Şimdi Ara

C SEGMENTİ YOL TUTUŞ SIRALAMASI (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
131
Cevap
2
Favori
18.723
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Forester-14

    İmpreza'dan haberiniz yok herhalde

    Ben de bunu demeye gelmiştim
  • a



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zigzawer -- 14 Ocak 2015; 10:50:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Söylediğin araçlardan Yeni mqb A3 Ve Focus haricinde hiçbiri standart üstü yol tutuşa sahip değil.

    1 serisi>giu=a3=golf7=focus=gtline megane>diğerleri

    2. gruptaki araçlar arasındaki farkı bugün yolda sürüş yapan %95 kullanıcı anlayamaz.Bu araçların asıl amacı zaten pistte yarış yapmakta olmadığından bu farkı kovalamaya çok çalışmayın

    Bazen yazdıklarınız cidden çok bilgilendirici şeyler oluyor.Ama bazen o kadar saçmalıyorsunuz ki.Yahu kullanmasak bilmeyecez Golf 7 nasıl Focus ile aynı tutuyor yolu ?

    Edit : Ayrıca Focus'u Premium'ların arkasında sıralayanlar olmuş.Açık ve net söylüyorum aynı yerde kıyaslanmaları gerekir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gorod -- 1 Eylül 2014; 15:20:59 >
  • Bundan önceki açılan 5 ayrı başlıkta bu sınıfın en iyi yol tutuşunun 1 serisi ve gulıetta olduğunu büyük çoğunluk belirtmiş zaten.Bu başlıkta görüş belirtenler foruma nerden dahil olmuşsa artık focus'u,astra'yı ve jetta'yı 1 serisi ve gulıetta'nın önüne koymuşlar.Ha bir de flexride,flexride diye bağrışanlar olmuş.Bu saydıkları modellerin yol tutuşunun bariz iyi olduğu bir gerçek ama bu forumda defalarca 1 serisi ve gulıetta'nın bu sınıfın en iyisi olduğu defalarca yazılıp çizildi zaten.Tekrar konu açılıp saçmalamaya gerek yok ki.Çünkü bir konuda hemfikir olunsa bile aradan zaman geçtikten sonra tekrar konu açıldığında başkaları foruma dahil olup genel geçer bilgileri alt üst ediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ykaya1983 -- 1 Eylül 2014; 15:19:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coskunserce

    Yol tutuşu çok övülen Focus bakalım ESC testinde ne yapmış: http://www.youtube.com/watch?v=Ckul3WaRRyE
    Kendini dağa taşa vurmuş :)
    Bir de nasıl olması gerekli onu görelim: http://www.youtube.com/watch?v=aZs978yOl_A


    Önce gidin ESC test prosedürünü öğrenin.Sonra aynaya bakıp cahilliğinize gülün.

    "Euro NCAP ABD Yönetmeliği FMVSS126'yı baz alan ESC GTR global teknik yönetmeliğine göre "duraksamalı sinüs manevrası" testlerini gerçekleştirmiştir. Test 2009 ve 2010 yılında sonuçları açıklanmış tüm arabalar için tamamlanmıştır. ESC sisteminin kapatılmasına izin veren arabalarda testler ESC AÇIK ve ESC KAPALI olarak gerçekleştirilmiştir. Arabalar kimi zaman araba başına 60 defaya kadar çıkabilen sayıda birden fazla kez tekrarlanmış, her seferinde direksiyon açısı ve girdi artırılmıştır. Klip arabanın savrulduğu ‘ilk ESC kapalı testi’ göstermektedir. ‘ESC açık testi’ aynı direksiyon girdisi ile gerçekleştirilendir. Test edilen tüm arabalar bu testlerin gereksinimlerini karşıladı."

    Al oku..Anladın mı şimdi nasıl olduğunu ? Yani iki tane savrulan araçtan biri diğerinden 10 kat daha iyi olabilir.




