Şimdi Ara

viraj alırken drift faydası varmıdır (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
2
Favori
2.140
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Zaten artik el frenine dokunamiyoruz, elektronik el freni cikti cikali...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • genelde finli rallicilerin daha sık kullandığı sarkaç dönüşü tekniğinin çok keskin virajlarda pilota zaman avantajı sağladığı yadsınamaz. arac viraja yaklaşırken kıçı sağa sola salınım yapmaya başlıyor virajın tam dönüş noktasında araç neredeyse 90 derece dönerek virajı terk ediyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    Viraja göre değişir aslında.

     viraj alırken drift faydası varmıdır





    En allta ki resimde disklere dokunmak istemezdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Drift keyif işidir genelde.
    Ayrıca; Rallilerde dönüşü kolaylaştırmak için el freni çekilir ama drift el freni çekilerek yapılmaz.
    Arka tarafın dengesi küçük bir direksiyon haraketi ile bozulur ve yüksek devirde gazlayarak zevkten dörtköşe olunur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O


    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    Viraja göre değişir aslında.

     viraj alırken drift faydası varmıdır





    En allta ki resimde disklere dokunmak istemezdim.

    diskler ateş ediyo




  • yani el freni ile drift, topa burun vurmak, baskette bowlingte karpuzlama atmak gibi geliyoe. bir aracin oyle sert bir tetikleeye ihtiyacj varsa elfreniyle, bence drift yapilmamasi daha uygun. mesela bir m1 olsa ne gerek kalir elfrenine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tay gıbı arabada bı dene ıstersen tecruben yoksa zaten deneme ayrıca el frenı drıft degıldır zaten drıft el frenıyle yapılmaz cok nadir sert vırajda yapılır bıraz ogrenmek adına olımpıyat stadının otoparkında antremanlarımız oluyor gelıp ızlemenı tavsıye ederım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baris195

    virajı alırken yavaşlarız ve yolda arka sağa sola atmasın diye uygun yavaşlığa ineriz
    ama drif yapanlar virajı el freni çekip alıyor
    ikisini kıyaslayınca alınan yol olarak,faydası varmıdır.yani yavaş dönenle,el frenini çekip dönen kıyaslayınca metre olarak fazla fark varmıdır

    drift el freni çekili tutup yapılmaz el freni aracı kaydırmak içindir el freni ile drift yapmaya kalkarsan balatalar yapışır motor boğulur sağır olur viraja girerken el frenini çekip aracı kaydırıp sonra hemen el frenini indirip düşük viteste yüksek devire çıkıp aracı savurmadan dengede tutup virajı veya yanlamayı ustalıkla yapman gerek aracı kontrol etmeyi öğrenmek için trafiğe kapalı ve geniş bir alanda çalış bu faydalı bir bilgi olacaktır ama caddelerde ve trafik içinden yapman için değil kışın araç kaydığında sapıtmaman için yararlı olacaktır muhtemelen yaşın küçük ama otomobil hastalığı yaşla alakalı değil içten gelen birşeydir bu drift işinide herkes yapamaz reflex işi olduğu için birde aracını lastiklerini çok iyi tanıyor olmalısın kışlık lastikle show yapmaya kalkarsan araba yanlamadı takla attık dersin yazlık lastikle olur drift yüksek hp li araçlar hariç




  • boşuna lastikleri heba etme kardeş sen güzelce dön virajlardan
  • 1M
  • şimdi el freni yanlama açısını vermek ve araca yolda duruş istikrarı sağlamada etken rol oynar. drift el freni ile yapılmaz, ancak buna uygun yol olmadığında el freni çekilip hafızanda tasarladığın kayış durumunu belirmeni ve viraj içi ani yön değişmelerinde kolaylık sağlar.
  • WRC'de iseniz el freni işinize yarar, diğer durumlarda faydası yoktur yavaşlatır.. Ayrıca drift ve el freni pek alakalı değildir.. Drift yapmak için, uygun motor, lastik ve şase gerekir.. Kullandığın araçla yapacağın hareket yan vermek olur
  • Memlekette her liseli rallici olmus yorumlara bak be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • scandinavian flick var bi de aniden sağ sol yapılarak uygulanan
  • Eskiden rallilerde adeta drift yapılarak dönülürdü virajlar çünkü inanılmaz bir turbo boşluğu vardı araçlarda.
    Eğer devir düşüp turbo basıncı azalırsa çok fazla zaman kaybı olurdu.
    Şimdi ise mümkün olduğunca az arabayı kaydırmak önemli olan şey.
    Tabi bunu nerdeyse bir tek Seb Loeb yapıyor,
    geldiğimiz noktada hem rekabetin hem de seyir zevkinin içine ettiler.
    Ah nerde Group B ralli zamanları.

    http://www.youtube.com/watch?v=bRi8CLzfB48

    Seyirciler inanılmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi derfgt -- 15 Haziran 2013; 19:14:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaferaltug

    El freni drift tetikleyicisi olarak kullanılır. Hatta drift araçlarında sadece ön tekerlekleri kitleyen özel fren el freni mekanizmaları kullanılır. Tokyo drift filmini izlemenizi tavsiye ederim.

