sorularin cevaplari herkesi aydinlatir eger isterseniz hergün ayri soruya cevap verebilirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marcopolo

    Bulbul B90 nedir..?
    Hangi aletlerde calisir...?
    Hangi sistemleri destekler..?
    Nerden alinir..?
    Yerli malimi ? avrupalimi..?
    Kac ilin detayini iceriyor..?
    Avrupa haritasida varmi..?
    Ovi ler aktuelmi..?
    Siz saticimi yoksa üreticimisiniz..?
    Bluetooth destekliyormu..?
    Sadece program olarakmi satiliyor yada sadece PNA olarakmi veya ikisi birden..?
    Kac lira..?
    Update ücretlimi..?
    Sayet PNA ise hangi teknoloji PNA da mevcut..?
    Kac cesit PNA seceneginiz mevcut..?

    Zannediyorum bu sorularin cevaplari herkesi aydinlatir eger isterseniz hergün ayri soruya cevap verebilirsiniz
    Ecel sorulari sormussun yahu.Arkadasa birkac da joker hakki verseydin

    quote:

    Orjinalden alıntı: marcopolo

    Bulbul B90 nedir..?
    Hangi aletlerde calisir...?
    Hangi sistemleri destekler..?
    Nerden alinir..?
    Yerli malimi ? avrupalimi..?
    Kac ilin detayini iceriyor..?
    Avrupa haritasida varmi..?
    Ovi ler aktuelmi..?
    Siz saticimi yoksa üreticimisiniz..?
    Bluetooth destekliyormu..?
    Sadece program olarakmi satiliyor yada sadece PNA olarakmi veya ikisi birden..?
    Kac lira..?
    Update ücretlimi..?
    Sayet PNA ise hangi teknoloji PNA da mevcut..?
    Kac cesit PNA seceneginiz mevcut..?

    Zannediyorum bu sorularin cevaplari herkesi aydinlatir eger isterseniz hergün ayri soruya cevap verebilirsiniz





  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur73

    Ecel sorulari sormussun yahu.Arkadasa birkac da joker hakki verseydin

    quote:

    Orjinalden alıntı: marcopolo

    Bulbul B90 nedir..?
    Hangi aletlerde calisir...?
    Hangi sistemleri destekler..?
    Nerden alinir..?
    Yerli malimi ? avrupalimi..?
    Kac ilin detayini iceriyor..?
    Avrupa haritasida varmi..?
    Ovi ler aktuelmi..?
    Siz saticimi yoksa üreticimisiniz..?
    Bluetooth destekliyormu..?
    Sadece program olarakmi satiliyor yada sadece PNA olarakmi veya ikisi birden..?
    Kac lira..?
    Update ücretlimi..?
    Sayet PNA ise hangi teknoloji PNA da mevcut..?
    Kac cesit PNA seceneginiz mevcut..?

    Zannediyorum bu sorularin cevaplari herkesi aydinlatir eger isterseniz hergün ayri soruya cevap verebilirsiniz



    Alıntıları Göster
    Harbiden ya gercekten ecel sorusu olmus baksana birdaha yazmamis arkadas. Ögrenelim dediydik sadece.
    Ama bence arkadas su siralar cevap verebilmek icin arastirma yapiyor sanirsam. Yakinda birsey duyariz herhal.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: marcopolo

    Harbiden ya gercekten ecel sorusu olmus baksana birdaha yazmamis arkadas. Ögrenelim dediydik sadece.
    Ama bence arkadas su siralar cevap verebilmek icin arastirma yapiyor sanirsam. Yakinda birsey duyariz herhal.

    Alıntıları Göster
    BUBUL B90, BulBul Navigasyon Sistemlerinin piyasaya sürdügü ilk navigasyon cihazıdır.
    Su anda yazılım sadece Bulbul B 90 da çalışır. Bu cihazlar için şifrelenmiştir.

    Windows CE Core işletim sistemini destekler fakat belirttiğim gibi sadece su anda Bulbul da çalışır.

    Yakın zamanda (1.5-2 ay) Windows Mobile PDA ce Akilli Telefonlar icin, Symbian (S60 ve UIQ3) telefonlar icin
    yuklenebilir yazilim versiyonlari hazir olacaktir.

    Nerden alınır sorusuna en güzel cevapwww.buldabul.com sayfasındaki hemen al başlığı altındadır.
    Oncelikle hizli yayilim internet kanallarinda olmustur, her internet kanalinda mevcuttr.
    Fiziksel magaza kanalinda, Smile genel dagitim merkezinde stok vardir fakat Smile magazalara dagitimda
    yavas kaldigi icin her magazada hali hazirda stokta bulunamayabiliyor bazen.

    Bunun disinda bugun 201 adete ulasan (web sitemizde listesi bulunan) servis noktalarimiza dagitim baslamistir.
    Dagitim tabi yine zaman almaktadir.
    Ek olarak yine web sitemizde bilgileri mevcut olan, Esen Elektronik, Uzkarbim ve Intermobil satis noktalarindada mevcuttur.

    Otomotiv kanalinda ise su anda Yerka Subaru, Kosifler Oto (LAnd Rover, BMW, Mini) ve ASF Renault bayilerinde stok baslamistir.
    Yakin zamanda Opel bayileri, Sİlah DUnyasi ve diger magaza zincirlerinde stok baslayacaktir.

    Cihazın navigasyon yazılımı türk mühendisleriin yazılımıdır.
    İlk türkçe karakterleri destekleyen cihazdır.
    Haritaları tamamen sıfırdan Türk harita mühendisleri tarafından üretilmiştir.
    Dünya endüstri standartalarında üretilmiş ilk türkiye haritalarıdır ve Navteq (www.navteq.com) ile birlikte üretilmistir
    Aynı zamanda Navteq bu haritaları almış ve daha da geliştiremeye başlmıştır.
    Navteq bu haritaları Mercedes Bmw Vw gibi otomotiv markalarının fabrikasyon navigasyton sistemlerine uyarlamaya başlamıştır.

    Cihazın kendisi(donanım) ne yazık ki sadece özellikleri burada seçiletrek uzak doğuda üretilmektedir.
    Bunun sebebi Vestel in ve Casper ın yaşadğı problemle aynıdır.

    Türkiye'de ürettiğiniz bir ürünü ayda 100 binlerce adete çıkarıp tüm dünyaya satamadığınız zaman
    (zaten bunun içinde devlet desteği yok, kösteği var)o zaman Çin Tayvan ve Kore gibi ülkelerin üretim maliyetleriyle
    rekabet etmebnize imkan yok. Türkiye'de öyle bir tesisi kursaydık, simdi yaklasik 500 ytl ye sattığmız cihazı 1200 ytl ye satmak zorunda kalır
    ve kimseye satamazdık bu şartlarda yatırım zaten 30 yıldan evvel kendini amorti etmezdi. Uzucü ama gerçek.

    Avrupa haritalarida mevcut. Navteq isbirligi sayesinde cok yakinda sirasiyla tum batı, doğu avrupa, ABD ve belki orta doğu haritalarınıda sunabilmeye başlayacağız.
    Şu anda NAvteq'den gelen Avrupa haritalarının cihazın formatına donuştürülmesi için gerekli olan yazılım çalışmaları sonuna yaklaşılmıştır.

    İlk ürünğmğz B90 Bluetooth desteklememektedir (Bluetooth ile ek Telekom vergileri geliyor ne yazık ki)
    Buna ek olarak bir alt ürün (yine aynı ekran boyu, 2GB yerine 1GB kart hediyeli daha ekonomik model)
    ve bir ust ürün (4.3inch genis ekran + bluetooth) yakında piyasaya çıkacaktır.

    HArita ve yazılım bug guncellemeleri ucretsizdir. 3 ayda bir web sitesi veya 201 servis noktasindan yukletmek mumkundur.
    Yeni cikacak guncellemiz ile sokak soka detayda harita kapsamimiz 47 il olmustur. Kısa sure icinde 67 il,n detaylarini iceren
    bir güncelleme de sunulacaktir.

    İlgi Noktalari (POI) yeterince günceldir fakat sürekli bir kapanip digeri acilan Eczane, REstoran gibi noktalarin guncelligini tutmak cok zor
    olsada surekli saha ekibimiz ile guncellemeleri yapmaktayiz.


