Şimdi Ara

button'un telsiz konuşması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
31
Cevap
0
Favori
1.020
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eveready -- 6 Ağustos 2006; 11:20:26 >



  • bunda bişey yokki biz ısuzu ile ve ford transit ile kola servisi yapardık. bizim kullandığımız arabaları motor sesinden tanıyorduk görmeden. yani başka bir arkadaş kullanırken başka ısuzular yada başka transitlerde olsa farketmiyor bizimkileri tanıyorduk. anormal bir ses çıkınca yada motor iyi performans vermeyince bunu pilot hemen anlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etusch

    bunda bişey yokki biz ısuzu ile ve ford transit ile kola servisi yapardık. bizim kullandığımız arabaları motor sesinden tanıyorduk görmeden. yani başka bir arkadaş kullanırken başka ısuzular yada başka transitlerde olsa farketmiyor bizimkileri tanıyorduk. anormal bir ses çıkınca yada motor iyi performans vermeyince bunu pilot hemen anlar.
    Elbette dikkat çeker bir arıza. Gerçi Senna çatlak volan dişlisini hissetmiştir, sanırım bunu anlamak için insanın motorla ve arabayla hakikaten bütünleşmiş olması gerekir. Zira bu sorun motor tamamen sökülmeden anlaşılamamıştı ve bu aşamaya gelene kadar tüm mühendislere göre motorda kesinlikle bir sorun yoktu. Kaldı ki bütün telemetre verileri normal görünüyormuş.

    Jenson Button'un su kaybeden motoru anlamaması da bir yere kabul edilebilir, her ne kadar arkadan 3 tur boyunca duman bıraksa da; ama bence bir pilotun hasar almış kanadının da farkına varması lazımdır. Demek ki o şartlar altında yeterince dikkat edemedi adam. Zaten telsiz konuşmasında da "iki susun yarışmaya çalışıyorum ne bileyim kanat hasar görmüş mü" dedi Button. Vurgulamak istediğim fark buydu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eveready -- 3 Temmuz 2006; 20:51:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eveready

    Elbette dikkat çeker bir arıza. Gerçi Senna çatlak volan dişlisini hissetmiştir, sanırım bunu anlamak için insanın motorla ve arabayla hakikaten bütünleşmiş olması gerekir. Zira bu sorun motor tamamen sökülmeden anlaşılamamıştı ve bu aşamaya gelene kadar tüm mühendislere göre motorda kesinlikle bir sorun yoktu. Kaldı ki bütün telemetre verileri normal görünüyormuş.

    Jenson Button'un su kaybeden motoru anlamaması da bir yere kabul edilebilir, her ne kadar arkadan 3 tur boyunca duman bıraksa da; ama bence bir pilotun hasar almış kanadının da farkına varması lazımdır. Demek ki o şartlar altında yeterince dikkat edemedi adam. Zaten telsiz konuşmasında da "iki susun yarışmaya çalışıyorum ne bileyim kanat hasar görmüş mü" dedi Button. Vurgulamak istediğim fark buydu.

    Alıntıları Göster
    buttun hakkında konuşuorum................


    ön kanadın hasar gördüğünü kolay kolay anlayamazzın aracın hızını düşüren bir şey yoksa arızasını anlayamazzın artı sadece aracın hızı düşükken aracta ve ya kanadlarda bir problem olduğunu anlarsın o anda yarışın içindeyken bir şey farkedemezzin....


    amma bi nokta war ki motorun duman werdiğini anlaması gerek çünki yan aynalardan naklen arka taraf gözüküo..... belki de motorun sesinde bişey yok demiş olabilir.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: J.P.Montoya

    buttun hakkında konuşuorum................


    ön kanadın hasar gördüğünü kolay kolay anlayamazzın aracın hızını düşüren bir şey yoksa arızasını anlayamazzın artı sadece aracın hızı düşükken aracta ve ya kanadlarda bir problem olduğunu anlarsın o anda yarışın içindeyken bir şey farkedemezzin....


    amma bi nokta war ki motorun duman werdiğini anlaması gerek çünki yan aynalardan naklen arka taraf gözüküo..... belki de motorun sesinde bişey yok demiş olabilir.....

