Şimdi Ara

viraj alırken drift faydası varmıdır

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
2
Favori
2.157
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • virajı alırken yavaşlarız ve yolda arka sağa sola atmasın diye uygun yavaşlığa ineriz
    ama drif yapanlar virajı el freni çekip alıyor
    ikisini kıyaslayınca alınan yol olarak,faydası varmıdır.yani yavaş dönenle,el frenini çekip dönen kıyaslayınca metre olarak fazla fark varmıdır



  • Bir gerçek vardır; Drift yapan ölümüne yakıt harcar ve lastiklerin ebesini sever.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    Bir gerçek vardır; Drift yapan ölümüne yakıt harcar ve lastiklerin ebesini sever.
    metre olarak değilde süre olarak drift yapan tabi ki daha uzun sürede döner.
    eğer siz araç kayıyor kaymıyor arası limitinde dönerseniz drift yapan birinden daha çabuk virajı almış olursunuz.
    Eğer öyle olmasa bütün normal yarışlarda dumandan göz gözü görmezdi .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    metre olarak değilde süre olarak drift yapan tabi ki daha uzun sürede döner.
    eğer siz araç kayıyor kaymıyor arası limitinde dönerseniz drift yapan birinden daha çabuk virajı almış olursunuz.
    Eğer öyle olmasa bütün normal yarışlarda dumandan göz gözü görmezdi .

    Alıntıları Göster
    Kafayı kırmadıysan adam akıllı dön derim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    metre olarak değilde süre olarak drift yapan tabi ki daha uzun sürede döner.
    eğer siz araç kayıyor kaymıyor arası limitinde dönerseniz drift yapan birinden daha çabuk virajı almış olursunuz.
    Eğer öyle olmasa bütün normal yarışlarda dumandan göz gözü görmezdi .

    Katılıyorum..

    Drift'le virajları dönmek sadece drift amaçlı özel müsabakalarda yapılır.. Oda zaten drift'e göre puanlanır..

    Normal yarışlarda (süre-sıralama bazlı) virajlar mümkün olduğunca stabil şekilde limitlerde dönülmeye çalışılır..




  • var ama düzgün araç ve sürücü olursa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,

    var ama düzgün araç ve sürücü olursa
    Lastiklere yazık.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,

    var ama düzgün araç ve sürücü olursa
    Viraja göre değişir aslında.

     viraj alırken drift faydası varmıdır





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BebeBiskuvisi -- 15 Haziran 2013; 1:02:22 >




  • Duruma göre değişir bu. Bazı virajlar var yanlayarak girersen daha çabuk gidersin bazıları var yanlamak zaman kaybettirir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kredi ve yurtlar kurumunda bir güvenlikçi abimiz, merkezdeki heykelin kavşağına her sabah 140 la yanlayarak girdiğini söyler, araç şahin. Demek faydası var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-1E1FC651D

    Kredi ve yurtlar kurumunda bir güvenlikçi abimiz, merkezdeki heykelin kavşağına her sabah 140 la yanlayarak girdiğini söyler, araç şahin. Demek faydası var.
    90 derecelik dönüşlerde yavaşlatır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-1E1FC651D

    Kredi ve yurtlar kurumunda bir güvenlikçi abimiz, merkezdeki heykelin kavşağına her sabah 140 la yanlayarak girdiğini söyler, araç şahin. Demek faydası var.
    Viraj alınırken içten girerek dışa doğru bir miktar savrulmayı göze alarak hızlı girip erken çıkmaya çalışmak tam anlamı ile drift sayılamayacağından, bazı virajlarda drift yapılarak daha hızlı çıkılabileceği cevabı tam doğru sayılmayabilir. Özetle virajlara hızlı girilerek yaşanan kontrollü kayma ile drift tam olarak aynı şeyler değiller. Gösterilerdeki anlamı ile drift yaparak virazj dönmek görsel şölen olsa da süre kazandırmaz.

    Tofaş 131 Şahin 140km hız ile bana kalırsa ancak düz giderse gidebilir. 140 la direksiyona üstelik savrulma amaçlı hareket vermek şahinde mümkün değildir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    90 derecelik dönüşlerde yavaşlatır.

