Şimdi Ara

C segment dizel-otomatik tercih? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
0
Favori
3.639
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay
    Bu kez otomatige heves ettim hocam, istedigim gibi bir otomatik bulursam alicam yoksa duz vites mecburen.

    Otomatik vitesli Honda Civic verelim Eraycım.

    Prins'i de taktık mı dadından yinmez. :)
  • c4 düşünüyorsan ds4 test etme derim fikir vermesi açısından söyliim ds4 te daha fazla yığılma olabilir kasa ağırlığından dolayı.nitekim servis aynı şanzımanı kullanan c5 in daha fazla yığıldığını c4 ün daha iyi olduğunu söylüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay
    Bu kez otomatige heves ettim hocam, istedigim gibi bir otomatik bulursam alicam yoksa duz vites mecburen.

    Otomatik vitesli Honda Civic verelim Eraycım.

    Prins'i de taktık mı dadından yinmez. :)

    Bana mantikli geliyor abi hatta Accord+lpg bile dusunebilirdim ama valide hanim lpg'ye karsi. Cruze'a da lpg taktirmama izin vermiyor :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atiyba

    manuel de uyar dersen julyet baksan eraycım, şık araç:)

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-birmot-z-kuyudan-2012-model-sifir-gibi-giulietta-dizel-19160-km-94730634/detay

    Otomatik bulamazsam, manuel seceneklerimin icinde en guclusu julyet zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Megane
  • sümbül ü kaça sattınız. kaç modeldi, dizel miydi? Yakınlarım almayı düşünüyo da fikrim olsun diye soruyorum şimdiden teşekkürller.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaferisbb

    sümbül ü kaça sattınız. kaç modeldi, dizel miydi? Yakınlarım almayı düşünüyo da fikrim olsun diye soruyorum şimdiden teşekkürller.

    2006 Dizel Alize 160.000km'de 14.000'e sattım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _eRay -- 13 Ağustos 2012; 1:25:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    Şirkette kullanmak için aldığım ve Cruze'u aldıktan sonra yüzüne bakmayıp kapının önünde çürümeye terkettiğim emektar Sümbül'ü 2 gün önce sattım.
    Sümbül ile 20.000km, Cruze ile de 10.000km yol yaptım 1 yılda ve şimdi bana bu 2 arabanın da işini yapabilecek bir araç lazım.
    Yani ikisi toplam 49-50 Bin lira civarı ediyor ve dizel - otomatik araçları mercek altına aldım, limitim 50.000 lira diyebiliriz çünkü borca girmeyi düşünmüyorum.
    Marka takıntım yok, kullanırken keyip veren, konforlu ve güvenli olması önemli ki yıl olmuş 2012 her araç aşağı yukarı belli bir kaliteye sahip.
    Aklıma gelen ve araştırdığım birçok model var,

    -Citroen C4 Exc. MCP= Şanzımanından dolayı şüpheye düştüm, Pazar günü test etmeyi düşünüyorum.(Sıfırı 56, ikinci elleri 49 civarı)

    -Reno Megane Dci EDC= Megane değil ama Edc fluence kullandım, gerçekten çok konforlu şanzıman vites geçişleri hiç hissedilmiyor. Aracın yerden haddinden fazla yüksek oluşu beni kaygılandıran nokta, yol tutuşu zayıf.(Sıfırı 59 civarı bi-xenonla birlikte ama güzel bir indirim alma şansım var reno'da)

    -Seat Leon Tdi Dsg= Kasası yakın zamanda değişecek, hoş bu kasayı da hala beğeniyorum ama değeri çok fazla düşebilir, konforuyla ilgili şüphelerim var ayrıca Dsg şanzıman tamamen soru işareti.(Sıfırı 54, ikinci eli 46-47 civarı)

    -Golf Bluemotion= Bu otomatik değil, Esp - hill holder - Start stop gibi diğer Düz vites Golf'lerde olmayan donanımlara sahip. Piyasası şu an için iyi ama yeni kasa çıktığımda değer kaybedecektir. Bugün öğrendim 5-ileriymiş o da biraz soğuttu beni açıkçası.