    Alıntıları Göster
    eğer yanlış hatırlamıyorsam su basıncının düşük olduğunu button söylemişti zaten .ama doğruda olabilir. buttonun konsantrasyonu iyice bozuldu. barichello puan olarak ona yetişti ve geçmek üzere . bence bu senenin sonunda kıçına tekmeyi yiyecek.

    bir yerde formula 1 pilotlarının arcın yuksekliğinde downforce dan kaynaklanan 1 cm lik yukseklik değişikliğini bile hissedebildiklerini okumuştum. ne kadar doğru bilmiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: etusch

    eğer yanlış hatırlamıyorsam su basıncının düşük olduğunu button söylemişti zaten .ama doğruda olabilir. buttonun konsantrasyonu iyice bozuldu. barichello puan olarak ona yetişti ve geçmek üzere . bence bu senenin sonunda kıçına tekmeyi yiyecek.

    bir yerde formula 1 pilotlarının arcın yuksekliğinde downforce dan kaynaklanan 1 cm lik yukseklik değişikliğini bile hissedebildiklerini okumuştum. ne kadar doğru bilmiyorum.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: etusch
    barichello puan olarak ona yetişti ve geçmek üzere . bence bu senenin sonunda kıçına tekmeyi yiyecek.

    Jenson Button oldukça yetenekli bir pilot. Bence uzun yıllar Formula 1' de olacak ve onu birkaç yıl sonra şampiyon olarak göreceğiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Challenger

    quote:

    Orjinalden alıntı: etusch
    barichello puan olarak ona yetişti ve geçmek üzere . bence bu senenin sonunda kıçına tekmeyi yiyecek.

    Jenson Button oldukça yetenekli bir pilot. Bence uzun yıllar Formula 1' de olacak ve onu birkaç yıl sonra şampiyon olarak göreceğiz.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Challenger

    quote:

    Orjinalden alıntı: etusch
    barichello puan olarak ona yetişti ve geçmek üzere . bence bu senenin sonunda kıçına tekmeyi yiyecek.

    Jenson Button oldukça yetenekli bir pilot. Bence uzun yıllar Formula 1' de olacak ve onu birkaç yıl sonra şampiyon olarak göreceğiz.

    maalesef ben öyle düşünmüyorum. evet iyi bir pilot ama iyi bir ikinci pilot ve ikinci pilotlar genelde şampiyon olmazlar.Bana kalırsa olacak olsa bunu şimdiye kadar belli ederdi. mesela kimi de bunu görüyoruz. bence 2004 honda koltuğunda kimi raikkonen olsaydı o sezon çok daha farklı olurdu. en azından şampiyonayı ikinci bitiren pilot kimi olurdu. ve bir kaç birincilik de kazanırdı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: etusch

    quote:

    Orjinalden alıntı: Challenger

    quote:

    Orjinalden alıntı: etusch
    barichello puan olarak ona yetişti ve geçmek üzere . bence bu senenin sonunda kıçına tekmeyi yiyecek.

    Jenson Button oldukça yetenekli bir pilot. Bence uzun yıllar Formula 1' de olacak ve onu birkaç yıl sonra şampiyon olarak göreceğiz.

    maalesef ben öyle düşünmüyorum. evet iyi bir pilot ama iyi bir ikinci pilot ve ikinci pilotlar genelde şampiyon olmazlar.Bana kalırsa olacak olsa bunu şimdiye kadar belli ederdi. mesela kimi de bunu görüyoruz. bence 2004 honda koltuğunda kimi raikkonen olsaydı o sezon çok daha farklı olurdu. en azından şampiyonayı ikinci bitiren pilot kimi olurdu. ve bir kaç birincilik de kazanırdı.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: etusch
    maalesef ben öyle düşünmüyorum. evet iyi bir pilot ama iyi bir ikinci pilot ve ikinci pilotlar genelde şampiyon olmazlar.Bana kalırsa olacak olsa bunu şimdiye kadar belli ederdi. mesela kimi de bunu görüyoruz. bence 2004 honda koltuğunda kimi raikkonen olsaydı o sezon çok daha farklı olurdu. en azından şampiyonayı ikinci bitiren pilot kimi olurdu. ve bir kaç birincilik de kazanırdı.

