Şimdi Ara

BYD SEAL U DM-İ 15 Nisan 2024 satışta (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.072
Cevap
71
Favori
108.173
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • PeYLeR. P kullanıcısına yanıt

    "10 hava yastığı" galerici uydurması, tam bir şehir efsanesidir.

    bu arkadaşlar araçtaki tüm hava yastığı uyarılarını (SRS - Airbag yazan) sayıp bu kadar hava yastığı var derler.

    halbuki perde hava yastığının direklerde 3 uyarısı vardır ama tek bir yastıktır.


    Güncel araçlarda ön, yan ve perde olmak üzere 6 yastık çoğunda mevcut.

    Diz hava yastığı eklediler ama şimdilik çoğu sadece şoför için oldu 7.

    Yeni araçlarda ön iki koltuk arasına hava yastığı koyan markalar var bununla ancak 8 yastık bulabilirsiniz.


    Yalnızca E-F sınıfı araçlarda arka yolcular için hava yastığı olabiliyor, böylece belki 10 olur.

  • huseyinsarioglu kullanıcısına yanıt

    👍🏻🧿 Test ettik araç güzel alanlara hayırlı olsun şehir içi f/p aracı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GLOCK-19 kullanıcısına yanıt

    Aracın 3 modu var ne zaman hybrid moda geçeceğini ayarlayabiliyorsunuz. Uzun yola direk hybrid modda çıkmak gerekiyor. 130km üzeri ort. hız ile uzun yol yapıyorsanız sizi kısıtlar çünkü güç ihtiyacının çoğu bataryada. Yüksek hızda hybrid motor yüksek devirde çalıştığından ilk defa kullanan için tuhaf gelecektir bu da ister istemez sürüş keyfini kısıtlıyor. Şöyle 140 150hp turbo motor olsa tadından yenmezdi ama maliyeti çok yüksek olurdu. Bu araçlar evden şarj imkanı olan yılda 1 2 defa uzun yola çıkan için çok iyi seçenek. E-power dan üstünlüğü de batarya büyük olduğundan şehir içi güç ihtiyacı olunca motor sesi duymuyorsunuz. Skywell ht-i fiyat ve donanım ne olacak merakla bekliyorum bakalım hayırlısı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PeYLeR. P kullanıcısına yanıt

    @PeYLeR. adlı kullanıcının, yanıtlanan mesajı:

    10 hava yastıklı araç var mı gerçekten.


    1-Sürücü

    2-Ön Yolcu

    3-Sağ Ön koltuk

    4-Sol Ön koltuk

    5-Sağ Perde

    6-Sol Perde

    7-Ön iki Koltuk Arası

    Bunlara ek Volvo da hangi hava yastıkları var.


    Sürücü

    Yolcu

    Ön koltuk sağ perde

    Ön koltuk sol perde

    Ön koltuk sağ koltuk

    Ön koltuk sol koltuk

    Arka 2 perde ve arka 2 koltuk


    Yani hem koltuk hemde perde hava yastığı saydığınız da 10 oluyor çünkü hepsi birbirinden bağımsız çalışan yastıklar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SertyAdams kullanıcısına yanıt

    Yazdıklarınıza sadece motor sesi konusunda katılmıyorum. Motor sesi çok iyi izole edilmiş, ben hiç anlamıyorum ne zaman çalışıyor.

    Zaten genel olarak araba baya sessiz. Geri kalanda aynı fikirdeyiz.

    Evden şarj ederseniz, şehir içi ağırlıklı kullanırsanız muhteşem bir seçenek.

    Ben halen şehir dışı test etmedim ama gruptan geliyor uzun yol deneyimleri.

    Kimse şu ana kadar bir sıkıntı, bir kısıtlama ile karşılaşmadı.

    Araba uzun yolda 130-140 rahatlıkla gidebiliyor.


    Bu arada turbo motor için bilgi vereyim. Almanya'da 3 versiyon çıkıyor,

    * 1.5 atmosferik benzinli düşük donanım,

    * 1.5 atmosferik benzinli yüksek donanım (bu bizimki)

    * ve son olarak 1.5 turbo benzinli + arka tekerler için 3. elektrik motoru.