    Su anki B90 PNA modelimizin özet özellikleri:

    Win CE Core 4.2 işletim sistemi (core 5.0 hala stabil değil çünkü)
    Sirf Star III 20 kanal hassas GPS alicisi
    Samsung 400 MHz işlemci
    64 MB onboard RAm
    2GB SanDisk MArka SD kart hediye (dahil)
    1050 maH li-ion pil (nokialar ile ayni)
    vs vs..

    Biz tamamen ureticiyiz, urunun yazilim ve harita uretimi bize ait oldugundan, pazardaki diger
    markalara gore daha sık ve maliyetsiz güncelleme sunma gücümüz vardır....

    TAvsiye edilen tuketici fiyatimiz KDV dahil 499 YTL (2GB kart dahil) olup, satis kanallarinin kendi inisiyatifi ile:
    Urun su anda piyasada KDV Dahil, 485-518 YTL gibi fiyatlarla çeşitli kanallarda bulunabilmektedir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yıldızsurveyor

    BUBUL B90, BulBul Navigasyon Sistemlerinin piyasaya sürdügü ilk navigasyon cihazıdır.
    Su anda yazılım sadece Bulbul B 90 da çalışır. Bu cihazlar için şifrelenmiştir.

    Windows CE Core işletim sistemini destekler fakat belirttiğim gibi sadece su anda Bulbul da çalışır.

    Yakın zamanda (1.5-2 ay) Windows Mobile PDA ce Akilli Telefonlar icin, Symbian (S60 ve UIQ3) telefonlar icin
    yuklenebilir yazilim versiyonlari hazir olacaktir.

    Nerden alınır sorusuna en güzel cevapwww.buldabul.com sayfasındaki hemen al başlığı altındadır.
    Oncelikle hizli yayilim internet kanallarinda olmustur, her internet kanalinda mevcuttr.
    Fiziksel magaza kanalinda, Smile genel dagitim merkezinde stok vardir fakat Smile magazalara dagitimda
    yavas kaldigi icin her magazada hali hazirda stokta bulunamayabiliyor bazen.

    Bunun disinda bugun 201 adete ulasan (web sitemizde listesi bulunan) servis noktalarimiza dagitim baslamistir.
    Dagitim tabi yine zaman almaktadir.
    Ek olarak yine web sitemizde bilgileri mevcut olan, Esen Elektronik, Uzkarbim ve Intermobil satis noktalarindada mevcuttur.

    Otomotiv kanalinda ise su anda Yerka Subaru, Kosifler Oto (LAnd Rover, BMW, Mini) ve ASF Renault bayilerinde stok baslamistir.
    Yakin zamanda Opel bayileri, Sİlah DUnyasi ve diger magaza zincirlerinde stok baslayacaktir.

    Cihazın navigasyon yazılımı türk mühendisleriin yazılımıdır.
    İlk türkçe karakterleri destekleyen cihazdır.
    Haritaları tamamen sıfırdan Türk harita mühendisleri tarafından üretilmiştir.
    Dünya endüstri standartalarında üretilmiş ilk türkiye haritalarıdır ve Navteq (www.navteq.com) ile birlikte üretilmistir
    Aynı zamanda Navteq bu haritaları almış ve daha da geliştiremeye başlmıştır.
    Navteq bu haritaları Mercedes Bmw Vw gibi otomotiv markalarının fabrikasyon navigasyton sistemlerine uyarlamaya başlamıştır.

    Cihazın kendisi(donanım) ne yazık ki sadece özellikleri burada seçiletrek uzak doğuda üretilmektedir.
    Bunun sebebi Vestel in ve Casper ın yaşadğı problemle aynıdır.

    Türkiye'de ürettiğiniz bir ürünü ayda 100 binlerce adete çıkarıp tüm dünyaya satamadığınız zaman
    (zaten bunun içinde devlet desteği yok, kösteği var)o zaman Çin Tayvan ve Kore gibi ülkelerin üretim maliyetleriyle
    rekabet etmebnize imkan yok. Türkiye'de öyle bir tesisi kursaydık, simdi yaklasik 500 ytl ye sattığmız cihazı 1200 ytl ye satmak zorunda kalır
    ve kimseye satamazdık bu şartlarda yatırım zaten 30 yıldan evvel kendini amorti etmezdi. Uzucü ama gerçek.

    Avrupa haritalarida mevcut. Navteq isbirligi sayesinde cok yakinda sirasiyla tum batı, doğu avrupa, ABD ve belki orta doğu haritalarınıda sunabilmeye başlayacağız.
    Şu anda NAvteq'den gelen Avrupa haritalarının cihazın formatına donuştürülmesi için gerekli olan yazılım çalışmaları sonuna yaklaşılmıştır.

    İlk ürünğmğz B90 Bluetooth desteklememektedir (Bluetooth ile ek Telekom vergileri geliyor ne yazık ki)
    Buna ek olarak bir alt ürün (yine aynı ekran boyu, 2GB yerine 1GB kart hediyeli daha ekonomik model)
    ve bir ust ürün (4.3inch genis ekran + bluetooth) yakında piyasaya çıkacaktır.

    HArita ve yazılım bug guncellemeleri ucretsizdir. 3 ayda bir web sitesi veya 201 servis noktasindan yukletmek mumkundur.
    Yeni cikacak guncellemiz ile sokak soka detayda harita kapsamimiz 47 il olmustur. Kısa sure icinde 67 il,n detaylarini iceren
    bir güncelleme de sunulacaktir.

    İlgi Noktalari (POI) yeterince günceldir fakat sürekli bir kapanip digeri acilan Eczane, REstoran gibi noktalarin guncelligini tutmak cok zor
    olsada surekli saha ekibimiz ile guncellemeleri yapmaktayiz.


    Su anki B90 PNA modelimizin özet özellikleri:

    Win CE Core 4.2 işletim sistemi (core 5.0 hala stabil değil çünkü)
    Sirf Star III 20 kanal hassas GPS alicisi
    Samsung 400 MHz işlemci
    64 MB onboard RAm
    2GB SanDisk MArka SD kart hediye (dahil)
    1050 maH li-ion pil (nokialar ile ayni)
    vs vs..

    Biz tamamen ureticiyiz, urunun yazilim ve harita uretimi bize ait oldugundan, pazardaki diger
    markalara gore daha sık ve maliyetsiz güncelleme sunma gücümüz vardır....

    TAvsiye edilen tuketici fiyatimiz KDV dahil 499 YTL (2GB kart dahil) olup, satis kanallarinin kendi inisiyatifi ile:
    Urun su anda piyasada KDV Dahil, 485-518 YTL gibi fiyatlarla çeşitli kanallarda bulunabilmektedir.

    Alıntıları Göster
    buradaki herkesin az çok navigasyon işi hakkında bilgisi olduğuna eminim. bu sebeple bazı noktalarda katkımı koymadan edemedim. yazılımın Türk mühendisler tarafından yazıldığını söylemişsiniz. fakat aynı yazılım tayvanlı firma tarafından zaten pazarlanan bir üründür. yazılım firmasının adı PAPAGO. bunların yazılımını Türkçeleştirme işine ise yerelleştirme denir ve sıfırdan yazmakla alakası yoktur. sadece çinceyi alır Türkçesini yazarsınız. yazılım almak ayıp birşey değil, ama hakkında doğru bilgi vermek daha önemlidir. takip ettiğim kadarı ile tamamı ile Türkçe motora sahip olan tek yazılım Başarın Yolbili veya Spotniqi dir.

    bununla beraber veritabanında ise dünya standartı Navteq demek doğru bir terimdir. fakat burada da bir bilgi eksik gibi duryor Teleatlas firması zaten uzunca bir süredir data üretimi yapmaktadır Türkiyede. Teleatlas ne ise Navteq odur. Standart navigasyon verisi üretim modelleridir ve navigasyon sektörünün bu devlerden öğreneceği çok şey vardır.

    bununla beraber ilk Türkçe klavye ye de takıldım , zaten şu anda bir sürü rakip üründe Türkçe karakterler(klavyelerde de dahil) desteklenmektedir. sizn buradaki farkınız nedir?

    aşağıda Bulbul ve Papago yazılımlarını koyuyorum. dikkatimiz için.