    2004 yılında Ferrari' nin başına bir aksilik gelmemesi veya bir hata yapmaması haricinde kim yarış kazanabildi? Monaco' da Montoya daldı. Belçika' da hata yaptılar. Brezilya' da ne oldu hatırlamıyorum. Sadece orada geçildiler sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Challenger

    quote:

    Orjinalden alıntı: etusch
    maalesef ben öyle düşünmüyorum. evet iyi bir pilot ama iyi bir ikinci pilot ve ikinci pilotlar genelde şampiyon olmazlar.Bana kalırsa olacak olsa bunu şimdiye kadar belli ederdi. mesela kimi de bunu görüyoruz. bence 2004 honda koltuğunda kimi raikkonen olsaydı o sezon çok daha farklı olurdu. en azından şampiyonayı ikinci bitiren pilot kimi olurdu. ve bir kaç birincilik de kazanırdı.

    2004 yılında Ferrari' nin başına bir aksilik gelmemesi veya bir hata yapmaması haricinde kim yarış kazanabildi? Monaco' da Montoya daldı. Belçika' da hata yaptılar. Brezilya' da ne oldu hatırlamıyorum. Sadece orada geçildiler sanırım.

    Alıntıları Göster
    olur mu challanger? formula 1 tarihinin en iyi arabasını(f2004 ü) hem de 12 inci sıradan başlayıp yenen kim belçika da?
    kimi raikkonen tabi ki.
    yani o yarışta ferrari şampiyonluğunu garantiledi biliyosun(schumacher de garantiledi)ferrari hiç de sorun yaşamadı o yarışta ama kimi raikkonen 12 incilikten kalkıp yarışı kazandı.o yarışı daha farklı kazanacaktı da bir sürü kaza olduğu için safety car içeri girince yarış 1.5 saniye farkla bitti.

    aynı yıl interlagosta montoya raikkonen kapışması izledik.montoya ve raikkonen bu sefer formula 1 tarihinin en iyi aracı olan f2004 ü yendiler.kezaa biliyosun çin de barrichello az farkla kazandı.aynı yarışta schumacher villneuve ü geçemedi ve üstüne sürüyle spin attı.

    bu pilotları tebrik etmeniz lazım f2004 ü o araçlarla yendiler.mp4 19b yi biliyosun challanger mclaren sezonun ikinci yarısında piyasaya çıkarmıştı.kaldı ki almanya da raikkonen arka kanadı kopmasa orada da birinci olacaktı yani belçika ya kalmayacaktı bile f2004 ün yenilmezliği.
    yani mclaren f2004 ten çok daha düşük beygir gücüne sahip ve çok daha az dayanıklı mp4 19b gibi arabayı 2004 sezon başında piyasaya sürebilse 2004 yılının en büyük şampiyonluk adayıydı raikkonen.

    bu raikkonen ler alonso lar montoya lar merak ediyorum bunlar hiç bir zaman f2002 ve f2004 ve f2001 gibi arçlarla yarışma şansına sahip olabilecekler mi.o zaman bunların neler yapacağını görecez.

    gerçi onlar en iyileri ile yarışmasalar da (alonso hariç) kazanmasını bildiler.

    he monaco da da schumacher in süspansiyonunda meydana gelen ufak bir arıza sonucu ani fren yapması ve montoya nın dalması var yani tek başına montoya daldı diye bir şey yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sadrazzam -- 6 Temmuz 2006; 16:16:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Challenger

    quote:

    Orjinalden alıntı: etusch
    maalesef ben öyle düşünmüyorum. evet iyi bir pilot ama iyi bir ikinci pilot ve ikinci pilotlar genelde şampiyon olmazlar.Bana kalırsa olacak olsa bunu şimdiye kadar belli ederdi. mesela kimi de bunu görüyoruz. bence 2004 honda koltuğunda kimi raikkonen olsaydı o sezon çok daha farklı olurdu. en azından şampiyonayı ikinci bitiren pilot kimi olurdu. ve bir kaç birincilik de kazanırdı.

