Şimdi Ara

button'un telsiz konuşması (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
1.020
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • http://r.apidshare.de/files/25168467/Monza-Kimi.avi.html r ile a arasındaki noktayı kaldır
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sadrazzam

    quote:

    Orjinalden alıntı: Challenger

    etusch, işte ben de bundan bahsediyorum. Belçika' da Schumacher hata yapmıştı (hafızam beni yanıltmıyorsa spin atmıştı). Brezilya hariç Ferrari yarış esnasında doğrudan (yani kendi hataları ya da dış müdahale hariç) hiç geçilmedi. Kaldı ki Brezilya GP'yi hatırlamıyorum. Bu nedenle ne olduğu konusunda da yorum yapamayacağım.


    challanger maalesef hafızan seni yanıltıyor.2004 belçika grand prix sinde schumacher spin falan atmadı.2004 interlagosta da öyle bir şey olmadı.schumacher üst üste spinleri sadece çin grand prix sin de attı.yani ferrari nin hata yaptığı yarış yok ki 2004 te.yani o kadar istikrarlılardı.
    schumacher sadece çin grand prix sinde 10 uncu oldu.yani schumacher in 2004 teki en kötü yarışıydı çin grand prix si.yani f2004 hata yapmadığı ve dış müdahele olmadığı halde raikkonen ve montoya ya geçildi.

    yani hata yapmamasına ve dış etki olmamasına rağmen f2004 yenildi.

    Belçika konusunda haklısın. Hafızam beni yanıltmış. Tekrar kontrol ettim ve Schumacher' in başlarda önüne gelene geçildiğini gördüm. Tabi ilk Raikkonen geçmiş. Sonra Montoya ve arkası gelmiş. Ancak bu arka arkaya geçilmelerin bir sebebi olmalı. Normal görünmüyor çünkü.

    Hockenheim'da devam eden bir 1.lik mücadelesi vardı ve sonucu kesin değildi. Bu nedenle de Raikkonen kanadı uçtuğu için birincilikten değil mücadeleden olmuş. F2004 geçilirdi geçilmezdi tartışmaya açık bir konu.

    Brezilya' ya gelince. Evet Brezilya' da geçildiler.

    Ancak benim vurgulamak istediğim nokta şuydu: Ferrari bu kadar bariz bir şekilde üstünken ve Ferrari ve pilotları hata yapmadan onları geçiş imkanı bu kadar azken, Jenson Button' dan yarış kazanmasını beklemek haksızlık olurdu.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: the_cantan

    Sadrazam yalnız bende bir şey hatırlatayım 2004 SPA yarışında SC ın raikkon e çok yaradığını belirteyim ki esası o yarışta kimi aearyı açıp da gidebilecek durumda değildi. süper sürüyordu ama. ne zaman SC girse Ferrari lasitikleri soğuyup duruyordu o lanaet SC bugun hala kızarım çok çok dolaştı diye.aynı michelin lerde fazla yoktu yarışı izlersen görürsün şumi, bar. lastikleri ısıtmakla meşguldu.bu bahane değil Kimi Raikkonen bence hayatının en yarışını orada çıkardı.ardında 2005 sezonu monaco. SC ne zaman-bir kaç kere çıktı dolanıp durdu- çıksa finish çizgisine mschumacher mclaren i kovalayıp durdu.geçiş için fırsat kolladı ama olmadı keza pistin sağı soluda ıslaktı. ayrıca o yarışta mschumacher şampiyonluğu garantilmek için sonra ki yarışı beklemek durumunda kalmıştı henüz garantileyememişti.
    Çin GP çok doğru spin atıyordu hem sıralama da hem de yarışta aynı yerde. ama ben bunu artuık normal görüyordum gerek o yıl brezilya yarışı gerek çin şumi o yarışlarda kimseykle uğraşmıyordu ki.kendi halinde arabayı sürüyordu.hep başbaşaydı gerek basınla gerek etrafında...pilot yok kimse yok eğleniyordu. ayrıca 2004 honda o kadar iyimiydi ki abartmayın lütfen... benim hiç gözüme batmadı ayrıca o sezon button da adam yerine koymaz yerden yere vururdum. alonso demişsiniz o da sezon boyu habire spin atmakla meşgul arkasında ki araçları geçişte tehlikye atmakla suçluyordum.


