Şimdi Ara

C# da Struct yapi nasil degisken olarak tanimlanabiliyor ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
597
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  C# da Struct yapi nasil degisken olarak tanimlanabiliyor ?


    yukarida bulunan ornek de

    sturct icinde 3 adet property var

    lakin olusturulan class icine sturct bir ozellik gibi baska bir property olarak ataniyor/


    mantigim algilamiyor. kafam iyice karisti. yukarida yapilan nedir ?



  • struct yapısı bize birden fazla değişkeni içeren bir değişken türü oluşturabilmeyi sağlıyor.


    struct dikdortgen{
    int boy;
    int en;
    }

    dediğimizde aslında boy ve en özelliklerine sahip yeni bir değişken tipi oluşturmuş oluyoruz. Yani dikdortgen aslında int, string gibi bizim tanımladığımız yeni bir değişken tipi.

    dikdortgen a; dediğimizde bu tipten bir değişken üretmiş oluyoruz. Yaptığımız şey bu kadar basit, çok karmaşık düşünmeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-D639AD061 -- 23 Ocak 2017; 22:26:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: assembly_bilmeyenassembler

    struct yapısı bize birden fazla değişkeni içeren bir değişken türü oluşturabilmeyi sağlıyor.


    struct dikdortgen{
    int boy;
    int en;
    }

    dediğimizde aslında boy ve en özelliklerine sahip yeni bir değişken tipi oluşturmuş oluyoruz. Yani dikdortgen aslında int, string gibi bizim tanımladığımız yeni bir değişken tipi.

    dikdortgen a; dediğimizde bu tipten bir değişken üretmiş oluyoruz. Yaptığımız şey bu kadar basit, çok karmaşık düşünmeyin.

    anlamadim. karmasik geldi...
  • guncel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akcrn

    https://yazilimbankasi.blogspot.com.tr/2017/01/c-structyaplar.html

    Burası blogum buradan bakabilirsiniz...

    eyv sagol ama benim sordugum soru bu degil...

    struct bir yapi kuruyoruz

    ve sonra ayri bir sinifta strutc yapiyi property olarak tanimliyoruz. bunun anlami nedir yukaridaki kodda ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uniquebison -- 25 Ocak 2017; 1:48:34 >
  • OyuncakBase.OyuncakEbat.Derinlik şeklinde kullanabilmek için yapmışlar anladığım kadarıyla. Gerektiğinde 3 değişken paslamaktansa o üçünü bir arada bulunduran struct'ı paslamak için de yapmış olabilirler. Okunaklılık artıyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.