    2004 yılında Ferrari' nin başına bir aksilik gelmemesi veya bir hata yapmaması haricinde kim yarış kazanabildi? Monaco' da Montoya daldı. Belçika' da hata yaptılar. Brezilya' da ne oldu hatırlamıyorum. Sadece orada geçildiler sanırım.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Challenger

    quote:

    Orjinalden alıntı: etusch
    maalesef ben öyle düşünmüyorum. evet iyi bir pilot ama iyi bir ikinci pilot ve ikinci pilotlar genelde şampiyon olmazlar.Bana kalırsa olacak olsa bunu şimdiye kadar belli ederdi. mesela kimi de bunu görüyoruz. bence 2004 honda koltuğunda kimi raikkonen olsaydı o sezon çok daha farklı olurdu. en azından şampiyonayı ikinci bitiren pilot kimi olurdu. ve bir kaç birincilik de kazanırdı.

    2004 yılında Ferrari' nin başına bir aksilik gelmemesi veya bir hata yapmaması haricinde kim yarış kazanabildi? Monaco' da Montoya daldı. Belçika' da hata yaptılar. Brezilya' da ne oldu hatırlamıyorum. Sadece orada geçildiler sanırım.

    belcikada alonso bile şuminin önünde yarış bitirirdi couldhard dahii şumiyi geçmişti. yarışın sonunda farkın az olmasının tek nedeni sc dir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Challenger

    quote:

    Orjinalden alıntı: etusch
    maalesef ben öyle düşünmüyorum. evet iyi bir pilot ama iyi bir ikinci pilot ve ikinci pilotlar genelde şampiyon olmazlar.Bana kalırsa olacak olsa bunu şimdiye kadar belli ederdi. mesela kimi de bunu görüyoruz. bence 2004 honda koltuğunda kimi raikkonen olsaydı o sezon çok daha farklı olurdu. en azından şampiyonayı ikinci bitiren pilot kimi olurdu. ve bir kaç birincilik de kazanırdı.

    2004 yılında Ferrari' nin başına bir aksilik gelmemesi veya bir hata yapmaması haricinde kim yarış kazanabildi? Monaco' da Montoya daldı. Belçika' da hata yaptılar. Brezilya' da ne oldu hatırlamıyorum. Sadece orada geçildiler sanırım.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Challenger

    2004 yılında Ferrari' nin başına bir aksilik gelmemesi veya bir hata yapmaması haricinde kim yarış kazanabildi? Monaco' da Montoya daldı. Belçika' da hata yaptılar. Brezilya' da ne oldu hatırlamıyorum. Sadece orada geçildiler sanırım.

    ayrıca buttonun ceza alıp on sıra geriden başladığı bir yarış vardı. nurburgring yada hockenheim 12 ci sıradan başlayıp ikinci olmuştu ayrıca son turlarda şumiyede epeyi yaklaşmıştı. yakalasa bile buttondan iş çıkmazdı. ama bence kimi alonso webber heidfeld gibi pilotlardan biri olsa hem yakalar hemde geçerdi.
    ama şu kesin on sıra cezası almasa o yarış buttonundu . en hızlı oydu.

    Honda o sezon tam anlamıyla ferrari ile yarışabilecek bir otomobil yapmıştı. geride olduklarını sanıyorlardı. oysa tek buyuk problem iyi bir pilottu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi etusch -- 6 Temmuz 2006; 20:02:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: etusch

    quote:

    Orjinalden alıntı: Challenger

    2004 yılında Ferrari' nin başına bir aksilik gelmemesi veya bir hata yapmaması haricinde kim yarış kazanabildi? Monaco' da Montoya daldı. Belçika' da hata yaptılar. Brezilya' da ne oldu hatırlamıyorum. Sadece orada geçildiler sanırım.

    ayrıca buttonun ceza alıp on sıra geriden başladığı bir yarış vardı. nurburgring yada hockenheim 12 ci sıradan başlayıp ikinci olmuştu ayrıca son turlarda şumiyede epeyi yaklaşmıştı. yakalasa bile buttondan iş çıkmazdı. ama bence kimi alonso webber heidfeld gibi pilotlardan biri olsa hem yakalar hemde geçerdi.
    ama şu kesin on sıra cezası almasa o yarış buttonundu . en hızlı oydu.

