Şimdi Ara

C sınıfında en iyi sedanlar hangisi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
503
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Megane , Octavia ,a3 sedan ( içi dar ve Pahalı ) ,elantra ,Jetta (dizeli yok), focus ( kasa dinazor )

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    Bu sınıfta malzeme olarak öne çıkabilecek araba yok. Bir golf sedan yok. Belki Mazda 3 ama o da çok iyi değil. Civic iç mekan olarak sınıfına göre iyi, özellikle executive donanım gayet iyi, sürüş konfor olarak en iyisi. Olumsuz yanı neredeyse yok.



    Astra ve focus sedan kasaları çok eskidi, motorları verimsiz, iç mekanları bagajları dar, konfor olarak da çok iyi değiller. Elantra totale bakınca daha iyi bunlardan. Malzeme olarak focustan kötü olsa da astradan kötü değil. Sürüşü de focus ve astra gibi başarılı.



    Octavia iç mekân ve bagajı ile öne çıkıyor sadece. Onun dışında süspansiyon, konfor, malzeme olarak egea ayarında. İç mekanı egea kadar kötü değil. Jetta için de geçerli aynı şeyler, hatta daha fazlası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • civic harici hepsi tercih edilebilir bütçeye göre daha iyi belirlenebilir en iyisi
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Bravo, artık eski mi eski kaç senelik olduğu belli olmayan 1.6 atmosferik civice binebilirsiniz. O kadar eski bir motordur ki, tek camshaft (kam mili) ile gelen çok ender motorlardandır günümüzde. Ortalama bir cvt şanzımanla yaşadığı kombinasyonu söylememe gerek yoktur herhalde.



    Zaten kaportası yamulan bir arabaya olacak o kadar demek de apayrı bir fanlık. Sizin gibi fanlar olduğu sürece kim bilir Honda Türkiye daha neler neler yapar...



    Ayrıca, listenin kalanı da son derece yanlış. Otomobilden anlayan insan da Jetta’yı ve Octavia’yı yanyana koymaz zaten. Jetta Golf 5’ten kalma platforma sahipken, Octavia Golf 7 ile kardeştir.



    Segmentinin en iyileri olarak A3 sedan ve Mazda 3 diyorum. Fiyat/Performans olarak ise açık ara Octavia derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • A3 sedanı premium olduğu için koymadım, üst sıralara koyardım.



    Civic için madem turbo istiyorsunuz o zaman 1.5 182hp olanı alırsınız. Performans ve tüketim olarak çok başarılı. Seneye dizeli de geliyor ama honda tr onu çok kazık fiyattan satar eminim.



    Atmosferik olması benim için iyi bir şey. Yağ yakmaz, abuk subuk arıza çıkarmaz, lpg ile uyumlu, ilk alım fiyatı uygun. Cvt de bence en ideal şanzımanlardan.



    Hondanın asıl iddialı olduğu konu sürüş, direksiyon ve verdiği his. Test etmenizi öneririm. Premiumlardan bile daha iyi. Tabii göçük mevzu sonuçlanmadan ve honda trnin tutumunu değiştirmeden ben de almam ama araç başarılı.



    Octavia f/p olarak şu an sınıfının en kötü arabası bence. Son zamdan haberiniz var mı bilmiyorum ama 137bin diyor. En ucuzu 82bin. İç kalite yok, konfor yok, sürüş zevki yok, sağlam şanzıman yok, en önemlisi arabada tıp yok, dümdüz duvar gibi. içi bagajı biraz geniş diye de o kadar para verilmez. Eskiden uygundu, jettadan 15bin uyguna satılıyordu, şimdi biraz satılınca kazık fiyat çekmeye başladılar. Tutulmasının nedeni de jettanin dizelinin olmaması.



    Fanlıkla ne alakası var bu yazdıklarımın?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Octavia’nın sürüş karakteristikleri Golf’ten pek de geride değil. İşin komik tarafı, Octavia’yı detaylı incelemesem belki dediklerine inanırdım ama bu halde inanılmaz samimiyetsiz geliyorsun. Skoda’lar Consumer Reports puanları ve arızasızlık olarak gayet iyi puanlar alırken, son nesil dsg’lerde de sorunlar büyük ölçüde çözülmüşken daha nereye bu boş eleştiriler?

    Hayır bir de şunu anlamıyorum, eskiden Octavia Jetta’dan 15 bin daha ucuz diye alınabilirdi diyorsun, Jetta’yı şu şartlarda saymak bile akıl karı değil. Golf 5 kaç yıllık bir araç biliyor musun? Golf 5’in platformu ne kadar eski biliyor musun?

    Jetta kadar eski doğru düzgün araç yok piyasada. Özellikle de VAG grubu araç yok. 2009’dan kalma ve o dönemde bile platformu eski olan bir araçla, yepyeni platformu kullanan ve 2013 sonunda piyasaya çıkmış bir aracı kıyaslıyorsun.



    Bu arada, piyasada yakalayabilen kişiye en f/p araç A3’tür. Sportback 1.0’lar 107 ile 125 arası fiyatlara satılıyor.

    Edit: Hem Honda hem de VW şubelerini bolca gezmiş birisi olarak, Octavianın tepe paket dizeline bakıp “f/p değil yea” diye laflar söylenmesi de iyice garip geliyor. Honda şubeleri liste fiyatından 1 kuruş aşağı inmezken, diğer bütün otomobil firmaları az çok indirim yapıyor. En radikal indirimleri de Audi yapıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-6CB62D8CE -- 23 Kasım 2017; 0:39:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Bu sınıfta malzeme olarak öne çıkabilecek araba yok. Bir golf sedan yok. Belki Mazda 3 ama o da çok iyi değil. Civic iç mekan olarak sınıfına göre iyi, özellikle executive donanım gayet iyi, sürüş konfor olarak en iyisi. Olumsuz yanı neredeyse yok.



