Geçen hafta gece telefonumun şarjı bittikten sonra sabah şarja taktım hiç bir tepki alamadım.Sonra Bursa Nilüfer ipointe götürdüm.Bir hafta ellerinde tutup sıvı teması oldugunu 1600 lira karşılığında telefonu yenisiyle değiştirebileceklerini söylediler.Ben ise bu sıvı teması olmadıgını belirttim.Onlarda ter ile bile olabilir dediler.Bende ihtimal verdim ve 1600 liralık teklifi reddedip telefonu geri aldım.Yetkili olmayan bir servise verdim dün telefonu bugün yaptıkları incelemede anakartta büyük bir çizik ve yanlış takılmış vidalar görmüşler ve telefonu etkileyecek bir sıvı teması olmadıgını anakartın çok fazla akım aldığı tarzında şeyler söyledi.Telefon sadece 2 kez ipointe gitti başka kimse açmadı çiziğin başka şekilde olmuş olma ihtimali yok.
Şimdi sorum ise Bursa ipointi nerde ve nasıl şikayet edebilirim ?
Teşekkürler
Şimdi, teknik olarak yanlış yerden başlamışsınız. iPoint ile Apple ürünleri anlamında birden fazla kere servis aldım pek bir sorun yaşamadım. Ama direkt bu mantıkla devam etmediğim için olabilir.
Bir sorun olduğunda mutlaka Apple müşteri hizmetlerini arar, bir olay numarası açtırırım. Akabinden beni nereye yönlendirirlerse (Nilüfer'de oturduğum için direkt iPoint) oraya olay numarası ile kayıt ettiririm. Bu güne kadar hiç sıkıntı problem vs yaşamadım.
Apple'a şikayet edeceksiniz ancak, keşke bu şikayet olayını telefonu başka yerde açtırmadan önce yapsaydınız. İnceleme amaçlı sizden ürünü genelde istiyorlar ancak yetkisiz müdahale (bu olay olduktan sonra olmuş olsa da) ne zaman yapıldığını ispat edemeyeceğiniz için, garanti kapsamı dışına atabilirler. iPhone konusunda Bursa'da Genpa'da hızlı servis sağlıyor. Hatta çok uğraşmama yoluna gidip aynı gün değişim vermeye çalışıyor elinde telefon varsa.
Apple müşteri hizmetlerine derdinizi anlatın diyeceğim ama gidişat ne olur onu tam kestiremedim.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme