Şimdi Ara

BYD, şarj edilebilir hibrit pickup modeli Shark'ı Meksika'da tanıttı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
1
Favori
317
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • BYD, şarj edilebilir hibrit pickup modeli Shark'ı Meksika'da tanıttı
    Heybetli bir görünüme sahip olan BYD Shark'ın ön bölümünde büyük bir BYD yazısı dikkat çekiyor. Bu alanı kenarlarda C formu oluşturan ve boydan boya uzanan gündüz LED'leri domine ediyor. Yüksek tamponun alt kısmındaki gri koruma plakası ise Shark'ın arazi karakterine vurgu yapıyor.



    Çinli üretici, Shark'ın kendi segmentinde en büyük gövdeye sahip olduğunu söylüyor. Shark; 5457 mm uzunluğa, 1971 mm genişliğe ve 1925 mm yüksekliğe sahip. Bu kapsamda Chevrolet Colorado ve Ford Ranger'a kıyasla biraz daha büyük olduğunu söyleyebiliriz.



    Shark'ın iç mekanı da binek otomobilleri aratmıyor. Sürücünün önünde 10.25 inç dijital gösterge ekranı yer alırken merkezde 12.8 inç dokunmatik multimedya ekranı görev yapıyor. Bu ekran da diğer BYD modellerinde olduğu gibi döndürülebiliyor. Aracın multimedya sisteminde Android Auto, Apple CarPlay ve ses tanıma teknolojisinin yanı sıra karaoke özelliği de mevcut.



    BYD, şarj edilebilir hibrit pickup modeli Shark'ı Meksika'da tanıttı
    BYD Shark'ın diğer özellikleri arasında dijital anahtar teknolojisi, 50W kablosuz şarj, 360 derece çevre görüş sistemi ve 12 inç head up display de yer alıyor.



    Ayrıca Bkz.Kia EV6 yenilendi! Daha büyük batarya ve daha uzun menzil



    Kaputun altındaki şarj edilebilir hibrit sistem kapsamında 1.5 litre turbo motor görev yapıyor. Toplamda 430 beygir güç sunan Shark, 0-100 km/s hızlanmasını 5,7 saniyede tamamlıyor. NEDC'ye göre 100 kilometreye kadar saf elektrikli sürüş menzili sunan modelin bataryası 20 dakikada yüzde 30'dan yüzde 80 doluma ulaşıyor.



    BYD Shark'ın 835 kg yük taşıma ve 2500 kg römork çekme kapasitesi bulunuyor. Ön-arka bağımsız süspansiyona sahip olan modelin bataryadaki enerjiyle farklı cihazlara güç vermeyi sağlayan V2L özelliğine sahip olması da dikkat çekici.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    BYD, şarj edilebilir hibrit pickup modeli Shark'ı Meksika'da tanıttı
    BYD, şarj edilebilir hibrit pickup modeli Shark'ı Meksika'da tanıttı
    BYD, şarj edilebilir hibrit pickup modeli Shark'ı Meksika'da tanıttı
    BYD, şarj edilebilir hibrit pickup modeli Shark'ı Meksika'da tanıttı
    BYD, şarj edilebilir hibrit pickup modeli Shark'ı Meksika'da tanıttı
    BYD, şarj edilebilir hibrit pickup modeli Shark'ı Meksika'da tanıttı
    BYD, şarj edilebilir hibrit pickup modeli Shark'ı Meksika'da tanıttı
    BYD, şarj edilebilir hibrit pickup modeli Shark'ı Meksika'da tanıttı
    BYD, şarj edilebilir hibrit pickup modeli Shark'ı Meksika'da tanıttı
    BYD, şarj edilebilir hibrit pickup modeli Shark'ı Meksika'da tanıttı
    BYD, şarj edilebilir hibrit pickup modeli Shark'ı Meksika'da tanıttı








  • Araç Ford F150'yi anımsattı bana. Tasarım ve iç mekan güzel duruyor.

    Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 55.000$. Aslında bu özellikler ile ülkemiz piyasası için ciddi vergi avantajı var. Şarj edilebilir hibrit olduğu için %50 ek vergiye takılmıyor ve ticari olduğu için ÖTV oranı da düşük kalıyor. Bu haliyle ülkemize gelse yanlış hesaplamıyorsam;

    55.000 * 32,25(Kur) ~ 1.775.000
    1.775.000 * 1.1(İthalat vergisi) * 1.04 (Pikap Ötv) * 1,2 (KDV) ~ 2.450.000

    civarı bir ücreti olur. Büyük hacimli çok yakan dizel motorlar yerine PHEV olması, özellikle yakıt tasarrufu açısından mükemmel duruyor.
  • Araç Ford F150'yi anımsattı bana. Tasarım ve iç mekan güzel duruyor.

    Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 55.000$. Aslında bu özellikler ile ülkemiz piyasası için ciddi vergi avantajı var. Şarj edilebilir hibrit olduğu için %50 ek vergiye takılmıyor ve ticari olduğu için ÖTV oranı da düşük kalıyor. Bu haliyle ülkemize gelse yanlış hesaplamıyorsam;

    55.000 * 32,25(Kur) ~ 1.775.000
    1.775.000 * 1.1(İthalat vergisi) * 1.04 (Pikap Ötv) * 1,2 (KDV) ~ 2.450.000

    civarı bir ücreti olur. Büyük hacimli çok yakan dizel motorlar yerine PHEV olması, özellikle yakıt tasarrufu açısından mükemmel duruyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdem552 -- 15 Mayıs 2024; 16:49:41 >
  • Çinli firmalar gümbür gümbür geliyor. Amerika pazarında F150 çok kuvvetli ama ciddi bir pastadan pay alabilir bence.

  • Özellikle Meksika'da tanıtması manidar. Sağlam mesaj verdi. Meksika araç satışı da öyle TR gibi antin kuntin vergilerle yapılmıyor.

  • Ford’a pil satıyor. Büyük ihtimalle tasarımda da beraber bir şeyler yapmışlardır. Elektrikli araç piyasasının yıldızı bence Byd

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • erdem552 kullanıcısına yanıt
    Saf elektrikli 100 km menzil pikap için harika bir değer. Günlük o kadar kullanıyoruz aşağı yukarı. Ha 150-175-200 km olsa lokum olur.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Pikap'a bakınca kesin 2500-3000 motor vardır derken 1.5litre görünce şaşırdım, yine derslerine çalışıp güzel bir yerden giriş yapalım demişler. keşke TR'e gelse, fiyatı ne olur merak ediyorum.

  • Kesinlikle öyle...

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.