10 kişiden 8'i bu sebeple almaktan vazgeçer bence. En kötü araç 10 binde bakıma giriyor. |
BYD SEAL U DM-İ 15 Nisan 2024 satışta (11. sayfa)
-
-
aslında ortalama yine 10 bin'e gelecek. Buradaki 5000, benzin motorun km'si.
yani 5000km elektrik, 5000km benzin gitseniz, toplam km 10 bin oluyor.
-
Elektrik km ayrı bir sayaç mı var?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
evet, araç ayrı ayrı tutuyor. Sinyal kolu üzerinden Gezi A, Gezi B, Elektrik, Hev, Toplam gibi seçeneklerle tüm kilometreleri gösteriyor.
-
quote:
Orijinalden alıntı: huseyinsariogluevet, araç ayrı ayrı tutuyor. Sinyal kolu üzerinden Gezi A, Gezi B, Elektrik, Hev, Toplam gibi seçeneklerle tüm kilometreleri gösteriyor.
Çok iyi, hibrit araçlarda bu kilometre olayının bulunması gerekir diyordum hep adamlar yapmış. Crolla hibritte bu şekilde ayırıyor mu acaba yoksa sadece bu araca mı özel?
-
Bu dediğiniz, sürekli şehir içinde kısa mesafe kullanan ve her akşam aracını şarj eden için geçerli olabilir. Ancak uzun yolda benzinli motor neredeyse sürekli devrede olacak ve 2 uzun yol yapsanız servis yolu görünecek.
Ayrıca 10 bin km bile günümüzde çok kısa bir period, çoğu araç 15bin veya 20bin km de giriyor servise
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu bakım muhabbeti gerçekten çok saçmaymış, muadili araçlarda durum nedir peki araştırdınızmı?
-
sanırım yatırım pazarlığının öznesi olmuş model
"biz milyar dolar yatırım yapacaz ama bizi kısıtlamayın, eldeki/stoktaki/gelecek seal u hibrit arabalarımız satalım, çin'deki stoklarımızı bitirelim" denilmiş ve bizim tarafımızdan da kabul edilmiş görünüyor
sadece bu modele has bir kanun geliyor gibi...
kullananlardan yorum rica etsek?
bu model, çok mantıklı hale geldi çünkü.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wm1tr -- 8 Temmuz 2024; 10:41:6 > -
Adamlar araç basi neredeyse 1m kar ediyorlar , liste fiyatini baz alirsak tabi ,yani araç basi kabaca 32k dolar , ayni karlilik oraniyla devam etseler fabrika faaliyete geçene kadar zaten parasini cikarirlar :) senede ortalama 5k araç satarlarsa ve fabrika yapimi yaklasik 5 yil sürerse.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Toyota hibritler yüzde ile veriyor. Mesela 100km yol yaptın, diyor ki bunun %70 ini elektrikle yaptın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O da iş görür. Güzelmiş.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Güzel bir video
OtolimityoutubeEN İYİ PLUG-İN HYBRİD SUV ? TEST ETTİK | BYD SEAL U 2024 POV SÜRÜŞ | BYD'DEN TÜRKİYE'YE YATIRIMhttps://www.youtube.com/watch?si=khCyXAB_isDL9Sd7&v=N1U0a9g5G_w&feature=youtu.be
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Uzun yol tecrübesi yapan arkadaşlar , bizimle paylaşabilirsiniz rica etsem neleri iyi neleri kötü
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yazıma başlamadan önce Çin araçlarına karşı hiçbir ön yargı beslemediğimi, hatta yakın zamanda bir arkadaşıma Omoda 5 aldırdığımı özellikle belirtmek istiyorum.
Seal U Türkiye'te ilk geldiğinde aracın incelem videolarına baktığımda dikkatimi çeken bir konu oldu. Bu aracın alt takımları bana çok kalitesiz ve zayıf geldi. Bir ara fırsatım olursa sahibi olduğum ford kuga'nın alt takımının resmini de kıyaslama açısından koyarım. Altta Seal U alt takımını görüyorsunuz. Ayrıca sadece 5.000km bir bakım saçmalığı bile bu aracı almamak için gayet yeterli bir sebep. Aynı saçmalığı Skywell Türkiye'de yapıyor. Skywell firmasıının verdiği bakım aralıkları 30bin km'de bir. Zaten elektrikli otomobillerin esas güzelliklerinden birisi uzun bakım aralıkları. Mesela Togg'da 40bin km'de bir bakım var. Birçok ülkede bu bakım aralıklarına riayet ediliyor. Fakat ülkemizde her 10 bin km'de bir bakım isteniyor. Ayrıca pek çok kullanıcı aşırı pahalı parça fiyatlarından şikayetçi. Konumuza dönecek olursak ben kullandığım şirket aracı olan corolla'ya bile sırf 10bin km de bir bakıma gidiyor diye sinir oluyorum. 5.000 km de bir bakım, sadece türketicileri yolmak için kurulmuş bir tezgahtır. Şirket bu politikasından vazgeçerse kendisi için iyi olur.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akenatons -- 11 Temmuz 2024; 11:16:53 >
-
Oda birşey mi insanlar kronik sorun olduğunu ne zaman elinde patlayacağı meçhul DSG şanzımanlı araçlara milyonlar basıyor. Dizelinde Ekstarik zinciri koparan 1.5 Bluehdi, yağ içinde çalıştığından Trigeri 50 bin km gitmeden kopan 1.2 benzinli motor kaporta sorunları ile meşhur PSA grubu araçlarada milyonlar veren var.
-
Uzaktan bakarak kalitesi belli olmaz. Dayanımı vs bilemezsiniz.
-
selamlar,
bugün itibariyle bakım aralıkları güncellendi.
Seal U Dm-i için senede bir veya 15 bin km'de bir
Atto 3 için 2 senede bir vaya 30 bin km'de bir.
Sms olarak da bilgisi iletildi.
Eskisinde HEV km'sine bakılacakken artık toplam kilometreye (TK) bakılacak.
Ayrıca rodaj bakımı da kaldırılmış durumda. Satın alındıktan sonra 15 bin veya 1 sene sonra ilk bakım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huseyinsarioglu -- 12 Temmuz 2024; 17:1:51 > -
Bu araba yeni yasa yüzde 30 ÖTV ile satılırsa
Tahmini 1.6 milyon TL olması gerek
D suv için çok iyi fiyat almayı düşünürüm
Umarım sırf vergi düştü diye distribütör zam yapmaz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar 1.5motor 230 kW modeli gelecekmi ülkemize satış için yoksa 160 kW dan devam mı edecekler ??
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X