     BULBUL B90 hakkındaki sorularınıza veya sorunlarınıza cevaplar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: navigeforum

    buradaki herkesin az çok navigasyon işi hakkında bilgisi olduğuna eminim. bu sebeple bazı noktalarda katkımı koymadan edemedim. yazılımın Türk mühendisler tarafından yazıldığını söylemişsiniz. fakat aynı yazılım tayvanlı firma tarafından zaten pazarlanan bir üründür. yazılım firmasının adı PAPAGO. bunların yazılımını Türkçeleştirme işine ise yerelleştirme denir ve sıfırdan yazmakla alakası yoktur. sadece çinceyi alır Türkçesini yazarsınız. yazılım almak ayıp birşey değil, ama hakkında doğru bilgi vermek daha önemlidir. takip ettiğim kadarı ile tamamı ile Türkçe motora sahip olan tek yazılım Başarın Yolbili veya Spotniqi dir.

    bununla beraber veritabanında ise dünya standartı Navteq demek doğru bir terimdir. fakat burada da bir bilgi eksik gibi duryor Teleatlas firması zaten uzunca bir süredir data üretimi yapmaktadır Türkiyede. Teleatlas ne ise Navteq odur. Standart navigasyon verisi üretim modelleridir ve navigasyon sektörünün bu devlerden öğreneceği çok şey vardır.

    bununla beraber ilk Türkçe klavye ye de takıldım , zaten şu anda bir sürü rakip üründe Türkçe karakterler(klavyelerde de dahil) desteklenmektedir. sizn buradaki farkınız nedir?

    aşağıda Bulbul ve Papago yazılımlarını koyuyorum. dikkatimiz için.



     BULBUL B90 hakkındaki sorularınıza veya sorunlarınıza cevaplar


    Alıntıları Göster
    guzel bir bilgilendirme olmus tesekkurler
    quote:

    Orjinalden alıntı: navigeforum

    buradaki herkesin az çok navigasyon işi hakkında bilgisi olduğuna eminim. bu sebeple bazı noktalarda katkımı koymadan edemedim. yazılımın Türk mühendisler tarafından yazıldığını söylemişsiniz. fakat aynı yazılım tayvanlı firma tarafından zaten pazarlanan bir üründür. yazılım firmasının adı PAPAGO. bunların yazılımını Türkçeleştirme işine ise yerelleştirme denir ve sıfırdan yazmakla alakası yoktur. sadece çinceyi alır Türkçesini yazarsınız. yazılım almak ayıp birşey değil, ama hakkında doğru bilgi vermek daha önemlidir. takip ettiğim kadarı ile tamamı ile Türkçe motora sahip olan tek yazılım Başarın Yolbili veya Spotniqi dir.

    bununla beraber veritabanında ise dünya standartı Navteq demek doğru bir terimdir. fakat burada da bir bilgi eksik gibi duryor Teleatlas firması zaten uzunca bir süredir data üretimi yapmaktadır Türkiyede. Teleatlas ne ise Navteq odur. Standart navigasyon verisi üretim modelleridir ve navigasyon sektörünün bu devlerden öğreneceği çok şey vardır.

    bununla beraber ilk Türkçe klavye ye de takıldım , zaten şu anda bir sürü rakip üründe Türkçe karakterler(klavyelerde de dahil) desteklenmektedir. sizn buradaki farkınız nedir?

    aşağıda Bulbul ve Papago yazılımlarını koyuyorum. dikkatimiz için.



     BULBUL B90 hakkındaki sorularınıza veya sorunlarınıza cevaplar





  • quote:

    Orijinalden alıntı: chemucell

    guzel bir bilgilendirme olmus tesekkurler
    quote:

    Orjinalden alıntı: navigeforum

    buradaki herkesin az çok navigasyon işi hakkında bilgisi olduğuna eminim. bu sebeple bazı noktalarda katkımı koymadan edemedim. yazılımın Türk mühendisler tarafından yazıldığını söylemişsiniz. fakat aynı yazılım tayvanlı firma tarafından zaten pazarlanan bir üründür. yazılım firmasının adı PAPAGO. bunların yazılımını Türkçeleştirme işine ise yerelleştirme denir ve sıfırdan yazmakla alakası yoktur. sadece çinceyi alır Türkçesini yazarsınız. yazılım almak ayıp birşey değil, ama hakkında doğru bilgi vermek daha önemlidir. takip ettiğim kadarı ile tamamı ile Türkçe motora sahip olan tek yazılım Başarın Yolbili veya Spotniqi dir.

    bununla beraber veritabanında ise dünya standartı Navteq demek doğru bir terimdir. fakat burada da bir bilgi eksik gibi duryor Teleatlas firması zaten uzunca bir süredir data üretimi yapmaktadır Türkiyede. Teleatlas ne ise Navteq odur. Standart navigasyon verisi üretim modelleridir ve navigasyon sektörünün bu devlerden öğreneceği çok şey vardır.

    bununla beraber ilk Türkçe klavye ye de takıldım , zaten şu anda bir sürü rakip üründe Türkçe karakterler(klavyelerde de dahil) desteklenmektedir. sizn buradaki farkınız nedir?

    aşağıda Bulbul ve Papago yazılımlarını koyuyorum. dikkatimiz için.



     BULBUL B90 hakkındaki sorularınıza veya sorunlarınıza cevaplar



    Alıntıları Göster
    navigeforum teşekkürler, yazını büyük ilgiyle okudum....

    pb




  • quote:

    Orijinalden alıntı: navigeforum

    buradaki herkesin az çok navigasyon işi hakkında bilgisi olduğuna eminim. bu sebeple bazı noktalarda katkımı koymadan edemedim. yazılımın Türk mühendisler tarafından yazıldığını söylemişsiniz. fakat aynı yazılım tayvanlı firma tarafından zaten pazarlanan bir üründür. yazılım firmasının adı PAPAGO. bunların yazılımını Türkçeleştirme işine ise yerelleştirme denir ve sıfırdan yazmakla alakası yoktur. sadece çinceyi alır Türkçesini yazarsınız. yazılım almak ayıp birşey değil, ama hakkında doğru bilgi vermek daha önemlidir. takip ettiğim kadarı ile tamamı ile Türkçe motora sahip olan tek yazılım Başarın Yolbili veya Spotniqi dir.

    bununla beraber veritabanında ise dünya standartı Navteq demek doğru bir terimdir. fakat burada da bir bilgi eksik gibi duryor Teleatlas firması zaten uzunca bir süredir data üretimi yapmaktadır Türkiyede. Teleatlas ne ise Navteq odur. Standart navigasyon verisi üretim modelleridir ve navigasyon sektörünün bu devlerden öğreneceği çok şey vardır.

    bununla beraber ilk Türkçe klavye ye de takıldım , zaten şu anda bir sürü rakip üründe Türkçe karakterler(klavyelerde de dahil) desteklenmektedir. sizn buradaki farkınız nedir?

    aşağıda Bulbul ve Papago yazılımlarını koyuyorum. dikkatimiz için.



     BULBUL B90 hakkındaki sorularınıza veya sorunlarınıza cevaplar


    Alıntıları Göster
    Merhaba,

    PapaGo ve bizim uygulamamizda dogru benzerlikler vardir, aa sizin gosterdiginiz resim bunlari yansitmiyor, sundugunuz 2 ekran goruntusunde pek bir benzerlik olmasada, yinede durustce aciklamak gerekirse, bu benzerlikler sadece ikonizasyon ve arayuz konusundadir.

    Bu kesinlikle Turkcelestirilerek devsirme bir uygulama degildir.

    Bunun sebebi ise PapaGo uygulamasi ve bizim uygulamamizin tasarim arayuzleri (ikon ve resim kismi) ayni Taiwan menseili firma tarafindan yapilmis olmasidir.
    Ayrica yeni rota mekanizmamiz (bizim tarafimizdan gelistirien) ana firma tarafindan ve bizden satin alinmistir.
    Eger PapaGo cazip bulursa belki yeni urunlerinde bizim rota mekanizmamizi kullanacaktir.

    Bize kimse yalan soyluyor diyemez emegimizi isimizi ve calismalarimizi bilip bilmeden, biz devsirme uygulamalar ile ARGE yapiyoruz diyenler gibi yalan soyleyip KOSGEB ve Tubitak gelirlerini hic bir zaman somurmedik.
    Hic bir yatirimimizda devletten veya herhangi bir organizasyondan bir kurus destek almadik ve beklemedik.


    Boyle insanlarin emekleri yatirimlari hakkinda bilip bilmeden lutfen yorumlarda bulunmayin. Gerekirse kod'u acar ispatlariz, o zaman ama baska turlu konusuruz.

    Bizim uygulamamizin, rota mekanizmasi, butun yazilim alt yapisi farklidir ve Ankara'da ekibimiz tarafinda gelistirilmistir.