    cantan alakası yok.safety car tam tersi schumacher e yaradı.son 8 turda kimi raikkonen 24 saniye farkla liderken safety car girince fark 0.8 e indi yarışı da 1.5 saniye farkla kazandı raikkonen.bakın yine söyliyim hockheneim da zaten kimi raikkonen alacaktı yarışı arka kanat faciası ile yarışını noktalamak zorunda kaldı.
    ben de söyledim honda nın ferrari ye yaklaşması 2004 te söz konusu değildi.sadece williams ve mclaren sezonun ilk yarısında o kadar kötüydü ki honda o şekilde biraz öne çıktı.bir de farz et ki honda ferrari gibi araba yapmış olsun o sezon yine button olduğu sürece o honda dan ne köy ne kasaba olur button kadar rekabetçi olamayan ve sürüş yetenekleri kısıtlı ikinci bir pilot daha yok.


    challanger yine söyliyim;ferrari f2004 ün sorun yaşadığı yarış yok 2004 sezonunda(bu inanılmaz bir olay).sadece çin de schumacher in kendi hataları ile geriye düşmesi var.f2004 ün stratejik olarak hata yaptığı bir yarış ta yok.(bu da inanılmaz bir olay.)ki çin grand prix sini barrichello az farkla button ve raikonnen in önünde kazandı.

    valla challanger hockheneim 2004 te kimi raikkonen 3 tur da 7 saniyelik farkı 1.5 saniye ye düşürmüştü schumacher le arasındaki farkı.yarıştan sonra ross brawn raikkonen baskısına dayanmak zordu şeklinde açıklama yapmıştı.

    challanger ben de button ın zaten schumacher i geçmesini hayal olarak nitelendirdim. monza 2004 ü hatırlayalım schumacher kaç saniye farktan gelip button ı geçti ve kaç saniye fark yaptı button la.o yarışta çok rahat bir ferrari dublesi izlemiştik.

    challanger brezilya 2004 te haftasonu boyunca raikkonen ve montoya hızlıydı zaten.ferrari de yine sorun yoktu.dikkat edersen o hafta sonu montoya raikkonen in 0.8 saniye önünde yarışı kazandı ve yarış boyunca bu ikilye yakın tur zamanları atabilen başka pilot ta yoktu.




  • neyse Sadrazam sen haklısın. ben yarışları tekrar izleyinceye kadar bir şey demeyeceğim. yalnız dostum ben iyi seyrederim ve o yarış hakkında yazdığım yorumlarımı biliyorum.ki kendime bu şekilde züğürt tesellisi aramam. yani F2004 iyi ben pek sallamıyom bile ama
    yarışa bakılırsa 2003 sezonu F2003GA ve williamsBMW ki williams bence yaptıkları en iyi arç. FW-25, 26 mı neydi çok severdim onu. mücadele var hepsi var ör. desem artık sezonun sonu yaklaşıyor, mclaren taraftarları italya da kimi yarış dışı kaldı.sebep odur olabilir, sezon devam ediyor telafi edebilir ve 2003 indianapolis yarışı şumi-ferrari sıralama, yarışta ilk 5 te yok adam kaybediyor montoya şampiyonluğa yaklaşıyor, raikkonen de öyle ama yarış sonuna doğru michael schumacher birinci. çünkü iyi. ama raikkonen o sene kazanmasını isterdim severdim çünkü çocuğu ki aynı zamanda alonso dan daha fazla en genç şampiyonluğu alırdı. öykeyken böyle tebelleş oluna.l