    Honda o sezon tam anlamıyla ferrari ile yarışabilecek bir otomobil yapmıştı. geride olduklarını sanıyorlardı. oysa tek buyuk problem iyi bir pilottu.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: etusch

    quote:

    Orjinalden alıntı: Challenger

    2004 yılında Ferrari' nin başına bir aksilik gelmemesi veya bir hata yapmaması haricinde kim yarış kazanabildi? Monaco' da Montoya daldı. Belçika' da hata yaptılar. Brezilya' da ne oldu hatırlamıyorum. Sadece orada geçildiler sanırım.

    ayrıca buttonun ceza alıp on sıra geriden başladığı bir yarış vardı. nurburgring yada hockenheim 12 ci sıradan başlayıp ikinci olmuştu ayrıca son turlarda şumiyede epeyi yaklaşmıştı. yakalasa bile buttondan iş çıkmazdı. ama bence kimi alonso webber heidfeld gibi pilotlardan biri olsa hem yakalar hemde geçerdi.
    ama şu kesin on sıra cezası almasa o yarış buttonundu . en hızlı oydu.

    Honda o sezon tam anlamıyla ferrari ile yarışabilecek bir otomobil yapmıştı. geride olduklarını sanıyorlardı. oysa tek buyuk problem iyi bir pilottu.


    focus yok be o ferrari ye honda da yaklaşamazdı.yani ferrari f2004 gibi araç az görülür bi daha unutma monza 2004 schumacher button ı taaa nerden gelip geçti.yani honda ile ferrari arasında da fark vardı üstelik button vasat bir pilot olduğu için schumacher i falan geçmesi hayalden başka bir şey olmazdı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadrazzam

    quote:

    Orjinalden alıntı: etusch

    quote:

    Orjinalden alıntı: Challenger

    2004 yılında Ferrari' nin başına bir aksilik gelmemesi veya bir hata yapmaması haricinde kim yarış kazanabildi? Monaco' da Montoya daldı. Belçika' da hata yaptılar. Brezilya' da ne oldu hatırlamıyorum. Sadece orada geçildiler sanırım.

    ayrıca buttonun ceza alıp on sıra geriden başladığı bir yarış vardı. nurburgring yada hockenheim 12 ci sıradan başlayıp ikinci olmuştu ayrıca son turlarda şumiyede epeyi yaklaşmıştı. yakalasa bile buttondan iş çıkmazdı. ama bence kimi alonso webber heidfeld gibi pilotlardan biri olsa hem yakalar hemde geçerdi.
    ama şu kesin on sıra cezası almasa o yarış buttonundu . en hızlı oydu.

    Honda o sezon tam anlamıyla ferrari ile yarışabilecek bir otomobil yapmıştı. geride olduklarını sanıyorlardı. oysa tek buyuk problem iyi bir pilottu.


    focus yok be o ferrari ye honda da yaklaşamazdı.yani ferrari f2004 gibi araç az görülür bi daha unutma monza 2004 schumacher button ı taaa nerden gelip geçti.yani honda ile ferrari arasında da fark vardı üstelik button vasat bir pilot olduğu için schumacher i falan geçmesi hayalden başka bir şey olmazdı.