    HArita compiler mekanizmasi bize aittir ve koduyca bizimdir, bu yuzden biz bu kadar sık ve ucretsiz guncelleme sunma gucune sahibiz. Bu yuzden bu kadar hızlı bug duzeltme sunabiliyoruz.

    Diger bahsini ettiginiz "yerli" uygulamalarin da kodunun nereden geldigi konusunda burada cok farkli yorumlar yapabilirdik, cunku bu sektorde uzun zamandır yer alıyoruz ama ortalik gercekten karisirdi,

    Ama bizim stratejiniz camur atarak degil, hep beraber tum rakiplerle birbirimizin emegine deger vererek pazari beraber buyutmek.

    Bugune kadar butun firmalar birbirine camur atarak ilerlemeye calisiyor, bunu birtek biz yapmiyoruz cunku bu yanlis. Avrupa toplumuyuz diyorsak once bu cirkin zihniyetimizi degistirmemiz lazim.

    Ayrica aslinda evet dunya standardi NAvteq dogru bir terim ve katiliyorum TeleAtlas'da ayni satndartlarda uretim yapan bir firma buda dogrudur. Fakat NAvteq haritasi ayrica TeleAtlas haritasi demek degil tam olarak.

    Database yapisi, kayit altinda tuttugu detay "attribute" sayisi ve kalite standartlari farklidir. Ayni sehirde cok daha fazla kilometre yol yapilmasi, 300 uzerinde ayrı "attribute" kayida alinmasi ve daha sonra otomotiv musterileri Mercedes BMW ve Toyota gibi titiz musterilerin test edip onaylamasi sonucu Navteq haritalari urunlesir.

    Ayrica evet TeleAtlas yillardir Turkiye de uretim yapmaktadir ve is ortagi olan firma bizim cok begendigimiz, dost gordugumuz bir firmadir ama
    su da gercektir ki ilk defa Navteq buraya gelip yasal olarak Turkiye'de firma kuran, Turkiye'ye maddi manevi ciddi bir yatirim getiren ve Turk calisanlari bordrosuna alarak, bu sektorde Turkiye'de istihdam yaratan ilk firmadir.

    Biz bunlari reklam veya digerlerini kotulemek icin yapmiyoruz. Biz bu ise cok emek verdik, geceli gunduzlu calistik, ve sektordeki herkes de bu sekilde calisiyor ama artik birbirimizi kotulemeyi birakip, birbirimiz ornek alarak, yucelterek, etik kurallar cercevesinde rekabet ederek bu pazari bir yerlere getirmeye calismaliyiz.

    Lutfen arkadaslar, yapici elestiriler ve pozitif sorular ile birbirimiz aydinlatalim. Saklayacak birseyimiz yok, ofislerimizede bekleriz, her sorunuzuda cevaplariz.

    Ama gercekten yaptigimiz emegin derinligini bilmeden "yalan soyluyor" gibi ibareleri kullanmayin, haksizlik olur, haketmiyoruz, cok uzuluyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TRWeb

    Merhaba,

    PapaGo ve bizim uygulamamizda dogru benzerlikler vardir, aa sizin gosterdiginiz resim bunlari yansitmiyor, sundugunuz 2 ekran goruntusunde pek bir benzerlik olmasada, yinede durustce aciklamak gerekirse, bu benzerlikler sadece ikonizasyon ve arayuz konusundadir.

    Bu kesinlikle Turkcelestirilerek devsirme bir uygulama degildir.

    Bunun sebebi ise PapaGo uygulamasi ve bizim uygulamamizin tasarim arayuzleri (ikon ve resim kismi) ayni Taiwan menseili firma tarafindan yapilmis olmasidir.
    Ayrica yeni rota mekanizmamiz (bizim tarafimizdan gelistirien) ana firma tarafindan ve bizden satin alinmistir.
    Eger PapaGo cazip bulursa belki yeni urunlerinde bizim rota mekanizmamizi kullanacaktir.

    Bize kimse yalan soyluyor diyemez emegimizi isimizi ve calismalarimizi bilip bilmeden, biz devsirme uygulamalar ile ARGE yapiyoruz diyenler gibi yalan soyleyip KOSGEB ve Tubitak gelirlerini hic bir zaman somurmedik.
    Hic bir yatirimimizda devletten veya herhangi bir organizasyondan bir kurus destek almadik ve beklemedik.


    Boyle insanlarin emekleri yatirimlari hakkinda bilip bilmeden lutfen yorumlarda bulunmayin. Gerekirse kod'u acar ispatlariz, o zaman ama baska turlu konusuruz.

    Bizim uygulamamizin, rota mekanizmasi, butun yazilim alt yapisi farklidir ve Ankara'da ekibimiz tarafinda gelistirilmistir.

    HArita compiler mekanizmasi bize aittir ve koduyca bizimdir, bu yuzden biz bu kadar sık ve ucretsiz guncelleme sunma gucune sahibiz. Bu yuzden bu kadar hızlı bug duzeltme sunabiliyoruz.

    Diger bahsini ettiginiz "yerli" uygulamalarin da kodunun nereden geldigi konusunda burada cok farkli yorumlar yapabilirdik, cunku bu sektorde uzun zamandır yer alıyoruz ama ortalik gercekten karisirdi,

    Ama bizim stratejiniz camur atarak degil, hep beraber tum rakiplerle birbirimizin emegine deger vererek pazari beraber buyutmek.

    Bugune kadar butun firmalar birbirine camur atarak ilerlemeye calisiyor, bunu birtek biz yapmiyoruz cunku bu yanlis. Avrupa toplumuyuz diyorsak once bu cirkin zihniyetimizi degistirmemiz lazim.

    Ayrica aslinda evet dunya standardi NAvteq dogru bir terim ve katiliyorum TeleAtlas'da ayni satndartlarda uretim yapan bir firma buda dogrudur. Fakat NAvteq haritasi ayrica TeleAtlas haritasi demek degil tam olarak.

    Database yapisi, kayit altinda tuttugu detay "attribute" sayisi ve kalite standartlari farklidir. Ayni sehirde cok daha fazla kilometre yol yapilmasi, 300 uzerinde ayrı "attribute" kayida alinmasi ve daha sonra otomotiv musterileri Mercedes BMW ve Toyota gibi titiz musterilerin test edip onaylamasi sonucu Navteq haritalari urunlesir.

    Ayrica evet TeleAtlas yillardir Turkiye de uretim yapmaktadir ve is ortagi olan firma bizim cok begendigimiz, dost gordugumuz bir firmadir ama
    su da gercektir ki ilk defa Navteq buraya gelip yasal olarak Turkiye'de firma kuran, Turkiye'ye maddi manevi ciddi bir yatirim getiren ve Turk calisanlari bordrosuna alarak, bu sektorde Turkiye'de istihdam yaratan ilk firmadir.

    Biz bunlari reklam veya digerlerini kotulemek icin yapmiyoruz. Biz bu ise cok emek verdik, geceli gunduzlu calistik, ve sektordeki herkes de bu sekilde calisiyor ama artik birbirimizi kotulemeyi birakip, birbirimiz ornek alarak, yucelterek, etik kurallar cercevesinde rekabet ederek bu pazari bir yerlere getirmeye calismaliyiz.

    Lutfen arkadaslar, yapici elestiriler ve pozitif sorular ile birbirimiz aydinlatalim. Saklayacak birseyimiz yok, ofislerimizede bekleriz, her sorunuzuda cevaplariz.

    Ama gercekten yaptigimiz emegin derinligini bilmeden "yalan soyluyor" gibi ibareleri kullanmayin, haksizlik olur, haketmiyoruz, cok uzuluyoruz.