    -Jetta 2.0 Tdi Dsg= Eski kasa 2008 modeller minimum 80.000km'de 40 bin lira civarına alınabiliyor yakıt-performans olarak iyi bir araç ama 10 kişiye sorduysam 9'u bulaşma diyor, kullanan bilen varsa bu arabayla ilgili yorum yapsın.

    Bunların dışında da her araca az çok baktım şu anda ön planda tuttuğum modeller bunlar, kullananlar yorum yaparsa sevinirim. Cruze'u sattığım gibi alacağım çünkü.

    şimdi bak bazı konularda yanılıyorsun:

    -citroen c4 teki mcp şanzıman otomatik felan değil bildiğin tüm dişli takımı amualle aynı otomatik denmiyor zaten "otomatikleştirilmiş manual" bu ne demek biliyor musun? Bu senin yerine debriyaja basıp uygun dişliyi aktif eden bir şanzıman demektirki 2007 den beri kullanılmakta ama tek bir arızası yok çünkü bu şanzıman fikir olarak iyi basit ve sağlam düzden tek farkı debriyajının olmaması bu yüzden bu mcp şanzıman saydığın diğer şansımanlardan iyidir çok satılmamasının sebebi performans ve ara hızlanmalarının iyi olmamasıdır bu da bence bu mcp şanzıman 7 aynı alt yapı ile 7 ileri olsa patlar. Citorenin bu şanzımanı bence sorunsuz ama citroeni araba diye kapıya koymam. Ben mcp yi test ettim grand picassoda eğlenceli bir şanzıman ama benim gibi agresiflik istiyorsanız olmaz dsg ye bakıcaksınız.

    -Şimdi renodaki edc ye gelelim edc yi övmüş wolsagenin dsg sinden korkmuşsunu bu iki şanzıman yani edc ve dsg tamamen aynı sanırım edc 6 ileri her iki şanzıman tıpatıp aynı teknolojiye sahip hatta dsg bir gömlek yukarıda. Edc ler henüz arıza vermedi ama pazar payının düşük olması ve 2 yıllık daha genç bir şanzıman olmasından dolayı daha arıza verecek kadar hırpalanmadılar 40.000 den sonra yavaş yavaş edc lerde patlamaya çatlamaya başlar çünkü bu şanzıman teknolojisi çok karmaşık ve karışık çalışırken mekanik aksam basit değil şanzımanın mantığı çok mantıklı değil. Bir tek edc şanzıman kuru kavrama mı ıslak kavrama mı onu bilmiyorum eğer ki ıslak kavrama ise gözü kapalı alabilirsin edc yi.

    -dsg ye gelecek olursak 2004 den beri kullanılıyor sanırım ilk çıkanlar ıslak kavrama 6 ileriydi sonradan çıkanlar 7 ileri kuru kavrama idi patlayan çatlayan tüm dsg ler bu 7 ileri kuru kavrama olanlardır. Şu an sanırım touregte felan yani 3.0 motor üzeri olanlarda ıslak kavrama 6 ileri olanları kullanıyorlar. Eğer agresiflik istiyorsanız dsg alacaksınız ayrıca dsg arızalrı konusunda artık servislerin işin piri olmuş o kadar çok arıza varki daha bilgisayara bağlamadan hangi parçanın bozulduğunu anlıyor. Wolswagen dsg de seattada aynı olmak üzere, 3 yıl garanti veriyor 1 yılda iyi niyet garantisi veriyor 5. yıl yahut sonrasında bozulursa aracın km sine göre ww gen yardımcı olacağını söylüyor. bir nevi dsg de 5-6 yıllık bir garanti var diyebiliriz.




