Şimdi Ara

Bütçe 25.000 TL Yardım Lütfen ???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
1
Favori
849
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle Merhaba;

    -Orta Derece Bir Sürücüyüm

    -3 Kişilik Bir Aileyiz / Ancak Gelenimiz Fazla :) \

    -Aracı Ben ve Babam Kullanacak

    -Genelde Şehir İçi, Arada Bir Şehir Dışı Kullanılacak

    -Aylık En Fazla 1.000 Km Geçmeyiz

    2. El Max. 25.000 TL'yi geçmeyecek, beni 2-3 yıl idare edicek özellikle LPG kullanmayacağım için çok yakmayan (Benzin veya Dizel), çok küçük olmamak kaydıyla araç bakıyorum.

    Eski aracım (Megane 1) 2 yıldır onu kullanıyorum, Otomatik Vitesli olduğu için , öncelikle Otomatik istiyorum, fakat kullanımı kolay sıkıntı çekmeyeceğim Manuel'de olabilir.


    Çok araştırma yaptım ama kafam çok karıştı Otomatik vites olarak herkes bir birini kötülüyor tek kafama yatan tabiki Otomatikte Honda Civic ancak oda Fazla yaktığı için yanaşamıyorum, Öncelikle Şanzımanında fazla sorun çıkarmayacak sonra çok yakmayacak beni üzmeyecek marka ve modeller için Yardımcı olursanız gerçekten çok sevinirim... Şimdiden Teşekkürler.

    Benim Araştırdığım Araçlar: (Otomatik Vites)
    -Opel Astra Classic (Dizel)
    -Renault Megane 2 (Dizel)
    -Hyundai Accent Era (Dizel)
    -Fiat Linea (Dizel)
    -Fiat Punto (Benzin veya Dizel)
    -Mitsubishi Colt (Benzin veya Dizel)
    -Honda Jazz (Benzin)
    -Honda City (Benzin)







  • Fiyattan bağımsız olarak, sadece kalite-konfor gözeterek ve hepsinin otomatik olduğu varsayımıyla benim sıralamam şöyle;

    1- Honda Jazz (CVT, en başarılı şanzıman, hem performans hem ekonomi. Genel olarak en kullanışlı, geniş araç da bu)
    2- Astra (sanırım otomatikleştirilmiş manuel, sorun yaşayan çok kişi var)
    3- Megane (bundan emin değilim)
    4- Punto (Dualogic, otomatikleştirilmiş manuel, sorunsuz ama yavaş, araç ithal, Linea'dan daha iyi işçilik)
    5- Colt (otomatikleştirilmiş manuel, sorunsuz diyorlar ama sert, konforsuz bir araç da diyorlar)
    6- Honda City (CVT olması lazım, güzel, kaliteli bir araç ama 2. eli yok gibi, ithalatı da durdu)
    7- Fiat Linea (araç kalitesiz ama büyük, ucuz, ekonomik, yerli montaj)
    8- Hyundai (klasik tam otomatik sanırım, konforlu ama çok yakar, araç kalitesiz)

    Araçlar farklı kategorilerde ama kendimce bir sıralama yaptım. Ben olsam genel anlamda kesinlikle Jazz tercih ederdim. Bu arada ben de Dualogic Punto kullanıyorum. Memnunum ama bütçem el verseydi, sıfır Jazz tercih ederdim (benim araç da sıfır). Başta vites kutuları olmak üzere iki araç arasında dağ kadar fark var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: igorparker

    Fiyattan bağımsız olarak, sadece kalite-konfor gözeterek ve hepsinin otomatik olduğu varsayımıyla benim sıralamam şöyle;

    1- Honda Jazz (CVT, en başarılı şanzıman, hem performans hem ekonomi. Genel olarak en kullanışlı, geniş araç da bu)
    2- Astra (sanırım otomatikleştirilmiş manuel, sorun yaşayan çok kişi var)
    3- Megane (bundan emin değilim)
    4- Punto (Dualogic, otomatikleştirilmiş manuel, sorunsuz ama yavaş, araç ithal, Linea'dan daha iyi işçilik)
    5- Colt (otomatikleştirilmiş manuel, sorunsuz diyorlar ama sert, konforsuz bir araç da diyorlar)
    6- Honda City (CVT olması lazım, güzel, kaliteli bir araç ama 2. eli yok gibi, ithalatı da durdu)
    7- Fiat Linea (araç kalitesiz ama büyük, ucuz, ekonomik, yerli montaj)
    8- Hyundai (klasik tam otomatik sanırım, konforlu ama çok yakar, araç kalitesiz)

    Araçlar farklı kategorilerde ama kendimce bir sıralama yaptım. Ben olsam genel anlamda kesinlikle Jazz tercih ederdim. Bu arada ben de Dualogic Punto kullanıyorum. Memnunum ama bütçem el verseydi, sıfır Jazz tercih ederdim (benim araç da sıfır). Başta vites kutuları olmak üzere iki araç arasında dağ kadar fark var.