  • quote:

    Orjinalden alıntı: the_cantan

    neyse Sadrazam sen haklısın. ben yarışları tekrar izleyinceye kadar bir şey demeyeceğim. yalnız dostum ben iyi seyrederim ve o yarış hakkında yazdığım yorumlarımı biliyorum.ki kendime bu şekilde züğürt tesellisi aramam. yani F2004 iyi ben pek sallamıyom bile ama
    yarışa bakılırsa 2003 sezonu F2003GA ve williamsBMW ki williams bence yaptıkları en iyi arç. FW-25, 26 mı neydi çok severdim onu. mücadele var hepsi var ör. desem artık sezonun sonu yaklaşıyor, mclaren taraftarları italya da kimi yarış dışı kaldı.sebep odur olabilir, sezon devam ediyor telafi edebilir ve 2003 indianapolis yarışı şumi-ferrari sıralama, yarışta ilk 5 te yok adam kaybediyor montoya şampiyonluğa yaklaşıyor, raikkonen de öyle ama yarış sonuna doğru michael schumacher birinci. çünkü iyi. ama raikkonen o sene kazanmasını isterdim severdim çünkü çocuğu ki aynı zamanda alonso dan daha fazla en genç şampiyonluğu alırdı. öykeyken böyle tebelleş oluna.l



    madem 2003 yılına değinmişsin birkaç bir şey söyliyim .2003 yılının en iyi aracı yine ferrariydi.o sene zaten rekabet olması bir mucize.mclaren mercedes in f2002 in süpürdüğü sezondan kalma aracı mp 4 17 yi modifiye edip bir sezon boyunca bir sene öncesinin aracı ile şampiyonluk kovalaması ferrari nin 2003 sezonun sonuna doğru yaptığı inanılmaz çıkış.bmw williams ın ara sıra yükselen grafiği, gerçekten ilginç ve bir daha göremeyeceğimiz bir sezon 2003 sezonu.


    ha cantan şimdi hakkında konuştuğumuz yarışların hepsi ben de var.ki o yarışlar elimde olmasa bile ben de iyi seyrederim yarışları.senin de kendine züğürt tesellisi aradığın aklımdan geçmedi ki zaten.yani yanlış hatırlıyor olabilirsiniz doğaldır insanlık halidir ben de mesela yanılgıya düşsem hemen açar izlerim o yarışın tekrarını ne olmuş ne bitmiş diye.yani cantan seni suçladığımı falan zannetme ben sadece hatanı düzeltmeye çalıştım o kadar.herkes hata yapabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sadrazzam -- 7 Temmuz 2006; 16:58:10 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: drexler22

    evet kimi'nin ingiltere'de polü alırken attığı tur çok etkileyiciydi.. ilk 2 sektörde geride kalmasına rağmen son sektörde adeta uçup 1. cebi kapmıştı, herkesi de şaşırtmayı başarmıştı..

    bu arada geçenlerde sormuştum ilgilenen olmamıştı yine soriyim.. kimi'nin geçen sene monza'da sıralama turlarında ağır depoyla en iyi zamanı yaptığı muhteşem turun görüntüleri elinde olan var mı.. ya da internetten indirebileceğim bi yer.. emule'de falan aradım bulamadım

    valla tamda dün indirdim önce alonso tur atıyor sonra kimi 0,083 farkla polu alıyor.areste feranando alonso yazarsan indirebilirsin. alonso nun 2004 magny cours daki polunu aldığı turuda indirdim. onboard kam eradan çokk güzel bir görüntü

    pardon yaa benim bahsettiğim monaco s en monza demişsin.zaten mmxex linki vermiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi etusch -- 7 Temmuz 2006; 18:15:49 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sadrazzam
    madem 2003 yılına değinmişsin birkaç bir şey söyliyim .2003 yılının en iyi aracı yine ferrariydi.o sene zaten rekabet olması bir mucize.mclaren mercedes in f2002 in süpürdüğü sezondan kalma aracı mp 4 17 yi modifiye edip bir sezon boyunca bir sene öncesinin aracı ile şampiyonluk kovalaması ferrari nin 2003 sezonun sonuna doğru yaptığı inanılmaz çıkış.bmw williams ın ara sıra yükselen grafiği, gerçekten ilginç ve bir daha göremeyeceğimiz bir sezon 2003 sezonu.