  • Otomatik dizel C sınıf deyince optimum çözüm fluence geliyor direkt aklıma....otomatiği kaldırırsak OCTAVİA...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    Şirkette kullanmak için aldığım ve Cruze'u aldıktan sonra yüzüne bakmayıp kapının önünde çürümeye terkettiğim emektar Sümbül'ü 2 gün önce sattım.
    Sümbül ile 20.000km, Cruze ile de 10.000km yol yaptım 1 yılda ve şimdi bana bu 2 arabanın da işini yapabilecek bir araç lazım.
    Yani ikisi toplam 49-50 Bin lira civarı ediyor ve dizel - otomatik araçları mercek altına aldım, limitim 50.000 lira diyebiliriz çünkü borca girmeyi düşünmüyorum.
    Marka takıntım yok, kullanırken keyip veren, konforlu ve güvenli olması önemli ki yıl olmuş 2012 her araç aşağı yukarı belli bir kaliteye sahip.
    Aklıma gelen ve araştırdığım birçok model var,

    -Citroen C4 Exc. MCP= Şanzımanından dolayı şüpheye düştüm, Pazar günü test etmeyi düşünüyorum.(Sıfırı 56, ikinci elleri 49 civarı)

    -Reno Megane Dci EDC= Megane değil ama Edc fluence kullandım, gerçekten çok konforlu şanzıman vites geçişleri hiç hissedilmiyor. Aracın yerden haddinden fazla yüksek oluşu beni kaygılandıran nokta, yol tutuşu zayıf.(Sıfırı 59 civarı bi-xenonla birlikte ama güzel bir indirim alma şansım var reno'da)

    -Seat Leon Tdi Dsg= Kasası yakın zamanda değişecek, hoş bu kasayı da hala beğeniyorum ama değeri çok fazla düşebilir, konforuyla ilgili şüphelerim var ayrıca Dsg şanzıman tamamen soru işareti.(Sıfırı 54, ikinci eli 46-47 civarı)

    -Golf Bluemotion= Bu otomatik değil, Esp - hill holder - Start stop gibi diğer Düz vites Golf'lerde olmayan donanımlara sahip. Piyasası şu an için iyi ama yeni kasa çıktığımda değer kaybedecektir. Bugün öğrendim 5-ileriymiş o da biraz soğuttu beni açıkçası.

    -Jetta 2.0 Tdi Dsg= Eski kasa 2008 modeller minimum 80.000km'de 40 bin lira civarına alınabiliyor yakıt-performans olarak iyi bir araç ama 10 kişiye sorduysam 9'u bulaşma diyor, kullanan bilen varsa bu arabayla ilgili yorum yapsın.

    Bunların dışında da her araca az çok baktım şu anda ön planda tuttuğum modeller bunlar, kullananlar yorum yaparsa sevinirim. Cruze'u sattığım gibi alacağım çünkü.

    şimdi bak bazı konularda yanılıyorsun:

    -citroen c4 teki mcp şanzıman otomatik felan değil bildiğin tüm dişli takımı amualle aynı otomatik denmiyor zaten "otomatikleştirilmiş manual" bu ne demek biliyor musun? Bu senin yerine debriyaja basıp uygun dişliyi aktif eden bir şanzıman demektirki 2007 den beri kullanılmakta ama tek bir arızası yok çünkü bu şanzıman fikir olarak iyi basit ve sağlam düzden tek farkı debriyajının olmaması bu yüzden bu mcp şanzıman saydığın diğer şansımanlardan iyidir çok satılmamasının sebebi performans ve ara hızlanmalarının iyi olmamasıdır bu da bence bu mcp şanzıman 7 aynı alt yapı ile 7 ileri olsa patlar. Citorenin bu şanzımanı bence sorunsuz ama citroeni araba diye kapıya koymam. Ben mcp yi test ettim grand picassoda eğlenceli bir şanzıman ama benim gibi agresiflik istiyorsanız olmaz dsg ye bakıcaksınız.

    -Şimdi renodaki edc ye gelelim edc yi övmüş wolsagenin dsg sinden korkmuşsunu bu iki şanzıman yani edc ve dsg tamamen aynı sanırım edc 6 ileri her iki şanzıman tıpatıp aynı teknolojiye sahip hatta dsg bir gömlek yukarıda. Edc ler henüz arıza vermedi ama pazar payının düşük olması ve 2 yıllık daha genç bir şanzıman olmasından dolayı daha arıza verecek kadar hırpalanmadılar 40.000 den sonra yavaş yavaş edc lerde patlamaya çatlamaya başlar çünkü bu şanzıman teknolojisi çok karmaşık ve karışık çalışırken mekanik aksam basit değil şanzımanın mantığı çok mantıklı değil. Bir tek edc şanzıman kuru kavrama mı ıslak kavrama mı onu bilmiyorum eğer ki ıslak kavrama ise gözü kapalı alabilirsin edc yi.

