Şimdi Ara

C SEGMENTİ YOL TUTUŞ SIRALAMASI (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
131
Cevap
2
Favori
18.652
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jotkar

    canım kardeşim kendi fikrim dedim bu bir!Sedan bandında değerlendirme yaptım bu da iki!Bence jetta focusu tokatlar yol tutuş olarak.150 ve üzeri hızlarda araba zıplıyor resmen jetta çok daha iyi bana göre

    Siz kimsiniz?

    Araçların yol tutusunu belirleyen bir otorite misiniz? Kurum veya kuruluş musunuz?

    Focus Jetta'dan iyi yol tuttuğunu sağır sultan bile biliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaslar herkes kendı kafasına gore brseylr yazms bn bu aracların hepsını kullanmıs bırı olarak sunu belıtmelıyım kı sedan konpaktında suspansıyonların etkısıyle en ıyı yol tutusa sahıp arac ıkı alman aracıdır.bırıncı a3 audı sedan ıkıncısı wolkswagen jettadır.daha sonra focus,civic,cruze gıbı araclar asagı yukarı yol tuttusları aynı olan araclar zaten agırlıklara baktıgımızdada farkı gorebılıyorz çi esp sıstemının focus civic gıbı araclar sonradan kullanmaya basladı.ben kendı jettamla anteplı olan bılır nurdagı eskı adıyla gavurdagı vırajını 180-200 aralıgında rahatlıkla alabılıyorum.sıze basımdan gecen bır olayı anlatım,aynı vırajı arkadasımın focus ıle 160 la gırdıgımde arac asırı derecede yana yattı ve panık oldum.
  • alfa-focus=mazda 3-lancer- diye gider bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolsten


    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Söylediğin araçlardan Yeni mqb A3 Ve Focus haricinde hiçbiri standart üstü yol tutuşa sahip değil.

    1 serisi>giu=a3=golf7=focus=gtline megane>diğerleri

    2. gruptaki araçlar arasındaki farkı bugün yolda sürüş yapan %95 kullanıcı anlayamaz.Bu araçların asıl amacı zaten pistte yarış yapmakta olmadığından bu farkı kovalamaya çok çalışmayın

    Bu nasıl bir mantık. Focus hb ile 3 serisi aynı skidpad değerine sahip golfle nasıl bir tutarsın. Golfu geç passatın skidpad değeri bile fiestadan az iken.
    Konuya gelirsek focus, 1 serisi Mazda 3 bu konuda başı çekerler

    İyice araştırın öyle gelin lütfen.sadece sikdpad değerine bakılmaz kaldıki senin bahsettiğin golf 6

    Geyik testleri şerit değiştirme testleri vs var.GOlf 7 xds sistemi ve yeni şasisiyle en iyi yol tutuan araçlardan biri oldu artık.

    Ayrıca passatın skidpad değerinden bahsetmişsinde.Ağır araçlar zaten skidpadde dezavantajlıdır.BUda normaldir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: coolsten


    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Söylediğin araçlardan Yeni mqb A3 Ve Focus haricinde hiçbiri standart üstü yol tutuşa sahip değil.

    1 serisi>giu=a3=golf7=focus=gtline megane>diğerleri

    2. gruptaki araçlar arasındaki farkı bugün yolda sürüş yapan %95 kullanıcı anlayamaz.Bu araçların asıl amacı zaten pistte yarış yapmakta olmadığından bu farkı kovalamaya çok çalışmayın

    Bu nasıl bir mantık. Focus hb ile 3 serisi aynı skidpad değerine sahip golfle nasıl bir tutarsın. Golfu geç passatın skidpad değeri bile fiestadan az iken.
    Konuya gelirsek focus, 1 serisi Mazda 3 bu konuda başı çekerler

    İyice araştırın öyle gelin lütfen.sadece sikdpad değerine bakılmaz kaldıki senin bahsettiğin golf 6

    Geyik testleri şerit değiştirme testleri vs var.GOlf 7 xds sistemi ve yeni şasisiyle en iyi yol tutuan araçlardan biri oldu artık.

    Ayrıca passatın skidpad değerinden bahsetmişsinde.Ağır araçlar zaten skidpadde dezavantajlıdır.BUda normaldir.

    Arkadaşım ger iki aracada bindim. Golf 7 nin 160 kmh ile veremediği hissi focus 2, 210 ile veeiyordu. Golf ile viraja girerken resmen hatim indirirken focus çok daha yüksek hızlarda girmemize rağmen çok daha rahat ve daha guvenli hiasettiriyordu. Şu golfu oveceğim diye daha neler diyeceksiniz bakalım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: knowledqe

    Leon sahibi olarak, Focus 3 sonra da Astra J

    Leon hiç kullanmadım fakat astradan kötü mü gerçekten yol tutuş olarak ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 442511fk

    arkadaslar herkes kendı kafasına gore brseylr yazms bn bu aracların hepsını kullanmıs bırı olarak sunu belıtmelıyım kı sedan konpaktında suspansıyonların etkısıyle en ıyı yol tutusa sahıp arac ıkı alman aracıdır.bırıncı a3 audı sedan ıkıncısı wolkswagen jettadır.daha sonra focus,civic,cruze gıbı araclar asagı yukarı yol tuttusları aynı olan araclar zaten agırlıklara baktıgımızdada farkı gorebılıyorz çi esp sıstemının focus civic gıbı araclar sonradan kullanmaya basladı.ben kendı jettamla anteplı olan bılır nurdagı eskı adıyla gavurdagı vırajını 180-200 aralıgında rahatlıkla alabılıyorum.sıze basımdan gecen bır olayı anlatım,aynı vırajı arkadasımın focus ıle 160 la gırdıgımde arac asırı derecede yana yattı ve panık oldum.