    Alıntıları Göster
    TRWeb isimli arkadasin 12 ve 13 Aralik 2007 de "Otomobiller için en ucuz ve sorunsuz navigasyon nedir nerdedir? "adli baslikta yazdigi yazilar;
    quote:

    Orjinalden alıntı: TRWeb__________12 Aralik
    Bulbul un b90 modelini tavsiye ederim.Navteq gibi bir firmayla çalışılıyor.Ve samimi olmak gerekirse gercekten harita çalmayan ve '81' ile sahibiz demiyen cok az hatta tek denilebilecek bir firma.
    Çünkü 81 il sokak-pafta haritası olan bi harita yok.81 ile ulaşım + 29-40 arası ilin sokak-pafta detayı.
    Türkiye'de bu teknoloji yeni buna dayanarak derimki navigasyon cihazı alıcaksanız cook araştırın. Ve sonunda bulbul alın.
    ***Ennnn önmlisiiii her denilene inanmayınn.bende dahill ama neden bulbul derseniz pm atınız.***




    quote:

    Orjinalden alıntı: TRWeb_________13 Aralik
    Satıcı değilim.konusmamın başında tavsiye ederim yazdım , sonundada bende dahil inanmayın yazdım.
    pm atılsın istedimki gercekten ilgilenen kişilere anlatmak istedim.Buraya uzun uzadıya yazmak istemedim.Başka özel bir nedeni yok.
    29-40 il derken yanlış anlaşılcak şekilde yazmışım.bulbul dan değil genelden bahsediyordum. genelde çoğu markanın il sayısı bu aralıkta bunu kastetmiştim. evet garmin il sayısını 61 ile çıkarmış. ama burada önemli olan il sayısının 61 e çıkmış olması değil datanın güncel olması ve iyi bir şekilde çalışmasıdır. iyi bir şekilde çalışması şu anlama gelmektedir : cihaz elbetteki istediğiniz her yere vrota verir ama burada önemli olan sizi gideceğiniz yere hızlı ve en kısa yoldan götürmesidir. yani rotada saçmalama yapmamasıdır.
    hatta şu an piyasada avrupa haritalı navigasyon cihazı bile var 18 ülkeyi içine alan bir harita. ben piyasayı iyi biliyorum siz hiç merak etmeyin.
    navteq ile çalışma hem bir başarı hemde bir standarttır.

    seçme şansınız her zaman var ben bunu hiç bir şekilde engellemiyorum sadece bilgi vermek istedim bana göre bu böyledir diye.


    Yukarda yazdiklariniz ile asagidakiler birbirini tutmuyor.Ilk mesajlarinizda bulbul'u tavsiye eden bir kullanici gibi bugun ise bulbul'da calisan biri veya bulbul'un avukati gibi yazmissiniz.

    @TRWeb ve @yıldızsurveyor,lutfen kendinizi tanitir misiniz?Bulbul ile ilgilenenler kiminle muhatap oldugunu bilsinler.

    quote:

    Orjinalden alıntı: TRWeb

    Merhaba,

    PapaGo ve bizim uygulamamizda dogru benzerlikler vardir, aa sizin gosterdiginiz resim bunlari yansitmiyor, sundugunuz 2 ekran goruntusunde pek bir benzerlik olmasada, yinede durustce aciklamak gerekirse, bu benzerlikler sadece ikonizasyon ve arayuz konusundadir.

    Bunun sebebi ise PapaGo uygulamasi ve bizim uygulamamizin tasarim arayuzleri (ikon ve resim kismi) ayni Taiwan menseili firma tarafindan yapilmis olmasidir.
    Ayrica yeni rota mekanizmamiz (bizim tarafimizdan gelistirien) ana firma tarafindan ve bizden satin alinmistir.
    Eger PapaGo cazip bulursa belki yeni urunlerinde bizim rota mekanizmamizi kullanacaktir.

    Bize kimse yalan soyluyor diyemez emegimizi isimizi ve calismalarimizi bilip bilmeden, biz devsirme uygulamalar ile ARGE yapiyoruz diyenler gibi yalan soyleyip KOSGEB ve Tubitak gelirlerini hic bir zaman somurmedik.
    Hic bir yatirimimizda devletten veya herhangi bir organizasyondan bir kurus destek almadik ve beklemedik.


    Boyle insanlarin emekleri yatirimlari hakkinda bilip bilmeden lutfen yorumlarda bulunmayin. Gerekirse kod'u acar ispatlariz, o zaman ama baska turlu konusuruz.

    Bizim uygulamamizin, rota mekanizmasi, butun yazilim alt yapisi farklidir ve Ankara'da ekibimiz tarafinda gelistirilmistir.

    HArita compiler mekanizmasi bize aittir ve koduyca bizimdir, bu yuzden biz bu kadar sık ve ucretsiz guncelleme sunma gucune sahibiz. Bu yuzden bu kadar hızlı bug duzeltme sunabiliyoruz.

    Diger bahsini ettiginiz "yerli" uygulamalarin da kodunun nereden geldigi konusunda burada cok farkli yorumlar yapabilirdik, cunku bu sektorde uzun zamandır yer alıyoruz ama ortalik gercekten karisirdi,

    Ama bizim stratejiniz camur atarak degil, hep beraber tum rakiplerle birbirimizin emegine deger vererek pazari beraber buyutmek.

    Bugune kadar butun firmalar birbirine camur atarak ilerlemeye calisiyor, bunu birtek biz yapmiyoruz cunku bu yanlis. Avrupa toplumuyuz diyorsak once bu cirkin zihniyetimizi degistirmemiz lazim.

    Ayrica aslinda evet dunya standardi NAvteq dogru bir terim ve katiliyorum TeleAtlas'da ayni satndartlarda uretim yapan bir firma buda dogrudur. Fakat NAvteq haritasi ayrica TeleAtlas haritasi demek degil tam olarak.

    Database yapisi, kayit altinda tuttugu detay "attribute" sayisi ve kalite standartlari farklidir. Ayni sehirde cok daha fazla kilometre yol yapilmasi, 300 uzerinde ayrı "attribute" kayida alinmasi ve daha sonra otomotiv musterileri Mercedes BMW ve Toyota gibi titiz musterilerin test edip onaylamasi sonucu Navteq haritalari urunlesir.

    Ayrica evet TeleAtlas yillardir Turkiye de uretim yapmaktadir ve is ortagi olan firma bizim cok begendigimiz, dost gordugumuz bir firmadir ama
    su da gercektir ki ilk defa Navteq buraya gelip yasal olarak Turkiye'de firma kuran, Turkiye'ye maddi manevi ciddi bir yatirim getiren ve Turk calisanlari bordrosuna alarak, bu sektorde Turkiye'de istihdam yaratan ilk firmadir.

    Biz bunlari reklam veya digerlerini kotulemek icin yapmiyoruz. Biz bu ise cok emek verdik, geceli gunduzlu calistik, ve sektordeki herkes de bu sekilde calisiyor ama artik birbirimizi kotulemeyi birakip, birbirimiz ornek alarak, yucelterek, etik kurallar cercevesinde rekabet ederek bu pazari bir yerlere getirmeye calismaliyiz.

    Lutfen arkadaslar, yapici elestiriler ve pozitif sorular ile birbirimiz aydinlatalim. Saklayacak birseyimiz yok, ofislerimizede bekleriz, her sorunuzuda cevaplariz.

    Ama gercekten yaptigimiz emegin derinligini bilmeden "yalan soyluyor" gibi ibareleri kullanmayin, haksizlik olur, haketmiyoruz, cok uzuluyoruz.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur73

    TRWeb isimli arkadasin 12 ve 13 Aralik 2007 de "Otomobiller için en ucuz ve sorunsuz navigasyon nedir nerdedir? "adli baslikta yazdigi yazilar;
    quote:

    Orjinalden alıntı: TRWeb__________12 Aralik
    Bulbul un b90 modelini tavsiye ederim.Navteq gibi bir firmayla çalışılıyor.Ve samimi olmak gerekirse gercekten harita çalmayan ve '81' ile sahibiz demiyen cok az hatta tek denilebilecek bir firma.
    Çünkü 81 il sokak-pafta haritası olan bi harita yok.81 ile ulaşım + 29-40 arası ilin sokak-pafta detayı.
    Türkiye'de bu teknoloji yeni buna dayanarak derimki navigasyon cihazı alıcaksanız cook araştırın. Ve sonunda bulbul alın.
    ***Ennnn önmlisiiii her denilene inanmayınn.bende dahill ama neden bulbul derseniz pm atınız.***




    quote:

    Orjinalden alıntı: TRWeb_________13 Aralik
    Satıcı değilim.konusmamın başında tavsiye ederim yazdım , sonundada bende dahil inanmayın yazdım.
    pm atılsın istedimki gercekten ilgilenen kişilere anlatmak istedim.Buraya uzun uzadıya yazmak istemedim.Başka özel bir nedeni yok.
    29-40 il derken yanlış anlaşılcak şekilde yazmışım.bulbul dan değil genelden bahsediyordum. genelde çoğu markanın il sayısı bu aralıkta bunu kastetmiştim. evet garmin il sayısını 61 ile çıkarmış. ama burada önemli olan il sayısının 61 e çıkmış olması değil datanın güncel olması ve iyi bir şekilde çalışmasıdır. iyi bir şekilde çalışması şu anlama gelmektedir : cihaz elbetteki istediğiniz her yere vrota verir ama burada önemli olan sizi gideceğiniz yere hızlı ve en kısa yoldan götürmesidir. yani rotada saçmalama yapmamasıdır.
    hatta şu an piyasada avrupa haritalı navigasyon cihazı bile var 18 ülkeyi içine alan bir harita. ben piyasayı iyi biliyorum siz hiç merak etmeyin.
    navteq ile çalışma hem bir başarı hemde bir standarttır.

    seçme şansınız her zaman var ben bunu hiç bir şekilde engellemiyorum sadece bilgi vermek istedim bana göre bu böyledir diye.


