Şimdi Ara

Bursa'da üretilecek yeni Mitsubishi Colt 8 Haziran'da tanıtılacak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.381
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bursa'da üretilecek yeni Mitsubishi Colt 8 Haziran'da tanıtılacak
    Mitsubishi'nin paylaştığı ipucu görselinde üç modelin tamamen açık bir şekilde karşımıza çıkarıldığını görmekteyiz. Bunlardan ilki, şirketin kendi evi Japonya'da Kei Car sınıfına giren yeni Delica Mini yani bizi çok ilgilendiren bir model değil. Hemen üzerinde yer alan model ise yeni Mitsubishi ASX. Tasarımından da anlaşılacağı gibi kendisi Renault Captur'un ikizi olacak.



    Hemen üst tarafta, yeni Renault Clio ile birlikte Bursa'da üretilecek olan Mitsubishi Colt yer alıyor. Bu model de ön panjur ve logoları hariç Clio ile aynı olacak. Dolayısıyla üzeri örtülü olsa da tasarım tarafında herhangi bir sürprizle karşılaşmayı beklemiyoruz çünkü yeni Clio çoktan tanıtıldı. Bu arada yeni Colt'un tanıtımı da 8 Haziran'da gerçekleştirilecek.



    Solda yeni nesil Mitsubishi Triton/L200 bizleri karşılıyor. Söz konusu modelin yine bu görseldeki gibi kamuflajlı XRT konsepti ile ön gösterimi yapılmıştı. Araçla ilgili şimdilik pek bilgi yok ancak burada gördüğümüz (şnorkel gibi) Ralliart aksesuarlarıyla birlikte sunulacağı ve Navara ile aynı platform üzerine yükseleceği belirtiliyor. Mitsubishi, yeni modeli önümüzdeki mali yıl içerisinde satışa sunmayı planlıyor.



    Bursa'da üretilecek yeni Mitsubishi Colt 8 Haziran'da tanıtılacak
    Görseldeki bir diğer araç olan XFC konsepti geçen yıl Ekim ayında tanıtılmıştı. Yeni ışık imzası, sekizgen detaylara sahip ön panjuru ve dijital yan aynalarıyla dikkat çeken konseptin önümüzdeki yıl bazı Asya ülkelerinde satışa sunulması planlanıyor. Bu model büyük ihtimalle Avrupa pazarına gelmeyecek.



    Mitsubishi'nin bu yıl piyasaya süreceği son model 'Xpander HEV' olacak. İsminden de anlaşılacağı üzere Japon üreticinin MPV ve cross karışımı modeli yenilikçi hibrit sistemle donatılacak. Bununla birlikte tasarımının da güncellenecek olması sebebiyle üzerinin örtülü olduğu belirtiliyor ancak gözüken ışık imzası mevcut kasadakiyle aynı.



    Ayrıca Bkz.Makyajlı Hyundai i20'nin resmi görselleri paylaşıldı



    Tüm bu modeller Mitsubishi'nin Challenge 2025 planının bir parçası. Japon üretici 2025'e kadar toplam 16 yeni model çıkaracak. Bu planı desteklemek için Ar-Ge bütçesi yüzde 30 artırılacak. 2026 itibarıyla Mitsubishi, yatırımlarının yüzde 70'ini elektrikli araçlara ayıracak.









  • Xpander merak ettiğim bir araç umarım ülkemize gelir. Yeni outlander'ın da gelmesi iyi olur.

  • Clio ve Captur'a Mitsubishi logosu basıp satmanın altında nasıl bir mantık var, çok merak ediyorum. 'Piyasadan silinmedik' mesajı mı?

  • Colouse C kullanıcısına yanıt
    Nasıl ki Ford ve vw ticari araçlarını aynı yaptılar, nasıl ki Opel, Toyota, Citroen ve Peugeot aynı arabayı piyasaya sürüyorlar bunlar da o minvalde atılmış bir adım. Kaldı ki Renault, Nissan ve Mitsubishi birer ortak. 301 ve C-Elysee nasıl satılıyorsa bu araç da muhakkak satacaktir. Elbette siz piyasadan silinmedik diye mesaj verdiklerini düşünseniz bile bir gerçek var, 2022 yılında Asya, Avrupa ve Kuzey Amerika'da satış rakamlarını artırmış bir firma.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bursa'da üretilecek diye başlık atılmış, içerikte Bursa'ya dair tek kelime yok!

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biri Clio Biri Captur

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Mitsubishi yılların markası geldiği hale bakın. Neden Mitsubishi logolu Renault alayım ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    2020 Yeni Clio 5 Alacaklar Grubu
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bu haberi okusam Mitsubishi olarak itiraz ederdim, ne demek CLİO aynısı :))

  • Tabii Galant'ı çoçukluğumda Colt 2009'u alıp kullandığım için markanın yeri bende ayrı..

    bir Mazda...Bir Mitsubishi...Bir Subaru yeri hep ayrıdır...


    bu şekilde görmek çok üzücü... Saab gibi tarihin tozlu raflarında yer alsaydı keşke diyorum...

