Şimdi Ara

C SINIFI DİZEL TERCİH ( LİMİT 50000 TL)(C4 ALINDI+İLK İZLENİMLER) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
0
Favori
3.849
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Güle güle kullanın iyi bir seçim
  • Öncelikle iyi dileklerde bulunan herkese teşekkür ederim. Focus 2 aracımı satıp yeni aracımı bir gün gecikmeli olarak dün akşama doğru teslim aldım. Akşam hemen yola çıkıp Van'dan Yüksekova'ya döndüm. yol çalışmaları nedeniyle 200 km yolu 3,5-4 saatte geldim. bozuk ve bol virajlı yolculukta aracı her yönüyle test etme imkanımda oldu. Aynı yolu Focus 2 aracımla gidip 2 gün sonra yeni C4 ile döndüğüm için iki araç arasında daha objektif değerlendirme yapacağımı düşünüyorum. Öncelikle yeni C4 yalıtım ve konfor konusunda çok ama çok başarılı. o kadar bozuk yollarda bile beni rahatsız etmedi. ancak arka süspansiyonların biraz sesli çalıştığını söylemeden geçemeyeceğim. benim en çok merak ettiğim konu ise focustan sonra C4 ün sürüş zevki ve yol tutuşu beni tatmin edecekmiydi? sürüş zevki konusunda focus 2 nin bir adım önde olduğunu söyleyebilirim ancak yol tutuşta ben aralarında ciddi bir fark göremedim. yani aynı virajlara aynı hızlarla girdiğimde C4 beni tedirgin etmedi. daha üst limitlerde belki focus daha iyi sonuç verebilirdi ama sonuçta benim kullanım şartlarıma göre C4 de gayet yeterli. ayrıca C4 de ESP olması da daha fazla güven veriyor.

    Gelelim yakıt olayına. depoyu fulleyip (60 lt) yola çıkmıştım. Yüksekova'ya geldiğimde( 200 km) yol bilgisayarı 1200 km daha gidilebileceğini gösteriyordu. benzinli bir araçtan sonra bu değerler bana şaka gibi geliyor.

    Cam tavana ilk başta çok sıcak bakmasamda şimdi iyiki cam tavanlı almışım diyorum. bayide benim aracın aynısı cam tavansız yan yana duruyordu. dış görünüş olarakta çok yakışıyor hemde içerisini çok ferah bir ortam haline çeviriyor. Olmasa daha iyi olur dediğim diğer bir şeyde MCP şanzımandı. daha önce yaklaşık bir yıl 99 model avensis tam otomatik kullanmıştım ve bana hiç keyif vermemişti. MCP şanzıman ise ilginç bir şekilde hoşuma gitti. vites geçişlerini 1 den 2 ye geçerken biraz hissettirsede sonuçta manuelden daha az hissettiriyor. elbette bir DSG değil ama belkide beklentilerle alakalı beni rahatsız etmedi. geldiğim yol bol virajlı,tek şeritli ve kamyon,tır trafiğinin çok olduğu bir yol. yani sollamalarda kısa bir zamanınız oluyor. Focus 2( benzinli) ile dakikalarca kamyonların arkasına takılıp gittiğimi bilirim. ani hızlanmalarda MCP şanzıman bazen 1-2 saniyelik kararsızlık göstersede sonrasında torkun da verdiği etkiyle araç çok iyi ivmeleniyor. o 1-2 saniyenin de önemli olduğunu düşündüğünüz zamanlarda ise vites otomatikte olsa bile direksiyondan anında vites düşürebiliyorsunuz. MCP nin daha çok manuel araç kullanmayı seven kişilere hitap edebileceğini düşünüyorum. ayrıca C4 de MCP şanzıman ile start-stop ve elektronik el freni standart olarak geliyor. start-stop özelliği ise çok başarılı. motorun durup yeniden çalışması çok sessiz ve sarsıntısız. çoğu zaman anlamıyorsunuz bile.

    Sonuç olarak yeni C4 sessiz,konforlu ve ekonomik bir araç. malzeme kalitesi ve yol tutuş sınıfının en iyisi olmasada bence yeterli düzeyde. bagaj hacmi HB bir araca göre çok iyi( Focus 3 den vazgeçme nedenim). göstergeler ve iç mekan hoşuma gitti.Focus 2 aracımı satma nedenlerim olan yol sesi ve benzin masrafı konusunda yeni C4 beni fazlasıyla tatmin etti. İnşallah bu memnuniyetim uzun süre devam eder. sonuçta araç daha çok yeni ve daha iyi değerlendirme için zaman geçmesi lazım. bundan sonraki izlenimlerime C4 başlığında devam edeceğim.