    Tam tersi olmasn? Viraja girilmeden el freni cekildiginde arka tekerler kitlenir ve tam gazla viraj driftle alinir. Tokyo driftte de ayni daha gecen izledm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 7he mcRp


    quote:

    Orijinalden alıntı: zaferaltug

    El freni drift tetikleyicisi olarak kullanılır. Hatta drift araçlarında sadece ön tekerlekleri kitleyen özel fren el freni mekanizmaları kullanılır. Tokyo drift filmini izlemenizi tavsiye ederim.

    Tam tersi olmasn? Viraja girilmeden el freni cekildiginde arka tekerler kitlenir ve tam gazla viraj driftle alinir. Tokyo driftte de ayni daha gecen izledm

    Ben driftçi deilim ancak benim filmde anladığım oydu. Arkadan itişli bir araçta sadece ön frenleri kısıp gaza yüklenirsen aracı arkası atar sonra freni bırakır ve devam edersin. Şu an vaktim yok o sahneyi bulursam paylaşırım.
    Ama sonuç olarak driftte el freni kullanılır ister ön ister arka tekerlekleri kitlesin aracın ortantasyonunun gidiş doğrultusundan kırılmasını sadece gaza asılarak gerçekleştirmek için yeterli alan yoksa bu kırınım/kopma vs.. elfreni ile sağlanarak drift tetiklenir. Drifte başlandıktan sonra el freni bırakılır ve tam gaz devam edilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaferaltug

    quote:

    Orijinalden alıntı: 7he mcRp


    quote:

    Orijinalden alıntı: zaferaltug

    El freni drift tetikleyicisi olarak kullanılır. Hatta drift araçlarında sadece ön tekerlekleri kitleyen özel fren el freni mekanizmaları kullanılır. Tokyo drift filmini izlemenizi tavsiye ederim.

    Tam tersi olmasn? Viraja girilmeden el freni cekildiginde arka tekerler kitlenir ve tam gazla viraj driftle alinir. Tokyo driftte de ayni daha gecen izledm

    Ben driftçi deilim ancak benim filmde anladığım oydu. Arkadan itişli bir araçta sadece ön frenleri kısıp gaza yüklenirsen aracı arkası atar sonra freni bırakır ve devam edersin. Şu an vaktim yok o sahneyi bulursam paylaşırım.
    Ama sonuç olarak driftte el freni kullanılır ister ön ister arka tekerlekleri kitlesin aracın ortantasyonunun gidiş doğrultusundan kırılmasını sadece gaza asılarak gerçekleştirmek için yeterli alan yoksa bu kırınım/kopma vs.. elfreni ile sağlanarak drift tetiklenir. Drifte başlandıktan sonra el freni bırakılır ve tam gaz devam edilir.

    Dediginiz kismen dogru el freni drifti tetikler ve devaminda birakilarak tam gaz devam edilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: derfgt

    Eskiden rallilerde adeta drift yapılarak dönülürdü virajlar çünkü inanılmaz bir turbo boşluğu vardı araçlarda.
    Eğer devir düşüp turbo basıncı azalırsa çok fazla zaman kaybı olurdu.
    Şimdi ise mümkün olduğunca az arabayı kaydırmak önemli olan şey.
    Tabi bunu nerdeyse bir tek Seb Loeb yapıyor,
    geldiğimiz noktada hem rekabetin hem de seyir zevkinin içine ettiler.
    Ah nerde Group B ralli zamanları.

    http://www.youtube.com/watch?v=bRi8CLzfB48

    Seyirciler inanılmaz.

    Rallinin de içine ettiler F1'in de.
    Hatta Futbolun da... Seyir zevki namına bir şey kalmadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    Viraja göre değişir aslında.

     viraj alırken drift faydası varmıdır





    Aynen onun nedeni de şu o virajı kaydırmadan almak için adam hızını baya düşürmesi gerek.Onun yerine hızlı bir şekilde kaydırarak geçiyor.Ayrıca son gifdeki fren diskleri ne öyle ısıdan ışık saçmaya başlamış.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.