    3. seçenek 5.9sn gibi 0-100 hızlanması vardı yanlış hatırlamıyorsam. Ama ağırlık arttığı için galiba batarya menzili düşüktü.


    Bu 4 çeker olarak geçen 3. seçenek bize gelir mi, fiyatı ne olur hiç bir fikrim yok.





  • Üstteki yazıma istinaden devam edeyim. Bu kısımları genel olarak yazıyorum, @SertyAdams özelinde veya ona cevap olarak değil :)


    Ben kendi adıma bu 3. modele ihtiyaç duyar mıydım, daha yüksek bir ücret verir miydim diye düşünüyorum.

    Sanırım tercih etmezdim. Benim kullanım stilime göre şu anki model benim için çok çok yeterli.

    Şehir dışı ağırlıklı kullananlar için de yeterli diye düşünüyorum ama yine de insanlarda bu endişe sanırım hiç bitmeyecek.

    Hep akıllarında bir soru işareti olacak. Böyle bir endişe ortaya atılmasa herkes çok rahat kullanırdı bu aracı.

    Ama şimdi herkeste bu durumu nasıl yaratabilirim fikri var.

    Bu durumu tırmanma ağırlıklı bir yerde, araba yüklüyken, klima açıkken ve sürekli sert biçimde hızlanarak oluşturabilirsiniz, sanırım bu senaryoda bataryayı bitirebilirsiniz.

    Dediğim gibi, bunu kasıtlı yapmanız lazım. Normade aklınızda olmasa, benzinli bir aracınız olsa ve bu yüklerde tırmandığınız bir yeri nasıl çıkarsınız?

    Arabacını zorlamadan, fazla yakmasın, motor hararet yapmasın deyip biraz nazik davranırzınız.

    Bu arabada da aynı şekilde tırmansanız zaten hiç sorun olmayacak.

    Ama aklınızda dur şu şarjı bitirebilir miyim bi bakayım, biterse ne olacak acaba hadi bi görelim deyip hareket ederseniz, sonunda isteğinize kavuşursunuz :)

    Sonra da araba bizi kısıtlıyor moral bozukluğuna dalabilirsiniz. Normalde hibrit bir araç ta, bir benzinli bir araç ta hatta bir elektrikli araç ta buralarda zaten uçup kaçamaz.

    Elektrik menziliniz %50 düşüverir.

    Benzinli bir araçta burayı 70 ile çıkıyoruz diye kimse üzülüp ağlamaz. Ama bu aracın üstüne bu nedense yapıştı kaldı.


    Sürekli aynı endişe, uzun yolda ne olur, uzun yolda ne olur? Normal Honda hibritlere, Toyota hibritlere ne oluyorsa buna da oluyor.

    Merak etmeyin, düz ve uzun bir yolda hiç birşey olmaz, 140-150 rahatlıkla gidebilirsiniz.


    Aslında temel soru şu: İnsanlar niye hibrit araç tercih eder?

    Hibrit hatta elekrkli araçlar şehir içi için avantalıdır.

    Ben sürekli şehir dışına çıkarım diyen zaten tercih etmemeli, çünkü benzinli arabadan pek farkı kalmıyor.

    Gelelim temel soruya, neden hibrit araç? Aslında Yakıt ekonomisi için tercih eder.

    Şimdi ben yakıt ekonomisi istiyorsam, araçtan bağımsız genel olarak bir kullanım stili de belirlemem lazım.

    Yakıt ekonomisi için de zaten genel kurallar bellidir. Ben 150 basayım, şehir içi agresif kullanayım, arabam yine de ekonomik olsun, bataryası bitmesin, beni kısıtlamasın.

    Yani herşeye uyum sağlayacak, mutlu edecek bir otomobil.

    Oldu olacak, drone teknolojisi de ilerliyor, bir kaç pervane takalım, uçsun da.

    Hatta suyun içinde de gitsin, mesela yunan adalarına gidebileyim arabayla.

    Henüz o teknoloji elde edilemedi, elimizdeki teknoloji belli. ilerde ne olur tabii bilinmez.