    -dsg ye gelecek olursak 2004 den beri kullanılıyor sanırım ilk çıkanlar ıslak kavrama 6 ileriydi sonradan çıkanlar 7 ileri kuru kavrama idi patlayan çatlayan tüm dsg ler bu 7 ileri kuru kavrama olanlardır. Şu an sanırım touregte felan yani 3.0 motor üzeri olanlarda ıslak kavrama 6 ileri olanları kullanıyorlar. Eğer agresiflik istiyorsanız dsg alacaksınız ayrıca dsg arızalrı konusunda artık servislerin işin piri olmuş o kadar çok arıza varki daha bilgisayara bağlamadan hangi parçanın bozulduğunu anlıyor. Wolswagen dsg de seattada aynı olmak üzere, 3 yıl garanti veriyor 1 yılda iyi niyet garantisi veriyor 5. yıl yahut sonrasında bozulursa aracın km sine göre ww gen yardımcı olacağını söylüyor. bir nevi dsg de 5-6 yıllık bir garanti var diyebiliriz.

    Edc yo begenen dsg yi 2 kere beğenir.
    Piyasada 50 bin araç Edc li ise en az 500 bin araç dsg lidir o yüzden sıkıntılı araç sayısı fazladır. Vw grubunda 6 ileri dsg ler sadece 2.0 tdı larda kullanılıyor 3.0 da 8 ileri dsg olmayan sanziman kullanılıyor Porsche cayenne de de aynı motor sanziman ikilisi var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • C4 ü tercih ederdim. bu şanzıman peugeotda yeni yazılımla çıkıyor ve eski sorunları kalmadı, hatta biz eski kullanıcılar da serviste tazılımı yüklettik, benim aracımda yağ gibi geçiyor. Muhtemelen bu gelişme kardeş marka Citroen de de vardır. Forumda adı çıktı birkere sorunlu diye, artık değişmez. Gidin yeni araçta kendiniz deneyin bence.
  • Focus düşünmemenin sebebini öğrenebilirmiyim Eraycım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bay KospiR -- 13 Ağustos 2012; 13:21:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bay KospiR

    Focus düşünmemenin sebebini öğrenebilirmiyim Eraycım
    Toros alınır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FarukBıyıklı -- 13 Ağustos 2012; 13:32:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bay KospiR

    Focus düşünmemenin sebebini öğrenebilirmiyim Eraycım

    Düşünmüyor değilim İbocum, lakin otomatiği mevcut değil. İstediğim gibin araba bulamayacağım heralde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay KospiR

    Focus düşünmemenin sebebini öğrenebilirmiyim Eraycım

    Düşünmüyor değilim İbocum, lakin otomatiği mevcut değil. İstediğim gibin araba bulamayacağım heralde

    Şimdi focusa sony teyp geldi, ( buna çok takılıyolar diye eleştiriyorlar ama aracın çehresi değişti,)gösterge ekranın ordaki ekran büyüdü i30 daki gibi grafik renkli ekran oldu, ayrıca bazı ufak tefek dokunuşlar yapıldı, güvenlik donanımlarına girmiyorum, hatta öyleki şuanda daha önce titanium alanlar direk trend oldu, eski titanium sahipleri yani eksikleri giderildi tam kıvama geldi ama fiyat konusunda saçmalıyorlar onlarda,bir bak derim

    Ayrıca c4'ü bende çok beğenmeye başladım adamım hep trafikte inceliyorum çok dikkatimi çekiyor, hele bir ds5 leri varki sorma gitsin şahsen çok beğeniyorum neyse, frazsızmış, sorunluymuş saçmalıklarına kulak asmaya gerek yok seni tanıyorum çok dert etmezsin öyle şeyleri c4 güzel araç aklımda kalan bir soğutmalı torpido gözü varki evlere şenlik, göz demeye bin şahit bir bakayım dedim kolum dirseğe kadar girdi mübarek fukara ambarı

    şahsen benimde terciğim şuanda c sınıfıda orta düzey araçlarda

    c4
    focus (fiyat endeksi kötü)
    yeni megane sport tourer favorilerim, ( bu sana gelmez ama bunuda çok beğeniyorum)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bay KospiR -- 13 Ağustos 2012; 14:57:43 >




  • Manual Golf Erayım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: **osk@r78**

    Manual Golf Erayım..