    özgün hiçbir model kalmayacak sanırım :/ ... umarım toparlar...

  • infinite kullanıcısına yanıt
    Elektrikli araçları karoser altında 600kiloluk pil yerleşeceği için biraz değişik tasarlanmak zorunda. Fakat karoser üstünü de değişik tasarlıyorlar. Karoser üstünü klasik Mercedes E gibi tasarlayabilirler fakat Mercedes EQS, PC faresi gibi görünüyor. Bence elektrikli modası vurgulansın diye öyle tasarlanıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mazda da kalmadı gibi. Yarısı Ford, yarısı Toyota oldu. Sayı azaldıkça kopyala yapıştır araçlara boğuluyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt

    Elektrikli otomobillerde en büyük savaş rüzgara karşı verildiği için ve lityum pil dediğimiz şey enerji yoğunluğu açısından likit yakıta göre çok zayıf olduğu için öyle tasarlanıyor..


    aerodinamik 1, yuvarlanma direnci 2. bu yüzden elektrikli araç dizaynları böyle, bu yüzden elektrikli otomobillerin lastikleri farklı..

  • Sadece logosu farklı iki otomobil muhtemelen donanım ve motor anlamında cesitlilikle pazarlara sunulacak.
    Pazara göre, Clioyu bos Coltu dolu speclemeleri gerek, ya da Clio motorlari ile Colt motorlarini farkli lanse etmeleri gerek (Benzinli, yari hibrit, tam hibrit vs)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • infinite kullanıcısına yanıt

    ben de zamanında 6 silindir diamante kullanmıştım kısa süreliğine... o arabalar nerede şimdiki mitsu arabalar nerde!Bursa'da üretilecek yeni Mitsubishi Colt 8 Haziran'da tanıtılacak 

  • hemen sipariş verelim

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt
    Rüzgar direncine karşı aerodinamik tasarım 100 yıldır geliştiriliyor, elektrikli araçlarla başlamış birşey değil.

    E-araçların lastiklerinin farklı olması 500-600kg'lik batarya ağırlığı dolayısıyla. Mercedes EQS 2.7 ton.

    Bu sebepten dolayı e-araçların en büyük sorunu yokuş yukarı performansı zaten.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt

    Bisiklet bile yapsan aerodinami önemli.. ancak aeronun elektrikli otomobiller üzerindeki kazanımı ile içten yanmalılar üzerindeki kazanımı bir değil.. bu yüzden bu kadar radikal dizaynlar.


    1500kg'lik renault zoe'nun lastikleri bile E logolu özel lastik olarak geliyor.. gövde ağırlığı kadar yuvarlanma direnci de çok önemli. bu araçlar şehir içinde içten yanmalı motora göre çok verimli. ne kayıp yaşıyorlarsa uzun yolda yaşıyorlar..


    İçten yanmalı araçlar ise tam tersi, şehir içinde tüketim artıp, uzun yolda düşüyor.


    Bu içten yanmada yuvarlanma direnci önemsiz anlamı gelmez.. bir şeyin cevabı ya hep ya hiç değildir, önem katsayısı fark arz edebilir ki bu durumda öyle..

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt
    Rüzgar ve yuvarlanma direnci ICE, batarya-elektrikli, hidrojen-elektrikli tüm araçlar için en büyük kronik sorun.

    Bunu batarya elektrikli araçların sorunuymuş gibi bakmak, asıl önemli başka sorunları unutmak anlamına gelebilir

    Batarya-elektrikli araçların açık ara en önemli sorunu bataryanın kendisi:

    Uzun şarj süresi
    Kısa menzil
    Hızlı şarjda kısalan batarya ömrü
    Pedala fazla yüklenince aşırı ısınma sonucu bataryanın tutuşma riski
    Tuz madenlerinden çıkarılan tuzdan üretildiği halde lityum bataryanın çok pahalı olması

    Bunlara ek olarak arka planda bir sorun daha var.

    Bataryayı 100% şarj ederken son %20 şarj süresi son derece uzun. O yüzden üreticiler hep %80'e kadarki şarjı şarj süresi olarak belirtiyor.


    Bursa'da üretilecek yeni Mitsubishi Colt 8 Haziran'da tanıtılacak

    Fakat belirtilen menzil %100 şarj olmuş pil için geçerli belirttikleri pil şarj süresine göre menzili en az %20 yüksek gösteriyorlar. WLTP zaten tutturulması imkansız menzildi, onun üstüne bir de bu.

    Bence bataryalı e-araçlarda öncelikle konuşulması gereken aero, yuvarlanma direnci kayıpları değil, bunlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • koskoca mitsubishi ne hallere geldi renault ne abi mitsubishi'nin yanında? oldu olacak lancer evolution'u da megane'da arak yapın.

  • 2 hafta önce L200 için bayiyi aramıştım. Türkiyeden çekiliyoruz demişti satış görevlisi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.