    Alıntıları Göster
    bende onu diyorum işte monzada buttonu sanki tur bindirir gibi geçti şumi. adamda hiç rekabet yok yahu. alonso 6 vitesli aracı ile buttonu kovalarken herşeyi sınıra kadar zorlanmış aracının frene aşırı tepkisi sonucu yarış dışı kaldı. Eğer o yarışa devam ediyor olsaydı şumi alonso yu geçene kadar belkide button ikincilik için tekrar şans yakalardı. ama adamda o cesaret yok arkadaş. monaco dada trulliyi yakaladı ama hamle bile yapmadı neredeyse.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadrazzam

    quote:

    Orjinalden alıntı: etusch

    quote:

    Orjinalden alıntı: Challenger

    2004 yılında Ferrari' nin başına bir aksilik gelmemesi veya bir hata yapmaması haricinde kim yarış kazanabildi? Monaco' da Montoya daldı. Belçika' da hata yaptılar. Brezilya' da ne oldu hatırlamıyorum. Sadece orada geçildiler sanırım.

    ayrıca buttonun ceza alıp on sıra geriden başladığı bir yarış vardı. nurburgring yada hockenheim 12 ci sıradan başlayıp ikinci olmuştu ayrıca son turlarda şumiyede epeyi yaklaşmıştı. yakalasa bile buttondan iş çıkmazdı. ama bence kimi alonso webber heidfeld gibi pilotlardan biri olsa hem yakalar hemde geçerdi.
    ama şu kesin on sıra cezası almasa o yarış buttonundu . en hızlı oydu.

    Honda o sezon tam anlamıyla ferrari ile yarışabilecek bir otomobil yapmıştı. geride olduklarını sanıyorlardı. oysa tek buyuk problem iyi bir pilottu.


    focus yok be o ferrari ye honda da yaklaşamazdı.yani ferrari f2004 gibi araç az görülür bi daha unutma monza 2004 schumacher button ı taaa nerden gelip geçti.yani honda ile ferrari arasında da fark vardı üstelik button vasat bir pilot olduğu için schumacher i falan geçmesi hayalden başka bir şey olmazdı.

    Alıntıları Göster
    etusch, işte ben de bundan bahsediyorum. Belçika' da Schumacher hata yapmıştı (hafızam beni yanıltmıyorsa spin atmıştı). Brezilya hariç Ferrari yarış esnasında doğrudan (yani kendi hataları ya da dış müdahale hariç) hiç geçilmedi. Kaldı ki Brezilya GP'yi hatırlamıyorum. Bu nedenle ne olduğu konusunda da yorum yapamayacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Challenger -- 7 Temmuz 2006; 0:12:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Challenger

    etusch, işte ben de bundan bahsediyorum. Belçika' da Schumacher hata yapmıştı (hafızam beni yanıltmıyorsa spin atmıştı). Brezilya hariç Ferrari yarış esnasında doğrudan (yani kendi hataları ya da dış müdahale hariç) hiç geçilmedi. Kaldı ki Brezilya GP'yi hatırlamıyorum. Bu nedenle ne olduğu konusunda da yorum yapamayacağım.

    Alıntıları Göster
    2004 de sezonun ikinci yarısı diğer takımlar kendilerini göstermeye başladılar.fakat çokda dişli değillerdi. şimdi ise hem lastik hemde otomobil olarak dengeler değişti. FİA 2010 a kadar bridgestone la anlaştıklarını açıkladı.Artık lastik konusunda bariz farklar olmayacak. Böylece bu açıkça ortaya çıkacak. Mclaren ve Renault başta olmak üzere rekabet artık daha fazla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Challenger

    etusch, işte ben de bundan bahsediyorum. Belçika' da Schumacher hata yapmıştı (hafızam beni yanıltmıyorsa spin atmıştı). Brezilya hariç Ferrari yarış esnasında doğrudan (yani kendi hataları ya da dış müdahale hariç) hiç geçilmedi. Kaldı ki Brezilya GP'yi hatırlamıyorum. Bu nedenle ne olduğu konusunda da yorum yapamayacağım.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Challenger

    etusch, işte ben de bundan bahsediyorum. Belçika' da Schumacher hata yapmıştı (hafızam beni yanıltmıyorsa spin atmıştı). Brezilya hariç Ferrari yarış esnasında doğrudan (yani kendi hataları ya da dış müdahale hariç) hiç geçilmedi. Kaldı ki Brezilya GP'yi hatırlamıyorum. Bu nedenle ne olduğu konusunda da yorum yapamayacağım.


    challanger maalesef hafızan seni yanıltıyor.2004 belçika grand prix sinde schumacher spin falan atmadı.2004 interlagosta da öyle bir şey olmadı.schumacher üst üste spinleri sadece çin grand prix sin de attı.yani ferrari nin hata yaptığı yarış yok ki 2004 te.yani o kadar istikrarlılardı.
    schumacher sadece çin grand prix sinde 10 uncu oldu.yani schumacher in 2004 teki en kötü yarışıydı çin grand prix si.yani f2004 hata yapmadığı ve dış müdahele olmadığı halde raikkonen ve montoya ya geçildi.