    Teşekkür ederim hocam çok aydınlatıcı oldu gerçekten. Sizin araç punto kaç model ve yakıtı dizel mi ne kadar yakıyor bide ??




  • Rica ederim. Benimki 2012 model, benzinli otomatik (otomatikleştirilmiş manuel daha doğrusu, Dualogic). Benim kullanımım %60 kadar otoban, gerisi şehiriçi trafiği. Her gün işe git gel kullanıyorum. Tamamen ekonomi odaklı bir sürüşle 5,8-6,0 litre ortalama tutturabiliyorum. Ancak Dualogic biraz yavaş bir şanzıman. Dümdüz bir yerde yaşadığım için sorun yok ama yokuşlu, çok yoğun trafikli bir yerde bu şanzımanı tavsiye etmem, yavaş vites değiştiriyor çünkü. Karar vermekte de geç kalabiliyor. Ben bunu bilerek aldığım için memnunum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: igorparker

    Rica ederim. Benimki 2012 model, benzinli otomatik (otomatikleştirilmiş manuel daha doğrusu, Dualogic). Benim kullanımım %60 kadar otoban, gerisi şehiriçi trafiği. Her gün işe git gel kullanıyorum. Tamamen ekonomi odaklı bir sürüşle 5,8-6,0 litre ortalama tutturabiliyorum. Ancak Dualogic biraz yavaş bir şanzıman. Dümdüz bir yerde yaşadığım için sorun yok ama yokuşlu, çok yoğun trafikli bir yerde bu şanzımanı tavsiye etmem, yavaş vites değiştiriyor çünkü. Karar vermekte de geç kalabiliyor. Ben bunu bilerek aldığım için memnunum.

    Araç Benzinli ve Otomatik olmasına rağmen çokta yakmıyor yani kanaatimce dediğinize göre, tabi araç alırken test sürüşü yapıp içine sindirmekte önemli sonuçta renkler ve zevkler tartışılmaz ancak puntoda kafama yattı açıkcası...




  • Honda uzerine bikac bisey soyleyeyim bende. Otomatigini kullanmadim ama kullananlar sorunsuz ve memnun olduklarini soyluyorlar. Otomatiklerin hepsi duz vitese gore biraz daha fazla yakar. Civic tavsiye edebilirim bende. Arabaya tupu taktirdim kimi kisiler neden taktirdin zaten az yakan bi arac dediler. Cityin piyasasi yok. Zaten uretimide durdu. Jazz ise piyasada aranan bir arac. Vs vs

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pi

    Honda uzerine bikac bisey soyleyeyim bende. Otomatigini kullanmadim ama kullananlar sorunsuz ve memnun olduklarini soyluyorlar. Otomatiklerin hepsi duz vitese gore biraz daha fazla yakar. Civic tavsiye edebilirim bende. Arabaya tupu taktirdim kimi kisiler neden taktirdin zaten az yakan bi arac dediler. Cityin piyasasi yok. Zaten uretimide durdu. Jazz ise piyasada aranan bir arac. Vs vs
    Öncelikle şunu düzeltmek lazım; tüm otomatikler manuelden çok yakmaz. Tersine yeni modeller manuellerden daha az yakıyor. Örneğin benim aracım Dualogic denen, otomatikleştirilmiş manuel bir şanzıman. Debriyaj pedalı yok evet ama aslında sizin yerinize debriyaja basıp vites değiştiren bir robot var. Yani araç özünde manuel. Buna benzer tüm yarı otomatik şanzımanlar aynı mantıkla çalışıyor. Haliyle devir aralıkları elektronik olarak kontrol edildiğinden araç sizi sürekli ekonomik sürmeye zorluyor (ekonomi modundan çıkmadığınız sürece). Siz normalde belki isteyerek, belki dalgınlıkla küçük vites-yüksek devirde gidip boşa benzin harcayakken şanzıman hemen vites büyütüyor. Her şartta mümkün olan en büyük vitesi seçmeye çalışıyor. Dolayısıyla az yakıyor. Zaten benim aracımın fabrika verilerinde dahi otomatik olan manuelden az yakıyor görünüyor. Gerçek hayatta da sonuç aynı.