    Yukarda yazdiklariniz ile asagidakiler birbirini tutmuyor.Ilk mesajlarinizda bulbul'u tavsiye eden bir kullanici gibi bugun ise bulbul'da calisan biri veya bulbul'un avukati gibi yazmissiniz.

    @TRWeb ve @yıldızsurveyor,lutfen kendinizi tanitir misiniz?Bulbul ile ilgilenenler kiminle muhatap oldugunu bilsinler.

    quote:

    Orjinalden alıntı: TRWeb

    Merhaba,

    PapaGo ve bizim uygulamamizda dogru benzerlikler vardir, aa sizin gosterdiginiz resim bunlari yansitmiyor, sundugunuz 2 ekran goruntusunde pek bir benzerlik olmasada, yinede durustce aciklamak gerekirse, bu benzerlikler sadece ikonizasyon ve arayuz konusundadir.

    Bunun sebebi ise PapaGo uygulamasi ve bizim uygulamamizin tasarim arayuzleri (ikon ve resim kismi) ayni Taiwan menseili firma tarafindan yapilmis olmasidir.
    Ayrica yeni rota mekanizmamiz (bizim tarafimizdan gelistirien) ana firma tarafindan ve bizden satin alinmistir.
    Eger PapaGo cazip bulursa belki yeni urunlerinde bizim rota mekanizmamizi kullanacaktir.

    Bize kimse yalan soyluyor diyemez emegimizi isimizi ve calismalarimizi bilip bilmeden, biz devsirme uygulamalar ile ARGE yapiyoruz diyenler gibi yalan soyleyip KOSGEB ve Tubitak gelirlerini hic bir zaman somurmedik.
    Hic bir yatirimimizda devletten veya herhangi bir organizasyondan bir kurus destek almadik ve beklemedik.


    Boyle insanlarin emekleri yatirimlari hakkinda bilip bilmeden lutfen yorumlarda bulunmayin. Gerekirse kod'u acar ispatlariz, o zaman ama baska turlu konusuruz.

    Bizim uygulamamizin, rota mekanizmasi, butun yazilim alt yapisi farklidir ve Ankara'da ekibimiz tarafinda gelistirilmistir.

    HArita compiler mekanizmasi bize aittir ve koduyca bizimdir, bu yuzden biz bu kadar sık ve ucretsiz guncelleme sunma gucune sahibiz. Bu yuzden bu kadar hızlı bug duzeltme sunabiliyoruz.

    Diger bahsini ettiginiz "yerli" uygulamalarin da kodunun nereden geldigi konusunda burada cok farkli yorumlar yapabilirdik, cunku bu sektorde uzun zamandır yer alıyoruz ama ortalik gercekten karisirdi,

    Ama bizim stratejiniz camur atarak degil, hep beraber tum rakiplerle birbirimizin emegine deger vererek pazari beraber buyutmek.

    Bugune kadar butun firmalar birbirine camur atarak ilerlemeye calisiyor, bunu birtek biz yapmiyoruz cunku bu yanlis. Avrupa toplumuyuz diyorsak once bu cirkin zihniyetimizi degistirmemiz lazim.

    Ayrica aslinda evet dunya standardi NAvteq dogru bir terim ve katiliyorum TeleAtlas'da ayni satndartlarda uretim yapan bir firma buda dogrudur. Fakat NAvteq haritasi ayrica TeleAtlas haritasi demek degil tam olarak.

    Database yapisi, kayit altinda tuttugu detay "attribute" sayisi ve kalite standartlari farklidir. Ayni sehirde cok daha fazla kilometre yol yapilmasi, 300 uzerinde ayrı "attribute" kayida alinmasi ve daha sonra otomotiv musterileri Mercedes BMW ve Toyota gibi titiz musterilerin test edip onaylamasi sonucu Navteq haritalari urunlesir.

    Ayrica evet TeleAtlas yillardir Turkiye de uretim yapmaktadir ve is ortagi olan firma bizim cok begendigimiz, dost gordugumuz bir firmadir ama
    su da gercektir ki ilk defa Navteq buraya gelip yasal olarak Turkiye'de firma kuran, Turkiye'ye maddi manevi ciddi bir yatirim getiren ve Turk calisanlari bordrosuna alarak, bu sektorde Turkiye'de istihdam yaratan ilk firmadir.

    Biz bunlari reklam veya digerlerini kotulemek icin yapmiyoruz. Biz bu ise cok emek verdik, geceli gunduzlu calistik, ve sektordeki herkes de bu sekilde calisiyor ama artik birbirimizi kotulemeyi birakip, birbirimiz ornek alarak, yucelterek, etik kurallar cercevesinde rekabet ederek bu pazari bir yerlere getirmeye calismaliyiz.

    Lutfen arkadaslar, yapici elestiriler ve pozitif sorular ile birbirimiz aydinlatalim. Saklayacak birseyimiz yok, ofislerimizede bekleriz, her sorunuzuda cevaplariz.

    Ama gercekten yaptigimiz emegin derinligini bilmeden "yalan soyluyor" gibi ibareleri kullanmayin, haksizlik olur, haketmiyoruz, cok uzuluyoruz.




    Alıntıları Göster
    Sayin TRWeb,
    Bir arkadasin yorumuna cok güzel cevap yazmissiniz, cogu konuda size katilmamak elde degil ama Ugur arkadasin ortaya cikardigi durum o aciklayici ve güzel cevabi yazan insana yakismiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: marcopolo

    Sayin TRWeb,
    Bir arkadasin yorumuna cok güzel cevap yazmissiniz, cogu konuda size katilmamak elde degil ama Ugur arkadasin ortaya cikardigi durum o aciklayici ve güzel cevabi yazan insana yakismiyor.

    Alıntıları Göster
    cevap için teşekkür ederim. bu arada PAPAGO nun yazılımı sizden aldığını bilmiyordum , okudum öğrendim. ve sevindim. Türkiyeden navigasyon piyasasına yani uzman yazılım sınıfındaki işlere katılan ve bunu başaran insanların olduğunu bilmek çok güzel. ki bu tür yazılımları hazırlamak hakikaten uzmanlık işidir. mesela örnek olarak I-Go nun başarılı olmasının asıl etkenlerinden birisi menülerinin güzel olması ile veya içindeki kadın sesinin güzel olması değil , arkasında çalışan grafik motorunun ABD de ödül alacak derecede başarılı olmasıdır. igo nun ortaya çıkması "pdamill"-gene macardır- firmasının oyun programları yazarken navigasyon yazılımına girmesidir.