  • coskunserce kullanıcısına yanıt
    Burada aracın karakteristik yol tutuş özellikleri ele alınıp tartışılıyor. Sonuçta ESP (ya da ESC) aracın çaresiz kaldığı yerde devreye girip toparlamaya yardımcı olan bir sistem. Ancak ESP li araç sahibi bir çok kişi sürüş özgürlüğünü kısıtladığından ESP yi devre dışı bırakmaktadır. Hatta bu tarz kullanıcılar ESP si kapatılamayan araçları da pek tercih etmemektedirler. Bu olayın doğru/yanlış olup olmamasını tartışmak ayrı bir konu olmakla birlikte bu tür kişilerin istediği şey aracın elektronik desteksiz şekilde sınırlarının yüksek seviyelerde olması. İşte bu noktada, bmw 3 serisi gibi modelleri ele elmaya gerek yok, gulietta, focus gibi araçların sürüş zevki ortaya çıkmaktadır. Virajlardaki direksiyon tepkisi, limitini size hissettirmesi, ani manevralarda verdiği güven vs konularında farklılığı hissediyorsunuz. Ben de çok araç kullandım ve şu an 2.5 kasa hb focus kullanıyorum. İnanın bu araca alışınca diğer birçok marka-modeli kullanmaktan zevk almaz oldum çünkü çoğunda direksiyon tepkisi berbat, viraja girildiğinde hafif zorlamada ESP hemen devreye giriyor. Hep derler virajlarda focus hiç güven vermiyor, çok yatıyor. Bu yoruma kesinlikle katılmıyorum çünkü başta ben de aynı şeyi düşünüyordum. Ya bu mu övdükleri araç bir de test etmeden aldım falan diye düşünüyordum. Sonraları alıştıkça sert virajlarda bile yatsa dahi sorunsuz şekilde çıkabildiğini gördükçe ve aracı hissettikçe düşünceler değişiyor, araçla bütünleşiliyor. Tabi bu yazdıklarım birçok kişiye anlamsız gelebilir ancak sürüş zevkini alabilmek önemli bir kriter bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: coskunserce

    Yol tutuşu çok övülen Focus bakalım ESC testinde ne yapmış: http://www.youtube.com/watch?v=Ckul3WaRRyE
    Kendini dağa taşa vurmuş :)
    Bir de nasıl olması gerekli onu görelim: http://www.youtube.com/watch?v=aZs978yOl_A


    Önce gidin ESC test prosedürünü öğrenin.Sonra aynaya bakıp cahilliğinize gülün.

    "Euro NCAP ABD Yönetmeliği FMVSS126'yı baz alan ESC GTR global teknik yönetmeliğine göre "duraksamalı sinüs manevrası" testlerini gerçekleştirmiştir. Test 2009 ve 2010 yılında sonuçları açıklanmış tüm arabalar için tamamlanmıştır. ESC sisteminin kapatılmasına izin veren arabalarda testler ESC AÇIK ve ESC KAPALI olarak gerçekleştirilmiştir. Arabalar kimi zaman araba başına 60 defaya kadar çıkabilen sayıda birden fazla kez tekrarlanmış, her seferinde direksiyon açısı ve girdi artırılmıştır. Klip arabanın savrulduğu ‘ilk ESC kapalı testi’ göstermektedir. ‘ESC açık testi’ aynı direksiyon girdisi ile gerçekleştirilendir. Test edilen tüm arabalar bu testlerin gereksinimlerini karşıladı."

    Al oku..Anladın mı şimdi nasıl olduğunu ? Yani iki tane savrulan araçtan biri diğerinden 10 kat daha iyi olabilir.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alinti: Gorod
    Al oku..Anladin mi simdi nasil oldugunu ? Yani iki tane savrulan araçtan biri digerinden 10 kat daha iyi olabilir.

    Hiç tanimadigi, yasini bilmedigi bir kisiye emir kipiyle saygisizca konusan bir kisiye cevap yazmam. Dogru düzgün yazin cevap vereyim. Bu mesaji geçelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coskunserce -- 1 Eylül 2014; 16:20:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coskunserce

    quote:

    Orijinalden alinti: Gorod
    Al oku..Anladin mi simdi nasil oldugunu ? Yani iki tane savrulan araçtan biri digerinden 10 kat daha iyi olabilir.

    Hiç tanymady?y, ya?yny bilmedi?i bir ki?iye emir kipiyle saygysyzca konu?an bir ki?iye cevap yazmam. Do?ru düzgün yazyn cevap vereyim. Bu mesajy geçelim.