    Kesinlikle haklısın. F2003GA en iyi araçtı. Fakat mücadele olmasının asıl nedeni sanırım Bridgestone' un Michelin' in gerisinde kalmasıydı. 2003 Macaristan' ı herkes biliyor sanırım. F2003GA gibi bir araç Renault' dan tur yemişti. Yine haklısın. 2003 ilginç bir sezondu.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Challenger

    quote:

    Orjinalden alıntı: sadrazzam
    madem 2003 yılına değinmişsin birkaç bir şey söyliyim .2003 yılının en iyi aracı yine ferrariydi.o sene zaten rekabet olması bir mucize.mclaren mercedes in f2002 in süpürdüğü sezondan kalma aracı mp 4 17 yi modifiye edip bir sezon boyunca bir sene öncesinin aracı ile şampiyonluk kovalaması ferrari nin 2003 sezonun sonuna doğru yaptığı inanılmaz çıkış.bmw williams ın ara sıra yükselen grafiği, gerçekten ilginç ve bir daha göremeyeceğimiz bir sezon 2003 sezonu.

    Kesinlikle haklısın. F2003GA en iyi araçtı. Fakat mücadele olmasının asıl nedeni sanırım Bridgestone' un Michelin' in gerisinde kalmasıydı. 2003 Macaristan' ı herkes biliyor sanırım. F2003GA gibi bir araç Renault' dan tur yemişti. Yine haklısın. 2003 ilginç bir sezondu.

    O yarışında video su var muhteşem bir şey yaa nasıl izliyemedim ben o yarışı arkadaş. Şimdi 10 dk lik bir videosu var çok duygulanıyorum yaw.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Challenger

    quote:

    Orjinalden alıntı: sadrazzam
    madem 2003 yılına değinmişsin birkaç bir şey söyliyim .2003 yılının en iyi aracı yine ferrariydi.o sene zaten rekabet olması bir mucize.mclaren mercedes in f2002 in süpürdüğü sezondan kalma aracı mp 4 17 yi modifiye edip bir sezon boyunca bir sene öncesinin aracı ile şampiyonluk kovalaması ferrari nin 2003 sezonun sonuna doğru yaptığı inanılmaz çıkış.bmw williams ın ara sıra yükselen grafiği, gerçekten ilginç ve bir daha göremeyeceğimiz bir sezon 2003 sezonu.

    Kesinlikle haklısın. F2003GA en iyi araçtı. Fakat mücadele olmasının asıl nedeni sanırım Bridgestone' un Michelin' in gerisinde kalmasıydı. 2003 Macaristan' ı herkes biliyor sanırım. F2003GA gibi bir araç Renault' dan tur yemişti. Yine haklısın. 2003 ilginç bir sezondu.


    evet doğrudur michelin biraz fark atmıştı bridgestone a . hungaroring te barrichello süspansiyon arızası ile kaza yapmıştı schumacher de bir türlü o hafta sonu boyunca rekabetçi olamamıştı.

    ama challanger biliyosun ki ferrari nin hungaroring 2003 ten sonraki yarışlarda dönüşü muhteşem oldu.
    monza 2003 hariç ferrari ye sezon sonuna kadar hiç bir araba yaklaşamadı.biraz raikkonen suzuka da barrichello ile çekişti o kadar.