    Eskidi be abi :))

    İbo, focus olursa ikinci el olur onda da sony olmaz cunku limitimin biraz uzerinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    Dizel otomatikte artık tek adres var > EDC.

    Megane 3 + Edc

    Lancia delta
    hyundai i30
    citroen c4
    ford focus
    bu araçların hepsinin otomatikleri gayet iyidir.
    Element uydurmanın alemi yok.

    Hyundai i30 --> Tam otomatik kavrama
    Citroen C4 --> Tek kavramalı yarı otomatik
    Lancia Delta --> Lancia selectronic = fiat dualogic
    Ford Focus --> Dizelde Powershift sunamıyor, sadece benzinlide mevcut.

    Bu araçların hepsinin otomatikleri iyi değildir, kiminin geçişlerde sarsıntı sorunu vardır, kiminin fazla yakıt tüketimi vardır.

    Bu saydıklarının hiçbirisi çift kuru kavrama değildir. Sadece EDC ve DSG çift kavramadır. (Powershift sadece benzinli modellerde kullanılabiliyor Focusta)

    Element uydurmayla olmaz, kullanmayla olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    Şirkette kullanmak için aldığım ve Cruze'u aldıktan sonra yüzüne bakmayıp kapının önünde çürümeye terkettiğim emektar Sümbül'ü 2 gün önce sattım.
    Sümbül ile 20.000km, Cruze ile de 10.000km yol yaptım 1 yılda ve şimdi bana bu 2 arabanın da işini yapabilecek bir araç lazım.
    Yani ikisi toplam 49-50 Bin lira civarı ediyor ve dizel - otomatik araçları mercek altına aldım, limitim 50.000 lira diyebiliriz çünkü borca girmeyi düşünmüyorum.
    Marka takıntım yok, kullanırken keyip veren, konforlu ve güvenli olması önemli ki yıl olmuş 2012 her araç aşağı yukarı belli bir kaliteye sahip.
    Aklıma gelen ve araştırdığım birçok model var,

    -Citroen C4 Exc. MCP= Şanzımanından dolayı şüpheye düştüm, Pazar günü test etmeyi düşünüyorum.(Sıfırı 56, ikinci elleri 49 civarı)

    -Reno Megane Dci EDC= Megane değil ama Edc fluence kullandım, gerçekten çok konforlu şanzıman vites geçişleri hiç hissedilmiyor. Aracın yerden haddinden fazla yüksek oluşu beni kaygılandıran nokta, yol tutuşu zayıf.(Sıfırı 59 civarı bi-xenonla birlikte ama güzel bir indirim alma şansım var reno'da)

    -Seat Leon Tdi Dsg= Kasası yakın zamanda değişecek, hoş bu kasayı da hala beğeniyorum ama değeri çok fazla düşebilir, konforuyla ilgili şüphelerim var ayrıca Dsg şanzıman tamamen soru işareti.(Sıfırı 54, ikinci eli 46-47 civarı)

    -Golf Bluemotion= Bu otomatik değil, Esp - hill holder - Start stop gibi diğer Düz vites Golf'lerde olmayan donanımlara sahip. Piyasası şu an için iyi ama yeni kasa çıktığımda değer kaybedecektir. Bugün öğrendim 5-ileriymiş o da biraz soğuttu beni açıkçası.

    -Jetta 2.0 Tdi Dsg= Eski kasa 2008 modeller minimum 80.000km'de 40 bin lira civarına alınabiliyor yakıt-performans olarak iyi bir araç ama 10 kişiye sorduysam 9'u bulaşma diyor, kullanan bilen varsa bu arabayla ilgili yorum yapsın.