    öncelikle forum da olsa kişisel ilişkilerin düzgün gitmesi açısından bir konuyu açıklayayım. yalan söylüyorsunuz gibi bir kelime kullanmadım. yani sizi veya bulbulu yalancı diye bir kelime ile sıfatlandırmadım. burada mühendis insanlarız 2+2 ye bakıp matematik olarak düşünüyoruz. birşey varsa vardır yoksa yoktur. yani papago alınmışsa alınmıştır. bunda yanlış birşey yok. açıkladınız aslında motoru biz yazıyoruz hatta papago bizden alacak dediniz , bilmiyordum öğrendim. dediğim gibi sevindim de bu konuya. fakat yine de birşey aklıma takılıyor , yani siz de bir yazılım yaptınız. navigasyon yazılımı bunu da taywanlı firmaya götürdünüz onlar da sadece interface yazdı , olay bu mudur? yani o zaman piyasada satılan iki tane Türk navigasyon yazılımı var biri Başarın diğeri de Bulbulun öyle midir? buna kesin bir şekilde cevap verirseniz sevinirim.

    navteq veya teleatlas konusunu irdelemeye gerek yok zaten ortada. iyi manada ortada (yanlış anlamayın diye açıklıyorum) ...

    fakat hala daha bir konu benim kafamda açıkta kaldı

    "............bununla beraber ilk Türkçe klavye ye de takıldım , zaten şu anda bir sürü rakip üründe Türkçe karakterler(klavyelerde de dahil) desteklenmektedir. sizin buradaki farkınız nedir? .........."

    kimlik meselesi ise beyler muhtemelen ürün sorumlularıdır. ki bence bunda yanlış birşey yok...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: navigeforum

    cevap için teşekkür ederim. bu arada PAPAGO nun yazılımı sizden aldığını bilmiyordum , okudum öğrendim. ve sevindim. Türkiyeden navigasyon piyasasına yani uzman yazılım sınıfındaki işlere katılan ve bunu başaran insanların olduğunu bilmek çok güzel. ki bu tür yazılımları hazırlamak hakikaten uzmanlık işidir. mesela örnek olarak I-Go nun başarılı olmasının asıl etkenlerinden birisi menülerinin güzel olması ile veya içindeki kadın sesinin güzel olması değil , arkasında çalışan grafik motorunun ABD de ödül alacak derecede başarılı olmasıdır. igo nun ortaya çıkması "pdamill"-gene macardır- firmasının oyun programları yazarken navigasyon yazılımına girmesidir.

    öncelikle forum da olsa kişisel ilişkilerin düzgün gitmesi açısından bir konuyu açıklayayım. yalan söylüyorsunuz gibi bir kelime kullanmadım. yani sizi veya bulbulu yalancı diye bir kelime ile sıfatlandırmadım. burada mühendis insanlarız 2+2 ye bakıp matematik olarak düşünüyoruz. birşey varsa vardır yoksa yoktur. yani papago alınmışsa alınmıştır. bunda yanlış birşey yok. açıkladınız aslında motoru biz yazıyoruz hatta papago bizden alacak dediniz , bilmiyordum öğrendim. dediğim gibi sevindim de bu konuya. fakat yine de birşey aklıma takılıyor , yani siz de bir yazılım yaptınız. navigasyon yazılımı bunu da taywanlı firmaya götürdünüz onlar da sadece interface yazdı , olay bu mudur? yani o zaman piyasada satılan iki tane Türk navigasyon yazılımı var biri Başarın diğeri de Bulbulun öyle midir? buna kesin bir şekilde cevap verirseniz sevinirim.

    navteq veya teleatlas konusunu irdelemeye gerek yok zaten ortada. iyi manada ortada (yanlış anlamayın diye açıklıyorum) ...

    fakat hala daha bir konu benim kafamda açıkta kaldı

    "............bununla beraber ilk Türkçe klavye ye de takıldım , zaten şu anda bir sürü rakip üründe Türkçe karakterler(klavyelerde de dahil) desteklenmektedir. sizin buradaki farkınız nedir? .........."

    kimlik meselesi ise beyler muhtemelen ürün sorumlularıdır. ki bence bunda yanlış birşey yok...

    Alıntıları Göster
    Bulbul un belki de Türkiye deki ilk ticari kullanıcılarından biriyim. Cihazı hem Ankara' da hem de İstanbul da kullanma fırsatım oldu. Ayrıca yurtdışında da navigasyon cihazları kullandım. Cihazda gördüğüm bazı eksiklikleri düzeltilmesi umudu ile buraya yazıyorum. Bu yaptığım yorumları ilk nesil harita üzerinedir.
    1) Bulbul Ankara haritası çok başarılı değil. Özellike yeni yapılan kavşakları filan görümüyor ayrıca askeri bölgeye ait olan ya da girmek yasak olan yolları normal yolmuş gibi algılayıp sizi ordan götürmeye çalışıyor.
    2) Adres girme konusunda çok başarılı değil. Gitgide daralan bir adres seçme menüsü mevcut değil. Mesela önce ankara seçip sonra çankaya seçip sonra kızılay seçip sonra meşrutiyet cadde seçmek gibi bir şansımız yok. Direk cadde ismi girmemiz gerekiyor ki her zaman da aradığımız caddeyi bulamıyoruz. Benim Almanya 'da kullandığım navigasyonda bu özelik vardı hiç tanımadığım bir ülkede bile her yeri bulabilmiştim. Ancak Ankara da isediğim yerin adresini giremedim. Belki bunun sebebi Türkiye' deki adres sisteminin zorluğundan da kaynaklanıyordur.
    3)Rota hesaplamada oldukça ciddi sorunları var. Otobandan yaptığım İstanbul Ankara yolculuğumda en hızlı yoldan götür seçili olmasına rağmen sürekli beni E 5 e yönlendirdi. Dönüşü kaçırdığım zaman 15 kilometrelik filan U dönüşleri öngördü. Ayrıca bir yerde karayollarının arazisine girmem gerektiğini söyledi.
    4) Özellikle istanbul trafiğinde alternatif yol hesaplamalarında çok yavaş kaldı. İstanbulu pek iyi bilmem ama bildiğim yerlere nasıl gideceğini bilirim. Cihazı denemek için adresi girdikten sonra bildiğim yoldan gitmeye başladım. (Benim gittiğim yol en kolay yol) Beni neredeyse gideceğim yere kadar ilk kavşaktan dönüp kendi çizdiği yola girmem konusunda yönlendirmeye çalıştı.

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar. istanbul yolculuğu sonunda bizim cihaz ile ilgili yorumumuz eğer gideceğiniz yolu biliyorsanız güzel bir yol arkadaşı şeklinde oldu. Çünkü hangi hızda gittiğimizi, cadde isimlerini sonraki kavşakları filan çok güzel bir şekilde gösteriyor ancak navigasyon ayağı biraz zayıf. Umarım bundan sonraki versiyonlarda bu sorunlar düzeltilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgecc

    Bulbul un belki de Türkiye deki ilk ticari kullanıcılarından biriyim. Cihazı hem Ankara' da hem de İstanbul da kullanma fırsatım oldu. Ayrıca yurtdışında da navigasyon cihazları kullandım. Cihazda gördüğüm bazı eksiklikleri düzeltilmesi umudu ile buraya yazıyorum. Bu yaptığım yorumları ilk nesil harita üzerinedir.
    1) Bulbul Ankara haritası çok başarılı değil. Özellike yeni yapılan kavşakları filan görümüyor ayrıca askeri bölgeye ait olan ya da girmek yasak olan yolları normal yolmuş gibi algılayıp sizi ordan götürmeye çalışıyor.
    2) Adres girme konusunda çok başarılı değil. Gitgide daralan bir adres seçme menüsü mevcut değil. Mesela önce ankara seçip sonra çankaya seçip sonra kızılay seçip sonra meşrutiyet cadde seçmek gibi bir şansımız yok. Direk cadde ismi girmemiz gerekiyor ki her zaman da aradığımız caddeyi bulamıyoruz. Benim Almanya 'da kullandığım navigasyonda bu özelik vardı hiç tanımadığım bir ülkede bile her yeri bulabilmiştim. Ancak Ankara da isediğim yerin adresini giremedim. Belki bunun sebebi Türkiye' deki adres sisteminin zorluğundan da kaynaklanıyordur.
    3)Rota hesaplamada oldukça ciddi sorunları var. Otobandan yaptığım İstanbul Ankara yolculuğumda en hızlı yoldan götür seçili olmasına rağmen sürekli beni E 5 e yönlendirdi. Dönüşü kaçırdığım zaman 15 kilometrelik filan U dönüşleri öngördü. Ayrıca bir yerde karayollarının arazisine girmem gerektiğini söyledi.
    4) Özellikle istanbul trafiğinde alternatif yol hesaplamalarında çok yavaş kaldı. İstanbulu pek iyi bilmem ama bildiğim yerlere nasıl gideceğini bilirim. Cihazı denemek için adresi girdikten sonra bildiğim yoldan gitmeye başladım. (Benim gittiğim yol en kolay yol) Beni neredeyse gideceğim yere kadar ilk kavşaktan dönüp kendi çizdiği yola girmem konusunda yönlendirmeye çalıştı.

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar. istanbul yolculuğu sonunda bizim cihaz ile ilgili yorumumuz eğer gideceğiniz yolu biliyorsanız güzel bir yol arkadaşı şeklinde oldu. Çünkü hangi hızda gittiğimizi, cadde isimlerini sonraki kavşakları filan çok güzel bir şekilde gösteriyor ancak navigasyon ayağı biraz zayıf. Umarım bundan sonraki versiyonlarda bu sorunlar düzeltilir.