    2004 belçika grand prix sinde cumartesi günü hariç(yağan yağmurdan ötürü)en hızlı isim kimi raikkonen di.
    ama dediğim gibi hockheneim 2004 te raikkonen in arka kanadı kopmasa ferrari f2004 ü o yarışta yenecekti mclaren mercedes.ki o yarışta sıralama turlarında schumacher kusursuz bir tur atarak pole pozisyonunu almıştı ama yarış esnasında özellikle silverstone 2004 ten itibaren yükselen formu ile raikkonen
    uçuyordu ve birinciliğini arka kanadının kopması ve kaza yapması yüzünden orada bıraktı.

    yani hata yapmamasına ve dış etki olmamasına rağmen f2004 yenildi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadrazzam

    quote:

    Orjinalden alıntı: Challenger

    etusch, işte ben de bundan bahsediyorum. Belçika' da Schumacher hata yapmıştı (hafızam beni yanıltmıyorsa spin atmıştı). Brezilya hariç Ferrari yarış esnasında doğrudan (yani kendi hataları ya da dış müdahale hariç) hiç geçilmedi. Kaldı ki Brezilya GP'yi hatırlamıyorum. Bu nedenle ne olduğu konusunda da yorum yapamayacağım.


    challanger maalesef hafızan seni yanıltıyor.2004 belçika grand prix sinde schumacher spin falan atmadı.2004 interlagosta da öyle bir şey olmadı.schumacher üst üste spinleri sadece çin grand prix sin de attı.yani ferrari nin hata yaptığı yarış yok ki 2004 te.yani o kadar istikrarlılardı.
    schumacher sadece çin grand prix sinde 10 uncu oldu.yani schumacher in 2004 teki en kötü yarışıydı çin grand prix si.yani f2004 hata yapmadığı ve dış müdahele olmadığı halde raikkonen ve montoya ya geçildi.

    2004 belçika grand prix sinde cumartesi günü hariç(yağan yağmurdan ötürü)en hızlı isim kimi raikkonen di.
    ama dediğim gibi hockheneim 2004 te raikkonen in arka kanadı kopmasa ferrari f2004 ü o yarışta yenecekti mclaren mercedes.ki o yarışta sıralama turlarında schumacher kusursuz bir tur atarak pole pozisyonunu almıştı ama yarış esnasında özellikle silverstone 2004 ten itibaren yükselen formu ile raikkonen
    uçuyordu ve birinciliğini arka kanadının kopması ve kaza yapması yüzünden orada bıraktı.

    yani hata yapmamasına ve dış etki olmamasına rağmen f2004 yenildi.

    Alıntıları Göster
    ingiltere de açılış turunda kimi tam 3 saniye fark yapmıştı ama kalan turlarda farkı artırmayı başaramadı. kanadının kırıldığı yarıştada gerçekten çok hızlı ve konsantreydi. heralde ne olduğunu ancak bariyerlere çarpıp araçtan indikten sonra anlayabilmiştir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: etusch

    ingiltere de açılış turunda kimi tam 3 saniye fark yapmıştı ama kalan turlarda farkı artırmayı başaramadı. kanadının kırıldığı yarıştada gerçekten çok hızlı ve konsantreydi. heralde ne olduğunu ancak bariyerlere çarpıp araçtan indikten sonra anlayabilmiştir.