    Punto fiyatına kıyasla güzel bir araç, en dolu modelinde her türlü donanımı bulabilirsiniz. Örneğin bazı rakiplerinde isteseniz dahi satın alamayacağınız ESP gibi güvenlik donanımları ya da tek dokunuşla (sadece sürücü tarafında değil, her camda ayrı ayrı) hem açılıp hem de kapanabilen, üstelik kumandadan da açılıp kapanabilen 4 cam var. Bunlar örnek sadece. Ama nerede nasıl hangi şartlarda kullanacağınızı iyi hesap edin ve dediğiniz gibi mutlaka test sürüşü yapın bu şanzımanla. Örneğin ben yokuşlu, yoğun trafikli bir yerde yaşıyor olsaydım almazdım Dualogic'i. Çünkü tam otomatiklere ve CVT'lere göre çok hantal kalıyor. Ama benim amacım ekonomi olduğundan dert etmiyorum. Genel olarak Honda ile Fiat'ı da karşılaştırmak yanlış olur. Bütçeniz yetiyorsa Jazz alın derim ama Punto hem satın alırken hem de işletirken ucuz bir araç, yedek parçası vs. her şeyi daha ucuz.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    25 Bin TL Sistem Önerisi
    2 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: igorparker

    Öncelikle şunu düzeltmek lazım; tüm otomatikler manuelden çok yakmaz. Tersine yeni modeller manuellerden daha az yakıyor. Örneğin benim aracım Dualogic denen, otomatikleştirilmiş manuel bir şanzıman. Debriyaj pedalı yok evet ama aslında sizin yerinize debriyaja basıp vites değiştiren bir robot var. Yani araç özünde manuel. Buna benzer tüm yarı otomatik şanzımanlar aynı mantıkla çalışıyor. Haliyle devir aralıkları elektronik olarak kontrol edildiğinden araç sizi sürekli ekonomik sürmeye zorluyor (ekonomi modundan çıkmadığınız sürece). Siz normalde belki isteyerek, belki dalgınlıkla küçük vites-yüksek devirde gidip boşa benzin harcayakken şanzıman hemen vites büyütüyor. Her şartta mümkün olan en büyük vitesi seçmeye çalışıyor. Dolayısıyla az yakıyor. Zaten benim aracımın fabrika verilerinde dahi otomatik olan manuelden az yakıyor görünüyor. Gerçek hayatta da sonuç aynı.

    Punto fiyatına kıyasla güzel bir araç, en dolu modelinde her türlü donanımı bulabilirsiniz. Örneğin bazı rakiplerinde isteseniz dahi satın alamayacağınız ESP gibi güvenlik donanımları ya da tek dokunuşla (sadece sürücü tarafında değil, her camda ayrı ayrı) hem açılıp hem de kapanabilen, üstelik kumandadan da açılıp kapanabilen 4 cam var. Bunlar örnek sadece. Ama nerede nasıl hangi şartlarda kullanacağınızı iyi hesap edin ve dediğiniz gibi mutlaka test sürüşü yapın bu şanzımanla. Örneğin ben yokuşlu, yoğun trafikli bir yerde yaşıyor olsaydım almazdım Dualogic'i. Çünkü tam otomatiklere ve CVT'lere göre çok hantal kalıyor. Ama benim amacım ekonomi olduğundan dert etmiyorum. Genel olarak Honda ile Fiat'ı da karşılaştırmak yanlış olur. Bütçeniz yetiyorsa Jazz alın derim ama Punto hem satın alırken hem de işletirken ucuz bir araç, yedek parçası vs. her şeyi daha ucuz.

