Şimdi Ara

Drift (yanlama) nasıl yapılır? teknikleri nedir??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
56
Cevap
0
Favori
99.494
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bilgisi olan war mı??



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Araba ile Drift Nasıl Atılır: Teknikleri ve İpuçları

    Drift, kontrolsüz kayma teknikleriyle gerçekleştirilen, yüksek performanslı bir sürüş manevrasıdır. İster deneyimli bir sürücü olun ister öğrenme sürecinde olun, drift yapmayı öğrenmek hem heyecan verici hem de zorlu bir deneyim olabilir.

    Anahtar Kelimeler:

    • Drift nasıl yapılır
    • Drift nasıl atılır
    • Arabayla nasıl yanlanır
    • Nasıl yanlanır
    • Araba nasıl yanlanır
    • Yanlama nasıl yapılır
    • Nasıl drift atılır

    Teknikler:

    • Ağırlık Transferi: Uygun ağırlık transferi, drift yapmanın anahtarıdır. Viraja girerken, ağırlığı virajın dışındaki tekerleklere vererek arabanın virajın içine doğru kaymasına neden olursun.
    • Gaz Kontrolü: Gazı hassas bir şekilde kontrol ederek arabanın savrulmasını yönetebilirsin. Viraja girerken hafifçe gaza basarak arabanın arka kısmını kaydırabilirsin.
    • Direksiyon Kontrolü: Direksiyonu keskin ve hassas bir şekilde kullanarak arabanı kaymada tutabilirsin. Virajın içine doğru kontra direksiyon uygulayarak arabanın kaymasını kontrol edebilirsin.
    • Fren Kullanımı: Frenler, drift sırasında arabanı dengelemek ve kaymayı kontrol etmek için kullanılabilir. Frenleri hafifçe kullanarak arabanın arkasını sabitleyebilir veya savrulmayı durdurabilirsin.

    İpuçları:

    • Güvenli Bir Ortam Seç: Drift yapmayı öğrenmek için geniş, açık ve engelsiz bir alan seç.
    • Uygun Bir Araba Kullan: Drift yapmak için arkadan itişli veya dört çekişli bir araba idealdir.
    • Temel Sürüş Becerilerini Geliştir: Drift yapmadan önce, temel sürüş becerilerinin sağlam bir temele sahip olduğundan emin ol.
    • Sabırlı Ol: Drift yapmayı öğrenmek zaman ve pratik gerektirir. Vazgeçme ve tekniklerini sürekli olarak geliştirmeye odaklan.
    • Öncelikle Profesyonel Bir Sürücüden Eğitim Al: Güvenli ve doğru bir şekilde drift yapmayı öğrenmenin en iyi yolu, deneyimli bir sürücüden eğitim almaktır.
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Nasıl Yani ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Besiktasli

    Nasıl Yani ?
    arabayla nasıl yanlanır... daha ne diebilirim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    arabayla nasıl yanlanır... daha ne diebilirim...

    Alıntıları Göster
    Valla yanlamanın nasıl birşey olduğunu bilmiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Besiktasli

    Valla yanlamanın nasıl birşey olduğunu bilmiyorum

    Alıntıları Göster
    Kardeşim bunlar yazılarak öğrenilmez ha diosan ki ana bi bilgi olsun viraja yaklaşırken vitesi küçült devri yükselt gaza bas daha sonrada ani bi hareketle direksiyonu kır ver yanı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CuTDaCRaP

    Kardeşim bunlar yazılarak öğrenilmez ha diosan ki ana bi bilgi olsun viraja yaklaşırken vitesi küçült devri yükselt gaza bas daha sonrada ani bi hareketle direksiyonu kır ver yanı

    Alıntıları Göster
    vİRAJA HIZLI YAKLAŞ. sOL EL DİREKSİYONDA ANİ KIR. EL FRENİNİ 1 SN ÇEK BIRAK. GAZI DİPLE. olur herhalde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Drazy

    vİRAJA HIZLI YAKLAŞ. sOL EL DİREKSİYONDA ANİ KIR. EL FRENİNİ 1 SN ÇEK BIRAK. GAZI DİPLE. olur herhalde

    Alıntıları Göster
    BU ARKADAS OTOBAN DA NASIL MAKAZ ATABILIRIM DİYE SORUYOR HERALDE SORU OYSA EĞER CEVAP ŞU: KABİLİYET
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caraudiohifi

    BU ARKADAS OTOBAN DA NASIL MAKAZ ATABILIRIM DİYE SORUYOR HERALDE SORU OYSA EĞER CEVAP ŞU: KABİLİYET

    Alıntıları Göster
    dostum yazıyla olmaz uygulaman lazım...! bol pratik lazim! yada simulatorler war atari salonlarında baya kaliteli oyunlar war onları dene ehauehaueh :))))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aDoLF®

    dostum yazıyla olmaz uygulaman lazım...! bol pratik lazim! yada simulatorler war atari salonlarında baya kaliteli oyunlar war onları dene ehauehaueh :))))

    Alıntıları Göster
    mümkünse araba arkadan çekiş olur,hatta imkanın varsa 4 teker çekiş olsun ve lasitklerin kabak olsun.sonra bikaç deneme yap ve yanla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobraman

    mümkünse araba arkadan çekiş olur,hatta imkanın varsa 4 teker çekiş olsun ve lasitklerin kabak olsun.sonra bikaç deneme yap ve yanla.