    Son olarak aracım; beyaz renk C4 1.6 e-HDI 112 MCP confort plus paket + cam tavan ( bayiden kaynaklı yaşadığım küçük bir sorun nedeniyle aracı bir gün sonra teslim ettikleri için extra 1000 TL daha indirimle aracımı 50000 TL ye aldım. bu arada dün araçlara yine 800-1000 TL arası zam gelmiş. benim aracın liste fiyatı 54000 TL olmuş bayinin söylediğine göre)




  • Hayırlı olsun arkadaşım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Hayırlı olsun arkadaşım.


    teşekkür ederim. tercihimde sizin test sürüşlerinizinde etkisi oldu.
  • Güle güle kullanın, süreli kullanım sonucu değerlendirmenizi bekliyoruz.
  • gayet konforlu bir araç inşallah uzun vadede sorun çıkarmaz hayırlı olsun kazasız belasız. kör nokta sensörü varmı araçta ? güvenilirliği nedir? teşekkür ederim.
  • Hayırlı olsun. Kazasız belasız binin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kimiferhat

    gayet konforlu bir araç inşallah uzun vadede sorun çıkarmaz hayırlı olsun kazasız belasız. kör nokta sensörü varmı araçta ? güvenilirliği nedir? teşekkür ederim.


    kör nokta uyarı yok ne yazıkki. sadece en full donanımda opsiyon olarak satılıyor. beni ençok memnun eden yakıt tüketimi. şuan ilk depo olmasına rağmen şehir içi 5,5lt/100km yakıyor. bir depoyla şehir içi enaz 1000 km gidebilirim bu şekilde. Focus 2 benzinli aracımla aynı şartlarda 10lt/100km yakıyordum ve şehir içi max 500 km gidebiliyordum. daha sessiz ve konforluda olduğunu düşününce iyi bir seçim yaptığımı düşünüyorum. Ancak elbette uzun vade kullanım sonucu değerlendirme yapmak daha sağlıklı olacak.

    Yeni C4 alarak önyargılı olduğum üç şeyi birden yapmış oldum. Fransız araç + yarı otomatik şanzıman + açılmayan cam tavan. inşallah yeni C4 uzun vadede önyargılarımda haksız olduğumu gösterir.




  • haırlı olsun arabayı kullandığında önyargı falan fıs oluyor. Beyaz da çok yalışıyor bu arabaya. Almışken exclusiv olsun derdim ama çok zam geldi cam tavanlı exclusive 57 bin oldu.
  • Alma 92 beygirlik araç. Çok ekonomik ama hızını alması zaman alıyor. 110 HP manuel al C4 alıyorsan. Ama MAzda 3 daha iyi bence. Cam düğmeleri arıza yapar arka amortisör candan bezdirir taş gibi en küçük çukurları bile hissedersin. Bizde Fransa kadar her yerde asfalt yok. Ön amörtisörler 100 km bozuk yol gitsen patlar. iç malzemeleri plastikleri kalitesiz. Camurluklar bile fiberden bir Astraya bak bir de C4 e elinle bastırıyorsun gömülüyor. Astra ile LPG ayarı yaptırırken yanyana geldik de utandım. Taş gibi araba yapmışlar. Benim C4 90 Hp 1.4 SX i sönük kaldı. Sadece Tipi çok yakışıklı ama yeni kasasını da Astra ya çok benzetmişler. Eskisi zaten klasik oldu. Astra da yeni kasa yaptırdı da artık benzemiyor.
    Mazda 3 ü olanlar çok memnun. Servis sıkıntısı var Citroen her yerde var yoksa da zaten peugeot da bakıyor. Zaten aynı fabrikanın malı ikisi de. 307 ile C4 denk.
    Bende araştırıyorum zaten. Bugun C4 ümün akis keçeleri yağ sızdırıyormuş onu yaptırmaya gittim 295 lira istedi 250 ye indi servis. Garantim olmadığı için tanıdık bir tamirci buldum götürdüm Abi ortalama 100 tl olur dedi 10 aşağı 10 yukarı fiyat bu.
    Bu sene servisten çıkamadım Urfa ve Sivas servisiyle kanka olduk durduk yere.
    Mazda zaten Sıfır alanlar 5 yıl servise arıza için gitmiyormuş okuduğum kadarıyla. Sadece periyodik bakım için uğranır diyorlar.

    Her duyduğunu söylemek kişiye yalan olarak yeter diyor Peygamberimiz SAV. Umarım yalan değildir okuduklarım ve duyduklarım.




  • C4 gerçekten güzel bir araç, hayırlı uğurlu olsun.
    quote:

    Orijinalden alıntı: yeasen

    HYUNDAI ELANTRA 2011

     C SINIFI DİZEL TERCİH ( LİMİT 50000 TL)(C4 ALINDI+İLK İZLENİMLER)

    full donanım 49.800 tl

    c sınıfının en karizmatik arabası




    Doğru tabi ya, C segmentinde Astra mı karizma olacak, Alfa mı ya da Mazda mı !