    Siz hiç bilmediğiniz bir konuda "Ehehe Focus böyle mi yol tutuyor yieea." diye saçmalarsanız bende hiç tanımadığım biri hakkında saçmalayabilirim.Burası ayrıca forum kimseyi tanımıyorum. :) Ne çok seviyorsunuz forum ortamlarında şu triplere girmeyi.Cevap vermenize gerek yok verebileceğiniz bir cevabınızın olduğunu da sanmıyorum.ESC testinin henüz ne olduğunu bilmeyen izlediği videolar üzerinden yorum yapan bir bireyden cevapta beklemiyorum.Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gorod -- 1 Eylül 2014; 16:21:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Söylediğin araçlardan Yeni mqb A3 Ve Focus haricinde hiçbiri standart üstü yol tutuşa sahip değil.

    1 serisi>giu=a3=golf7=focus=gtline megane>diğerleri

    2. gruptaki araçlar arasındaki farkı bugün yolda sürüş yapan %95 kullanıcı anlayamaz.Bu araçların asıl amacı zaten pistte yarış yapmakta olmadığından bu farkı kovalamaya çok çalışmayın

    Bazen yazdıklarınız cidden çok bilgilendirici şeyler oluyor.Ama bazen o kadar saçmalıyorsunuz ki.Yahu kullanmasak bilmeyecez Golf 7 nasıl Focus ile aynı tutuyor yolu ?

    Edit : Ayrıca Focus'u Premium'ların arkasında sıralayanlar olmuş.Açık ve net söylüyorum aynı yerde kıyaslanmaları gerekir.

    Valla hocam gayette tutuyor. GOlf 6 bile giudan geyik testi şert değiştirme ve yol tutuş testlerinde çok geri kalmamıştı.Golf 7 nin mqb platformu ve xds(yağ basınçlı difransiyel kilidi.GTI larda kullanılıyordu) sistemi üstüne hafifleyen ağırlıyla ağırlık aktarımı ve manevra kabiliyeti en iyiler arasında şuan.Bunu istediğiniz avrupa amerika testlerine bakıp görebilirsiniz.

    Golfün artı özelliklerinde çoğunda yol tutuş ve rijitlik ön planda hep.

    Bir aracın yol tutuşu dıştan bakılıp böyle hissettim demekle olmaz.Özellikle aynı segmentte olup amacı aile için üretilmiş olan araçlar ise.Bunları testleri vardır.

    Bir lastik bile birçok şeyi değiştirir bir aracın yol tutuşunda.Çok önemlidir mesela lastik.Birçok etmenin olduğu bir konuda aynı amaç için üretilmiş sıradan aile araçları için bu kadar kesin yargılarda çok bulunulmamalıdır.

    Focus 2000 li yılların başında çığır aştı evet.Ancak bugün birçok marka bu konuda gelişti hatta öne bazıları öne bile geçti.




  • Slalom testlerinde Elentra bile Jetta nın önünde bu hangi jettaymış ki bir numara yol tutuyor.
  • Gorod kullanıcısına yanıt
    Bak hala devam ediyor. Sadece forum ortamynda de?il, günlük hayattada böyleyiz kusura bakma. Herkesin do?rulary farklydyr.
  • Focus da kullandım jetta da ,tatmin eden jetta oldu .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Bundan önceki açılan 5 ayrı başlıkta bu sınıfın en iyi yol tutuşunun 1 serisi ve gulıetta olduğunu büyük çoğunluk belirtmiş zaten.Bu başlıkta görüş belirtenler foruma nerden dahil olmuşsa artık focus'u,astra'yı ve jetta'yı 1 serisi ve gulıetta'nın önüne koymuşlar.Ha bir de flexride,flexride diye bağrışanlar olmuş.Bu saydıkları modellerin yol tutuşunun bariz iyi olduğu bir gerçek ama bu forumda defalarca 1 serisi ve gulıetta'nın bu sınıfın en iyisi olduğu defalarca yazılıp çizildi zaten.Tekrar konu açılıp saçmalamaya gerek yok ki.Çünkü bir konuda hemfikir olunsa bile aradan zaman geçtikten sonra tekrar konu açıldığında başkaları foruma dahil olup genel geçer bilgileri alt üst ediyor.

