Şimdi Ara

C SEGMENTİ YOL TUTUŞ SIRALAMASI (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
131
Cevap
2
Favori
18.652
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • jotkar J kullanıcısına yanıt
    Helal olsun 200 ile viraj alıyosunuz sallamayın burada sancaklar 180 derece viraj döndü o viraj deilde düzlük olmasın 200 ile viraj alınmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RaceKıng26 -- 1 Eylül 2014; 1:56:42 >
  • coskunserce kullanıcısına yanıt
    ESC testine göre en iyi C4 diğer videoları izle o zaman
  • Helal olsun zamanında bende böle detaylı açıklama yazmıştım Kimse oralı olmamıştı Aynen öle Control-Blade Bağımsız süspansiyon en büyük farkı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RaceKıng26 -- 1 Eylül 2014; 2:10:02 >
  • hocam bence biraz otomobil dünyam testleri izleyin hepinize söylüyorum bu arada.
    en azından eren tekin araçların sınırlarını test ediyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo


    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Energetic

    yeni auris'in yol tutuşu nasıl? hala burulma kirişli mi arkaları

    1.33 ve 1.4 motorlar yarım, 1.6 lar tam bağımsız.

    Yol tutuş vasat üstü. İlk 5 e giremez.

    Auris 1,6 nın yol tutuşu çok övülüyor vasat üstü olduğuna emin misiniz?

    Eminim hocam. Yol tutuş iyi ama üstün değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Civic İ en sona yazmış o değil de...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eskilerden Astra G, daha Focus yok iken sınıfında referans alınırdı. Focus 3 iyi tol tutuyor şöyle böyle ama kıyaslandığı araçların içerisinde en küçük olanı da o buda bir avantaj sağlıyor, Corolla ile Jetta ile boyut olarak Focus aynı mı, ki focus bu avantajını da kullanıyor.
  • coskunserce kullanıcısına yanıt
    esc testini referans alip yol tutusunu nasil kiyasliyorsunuz anlamiyorum. suz virajda giderken boyle direksiyon hareketleri yapar misiniz. kaldi ki ford araclarinda sirf surus esnekligini kullaniciya belli olcude saglamak icin esc gec devreye giriyor. zaten direksiyon tur oranlarindan farkliligi da anlayabilirsiniz. sert bir viraja limitlerde girdiniz, arac esc ye girmeden ilerleme toleransi nedir ya da once bir taraflarini salacagini size hissettirebiliyor mu? bence bunlar onemli noktalar ki bu noktada focuslar cok basarili.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Duz yolda 200 zor yapan araclarla 210 la viraj aliyorlarmis f1 aracimi altinizdakiler
    Golf 7 standart olanlari gti r i bilmiyorum vasat
    Japonlar vasat
    A3 yeterli
    Focus iyi
    A serisi iyi
    1 serisi cok iyi
    Gui cok cok iyi
    Bnm arac passat b6 duz yolda yuksek hizlarda cok stabilken genis virajlarda yeterli ancak keskin virajlarda agirlik transferi cok kotu arkasini birakiyor inceden espsiz keskin viraj hayal
    Gui diyorum ayni gun kullandigim ayni olcu ve marka lastikli 3.20 ed den bile iyi yol tutuyordu 83 degilde 73 civari fiyati olsa sedanci olmama ragmen hemen alabilirdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolsten


    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Söylediğin araçlardan Yeni mqb A3 Ve Focus haricinde hiçbiri standart üstü yol tutuşa sahip değil.