    şunu da belirtiyim ferrari 2003 sezonunda da çok az hata yaptı.ross brawn ın 2002 de söylediği ve 2004 yılında tekrarladığı şu söz 2000 ile 2004 yılları arasında ferrari ile diğer takımların durumlarını gözler önüne serer.


    ''ferrari bir teknolojik ivme yakaladığında diğer takımlara 1.5 sene fark atıyor''.ross brawn ın bu sözü üstüne başka bir şey söylenir mi bilmem.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: MMXex

    http://r.apidshare.de/files/25168467/Monza-Kimi.avi.html r ile a arasındaki noktayı kaldır



    ne diyim abi büyüksün yaw.. çoook çoooook sağol arşivimde bulunması gereken çok önemli bir parçayı da tamamlamış oldum sayende

    bu videoyu elinde olmayan herkese şiddetle indirmesini tavsiye ederim.. eğer f1'den zevk alıyorsanız böyle anlar çok fazla yaşanmıyor..

    izleyince tüylerim yine diken diken oldu.. o nasıl bir sürüş yeteneğidir öyle.. ilk sektörde yavaş kalınca arabayı o körbden diğer körbe atmaya başladı, birkaç yerde pist dışına çıktı.. ama inanılmaz agresif bir turdu.. ve polü almayı başardı.. bilmeyenler için hatırlatıyım kimi o turu atarken deposunda tek pitstop yapacak şekilde yakıt bulunuyordu.. yani diğerlerinden onlarca kilo ağırken en yakın rakibine 0.2 sn fark koyma başarısı gösterdi




  • quote:

    Orjinalden alıntı:sadrazzam
    challanger maalesef hafızan seni yanıltıyor.2004 belçika grand prix sinde schumacher spin falan atmadı.2004 interlagosta da öyle bir şey olmadı.schumacher üst üste spinleri sadece çin grand prix sin de attı.yani ferrari nin hata yaptığı yarış yok ki 2004 te.yani o kadar istikrarlılardı.
    schumacher sadece çin grand prix sinde 10 uncu oldu.yani schumacher in 2004 teki en kötü yarışıydı çin grand prix si.yani f2004 hata yapmadığı ve dış müdahele olmadığı halde raikkonen ve montoya ya geçildi.

    2004 belçika grand prix sinde cumartesi günü hariç(yağan yağmurdan ötürü)en hızlı isim kimi raikkonen di.
    ama dediğim gibi hockheneim 2004 te raikkonen in arka kanadı kopmasa ferrari f2004 ü o yarışta yenecekti mclaren mercedes.ki o yarışta sıralama turlarında schumacher kusursuz bir tur atarak pole pozisyonunu almıştı ama yarış esnasında özellikle silverstone 2004 ten itibaren yükselen formu ile raikkonen
    uçuyordu ve birinciliğini arka kanadının kopması ve kaza yapması yüzünden orada bıraktı.

    yani hata yapmamasına ve dış etki olmamasına rağmen f2004 yenildi.




    zaten buttonın orda yetişmesi zordu gecen senenin ilk yarışlarında button genelde sıralamada 2 veya 3 gibi sıralamada başlardı....alonso (1) button (2). olarak başladıkları yarışlarda genelde alonso fark atıodu arka gruba bunun nedeni buttonın yawaş bir şöför olup arkadan onu sorlayan kişiye yol vermezdi.bi yarış wardı neresi olduğunu hatırlayamadım..... 73 turluk bi yarıştı.. 1.alonso 2.button 3.raıkkonen 4.montoya başladı yarışın bitmesine son 10 tur kala anca raıkkonen buttonı o saman gecebilmişti.... yarış içersinde birçok kere raıkkonen buttonı sorladı ama button yol wermemişti...son 10 turda gecince .raıkkonenin alonso yu yakalama şansı %1den düşük bir seviyedeydi çünki aralarındaki fark 40 sn açmıştı.... montoyada o yarışta 4.olmuştu :'(




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.