    Astra ve focus sedan kasaları çok eskidi, motorları verimsiz, iç mekanları bagajları dar, konfor olarak da çok iyi değiller. Elantra totale bakınca daha iyi bunlardan. Malzeme olarak focustan kötü olsa da astradan kötü değil. Sürüşü de focus ve astra gibi başarılı.



    Octavia iç mekân ve bagajı ile öne çıkıyor sadece. Onun dışında süspansiyon, konfor, malzeme olarak egea ayarında. İç mekanı egea kadar kötü değil. Jetta için de geçerli aynı şeyler, hatta daha fazlası.

    Hocam bizim sizinle fikirlerimiz ve tercihlerimiz tam manasıyla uyuşmuyor o yüzden tartışmak yersiz olacaktır





    Fakat yine kendi fikirlerimi belirteyim ben

    Elantranın malzemeleri tavan döşemesi, kapı içleri vb. Astra J'ye kıyasla bariz daha kalitesiz bence, totaldeki malzemeleri b segmenti ayarında bence, i30 ile yakından uzaktan alakası yok. Viraj kabiliyeti konusunda da astra ve focus bu konuda elantradan kesinlikle daha iyi bence.

    C Sedanlarda belki Icon donanımlı Megane Sedan biraz öne çıkabilir malzeme konusunda. O da yüksek fiyatı ve dizel otomatikteki vasat performansı sebebiyle geride kalıyor. (12.5 sn 0-100)



    Bir sonraki mesajınızda octavia için yazdıklarınızın çoğuna katılıyorum, 3 yıldır makyajsız versiyonunu kullanıyorum, dizel manuel optimal paket 67 bin tlye 0 km satın aldığımız otomobil için şuan istenen fiyatlar tam anlamıyla komedi, makyajdan sonra araba zaten hilkat garibesi gibi çok çirkin oldu, süspansiyon konforu bir hayli zayıftı, makyajla toparlamamışlar, malzeme olarak egea ayarında olduğu konusunda hem fikir değiliz, sadece kapılarda sert malzeme kullanmışlar bunun dışında ön göğüs alta kadar komple yumuşak, torpido içinde ve kapı içi gözlerde halı kaplamaları bile var. Egeadaki malzeme ile bir tutmak bu otomobile haksızlık olur. Hele işçilikleri konusunda büyük farklar var.



    Jettayı artık tartışmaya gerek yok Allahın bile unuttuğu bir otomobil olarak görüyorum kendisini, hala gidip satın alan varsa Allah akıl fikir versin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şu fiyatlara bakıp octavia f/p arabası diyebiliyor musunuz gerçekten? Üst donanım üzerinden gitmeyelim hangi donanım üzerinden gidelim?

    Baz octavia 1.2 tsi 82bin. Bu mu f/p? 1.33 corolla veriyorlar benzer donanımda 68bine. Megane 1.6 var 73bine. Neresi f/p octavianın?

    Otomatiklere bakalım. En uygun otomatik octavia 1.0 optimal 104bin lira, style 109bin lira.

    Allah aşkına şu fiyatlarla araba alacak olsanız octavia alır mısınız? Style donanımdan çok daha iyi olan 1.6 125hp executive donanım civic 105bin lira. Hangi araba f/p sizce? Style ayarındaki honda civic elegance cvt 95bin. 15bin lira daha uygun. Bu aracın piyasası daha hızlı, ikinci eli daha iyi. Arkalar bağımsız süspansiyon, kasası yeni, sürüşü konforu iç mekanı octaviadan iyi. Alırken uygun. Lpg uyumlu, garantisi 6 yıl. Bu araç f/p değil de octavia mı f/p? Lütfen biraz dürüst olun.

    Audi a3 için 2-3 ay önce 108bin fiyat almıştım. O araç şu an ne kadar bilmiyorum ama o zaman f/p aracıydı, tavsiye de ettim. Şu anda da o fiyatlardaysa yine f/p. Ama octavia için bana f/p demeyin. Aynı şey leon için de geçerli. Bir zamanlar en alınacak arabaydı, şimdi kazık fiyatlara ulaştı. 55bine 1.2 tsi, 67bine style 1.6 dizel veriyorlardı 1 sene önce.




  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    Jetta octaviaya göre daha konforlu hissettiriyor eski de olsa. Daha tok yapıda, yalıtımı da bence daha iyi. Onun dışında dediğiniz gibi sadece adı olan bir model.

    Octavia için iç mekanı egea kadar kötü değil demiştim ama bu konuda yine rakiplerine göre iddialı da değil. Sedanlar genel olarak daha ucuz modeller. Bunların asıl pazarları amerika, çin, ortadoğu vs.

    Elantra ilk iki incelememde bende hiç beğenmedim ama işçilik, trim sesleri vs konusunda astradan her türlü iyi. Astranınki göz boyamaktan başka bir şey değil. K kasa için de geçerli aynı şeyler. Focusla da çok yol yaptım onda da trim sesi oluyor ama astra gibi değil.

    Octavia'yı muhtemelen mantıklı zamanında aldınız. O zamanlar çok iyi bir alternatifti ve fiyatını hakediyordu. Şu an bir octavia kullanıcısı olarak şu fiyatlara siz alır mısınız? Eğer almam diyorsanız çok da farklı düşünmüyoruz aslında.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.