    Bir de piyasadaki astraların % 1'inde bile flexiride şasi yoktur. Çok nadir alınan bir opsiyon. Gel gör ki herkes flexiride astra iyi tutuyor diye yazmış. Bırak içine binmeyi yolda bile görmedikleri araç hakkında atıp tutanlar var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mitsubishi lancer 1.8 ile impreza 1.5 ve impreza 2.0 r gibi araçları bu listenin neresine koyabiliriz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HER AY AÇILAN KONU HEP AYNI TERANE

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya arkadaşlar sizin için gittim bir daha kullandım kendi focusum yok buldum bir tanıdıktan ama kusura bakmayın focus şehir efsanesi olmuş toplumda.Yani eğer focus yıllardır aynı sistemi kullansa audi wolksvagen dünya devleri bunun aynısını ya da daha iyisini yapamaz mı?Yol tutuş demek sadece keskin dar dönüş kabiliyetleri olamaz.Bir kere 1400 kg bir araç jetta.Dar alanlarda uzunluğunun da etkisiyle aynı performansı verememesi normal.Çıkın bir uzun yola limitleri zorlayın bakayım.Bakın wolksvagen serisinin ağabeyi passat nasıl dönüyor?http://www.youtube.com/watch?v=eyRhz6y7bpQ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SalutGilles


    quote:

    Orijinalden alıntı: jotkar

    canım kardeşim kendi fikrim dedim bu bir!Sedan bandında değerlendirme yaptım bu da iki!Bence jetta focusu tokatlar yol tutuş olarak.150 ve üzeri hızlarda araba zıplıyor resmen jetta çok daha iyi bana göre

    Siz kimsiniz?

    Araçların yol tutusunu belirleyen bir otorite misiniz? Kurum veya kuruluş musunuz?

    Focus Jetta'dan iyi yol tuttuğunu sağır sultan bile biliyor.

    peki focus trendx ile focus titanium arasinda yoltutus farki var mi .varsa ne kadar ?
    neden soruyorum bizim araba trend x .merak ediyorum bu durumu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn


    quote:

    Orijinalden alıntı: SalutGilles


    quote:

    Orijinalden alıntı: jotkar

    canım kardeşim kendi fikrim dedim bu bir!Sedan bandında değerlendirme yaptım bu da iki!Bence jetta focusu tokatlar yol tutuş olarak.150 ve üzeri hızlarda araba zıplıyor resmen jetta çok daha iyi bana göre

    Siz kimsiniz?

    Araçların yol tutusunu belirleyen bir otorite misiniz? Kurum veya kuruluş musunuz?

    Focus Jetta'dan iyi yol tuttuğunu sağır sultan bile biliyor.

    peki focus trendx ile focus titanium arasinda yoltutus farki var mi .varsa ne kadar ?
    neden soruyorum bizim araba trend x .merak ediyorum bu durumu

    Yok.

    Olsa bile hissetmeniz mümkün değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    Premium olanlarda AMG paket A serisi ile M paket 1 serisi kapışır.

    Premium olmayanlarda kesinlikle Ford Focus birinci gelir. İkinci'de Giulietta ile Astra (flexiride opsiyonlu olanlar)

    katılıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Valla hocam gayette tutuyor. GOlf 6 bile giudan geyik testi şert değiştirme ve yol tutuş testlerinde çok geri kalmamıştı.Golf 7 nin mqb platformu ve xds(yağ basınçlı difransiyel kilidi.GTI larda kullanılıyordu) sistemi üstüne hafifleyen ağırlıyla ağırlık aktarımı ve manevra kabiliyeti en iyiler arasında şuan.Bunu istediğiniz avrupa amerika testlerine bakıp görebilirsiniz.

    Golfün artı özelliklerinde çoğunda yol tutuş ve rijitlik ön planda hep.

    Bir aracın yol tutuşu dıştan bakılıp böyle hissettim demekle olmaz.Özellikle aynı segmentte olup amacı aile için üretilmiş olan araçlar ise.Bunları testleri vardır.

    Bir lastik bile birçok şeyi değiştirir bir aracın yol tutuşunda.Çok önemlidir mesela lastik.Birçok etmenin olduğu bir konuda aynı amaç için üretilmiş sıradan aile araçları için bu kadar kesin yargılarda çok bulunulmamalıdır.

    Focus 2000 li yılların başında çığır aştı evet.Ancak bugün birçok marka bu konuda gelişti hatta öne bazıları öne bile geçti.


    En baz bir focus ile ne baz bir Golf arasında fark var hemde baya var :)


    Golfu çok rahat rotadan çıkarabiliyorsun ama focus için geçerli olmuyor.

    Emrah abi görüşmeyeli uzun zaman oldu :) Focusla biraz maceralara çıkalım senle :)




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.