    Alıntıları Göster
    yaw gidin adamakllı işlerle uğraşın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest

    yaw gidin adamakllı işlerle uğraşın

    Alıntıları Göster
    hayat satılık değildir
    tehlikeli işler bunlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GobliN

    hayat satılık değildir
    tehlikeli işler bunlar

    Alıntıları Göster
    Drift Dedigin Burda Ogrenilmez Hocam.
    Ama Kisa Mantigi Sudur Dusuk Viteste Yuksek Devir ve Hangi Yone Donuyosan O yone Direksiyonu Kir Budur...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erujum

    Drift Dedigin Burda Ogrenilmez Hocam.
    Ama Kisa Mantigi Sudur Dusuk Viteste Yuksek Devir ve Hangi Yone Donuyosan O yone Direksiyonu Kir Budur...

    Alıntıları Göster
    viraj keskin sürat çok değilse viraja gelmeden(nekadar mesafe olacağı arabaya göre değişir) viraj yönüne direksiyonu kırıp aynı anda elfrenini çekiyorsun.tabi çok kısa bi zaman zarfındada vites küçültüp asılıyorsun gaza.direksiyonuda olabildiğince sıkı tutmanıda tavsiye ederim:)yüksek süratte ve yumuşak virajda sana pek birşey kalmıyor arabaya bakıyor olay.açıktan içeri giricen.sonrada dışarı işte malum f1 de varya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: klonajinsky

    viraj keskin sürat çok değilse viraja gelmeden(nekadar mesafe olacağı arabaya göre değişir) viraj yönüne direksiyonu kırıp aynı anda elfrenini çekiyorsun.tabi çok kısa bi zaman zarfındada vites küçültüp asılıyorsun gaza.direksiyonuda olabildiğince sıkı tutmanıda tavsiye ederim:)yüksek süratte ve yumuşak virajda sana pek birşey kalmıyor arabaya bakıyor olay.açıktan içeri giricen.sonrada dışarı işte malum f1 de varya

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: goblin
    hayat satılık değildir
    tehlikeli işler bunlar


    katılıyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: klonajinsky

    viraj keskin sürat çok değilse viraja gelmeden(nekadar mesafe olacağı arabaya göre değişir) viraj yönüne direksiyonu kırıp aynı anda elfrenini çekiyorsun.tabi çok kısa bi zaman zarfındada vites küçültüp asılıyorsun gaza.direksiyonuda olabildiğince sıkı tutmanıda tavsiye ederim:)yüksek süratte ve yumuşak virajda sana pek birşey kalmıyor arabaya bakıyor olay.açıktan içeri giricen.sonrada dışarı işte malum f1 de varya

    Alıntıları Göster
    direksiyonu wiraj yönüne doğru sert çewirip ters yöne hafif hafif bi sağ bisol. lastikler tam yola tutunmadığı için anca o şekilde tutabilirsin yoksa spin atarsan

    ama bööle yazıyla olmaz. arabaya we wiraja göre de değişir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ikista

    direksiyonu wiraj yönüne doğru sert çewirip ters yöne hafif hafif bi sağ bisol. lastikler tam yola tutunmadığı için anca o şekilde tutabilirsin yoksa spin atarsan

    ama bööle yazıyla olmaz. arabaya we wiraja göre de değişir

    Alıntıları Göster
    Bence arkadası bıraz yanlış anladınız .
    Yanlama yapmak ıcın araban ılk once arkadan ıtıslı veya 4 ceker olucak ,duz ve trafıge kapalı bır yolda denemesını yaparsın ben anlatayım sana.
    Kucuk vıtesde arabayı 4000-5000 devıre kadar cıkar sonra dıreksıyonu hafıf hafıf saga ve hemen sola kırarak dene ,bıraz tecruben artınca bıraz daha sert sag ve sol yap ,sonuc olarak duz bır yolda araban saga ve sola kayarak gıdecekdır bol sans




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CuTDaCRaP

    Kardeşim bunlar yazılarak öğrenilmez ha diosan ki ana bi bilgi olsun viraja yaklaşırken vitesi küçült devri yükselt gaza bas daha sonrada ani bi hareketle direksiyonu kır ver yanı

    Alıntıları Göster
    sonra duvara çık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfa147

    sonra duvara çık

    Alıntıları Göster
    araba arkadan itişliyse işin çok kolay
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfa147

    araba arkadan itişliyse işin çok kolay

    Alıntıları Göster
    drift nedir bilmiom da arabanın kıçını kaydırcam dersen, sol ayak freni yap derim. bi viraja sağ ayağın gazdayken gir sora ayanı gazdan çekmeden sol ayağınla frene hafif bas arabanın kıçı dışa doğru kayar daha küçük bi yarı çapla dönersin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cameroon

    drift nedir bilmiom da arabanın kıçını kaydırcam dersen, sol ayak freni yap derim. bi viraja sağ ayağın gazdayken gir sora ayanı gazdan çekmeden sol ayağınla frene hafif bas arabanın kıçı dışa doğru kayar daha küçük bi yarı çapla dönersin.

    Alıntıları Göster
    hocam yapacağın şey şu :

    bir tane nfs undergr.... cd si ve bir adet te kıpraşımlı ve kaliteli bi direksiyon seti......

    ondan sonra gelsin drift ler gitsin drag lar.... hadi hayırlı olsun..
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.