    1- Focus ilk çıktığı günden beri bağımsız süspansiyonludur. İlk nesil Focus ve Golf 4 arasında en az 2 kat fark vardir.

    2-Focus'un her neslinde ESP vardır. Fakat opsiyoneldir. Bilmiyorsanız sallmayin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Premium olanlarda AMG paket A serisi ile M paket 1 serisi kapışır.

    Premium olmayanlarda kesinlikle Ford Focus birinci gelir. İkinci'de Giulietta ile Astra (flexiride opsiyonlu olanlar)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Donald Draper -- 31 Ağustos 2014; 16:33:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: knowledqe

    Leon sahibi olarak, Focus 3 sonra da Astra J

    Leon hiç kullanmadım fakat astradan kötü mü gerçekten yol tutuş olarak ?

    Octavia ile beraber arkasını en fazla atan araç C segmentinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • focus gui 1 serisi astra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolsten


    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: coolsten


    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Söylediğin araçlardan Yeni mqb A3 Ve Focus haricinde hiçbiri standart üstü yol tutuşa sahip değil.

    1 serisi>giu=a3=golf7=focus=gtline megane>diğerleri

    2. gruptaki araçlar arasındaki farkı bugün yolda sürüş yapan %95 kullanıcı anlayamaz.Bu araçların asıl amacı zaten pistte yarış yapmakta olmadığından bu farkı kovalamaya çok çalışmayın

    Bu nasıl bir mantık. Focus hb ile 3 serisi aynı skidpad değerine sahip golfle nasıl bir tutarsın. Golfu geç passatın skidpad değeri bile fiestadan az iken.
    Konuya gelirsek focus, 1 serisi Mazda 3 bu konuda başı çekerler

    İyice araştırın öyle gelin lütfen.sadece sikdpad değerine bakılmaz kaldıki senin bahsettiğin golf 6

    Geyik testleri şerit değiştirme testleri vs var.GOlf 7 xds sistemi ve yeni şasisiyle en iyi yol tutuan araçlardan biri oldu artık.

    Ayrıca passatın skidpad değerinden bahsetmişsinde.Ağır araçlar zaten skidpadde dezavantajlıdır.BUda normaldir.

    Arkadaşım ger iki aracada bindim. Golf 7 nin 160 kmh ile veremediği hissi focus 2, 210 ile veeiyordu. Golf ile viraja girerken resmen hatim indirirken focus çok daha yüksek hızlarda girmemize rağmen çok daha rahat ve daha guvenli hiasettiriyordu. Şu golfu oveceğim diye daha neler diyeceksiniz bakalım

    Yahu bırakın o viraja girdim buradan çıktımlı cümleleri

    Herhangi bir avrupa geyik testlerini incele bakalım araçlar arasında kaç km hız farkı var. Giu ile Golf 6 arasında bile bu yol tutuş testlerinde 0.5-2 km hız farkı vardı.

    GOlfü öveceğim diye diyorsun birde.Bir avrupadaki tesleri araştırın biraz bakın bakalım ne diyorlar araç hakkında.xds sistemi mqb platformu hafifleyen şasi ne yapmış araca.En basiti gidin a3 testlerine bakın oto parktaki gençler neler demiş mesela

    Kuru kuruya ben bunla yolda 210 la viraja girdim yea diye kara verilmez.

    Bak yukarıda arkadaş jetta en iyisi 210 ile viraj aldım öfff diye yorum yapmış.O da ne kadar subjektif ise seninkide o kadar subjektif.

    focusun yol tutuş üstünlüğü çok eskilerde kaldı artık.Bugün hemen hemen birçok c segmenti yakaladı focusu.




  • A3>FOCUS>CİVİC-JETTA=CRUZE=COROLLA=ELANTRA

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2000KM'dir ESP girmedi hiç. Arka atma falan abartı. Leon'unda tutuşu gayet iyi. Ahım şahım bir fark söz konusu değil. Abartmamak kaydıyla 1 tık. Iki aracı da aynı güzergahta kullandım araç ararken. Astra birazcık daha az yatıyordu, o da süspansiyonları yüzünden.
    Not: Yorumlarım kendi aracımla Astra kıyaslamasıdır. FR'ları bilmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi knowledqe -- 31 Ağustos 2014; 16:51:27 >
  • skidpad değerlerinde focus, 3 serisinin bile eline veren bir otomobil olduğu için konu kapansın bence.. cruze, jetta, a3 falan yazılmış şaka gibi :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi transverse -- 31 Ağustos 2014; 16:56:53 >
  • Cla tek kelimeyle mükemmel tutuyor.

    Bmw 1 keza çok başarılı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marmaratic -- 31 Ağustos 2014; 18:44:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jotkar

    jetta focustan iyi yol tutmaz mı şaka mı yapıyorsunuz size 200 ile aldığım virajı göstersem ağzınız açık kalır focus kullandım tamam iyi yapışıyorda bir 150'nin üzerine çıkın bakayım hangi araç daha fazla güven veriyo.

    Anlasilan focusa arkadan binmissin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En iyisi focus en kötüsü civic. Benim fikrim bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • otomobil bilginiz beni benden aldı araştırın bari ondan sonra konu açın c sınıfının en iyi yol tutan araçlarından biridir focus listede sonlarda focusun peşinden astra gelir astra listede yok en güldüğüm nokta ise jetta ve cruze var orada

    ya birde dememiş mi bilgi kirliliği var diye bilgi kirliliğini yapan sensin
  • normal c segmenti Focus, flexride astra ve diğerleri diye ayrılır bence.golfte fena sayılmaz ama kesinlikle lider değil, liderlerin hemen arkasından gelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 442511fk 4 kullanıcısına yanıt
    jetta ile 200 ve viraj yok daha neler
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.