    Alıntıları Göster
    Temiz megane 2 lere bakın bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eren15935

    Honda uzerine bikac bisey soyleyeyim bende. Otomatigini kullanmadim ama kullananlar sorunsuz ve memnun olduklarini soyluyorlar. Otomatiklerin hepsi duz vitese gore biraz daha fazla yakar. Civic tavsiye edebilirim bende. Arabaya tupu taktirdim kimi kisiler neden taktirdin zaten az yakan bi arac dediler. Cityin piyasasi yok. Zaten uretimide durdu. Jazz ise piyasada aranan bir arac. Vs vs

    Eyvallah hocam teşekkür ederim ancak LPG kullanmak istemiyorum, korktuğumdan beğenmediğimden de değil yaşadığım yer büyük şehir olunca park sorunu çok fazla katlı otoparklara da girilmediğinden zorlaşıyor durum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: igorparker

    Öncelikle şunu düzeltmek lazım; tüm otomatikler manuelden çok yakmaz. Tersine yeni modeller manuellerden daha az yakıyor. Örneğin benim aracım Dualogic denen, otomatikleştirilmiş manuel bir şanzıman. Debriyaj pedalı yok evet ama aslında sizin yerinize debriyaja basıp vites değiştiren bir robot var. Yani araç özünde manuel. Buna benzer tüm yarı otomatik şanzımanlar aynı mantıkla çalışıyor. Haliyle devir aralıkları elektronik olarak kontrol edildiğinden araç sizi sürekli ekonomik sürmeye zorluyor (ekonomi modundan çıkmadığınız sürece). Siz normalde belki isteyerek, belki dalgınlıkla küçük vites-yüksek devirde gidip boşa benzin harcayakken şanzıman hemen vites büyütüyor. Her şartta mümkün olan en büyük vitesi seçmeye çalışıyor. Dolayısıyla az yakıyor. Zaten benim aracımın fabrika verilerinde dahi otomatik olan manuelden az yakıyor görünüyor. Gerçek hayatta da sonuç aynı.

    Punto fiyatına kıyasla güzel bir araç, en dolu modelinde her türlü donanımı bulabilirsiniz. Örneğin bazı rakiplerinde isteseniz dahi satın alamayacağınız ESP gibi güvenlik donanımları ya da tek dokunuşla (sadece sürücü tarafında değil, her camda ayrı ayrı) hem açılıp hem de kapanabilen, üstelik kumandadan da açılıp kapanabilen 4 cam var. Bunlar örnek sadece. Ama nerede nasıl hangi şartlarda kullanacağınızı iyi hesap edin ve dediğiniz gibi mutlaka test sürüşü yapın bu şanzımanla. Örneğin ben yokuşlu, yoğun trafikli bir yerde yaşıyor olsaydım almazdım Dualogic'i. Çünkü tam otomatiklere ve CVT'lere göre çok hantal kalıyor. Ama benim amacım ekonomi olduğundan dert etmiyorum. Genel olarak Honda ile Fiat'ı da karşılaştırmak yanlış olur. Bütçeniz yetiyorsa Jazz alın derim ama Punto hem satın alırken hem de işletirken ucuz bir araç, yedek parçası vs. her şeyi daha ucuz.

    Ağzına sağlık teşekkür ederim hocam senide rahatsız etmiş gibi oluyorum ama kusuruma bakma bundan önce megane 1 aracım oda otomatikti 1-2 yıl gibi süre zarfında tam 2 bin liralık masraf çıkardı bana o yüzden otomatik şanzımandan korkar oldum acaba punto veya linea alsam bana böyle bi sorun çıkarır mı yada çıkarsa bile çok mu masraf gider manuel şazımana göre, sonuçta fiat hem servisi ağı fazla yedek parça sorunu yok vede çok uygun fiyatlara...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amadeus_M

    Temiz megane 2 lere bakın bence

    Yok dostum ya megane 2 lerin otomatiğine bulaşmam bir çok yerde bir çok sorun yaşayanlar gördüm vazgeçtim ancak alırsaam dizel manueli çok güzel onu düşünebilirim daha önce benzinlisini kullanmıştım çok güzel ve tatminkar bir araba doğrusu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maxpeyn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Amadeus_M

    Temiz megane 2 lere bakın bence

    Yok dostum ya megane 2 lerin otomatiğine bulaşmam bir çok yerde bir çok sorun yaşayanlar gördüm vazgeçtim ancak alırsaam dizel manueli çok güzel onu düşünebilirim daha önce benzinlisini kullanmıştım çok güzel ve tatminkar bir araba doğrusu

    Ben otomatik araba tercih etmediğimden manuel düşünerek söylemiştim manuel dizel güzel olur
  • Rica ederim, bildiğim kadarıyla yanıtlamaya çalışıyorum :)