    Alıntıları Göster
    O yazıda benimde karşılık yazım vardı sanırım Ne güzel SATICI DEĞİLİM de,tercih sizin de sonra gel firmanın avukatı falan değil direk bu işin içinde olan biri gibi yaz.

    Yazacaksanız bir firmanın temsilcisiyim şuyum dersiniz yazarsınız,bu gibi ben satıcı değilimde sonradan oldumda muhabbeti ucuz bir yol bu konuda.Yani mesele kimlik meselesi değil,mesele buradaki insanlar daha ilk yazıda anlamalarına karşın sevgili ugur73'ünde tespit ettiği gibi neler oluyor denmesidir.

    Kimse size yalan söylüyor ibaresini etmemiş,ama şimdi ben ediyorum.....

    Önceki yazdıklarınızı şimdiki yazdıklarınızla uyuşturun bakalım,nasıl yapacaksınız bunu.Ayrıca bunu yaparsanız nedeninide açıklayın.Ama yazarkende ''Doğru ben satıcı değilim,teknik alt yapıdan sorumluyum'' lafı falanda etmeyin bence.Çünki yazılarını firma adına ise firma harici her yerde siz satıcısınız.

    Bekliyoruz güzel ve mantıklı açıklamalarınızı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gps.navigation

    O yazıda benimde karşılık yazım vardı sanırım Ne güzel SATICI DEĞİLİM de,tercih sizin de sonra gel firmanın avukatı falan değil direk bu işin içinde olan biri gibi yaz.

    Yazacaksanız bir firmanın temsilcisiyim şuyum dersiniz yazarsınız,bu gibi ben satıcı değilimde sonradan oldumda muhabbeti ucuz bir yol bu konuda.Yani mesele kimlik meselesi değil,mesele buradaki insanlar daha ilk yazıda anlamalarına karşın sevgili ugur73'ünde tespit ettiği gibi neler oluyor denmesidir.

    Kimse size yalan söylüyor ibaresini etmemiş,ama şimdi ben ediyorum.....

    Önceki yazdıklarınızı şimdiki yazdıklarınızla uyuşturun bakalım,nasıl yapacaksınız bunu.Ayrıca bunu yaparsanız nedeninide açıklayın.Ama yazarkende ''Doğru ben satıcı değilim,teknik alt yapıdan sorumluyum'' lafı falanda etmeyin bence.Çünki yazılarını firma adına ise firma harici her yerde siz satıcısınız.

    Bekliyoruz güzel ve mantıklı açıklamalarınızı.

    Alıntıları Göster
    aslında dogru tum yazısmalara bakınca her ne kadar tum yazının %95'i dogru olsa daha 1 tane dahı celıskı her seyı sorgulatmaya baslıyor.

    ancak soyle bır gercek var. herkes bunu tıcarı olarak para kazanmak için yapıyor ve bunun yolunun tuketıcıyı memnun etmekten gectıgını bılıyor.

    bu baglamda bulbul'unda buradakı elestırılerı degerlendırıp yol alacagına ınanıyorum

    ancak soyle bır gercek var etık davranıs on sart burada.

    ozellıkle navıgasyon yazılım ve harıtalarının ınternetten download edıldıgı bır ortamda bunu satmaya calısan hangı fırma basarılı olur en azından para kazanır bunu bılemem

    pb




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gps.navigation

    O yazıda benimde karşılık yazım vardı sanırım Ne güzel SATICI DEĞİLİM de,tercih sizin de sonra gel firmanın avukatı falan değil direk bu işin içinde olan biri gibi yaz.

    Yazacaksanız bir firmanın temsilcisiyim şuyum dersiniz yazarsınız,bu gibi ben satıcı değilimde sonradan oldumda muhabbeti ucuz bir yol bu konuda.Yani mesele kimlik meselesi değil,mesele buradaki insanlar daha ilk yazıda anlamalarına karşın sevgili ugur73'ünde tespit ettiği gibi neler oluyor denmesidir.

    Kimse size yalan söylüyor ibaresini etmemiş,ama şimdi ben ediyorum.....

    Önceki yazdıklarınızı şimdiki yazdıklarınızla uyuşturun bakalım,nasıl yapacaksınız bunu.Ayrıca bunu yaparsanız nedeninide açıklayın.Ama yazarkende ''Doğru ben satıcı değilim,teknik alt yapıdan sorumluyum'' lafı falanda etmeyin bence.Çünki yazılarını firma adına ise firma harici her yerde siz satıcısınız.

    Bekliyoruz güzel ve mantıklı açıklamalarınızı.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: gps.navigation

    O yazıda benimde karşılık yazım vardı sanırım Ne güzel SATICI DEĞİLİM de,tercih sizin de sonra gel firmanın avukatı falan değil direk bu işin içinde olan biri gibi yaz.

    Yazacaksanız bir firmanın temsilcisiyim şuyum dersiniz yazarsınız,bu gibi ben satıcı değilimde sonradan oldumda muhabbeti ucuz bir yol bu konuda.Yani mesele kimlik meselesi değil,mesele buradaki insanlar daha ilk yazıda anlamalarına karşın sevgili ugur73'ünde tespit ettiği gibi neler oluyor denmesidir.

    Kimse size yalan söylüyor ibaresini etmemiş,ama şimdi ben ediyorum.....

    Önceki yazdıklarınızı şimdiki yazdıklarınızla uyuşturun bakalım,nasıl yapacaksınız bunu.Ayrıca bunu yaparsanız nedeninide açıklayın.Ama yazarkende ''Doğru ben satıcı değilim,teknik alt yapıdan sorumluyum'' lafı falanda etmeyin bence.Çünki yazılarını firma adına ise firma harici her yerde siz satıcısınız.

    Bekliyoruz güzel ve mantıklı açıklamalarınızı.


    Daha cok bekleriz gibi geliyor bana.Arkadas hergun forumu ziyaret etmesine ragmen,zahmet edip de iki satir yazi yazmiyor.Iki haftadir ses seda yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur73

    quote:

    Orjinalden alıntı: gps.navigation

    O yazıda benimde karşılık yazım vardı sanırım Ne güzel SATICI DEĞİLİM de,tercih sizin de sonra gel firmanın avukatı falan değil direk bu işin içinde olan biri gibi yaz.

    Yazacaksanız bir firmanın temsilcisiyim şuyum dersiniz yazarsınız,bu gibi ben satıcı değilimde sonradan oldumda muhabbeti ucuz bir yol bu konuda.Yani mesele kimlik meselesi değil,mesele buradaki insanlar daha ilk yazıda anlamalarına karşın sevgili ugur73'ünde tespit ettiği gibi neler oluyor denmesidir.

    Kimse size yalan söylüyor ibaresini etmemiş,ama şimdi ben ediyorum.....

    Önceki yazdıklarınızı şimdiki yazdıklarınızla uyuşturun bakalım,nasıl yapacaksınız bunu.Ayrıca bunu yaparsanız nedeninide açıklayın.Ama yazarkende ''Doğru ben satıcı değilim,teknik alt yapıdan sorumluyum'' lafı falanda etmeyin bence.Çünki yazılarını firma adına ise firma harici her yerde siz satıcısınız.

    Bekliyoruz güzel ve mantıklı açıklamalarınızı.


    Daha cok bekleriz gibi geliyor bana.Arkadas hergun forumu ziyaret etmesine ragmen,zahmet edip de iki satir yazi yazmiyor.Iki haftadir ses seda yok.

    Alıntıları Göster
    Papago'ya soruyorlardır belki ne yazalım diye

    Neyse,yolları açık olsun.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gps.navigation

    Papago'ya soruyorlardır belki ne yazalım diye

    Neyse,yolları açık olsun.....

    Alıntıları Göster
    :)) bu forum ılgınc bır hale gelmıs....

    pb
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pianoblack

    :)) bu forum ılgınc bır hale gelmıs....

    pb

    Alıntıları Göster
    ilginc olan nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur73

    ilginc olan nedir?

    Alıntıları Göster
    arkadaşların bizleri cevapsız bırakması kötü oldu. ben hakikaten sektörümüzün nereye gittiğini ve nasıl yol aldığını öğrenmek isterdim. umarım kısa zamanda moralleri yerine gelir ve bizi cevapsız bırakmazlar...
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.