    Alıntıları Göster
    Sadrazam yalnız bende bir şey hatırlatayım 2004 SPA yarışında SC ın raikkon e çok yaradığını belirteyim ki esası o yarışta kimi aearyı açıp da gidebilecek durumda değildi. süper sürüyordu ama. ne zaman SC girse Ferrari lasitikleri soğuyup duruyordu o lanaet SC bugun hala kızarım çok çok dolaştı diye.aynı michelin lerde fazla yoktu yarışı izlersen görürsün şumi, bar. lastikleri ısıtmakla meşguldu.bu bahane değil Kimi Raikkonen bence hayatının en yarışını orada çıkardı.ardında 2005 sezonu monaco. SC ne zaman-bir kaç kere çıktı dolanıp durdu- çıksa finish çizgisine mschumacher mclaren i kovalayıp durdu.geçiş için fırsat kolladı ama olmadı keza pistin sağı soluda ıslaktı. ayrıca o yarışta mschumacher şampiyonluğu garantilmek için sonra ki yarışı beklemek durumunda kalmıştı henüz garantileyememişti.
    Çin GP çok doğru spin atıyordu hem sıralama da hem de yarışta aynı yerde. ama ben bunu artuık normal görüyordum gerek o yıl brezilya yarışı gerek çin şumi o yarışlarda kimseykle uğraşmıyordu ki.kendi halinde arabayı sürüyordu.hep başbaşaydı gerek basınla gerek etrafında...pilot yok kimse yok eğleniyordu. ayrıca 2004 honda o kadar iyimiydi ki abartmayın lütfen... benim hiç gözüme batmadı ayrıca o sezon button da adam yerine koymaz yerden yere vururdum. alonso demişsiniz o da sezon boyu habire spin atmakla meşgul arkasında ki araçları geçişte tehlikye atmakla suçluyordum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: etusch

    ingiltere de açılış turunda kimi tam 3 saniye fark yapmıştı ama kalan turlarda farkı artırmayı başaramadı. kanadının kırıldığı yarıştada gerçekten çok hızlı ve konsantreydi. heralde ne olduğunu ancak bariyerlere çarpıp araçtan indikten sonra anlayabilmiştir.

    Alıntıları Göster
    evet kimi'nin ingiltere'de polü alırken attığı tur çok etkileyiciydi.. ilk 2 sektörde geride kalmasına rağmen son sektörde adeta uçup 1. cebi kapmıştı, herkesi de şaşırtmayı başarmıştı..

    bu arada geçenlerde sormuştum ilgilenen olmamıştı yine soriyim.. kimi'nin geçen sene monza'da sıralama turlarında ağır depoyla en iyi zamanı yaptığı muhteşem turun görüntüleri elinde olan var mı.. ya da internetten indirebileceğim bi yer.. emule'de falan aradım bulamadım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drexler22

    evet kimi'nin ingiltere'de polü alırken attığı tur çok etkileyiciydi.. ilk 2 sektörde geride kalmasına rağmen son sektörde adeta uçup 1. cebi kapmıştı, herkesi de şaşırtmayı başarmıştı..

    bu arada geçenlerde sormuştum ilgilenen olmamıştı yine soriyim.. kimi'nin geçen sene monza'da sıralama turlarında ağır depoyla en iyi zamanı yaptığı muhteşem turun görüntüleri elinde olan var mı.. ya da internetten indirebileceğim bi yer.. emule'de falan aradım bulamadım

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: drexler22

    evet kimi'nin ingiltere'de polü alırken attığı tur çok etkileyiciydi.. ilk 2 sektörde geride kalmasına rağmen son sektörde adeta uçup 1. cebi kapmıştı, herkesi de şaşırtmayı başarmıştı..

    bu arada geçenlerde sormuştum ilgilenen olmamıştı yine soriyim.. kimi'nin geçen sene monza'da sıralama turlarında ağır depoyla en iyi zamanı yaptığı muhteşem turun görüntüleri elinde olan var mı.. ya da internetten indirebileceğim bi yer.. emule'de falan aradım bulamadım


    Vallahi şanslı günündesin sıralama turlarını pek çekmem ama monsayı çekmişim ama 1,5dk da olsa boyutu yüksek oluyor kalitesini düşürüp r.apidleyip atarım buaraya




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.