    1 serisi>giu=a3=golf7=focus=gtline megane>diğerleri

    2. gruptaki araçlar arasındaki farkı bugün yolda sürüş yapan %95 kullanıcı anlayamaz.Bu araçların asıl amacı zaten pistte yarış yapmakta olmadığından bu farkı kovalamaya çok çalışmayın

    Bu nasıl bir mantık. Focus hb ile 3 serisi aynı skidpad değerine sahip golfle nasıl bir tutarsın. Golfu geç passatın skidpad değeri bile fiestadan az iken.
    Konuya gelirsek focus, 1 serisi Mazda 3 bu konuda başı çekerler

    Golfün değerinin daha iyi olması çok normal çünkü daha kompakt bir yapıya sahip, uzun araç her zaman dezavantajlıdır tabi ekstra bir güvenlik tedbiri koyulmadıysa.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Overtakes kullanıcısına yanıt
    fizik kuralları aracın parasına ve kalitesine göre davranmaz, kütle=enerji çevrimi vardır. Focusda double a arm suspansiyon sistemi var. Pitch center dönme ekseni merkezi gayet optimaldir. araçları incelerken kütle, dingil mesafesi ve süspansiyon sistemi olarak incelerseniz daha verimli bilgi alırsınız. C SEGMENTİ EN İYİ YOL TUTAN ARAÇ MEGANE RS'dir. 1 serisinin esamesi bile yanında okunmaz Youtube testlerini inceleyebilirsiniz.
  • bak bak bak...

    bir de çok fazla bilgi kirliliği var yazmış ilk cümlesinde

    acaba neden bilgi kirliliği var sizin gibiler böyle saçma başlıklar açtığından olabilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 1 Eylül 2014; 11:41:50 >
  • jettadan daha iyi yol tutan arac yoktur haddinizi bilin.

    focus diyenler beni oraya getirtmeyin.

    1.2 tsi jetta + surus konfor paketi + tok kapi sesi sayesinde

    60 derecelik virajlari bile 210 la alabilursiniz.

    DAS AUTO

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • focus aynı yoldan 3-5 defa geçse kendi bile gider o derece yol tutar yani.

    şaka bir yana

    focus-guiletta-golf-civic

    şeklinde sıralamam var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SalutGilles


    quote:

    Orijinalden alıntı: jotkar

    canım kardeşim kendi fikrim dedim bu bir!Sedan bandında değerlendirme yaptım bu da iki!Bence jetta focusu tokatlar yol tutuş olarak.150 ve üzeri hızlarda araba zıplıyor resmen jetta çok daha iyi bana göre

    Siz kimsiniz?

    Araçların yol tutusunu belirleyen bir otorite misiniz? Kurum veya kuruluş musunuz?

    Focus Jetta'dan iyi yol tuttuğunu sağır sultan bile biliyor.





  • 1-) Focus. Diğerleri hakkında yorum yapamam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • C segmentine yakışmıyor BMW 1 . Öyle bir araç C segmentinden üst olması lazım. Hemde arkadan itişli. Ben o yüzden Focus yazdım. BMW 1'i D segmentine layık gördüğüm için. Ama boyuttan dolayı D sınıfı değil sanırım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Accent Era CRDI ile virajları iki teker üzerinde dönerek alayını tepelerim. Milyon dolarlık süspansiyonla viraj dönmek marifet değil sıkıysa klasik süspansiyonla gelsinler karşıma.
  • @immortal @ kullanıcısına yanıt
    Ben Focus'un yol tutuşu kötüdür diye bir şey yazmadım. İyi viraj dönüyor olabilir ama Esc testinde dağılmış, heralde bu konu çok açık. Bence bir aracın yol tutuşu iyidir diyebilmek için Esc sisteminin acil durumlarda etkili çalışmasıda bir parametredir. Görünüşe göre Focus'la yolda önünüze bir engel çıktığında direksiyonu aniden kırarsanız tekrar toparlamanız zor.
  • C sınıfı araçların hepsinin aynı model yılı ve özelliklere sahip olanları denemeden tüm sınıfta mukayese nasıl olacak? Bütün bunları bu şekilde mukayese yapacak kadar deneyen insan sayısı azdır. Sadece teknik veriler üzerinden tahmin yapacak insan da pek azdır. Bu yüzden mukayese sonuç vermez. Ama tek tek araçların yol tutuşu yorumu yapılabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.