    Megane'ın şanzımanını bilmiyorum açıkçası, tam otomatik mi yarı otomatik mi... Bugatti dahi alsanız sorun çıkarmaz diyemeyiz, biraz da şans işi bunlar. O yüzden istatistiklere bakıyoruz. Punto'nun dualogic'i genel olarak sorunsuz sayılabilecek bir şanzıman. Ama tabii ki sorun yaşayan insanlar da var. Sonuçta şanzımanın içinde debriyaja basan bir robot olduğu için, bu parça elektronik ya da mekanik olarak arızalanabiliyor. Masrafın tutarı da değişiyor tabii, 300 liraya kurtulan da var 2000 lira ödeyen de var. Ama birkaç kasa önceki Fiesta'ların sorunlu yarı otomatik şanzımanları gibi değil, yani sorunsuz kullanan insan sayısı daha fazla. Ben de 1 sene / her gün / 32bin km'dir sorunsuz kullanıyorum, umarım böyle devam eder :)

    Ben kendi adıma Punto'yu öneririm (Jazz'dan sonra), güzel bir araçtır ama tabii ne kadar ekmek o kadar köfte misali, bir Honda kalitesi bulamayacaksınız. Bozuk zeminlerde ufak tefek zırıltılar gelebilir, araç daha az "tok" gelebilir. O fiyat farkına bunlar normal tabii. Aynı şekilde bir Megane konforu da bulamazsınız. Sonuçta farklı sınıflarda araçlar. Linea ile kıyaslarsak; Punto daha konforlu, sessiz, daha iyi işçilikle üretilmiş. Malzeme kalitesi bile bazı noktalarda farklı. İkisi arasında eğer bagaj ihtiyacım yoksa, ben Punto'yu alırdım. Linea'nın hem bagajı daha büyük hem de araç uzun olduğu için arka koltuk diz mesafesi kayda değer miktarda daha fazla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amadeus_M

    quote:

    Orijinalden alıntı: maxpeyn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Amadeus_M

    Temiz megane 2 lere bakın bence

    Yok dostum ya megane 2 lerin otomatiğine bulaşmam bir çok yerde bir çok sorun yaşayanlar gördüm vazgeçtim ancak alırsaam dizel manueli çok güzel onu düşünebilirim daha önce benzinlisini kullanmıştım çok güzel ve tatminkar bir araba doğrusu

    Ben otomatik araba tercih etmediğimden manuel düşünerek söylemiştim manuel dizel güzel olur

    Aynen aynen katılıyorum kardeş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: igorparker

    Rica ederim, bildiğim kadarıyla yanıtlamaya çalışıyorum :)

    Megane'ın şanzımanını bilmiyorum açıkçası, tam otomatik mi yarı otomatik mi... Bugatti dahi alsanız sorun çıkarmaz diyemeyiz, biraz da şans işi bunlar. O yüzden istatistiklere bakıyoruz. Punto'nun dualogic'i genel olarak sorunsuz sayılabilecek bir şanzıman. Ama tabii ki sorun yaşayan insanlar da var. Sonuçta şanzımanın içinde debriyaja basan bir robot olduğu için, bu parça elektronik ya da mekanik olarak arızalanabiliyor. Masrafın tutarı da değişiyor tabii, 300 liraya kurtulan da var 2000 lira ödeyen de var. Ama birkaç kasa önceki Fiesta'ların sorunlu yarı otomatik şanzımanları gibi değil, yani sorunsuz kullanan insan sayısı daha fazla. Ben de 1 sene / her gün / 32bin km'dir sorunsuz kullanıyorum, umarım böyle devam eder :)

    Ben kendi adıma Punto'yu öneririm (Jazz'dan sonra), güzel bir araçtır ama tabii ne kadar ekmek o kadar köfte misali, bir Honda kalitesi bulamayacaksınız. Bozuk zeminlerde ufak tefek zırıltılar gelebilir, araç daha az "tok" gelebilir. O fiyat farkına bunlar normal tabii. Aynı şekilde bir Megane konforu da bulamazsınız. Sonuçta farklı sınıflarda araçlar. Linea ile kıyaslarsak; Punto daha konforlu, sessiz, daha iyi işçilikle üretilmiş. Malzeme kalitesi bile bazı noktalarda farklı. İkisi arasında eğer bagaj ihtiyacım yoksa, ben Punto'yu alırdım. Linea'nın hem bagajı daha büyük hem de araç uzun olduğu için arka koltuk diz mesafesi kayda değer miktarda daha fazla.