    Gerçi Byd U8 modeli suyun içinde de gidebiliyor bir müddet, belki bunu daha da geliştirirler benim ütopik fikirler normal gündelik kullanım olur :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huseyinsarioglu -- 27 Mayıs 2024; 12:10:10 >




  • Bu aracın şöyle detaylı anlatımını, detaylı video incelemesini youtubeda bulamadım bir türlü. Kendilerini fenomen sanan, çeneleri dışında hiçbir meziyetleri olmayan bir takım otomobil inceleme kanalları sanırım iyi para verilmediği takdirde her aracı incelemiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir uzun yol deneyimi daha

    BYD SEAL U DM-İ 15 Nisan 2024 satışta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • huseyinsarioglu kullanıcısına yanıt

    Hocam öncelikle aracınızı kazasız belasız kullanmanız dileğiyle. Motorun sesinden değil yüksek devirde çalışmasından bahsettim aslında. İşin aslı ne kadar para o kadar köfte yani. Bu fiyata phev olarak rakipsiz ancak memlekette phev kullanıcısı yok denecek kadar az. Meraklısı da bi o kadar az zaten. Ben yılda 1 kere de uzun yola çıksam 150 200 gidiyorum o yüzden bana bu motor yetersiz.Bana şehir içi az yakan ama uzun yolda uzayan bişey lazım tabi uygun fiyata😄


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SertyAdams kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkürler iyi dilekleriniz için. Ben aradığımı buldum.

    Umarım siz de içinize sinen, sizi mutlu edecek bir araç bulursunuz.

    Yılın ikinci yarısında Chery Jaecoo gelecek ve 1.5 turbo benzinli + phev seçeneceği olacak deniyor.

    Belki kriterlerinizi karşılar.

  • Bu araçlara milyonlar vermeye nasıl cesaret ediyorsunuz çok merak ediyorum. Ben Hyundai bile almazken adamlar Byd chery v.s bir sürü çin malına milyonları veriyor çok ilginç

  • Kimse neden bakım periodunu konuşmuyor?
    5.000 km çok kısa değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • deepkurt kullanıcısına yanıt
    Hibrit bir araç içiñ çok çok kısa,enaz ,20.000 km.olmalıydı.,Yıl olarak ta 2 yıl diyecem de,1 yılda yağ pert diyorlar,gerçi bazı sentetik mi,organik mi tam emin değilim, 2 yıl gidiyor galiba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tanjiro Kamado -- 2 Haziran 2024; 20:2:30 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • deepkurt kullanıcısına yanıt

    Nasıl hocam? 5 binde 1 mi bakıma giriyoruz ? yoksa ilk bakım mı sadece?

  • optimus95 kullanıcısına yanıt

    İlk bakım 3.500 km de. Sonraki bakımlar her 5.000 km de bir. Türkçe kullanım kılavuzunda yazıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • deepkurt kullanıcısına yanıt
    Bayi ne diyor,o önemli.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • deepkurt kullanıcısına yanıt
    Şaka mi? 5 bin nedir insanlar onu ayda yapıyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • deepkurt kullanıcısına yanıt

    biz kullanıcılar olarak kendi aramızda konuşuyoruz ve biz de oldukça rahatsızız.

    Ben İzmir bayisinden alırken 15-20 bin km veya senede 1 dendi. KM henüz net değil ama bu aralıklarda olacak dendi.

    Genel merkez elektrik 5000km ve benzin 6500km göre veya senede bir şeklinde bilgi verdi.

    Bu konuda genel merkeze telefon ve mail ile rahatsızlıklarımızı ilettik.

    Sadece kullanıcıların değil potansiye müşterilerin de rahatsız olduğunu belirtmek için buradaki yazışmaları da ekledim.

  • huseyinsarioglu kullanıcısına yanıt

    Bayinin veya ST nin ne dediğinin hiçbir önemi yok, kullanım kılavuzunda 5.000 km yazıyor.

    Siz ST ye güvenip servise vaktinde götürmeseniz ve bir arıza olsa, sizce bayi aracınıza garantiden onarım sağlar mı?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Resmen beni almayın demektir bu,araç phev ;15-20 bin den önce servis nedir ,Allah aşkına.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tanjiro Kamado -- 3 Haziran 2024; 15:5:36 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.