    Alıntıları Göster
    Sorduğun soru mantıksız metre&alınan yol vs vs yani ne işine yarıcak onu anlamadım herhalde dünyada bu tarz bir soruyu sorduğun için bir ilk oldunuz sanırım:))

    Drift ayrı bi kulvar apex ayrı bi kulvar bu sorduklarını günlük hayatında kullanılmaz.

    Drift ayrı bi spordur virajda yan vermek dirft değildir.

     viraj alırken drift faydası varmıdır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BulutKedisi -- 15 Haziran 2013; 1:30:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SabitSalınım

    Viraj alınırken içten girerek dışa doğru bir miktar savrulmayı göze alarak hızlı girip erken çıkmaya çalışmak tam anlamı ile drift sayılamayacağından, bazı virajlarda drift yapılarak daha hızlı çıkılabileceği cevabı tam doğru sayılmayabilir. Özetle virajlara hızlı girilerek yaşanan kontrollü kayma ile drift tam olarak aynı şeyler değiller. Gösterilerdeki anlamı ile drift yaparak virazj dönmek görsel şölen olsa da süre kazandırmaz.

    Tofaş 131 Şahin 140km hız ile bana kalırsa ancak düz giderse gidebilir. 140 la direksiyona üstelik savrulma amaçlı hareket vermek şahinde mümkün değildir.

    Alıntıları Göster
    Drift dediğimiz olay bir hayli tehlikeli. Öyle trafik içinde her an yapılacak bir şey değil. "Hoop çektim elfo'yu verdim yanıı uleen!!"de değil. Belirli alanlarda yapılmalı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nk061

    Drift dediğimiz olay bir hayli tehlikeli. Öyle trafik içinde her an yapılacak bir şey değil. "Hoop çektim elfo'yu verdim yanıı uleen!!"de değil. Belirli alanlarda yapılmalı.

    Alıntıları Göster
    Drifti el freniyle yapan, yapmasin derim. Drift arabanin gucuyle yapilirsa yapilir, oyle ani bir el freni hareketinde, aracin drifti tamamlayacak gucu olmaz ve kontrolsuz bir sekilde ilerlersiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flonky


     viraj alırken drift faydası varmıdır


    Hocam bu fotoğrafta anlatılmak istenen lastik dönüş açısı mıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çekomastik

    quote:

    Orijinalden alıntı: flonky


     viraj alırken drift faydası varmıdır


    Hocam bu fotoğrafta anlatılmak istenen lastik dönüş açısı mıdır?

    Alıntıları Göster
    Apaçilik yapmaya gerek yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Escape595

    Drifti el freniyle yapan, yapmasin derim. Drift arabanin gucuyle yapilirsa yapilir, oyle ani bir el freni hareketinde, aracin drifti tamamlayacak gucu olmaz ve kontrolsuz bir sekilde ilerlersiniz.

    Hocam ben de cogu yerde drift yapiyorum ancak el freniyle de yapiliyor neden oyle diyorsunuz :) Uzun ve genis virajlari aracin gucuyle drift yaparak alabiliyorsunuz ama kisa ve keskin (ozellikle 90 derecelik dar donusler) el freniyle cok daha rahat aliniyor.. Kullandigim araclar da o kadar gucsuz araclar degiller yani..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LasciateSperanza

    Drifti el freniyle yapan, yapmasin derim. Drift arabanin gucuyle yapilirsa yapilir, oyle ani bir el freni hareketinde, aracin drifti tamamlayacak gucu olmaz ve kontrolsuz bir sekilde ilerlersiniz.

    Alıntıları Göster
    El freni drift tetikleyicisi olarak kullanılır. Hatta drift araçlarında sadece ön tekerlekleri kitleyen özel fren el freni mekanizmaları kullanılır. Tokyo drift filmini izlemenizi tavsiye ederim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • El frenı sadece aracı koparmak ıcın kullanılıyor. El frenını cekıp dondugunuz tarz aslında drıft degıl el frenı ıle donmek oluyor.
    Gercek anlamda yarısları yapılan drıft uzun vırajları arkadan ıtıs guclu araclarla gaza basarak yapmak. Hatta bana kalırsa asıl zevklı olan hıc el frenıne dokunmayıp tamamen aracın gucunu kullanmak. Top gear, fifth gear gıbı programlarda jeremy, tıff, jason pek dokunmaz el frenıne dıkkat edersenız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.