    Eyvallah dostum gerçekten teşekkür ederim cevapların çok yardımcı oldu fiat ve honda konusunda aracımı alırken söylediklerini mutlaka düşünücem ona göre karar vericem sağolasın... İnşallah 132 bine kadar sorunsuz binersin arabını :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: scissors0

    quote:

    Orijinalden alıntı: igorparker

    Rica ederim, bildiğim kadarıyla yanıtlamaya çalışıyorum :)

    Megane'ın şanzımanını bilmiyorum açıkçası, tam otomatik mi yarı otomatik mi... Bugatti dahi alsanız sorun çıkarmaz diyemeyiz, biraz da şans işi bunlar. O yüzden istatistiklere bakıyoruz. Punto'nun dualogic'i genel olarak sorunsuz sayılabilecek bir şanzıman. Ama tabii ki sorun yaşayan insanlar da var. Sonuçta şanzımanın içinde debriyaja basan bir robot olduğu için, bu parça elektronik ya da mekanik olarak arızalanabiliyor. Masrafın tutarı da değişiyor tabii, 300 liraya kurtulan da var 2000 lira ödeyen de var. Ama birkaç kasa önceki Fiesta'ların sorunlu yarı otomatik şanzımanları gibi değil, yani sorunsuz kullanan insan sayısı daha fazla. Ben de 1 sene / her gün / 32bin km'dir sorunsuz kullanıyorum, umarım böyle devam eder :)

    Ben kendi adıma Punto'yu öneririm (Jazz'dan sonra), güzel bir araçtır ama tabii ne kadar ekmek o kadar köfte misali, bir Honda kalitesi bulamayacaksınız. Bozuk zeminlerde ufak tefek zırıltılar gelebilir, araç daha az "tok" gelebilir. O fiyat farkına bunlar normal tabii. Aynı şekilde bir Megane konforu da bulamazsınız. Sonuçta farklı sınıflarda araçlar. Linea ile kıyaslarsak; Punto daha konforlu, sessiz, daha iyi işçilikle üretilmiş. Malzeme kalitesi bile bazı noktalarda farklı. İkisi arasında eğer bagaj ihtiyacım yoksa, ben Punto'yu alırdım. Linea'nın hem bagajı daha büyük hem de araç uzun olduğu için arka koltuk diz mesafesi kayda değer miktarda daha fazla.

    Eyvallah dostum gerçekten teşekkür ederim cevapların çok yardımcı oldu fiat ve honda konusunda aracımı alırken söylediklerini mutlaka düşünücem ona göre karar vericem sağolasın... İnşallah 132 bine kadar sorunsuz binersin arabını :)

    Alıntıları Göster
    Grande Punto 1.3 Multijet Tavsiye ederim kendi arabam B sınıfı en alınası araç, Ocak ayında aldım arabamı gayet keyifli sürüşü var 6 hava yastığı olan modeli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: liverpol

    Grande Punto 1.3 Multijet Tavsiye ederim kendi arabam B sınıfı en alınası araç, Ocak ayında aldım arabamı gayet keyifli sürüşü var 6 hava yastığı olan modeli.

    Sağol kardeş eyvallah bu puntoların ne çok hangi modeli doluluk oranı fazla yani ??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scissors0

    quote:

    Orijinalden alıntı: liverpol

    Grande Punto 1.3 Multijet Tavsiye ederim kendi arabam B sınıfı en alınası araç, Ocak ayında aldım arabamı gayet keyifli sürüşü var 6 hava yastığı olan modeli.

    Sağol kardeş eyvallah bu puntoların ne çok hangi modeli doluluk oranı fazla yani ??

    Alıntıları Göster
    benim arabanın Ruhsatta Grande Punto S2 Paket Active yazıyor 2009 model 1.3 multijet dijital klima hariç full aynı model 2 araç farklı donanımlarda olabiliyor bilgin olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: liverpol

    Grande Punto 1.3 Multijet Tavsiye ederim kendi arabam B sınıfı en alınası araç, Ocak ayında aldım arabamı gayet keyifli sürüşü var 6 hava yastığı olan modeli.

    Alıntıları Göster
    Oyun jazz dan yana
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liverpol

    benim arabanın Ruhsatta Grande Punto S2 Paket Active yazıyor 2009 model 1.3 multijet dijital klima hariç full aynı model 2 araç farklı donanımlarda olabiliyor bilgin olsun.

    Tamam hocam öğrendiğim iyi oldu çok sağol
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.