    Bunların dışında da her araca az çok baktım şu anda ön planda tuttuğum modeller bunlar, kullananlar yorum yaparsa sevinirim. Cruze'u sattığım gibi alacağım çünkü.

    şimdi bak bazı konularda yanılıyorsun:

    -citroen c4 teki mcp şanzıman otomatik felan değil bildiğin tüm dişli takımı amualle aynı otomatik denmiyor zaten "otomatikleştirilmiş manual" bu ne demek biliyor musun? Bu senin yerine debriyaja basıp uygun dişliyi aktif eden bir şanzıman demektirki 2007 den beri kullanılmakta ama tek bir arızası yok çünkü bu şanzıman fikir olarak iyi basit ve sağlam düzden tek farkı debriyajının olmaması bu yüzden bu mcp şanzıman saydığın diğer şansımanlardan iyidir çok satılmamasının sebebi performans ve ara hızlanmalarının iyi olmamasıdır bu da bence bu mcp şanzıman 7 aynı alt yapı ile 7 ileri olsa patlar. Citorenin bu şanzımanı bence sorunsuz ama citroeni araba diye kapıya koymam. Ben mcp yi test ettim grand picassoda eğlenceli bir şanzıman ama benim gibi agresiflik istiyorsanız olmaz dsg ye bakıcaksınız.

    -Şimdi renodaki edc ye gelelim edc yi övmüş wolsagenin dsg sinden korkmuşsunu bu iki şanzıman yani edc ve dsg tamamen aynı sanırım edc 6 ileri her iki şanzıman tıpatıp aynı teknolojiye sahip hatta dsg bir gömlek yukarıda. Edc ler henüz arıza vermedi ama pazar payının düşük olması ve 2 yıllık daha genç bir şanzıman olmasından dolayı daha arıza verecek kadar hırpalanmadılar 40.000 den sonra yavaş yavaş edc lerde patlamaya çatlamaya başlar çünkü bu şanzıman teknolojisi çok karmaşık ve karışık çalışırken mekanik aksam basit değil şanzımanın mantığı çok mantıklı değil. Bir tek edc şanzıman kuru kavrama mı ıslak kavrama mı onu bilmiyorum eğer ki ıslak kavrama ise gözü kapalı alabilirsin edc yi.

    -dsg ye gelecek olursak 2004 den beri kullanılıyor sanırım ilk çıkanlar ıslak kavrama 6 ileriydi sonradan çıkanlar 7 ileri kuru kavrama idi patlayan çatlayan tüm dsg ler bu 7 ileri kuru kavrama olanlardır. Şu an sanırım touregte felan yani 3.0 motor üzeri olanlarda ıslak kavrama 6 ileri olanları kullanıyorlar. Eğer agresiflik istiyorsanız dsg alacaksınız ayrıca dsg arızalrı konusunda artık servislerin işin piri olmuş o kadar çok arıza varki daha bilgisayara bağlamadan hangi parçanın bozulduğunu anlıyor. Wolswagen dsg de seattada aynı olmak üzere, 3 yıl garanti veriyor 1 yılda iyi niyet garantisi veriyor 5. yıl yahut sonrasında bozulursa aracın km sine göre ww gen yardımcı olacağını söylüyor. bir nevi dsg de 5-6 yıllık bir garanti var diyebiliriz.

    Edc yo begenen dsg yi 2 kere beğenir.
    Piyasada 50 bin araç Edc li ise en az 500 bin araç dsg lidir o yüzden sıkıntılı araç sayısı fazladır. Vw grubunda 6 ileri dsg ler sadece 2.0 tdı larda kullanılıyor 3.0 da 8 ileri dsg olmayan sanziman kullanılıyor Porsche cayenne de de aynı motor sanziman ikilisi var


    wolswagenin piyasada fazla olması dsg nin arızalarını makul göstermez dsg pis bir şanzıman param olsa yüzüne bakmam gider tam otomatik 3.0 kardan alırım ama sizler dsg nin piyasada fazla olduğunu bu yüzden çok sıkıntı yaşadığını düşündükçe wolswagenden maaş mı alıyorsunuz anlamadım.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.