Şimdi Ara

C-ELLYSE'nin hazin sonu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
3.260
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Marka model farketmez. Otobüs yada kamyon karşisinda tank lazim.


    https://forum.donanimhaber.com/bu-nasil-kaza-vw-jetta--116769276




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Barracud@ -- 26 Mart 2019; 18:7:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • haberlerde gostermisti, audi bu cellesseye arkadan vurunca benzin deposu alev almisti. ondan beri korkarim zayif arabadan

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çarpışma testi olmayan ya da 3 yıldız alan, birincil pazarlarda satılmayıp bizim gibi 3. dünya ülkelerine kaktırılan 301, Symbol, C-Elysée gibi otomobillerden zaten ne bekliyordunuz da bulamadınız ki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbqhe

    Merak ettiğim bir şey var.

    Araç arka koltuklarına kadar içeri girmiş. Şayet LPG'li olsaydı, LPG tankından dolayı bir sıkıntı çıkar mıydı? Bir patlama vs.?
    trt belgeselde çektikleri bakalım işe yarayacak mı programında test ettiler, lpg tankı hakkaten tank gibi, dinamitle falan patlattılar da anca tank delindi. bundan patlayacağını hiç sanmam.
  • Şaseler darbeyi alıp emerek sönümlemek için tasarlanır ancak aracın şase üstünden aldığı darbelerde kaportasının böyle bir görevi yoktur. O yüzden de kaporta ekipmanları şaselere bağlantı noktalarından kısa sürede kurtularak katlanmaya başlar. Şaseden alınmayan her kazada durum bu olur. Aracın c-elysee olması hiçbir şey değiştirmiyor, örneğine geçen seneler benzer bir kazaya karışmış jetta:

    C-ELLYSE'nin hazin sonu

    Kamyon, otobüs gibi yüksek araçların kaza esnasında diğer araçlara şaseden darbe vurması için uygun mevzuat ülkemizde henüz yok.




  • https://forum.donanimhaber.com/fiat-egea-kazasi--117625356

    Gerçekten bu kadar dandik olmamalı. Aynı üstteki linkte bulunan egea gibi!
  • foruma fiat satıs temsıllerı akın etmiş yıne
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gravaze

    Şaseler darbeyi alıp emerek sönümlemek için tasarlanır ancak aracın şase üstünden aldığı darbelerde kaportasının böyle bir görevi yoktur. O yüzden de kaporta ekipmanları şaselere bağlantı noktalarından kısa sürede kurtularak katlanmaya başlar. Şaseden alınmayan her kazada durum bu olur. Aracın c-elysee olması hiçbir şey değiştirmiyor, örneğine geçen seneler benzer bir kazaya karışmış jetta:



    Kamyon, otobüs gibi yüksek araçların kaza esnasında diğer araçlara şaseden darbe vurması için uygun mevzuat ülkemizde henüz yok.
    Trafikteki 10 kamyon/tır'dan 8'de darbe demiri yok. Bu mevzuat ülkemize gelmemiş miydi?




  • gorkemchem kullanıcısına yanıt
    Bu mevzuat ülkemizde kağıt üstünde uygulanıyor ancak uygulayan ve denetleyen kurum Tüvtürk, bu haliyle sadece muayene zamanı taktırmak veya orada en ufak darbede eğilen bir darbe demiri yapmak da muayeneden geçmesi için yeterli oluyor. Daha sonrasında polis çevirmelerinde hiçbir yaptırımı yok. Kaza durumlarında da sadece orada olması mevzuat açısından yeterli oluyor.

    Avrupa'da ön güvenlik demiri zorunlu, bizdeki tırların çoğunda da bunlar var. Ancak konu Avrupa'da satılmayan daha çok kamyon türevi araçlara gelince Türkiye'deki bu araçlarda o bulunmuyor. Avrupa'da da satılan ve "lorry" diye tabir edilen Mercedes Atego gibi kamyonlarda bulunurken Türkiye özelinde satılan araçlarda bulunmuyor.
  • Akrabamın kullandığı Egea'ya temde arkadan Volvo FH çarptı. Egea'nın arka koltuğu biraz sıkıntılı olsada bu kadar dağılmamıştı araba. Yaşam kabini asgari derecede sağlamdı hiç değilse.

    Geçen hafta olan uçarak gelip Fiorino'ya patlayan SUV bile Fiorino'ya daha az hasar vermişti. B sınıfında c elysee ve Symbol den daha vasat otomobil sanırım yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.