    Hiç şansları yok 3 yıl piyasada olup, 3 yıl satışı olmayan ağır aksak da olsa zirveye ilerleyen Elantra karşısında.







     C SINIFI DİZEL TERCİH ( LİMİT 50000 TL)(C4 ALINDI+İLK İZLENİMLER)






     C SINIFI DİZEL TERCİH ( LİMİT 50000 TL)(C4 ALINDI+İLK İZLENİMLER)


     C SINIFI DİZEL TERCİH ( LİMİT 50000 TL)(C4 ALINDI+İLK İZLENİMLER)


     C SINIFI DİZEL TERCİH ( LİMİT 50000 TL)(C4 ALINDI+İLK İZLENİMLER)


     C SINIFI DİZEL TERCİH ( LİMİT 50000 TL)(C4 ALINDI+İLK İZLENİMLER)


     C SINIFI DİZEL TERCİH ( LİMİT 50000 TL)(C4 ALINDI+İLK İZLENİMLER)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onder46 -- 12 Temmuz 2011; 8:51:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    C4 gerçekten güzel bir araç, hayırlı uğurlu olsun.
    quote:

    Orijinalden alıntı: yeasen

    HYUNDAI ELANTRA 2011

     C SINIFI DİZEL TERCİH ( LİMİT 50000 TL)(C4 ALINDI+İLK İZLENİMLER)

    full donanım 49.800 tl

    c sınıfının en karizmatik arabası




    Doğru tabi ya, C segmentinde Astra mı karizma olacak, Alfa mı ya da Mazda mı !

    Hiç şansları yok 3 yıl piyasada olup, 3 yıl satışı olmayan ağır aksak da olsa zirveye ilerleyen Elantra karşısında.







     C SINIFI DİZEL TERCİH ( LİMİT 50000 TL)(C4 ALINDI+İLK İZLENİMLER)






     C SINIFI DİZEL TERCİH ( LİMİT 50000 TL)(C4 ALINDI+İLK İZLENİMLER)


     C SINIFI DİZEL TERCİH ( LİMİT 50000 TL)(C4 ALINDI+İLK İZLENİMLER)


     C SINIFI DİZEL TERCİH ( LİMİT 50000 TL)(C4 ALINDI+İLK İZLENİMLER)


     C SINIFI DİZEL TERCİH ( LİMİT 50000 TL)(C4 ALINDI+İLK İZLENİMLER)


     C SINIFI DİZEL TERCİH ( LİMİT 50000 TL)(C4 ALINDI+İLK İZLENİMLER)



    tasarım olara elantra'nın bunlardan aşağı kalır yanı yok




  • aracınız hayırlı olsun, objektif olarak katılıp katılmadığınız noktaları belirtirseniz sevinirim. alacak arkadaşlarada ardımcı olmuş oluruz.
    yeni c4 2 kere test ettim,
    bence eksileri
    ağır direksiyonu,(aşırı)
    yarı otomatik şanzımanı, (sarsıntılı ve beklenmedik tepkisiz)
    dar iç ön mekanı, (kaliteli deniyordu ama kapı üst plastikleri diğer c sınıflarındaki gibi sert, (megane hariç))
    motor sesinin içeriye uğultulu gelmesi
    bence dış tipide güzel değil.

    artı yönünü göremedim, renği değişebilen ekranı mı?, ayarlanabilir sinyal sesi mi? karar veremedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeasen


    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    C4 gerçekten güzel bir araç, hayırlı uğurlu olsun.
    quote:

    Orijinalden alıntı: yeasen

    HYUNDAI ELANTRA 2011

     C SINIFI DİZEL TERCİH ( LİMİT 50000 TL)(C4 ALINDI+İLK İZLENİMLER)

    full donanım 49.800 tl

    c sınıfının en karizmatik arabası




    Doğru tabi ya, C segmentinde Astra mı karizma olacak, Alfa mı ya da Mazda mı !

    Hiç şansları yok 3 yıl piyasada olup, 3 yıl satışı olmayan ağır aksak da olsa zirveye ilerleyen Elantra karşısında.







     C SINIFI DİZEL TERCİH ( LİMİT 50000 TL)(C4 ALINDI+İLK İZLENİMLER)





     C SINIFI DİZEL TERCİH ( LİMİT 50000 TL)(C4 ALINDI+İLK İZLENİMLER)

     C SINIFI DİZEL TERCİH ( LİMİT 50000 TL)(C4 ALINDI+İLK İZLENİMLER)




    tasarım olara elantra'nın bunlardan aşağı kalır yanı yok




    Bence de.




     C SINIFI DİZEL TERCİH ( LİMİT 50000 TL)(C4 ALINDI+İLK İZLENİMLER)




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.